Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mai putin cele aspirate, cum ar fi SDI-ul de la VAG... si multe altele.

179305[/snapback]

 

Exact asta vroiam sa spun si eu , sunt o gramada de dieseluri non-turbo , nu au turbina , nu trag la fel de bine , dar consuma PUTIN si sunt foarte foarte fiabile !

Link to comment
Share on other sites

Exact asta vroiam sa spun si eu , sunt o gramada de dieseluri non-turbo , nu au turbina , nu trag la fel de bine , dar consuma PUTIN si sunt foarte foarte fiabile !

181603[/snapback]

 

asa am zis si eu insa omul a zis ca ''nu cunosti bine''. aceste motoare fara turbo .intra-adevar sunt mai slabe la performante dar sunt longevive, au viata mai mare decat unul turbo.si in plus cu aspiratia este ceva relativ pt ca raportul de compresie este dat volumul cilindrului impartit la vol camerei de ardere. adica de cate ori este cuprins volulul camerei de ardere in vol cilindrului( vol cil :distanta parcursa de piston de la punctul mort inf la cel superior cand are loc explozia)

Link to comment
Share on other sites

Benzina CATEGORIC .......Asa imi iau logan diesel(am glumit),Eu unul as alege Benzina la un Bmw;Si dieselurile sunt motoare sooper performante la BMW.Eu zic ca depinde pentru ce iei o masina ...Daca ai Familie ,calatoresti mult e ideal un diesel..Daca esti Pustan categoric benzina :blink: :) :)

 

Asta e parerea mea :)

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Benzina CATEGORIC .......Asa imi iau logan diesel(am glumit),Eu unul as alege Benzina la un Bmw;Si dieselurile sunt motoare sooper performante la BMW.Eu zic ca depinde pentru ce iei o masina ...Daca ai Familie ,calatoresti mult e ideal un diesel..Daca esti Pustan categoric benzina :blink:  :)  :)

 

Asta e parerea mea  :)

183127[/snapback]

ia ia-ti un bmw pe benzina si date cu mine io cu 530d sa vedem care'i mai tare!

Link to comment
Share on other sites

Sa spunem ca ideal ar fi un BMW cu motor (mai mare de 2500) pe benzina, dar avand in vedere ca masina din semnatura consuma in oras cam 10 - 10,5 la 100km, iar performantele nu sunt deloc rusinoase (prietenii stiu despre ce vorbesc :blink: )...deja alegerea devine destul de usoara...

 

Din punctul meu de vedere pana la M exista numai diesel.

Link to comment
Share on other sites

Eu am ce am cu 330XD cam asta mi-as dori (ma "omoara" modestia) :) ......cand vreau turatie mare, benzina, sunet, 3"pt. 0-100km/h, etc folosesc una din "amantele cu doua roti" ( pe cat posibil nu pe drumurile publice) :blink:

De "fitze' recunosc , mi-ar placea un Z3 cu motor 3,0i.

post-2282-1170184025_thumb.jpg

post-2282-1170184043_thumb.jpg

post-2282-1170184131_thumb.jpg

Edited by Edgji
Link to comment
Share on other sites

Eu am ce am cu 330XD cam asta mi-as dori (ma "omoara" modestia) :) ......cand vreau turatie mare, benzina, sunet, 3"pt. 0-100km/h, etc folosesc una din "amantele cu doua roti" ( pe cat posibil nu pe drumurile publice) :blink:

De "fitze' recunosc , mi-ar placea un Z3 cu motor 3,0i.

186625[/snapback]

ne-a guta, Z3 ti se pare masina de fitza??

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis ca este de fite , am zis ca as lua-o de fite pt simplu fapt ca nu stiu daca as merge cu ea mai mult de doua ori pe an...deci nu ar fi o necesitate, ar fi un moft(fita)....poate exprimarea de "fite" nu este tocmai potrivita

Nu ma caracterizeaza cumparatul unui lucru pt. imagine(buna ,proasta etc)

Pur si simplu cumpar ceva pt ca imi place MIE nu ma intereseaza daca da "bine la imagine" sau nu , ca sa nu vb. de faptul ca sunt un "ilustru" necunoscut......deci???...care imagine care fitze??!(a la Guta)

Stiu ca este unul din modelele considerate "slabute", dar mie imi place cum arata, are un "aer usor retro"....ma rog sti cum este cu gusturile.

Nici nu as avea pretentia sa avem aceleasi gusturi(la varsta mea sunt "expirat") :blink: . Probabil ai aceleasi gusturi si conceptie despre fite cu a le fiului meu (am vazut ca sunteti de aceeasi varsta).... si el a zis : "stai calm aia e masina??"

Edited by Edgji
Link to comment
Share on other sites

Eu am ce am cu 330XD cam asta mi-as dori (ma "omoara" modestia) :) ......cand vreau turatie mare, benzina, sunet, 3"pt. 0-100km/h, etc folosesc una din "amantele cu doua roti" ( pe cat posibil nu pe drumurile publice) :blink:

De "fitze' recunosc , mi-ar placea un Z3 cu motor 3,0i.

186625[/snapback]

Hihi, cu motoru esti in Breaza. Tot vad alergand ca nebunele motoare pe acolo, ai idee ce-i cu pustii aia? Ca multi din ei n-au nicio regula. Desi e posibil sa nu fie toti pusti, ca pe unul dintre ei il cunosc de cand ne jucam in nisip si bate spre 40 de ani. Din pacate in ultima vreme l-am zarit doar in goana motorului si n-am apucat sa mai schimbam o vorba. :)

Link to comment
Share on other sites

:) 

 

agratematica se accepta, dar nu si limbajul jignitor si ofensator !  :blink:

188064[/snapback]

 

Stai linistit , prea mare lucru nu reusesti sa faci. Cunosc "varietatea" asta de tanar "nelinistit' care le stie si le face pe toate......mai putin bunul simt si eventual "rasfoitul" unui DEX, in care ar fi vazut ca fita= sclifoseala, moft, toana etc., iar in acest context masinile "tip" Z3 sunt "fite"

 

 

Hihi, cu motoru esti in Breaza. Tot vad alergand ca nebunele motoare pe acolo, ai idee ce-i cu pustii aia? Ca multi din ei n-au nicio regula. Desi e posibil sa nu fie toti pusti, ca pe unul dintre ei il cunosc de cand ne jucam in nisip si bate spre 40 de ani. Din pacate in ultima vreme l-am zarit doar in goana motorului si n-am apucat sa mai schimbam o vorba. :)

188073[/snapback]

 

Da , am trecut prin Breaza (imi place orasul). Despre cei ce alearga ca besmeticii, fara a respecta regulile bunului simt (ce sa mai zic de regulile de circulati) nu-i consider o companie agreabila ( parerea mea sunt inconstienti si periculosi ) asa ca nu cunosc prea multe detalii despre ei (probabil din vedere ii stiu sau sunt fosti clienti )

Anul trecut am vandut 216 motociclete (600-1000 cmc) cred ca mai bine de 30% dintre clienti au luat motoreta pt "imagine"....parte dintre acestia i-am vazut pe strada....sunt cei care "irita" in trafic si culmea cand sunt in masina sunt tare contrariati de cei ce merg mai repede ca ei.

.....Tipul de sofer care injura pietonul ca nu-si misca "hoitul" mai repede pe trecere iar cand este pieton merge in "reluare" pe trecere vorbind la mobil, si injura soferii "grabiti".

Edited by Edgji
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca pe un asa subiect se pot starni multe pasiuni si indarjiri, ca sa nu spun mai mult...

 

Dar sunt curios, de ce preferati una in favoarea celeilalte... Costul nu poate sa fie totul, pentru ca BMW nu e o masina ieftina, deci cei care le cumpara rar fac economii mari la combustibili...

 

De ce in Romania se cumpara un tip de motorizare sau celalalt? In alte parti pot fi si alte considerente, dar de ce la noi se intampla cum se intampla?

 

Cum se impaca idea de sportivitate cu zona rosie la 4.500 rpm?

De ce un cuplu mare, nu este indeajuns pentru unii?

 

Stiu, ca BMW a castigat o cursa de anduranta de 24 ore (gen Le Mans, dar nu mai retin care si acum nu gasesc) cu o masina diesel. De ce nu si in alte parti? De ce abia acum s-a ajuns in Rally Raid la diesel?

460[/snapback]

Pentru mine, desi sunt nou in "bransa BMW" ramane intotdeauna diesel. Si nu datorita consumului, ci a cuplului. Pentru mine o mare parte din placerea si feeling-ul condusului o da senzatia de forta calma pe care o are un motor de cuplu mare. E drept ca nu am prea condus motoare mari pe benzina, care au si ele cuplu mare.

Link to comment
Share on other sites

VREAU SA MI CUMPAR UN X5 D SAU UN ML D  LA SECOND AMANDOUA CARE ARE CEVA ARGUMENTE PT ORICARE DINTRE MODELE ASTEPT RASPUNS

191511[/snapback]

esti pe un forum BMW. Iti dai seama ce raspunsuri o sa primesti :blink:

Link to comment
Share on other sites

VREAU SA MI CUMPAR UN X5 D SAU UN ML D  LA SECOND AMANDOUA CARE ARE CEVA ARGUMENTE PT ORICARE DINTRE MODELE ASTEPT RASPUNS

191511[/snapback]

 

Parca am fi birou de informatii :blink:

Sau doar cei care are argumente (pentru MELEU)....astept raspuns.

 

Scuze de off topic, dar nu ma puteam abtine.

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

Daca se priveste problema diesel-benzina din ratiuni economice nu prea tine decat pentru motoarele mari si pentru rulaje de peste 40k km anual. Se stie foarte clar ca dieselurile sunt mai scumpe la intretinere plus faptul ca un diesel expus la un regim de conducere mai agresiv este mai vulnerabil si atunci sa te tii daca iti pica o volanta, un injector sau o turbina ca e pericol. Sunt foarte multi care lauda dieselurile pe un topic dar pe altul se plang de turbina. La un calcul elementar reiese ca un 320d (e46 150 hp) consuma mai putin cu 3 litri in medie decat 320i(e46 170 hp) ceea ce inseamna 10 RON la suta de KM iar la 40k KM inseamna 4000 RON. Daca nu ma insel cam atat costa si o turbina. Nu spun ca turbina pica anual dar adaugand costurile altor vulnerabilitati ala dieselului plus costurile de intretinere ceva mai mari se poate observa o egalitate sensibila la cheltuieli si colac peste pupaza 320i are 6 cilindri care in vecii vecilor, amin o sa sune infinit mai bine decat motorina.

Las motorina sa ma sacaie de la 40 de ani pana la impotenta, caci atunci nu o sa imi mai trebuiasca BMW. Atunci o sa stau in baston si o sa le explic altora ca atunci cand BMW facea avioane, Audi facea balamale de usi.(am citat din cel mai bum mecanic pe care il cunosc)

Link to comment
Share on other sites

Daca se priveste problema diesel-benzina din ratiuni economice  nu prea tine decat pentru motoarele mari si pentru rulaje de peste 40k km anual. Se stie foarte clar ca dieselurile sunt mai scumpe la intretinere plus faptul ca un diesel expus la un regim de conducere mai agresiv este mai vulnerabil si atunci sa te tii daca iti pica o volanta, un injector sau o turbina ca e pericol. Sunt foarte multi care lauda dieselurile pe un topic dar pe altul se plang de turbina. La un calcul elementar reiese ca un 320d (e46 150 hp) consuma mai putin cu 3 litri in medie decat 320i(e46 170 hp) ceea ce inseamna 10 RON la suta de KM iar la 40k KM inseamna 4000 RON. Daca nu ma insel cam atat costa si o turbina. Nu spun ca turbina pica anual dar adaugand costurile altor vulnerabilitati ala dieselului plus costurile de intretinere ceva mai mari se poate observa o egalitate sensibila la cheltuieli si colac peste pupaza 320i are 6 cilindri care in vecii vecilor, amin o sa sune infinit mai bine decat motorina. 

Las motorina sa ma sacaie de la 40 de ani pana la impotenta, caci atunci nu o sa imi mai trebuiasca BMW. Atunci o sa stau in baston si o sa le explic altora ca atunci cand BMW facea avioane, Audi facea balamale de usi.(am citat din cel mai bum mecanic pe care il cunosc)

195007[/snapback]

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca se priveste problema diesel-benzina din ratiuni economice  nu prea tine decat pentru motoarele mari si pentru rulaje de peste 40k km anual. Se stie foarte clar ca dieselurile sunt mai scumpe la intretinere plus faptul ca un diesel expus la un regim de conducere mai agresiv este mai vulnerabil si atunci sa te tii daca iti pica o volanta, un injector sau o turbina ca e pericol. Sunt foarte multi care lauda dieselurile pe un topic dar pe altul se plang de turbina. La un calcul elementar reiese ca un 320d (e46 150 hp) consuma mai putin cu 3 litri in medie decat 320i(e46 170 hp) ceea ce inseamna 10 RON la suta de KM iar la 40k KM inseamna 4000 RON. Daca nu ma insel cam atat costa si o turbina. Nu spun ca turbina pica anual dar adaugand costurile altor vulnerabilitati ala dieselului plus costurile de intretinere ceva mai mari se poate observa o egalitate sensibila la cheltuieli si colac peste pupaza 320i are 6 cilindri care in vecii vecilor, amin o sa sune infinit mai bine decat motorina. 

Las motorina sa ma sacaie de la 40 de ani pana la impotenta, caci atunci nu o sa imi mai trebuiasca BMW. Atunci o sa stau in baston si o sa le explic altora ca atunci cand BMW facea avioane, Audi facea balamale de usi.(am citat din cel mai bum mecanic pe care il cunosc)

195007[/snapback]

Nu mai stiu preturile de nou la e46...e39, dar conform www.bmw.ro la masinile noi nu exista nicio diferenta intre diesel si benzina la masini comparabile ca performante. Daca discutam de seria 5, 523i e la acelasi pret cu 520d, 525i e mai scump cu 1000 euro decat 525d, 530d e cu 500 de euro mai scump decat 530i. Daca discutam de seria 3, doar la motoarele cele mai mici exista diferente, in rest cam aceleasi preturi. Deci s-a cam dus mitologia cu diesel egal km multi intr-un an. Ramane doar o alegere personala. Si este intr-un fel si logic, BMW este corespondentul performantei in materie de masini, nu puteau sa vanda masini slabe la preturi mari doar pentru ca sint diesel. Pana la urma un BMW nu se foloseste la carausie ci pentru placerea de a conduce. :)

La second e adevarat, dieselul e mai scump cu 1000...2000 de euro si reflecta avantajele incontestabile ale dieselurilor moderne in fata benzinei. Nu credeam sa spun asta, dar conduc de jumatate de an un diesel fiind pana atunci fan innrait al benzinei si cu toate astea nu stiu daca voi mai cumpara vreodata benzina, poate doar ca a doua masina de fun si neaparat una eminamente sportiva. Pentru viata de zi cu zi benzina nu mai are nicio sansa sa depaseasca dieselul. Poate doar la marcile de volum unde in continuare dieselul se plateste super-extra. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca se priveste problema diesel-benzina din ratiuni economice  nu prea tine decat pentru motoarele mari si pentru rulaje de peste 40k km anual. Se stie foarte clar ca dieselurile sunt mai scumpe la intretinere plus faptul ca un diesel expus la un regim de conducere mai agresiv este mai vulnerabil si atunci sa te tii daca iti pica o volanta, un injector sau o turbina ca e pericol. Sunt foarte multi care lauda dieselurile pe un topic dar pe altul se plang de turbina. La un calcul elementar reiese ca un 320d (e46 150 hp) consuma mai putin cu 3 litri in medie decat 320i(e46 170 hp) ceea ce inseamna 10 RON la suta de KM iar la 40k KM inseamna 4000 RON. Daca nu ma insel cam atat costa si o turbina. Nu spun ca turbina pica anual dar adaugand costurile altor vulnerabilitati ala dieselului plus costurile de intretinere ceva mai mari se poate observa o egalitate sensibila la cheltuieli si colac peste pupaza 320i are 6 cilindri care in vecii vecilor, amin o sa sune infinit mai bine decat motorina. 

Las motorina sa ma sacaie de la 40 de ani pana la impotenta, caci atunci nu o sa imi mai trebuiasca BMW. Atunci o sa stau in baston si o sa le explic altora ca atunci cand BMW facea avioane, Audi facea balamale de usi.(am citat din cel mai bum mecanic pe care il cunosc)

195007[/snapback]

Va sfatuiesc sa mergeti cu un 530d si cu 730d si apoi mai vorbiti de motoare pe benzina. Mie imi consuma 10l/100km in oras.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.