Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

E hai ca exagereaza, sa spui ca zgomotul e deranjant la interior face parte din categoria perlelor. Dar poate el n-a avut ocazia sa calce decat intr-un diesel de pe vremea parintilor, care eventual era si un tractor la arat. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca eu o sa-mi schimb masina in curand si dupa multe analize cred ca un 320d e cea mai echilibrata masina. Ai si ceva caluti acolo si consuma decent. Insa mai am de reflectat asupra deciziei fiindca oricat de bine as iesi la consum pur si simplu nu poate sa-mi placa zgomotu unui diesel si alte aspecte pe care le-am enuntat deja. Mai mult ma deranjeaza modu de a conduce un diesel care trage bine pana in 3000 de ture si dupa aia moare, faptu ca e pretentios la pornire, faptu ca se aude ca un mic tractoras, faptu ca orice ai zice majoritatea dieselurilor in care am fost miroseau a motorina sau daca erau mai bine izolate aduceau a miros de motorina, faptul ca dieselarele de clasa medie sau mica tremura la relanti, practic iti vibreaza geamurile, volanu si creierii in cap si multe alte aspecte care ma indeparteaza de ideea de a-mi lua un diesel oricat de mult m-ar tenta. Pur si simplu nu vad ce ai iubi la diesel. Ideal pt mine ar fi un 320i dar consumu la un 320d ramane tentant :blink:
Link to comment
Share on other sites

Stii care e problema? Toti am condus benzinare, le stim, putem emite o opinie. Doar cativa au condus un diesel. Cu toate astea, TOTI isi dau cu parerea. Acum vii si spui ca tremura geamurile, volanul si creierii. Ce diesel ai condus???????????? Sintem pe un forum BMW, vorbim de diesel BMW. Crezi ca un cetatean EUROPEAN ar da +40k euro pe o masina in care miroase a motorina sau ii tremura geamurile si creierii???? Think people!!!!
Link to comment
Share on other sites

Stii care e problema? Toti am condus benzinare, le stim, putem emite o opinie. Doar cativa au condus un diesel. Cu toate astea, TOTI isi dau cu parerea. Acum vii si spui ca tremura geamurile, volanul si creierii. Ce diesel ai condus???????????? Sintem pe un forum BMW, vorbim de diesel BMW. Crezi ca un cetatean EUROPEAN ar da +40k euro pe o masina in care miroase a motorina sau ii tremura geamurile si creierii???? Think people!!!!

201786[/snapback]

Adevaru` e ca e mai silentzios ca alte marci .. sau ca multe alte marci de mashini .. dar parerea mea ca tot diesel ramane. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Adevaru` e ca e mai silentzios ca alte marci .. sau ca multe alte marci de mashini .. dar parerea mea ca tot diesel ramane. :)

201829[/snapback]

Eu am condus un 520d 2002, dar numai cativa Km...zgomotul e un pic mai mare, dar nu cu mult mai mare decat la benzina...insa la 316i-ul meu mi se pare mai "dulce" asa, mai ales cand il duc la 4000 rpm.

In legatura cu fiabilitatea mai scazuta a benzinarelor....eu stiam ca presiunea din motoarele diesel e cam de vreo 10 ori mai mare decat la cele pe benzina (mereu) si ca asta le face sa aiba o viata mai mica.

De asemenea, daca mergi cu motorul constant subturat, sau supraturat, pot aparea probleme la turbina. La benzina poate aparea vreo problema daca mergi cu motorul subturat, respectiv supraturat?

Am tot citit ca "se invata motorul mai sprinten, sau mai lenes in functie de stilul de condus. E vreo explicatie tehnica pentru chestia asta, sau e doar o personificare exagerata a masinii? :blink:

Link to comment
Share on other sites

La motoarele diesel presiunea e mai mare in pompa de motorina nu in motor. In motor frecarile sunt mai mici la diesel, si e tocmai invers, adica teoretic au viata mai mare decat benzinele .

201868[/snapback]

pai motorina e injectata in camera de combustie atunci cand se ajunge la presiunea (care genereaza temperatura) de ardere, si se aprinde instantaneu; e nevoie si de o presiune mai mare in pompa de injectie, dar eu credeam ca sarcina cea mai "grea" e pe pistoane, deci motor....

Link to comment
Share on other sites

Stii care e problema? Toti am condus benzinare, le stim, putem emite o opinie. Doar cativa au condus un diesel. Cu toate astea, TOTI isi dau cu parerea. Acum vii si spui ca tremura geamurile, volanul si creierii. Ce diesel ai condus???????????? Sintem pe un forum BMW, vorbim de diesel BMW. Crezi ca un cetatean EUROPEAN ar da +40k euro pe o masina in care miroase a motorina sau ii tremura geamurile si creierii???? Think people!!!!

201786[/snapback]

 

 

Am condus majoritatea diesel-urilor de la BMW.Se aude moara cu ciocanele,mai ales la rece,nu au ce sa le faca .

Cat despre fiabilitate,din punct de vedere al solicitarilor motorul diesel are compresia mult mai mare decat cel pe benzina.Motoarele diesel sunt foarte sensibile la motorina,ceea ce este un minus mare in Romania.Piesele sunt foarte scumpe,injectoare,pompa de injectie...una peste alta eu consider motoarele pe benzina mai fiabile si mai putin costisitoare.

Link to comment
Share on other sites

Am condus majoritatea diesel-urilor de la BMW.Se aude moara cu ciocanele,mai ales la rece,nu au ce sa le faca .

Cat despre fiabilitate,din punct de vedere al solicitarilor motorul diesel are compresia mult mai mare decat cel pe benzina.Motoarele diesel sunt foarte sensibile la motorina,ceea ce este un minus mare in Romania.Piesele sunt foarte scumpe,injectoare,pompa de injectie...una peste alta eu consider motoarele pe benzina mai fiabile si mai putin costisitoare.

202084[/snapback]

 

cat despre carburanti si piese corect.

cumperi benzina de 98 si defapt bagi de 95 :) ce tara...... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si tocmai cand ma gandeam ca daca mi-as lua un 320d in timp as putea sa ma impac cu el in timp si sa nu mai imi pese de dezavantaje ... ceea ce ati scris voi aici ma edifica si mai mult. Motorul diesel se pare ca este un compromis.. Eu la 316-le meu nu am avut absolut nici o problema. Merge la fel din ziua in care l-am luat (singurele probleme au aparut la articulatie, din cauza gropilor).

 

Am 3 prieteni cu dieselare (2 bmw-uri si un seat) si toti au probleme. Mereu le apare cate ceva, mereu au cate ceva de curatat la motor... etc

 

Din ceea ce am vazut eu imi dau seama ca dieselu se merita numai daca il cumperi nou si nu second.

Link to comment
Share on other sites

@Edgji dude tu ori stai prost cu auzul ori te faci ca nu auzi.Cum poti spune ca un diesel nu se aude din interior???

 

in interior e deja deranjant dar daca iesi afara zici ca ai un pumn de piulite in motor.

201682[/snapback]

 

Am impresia ca tu stai prost nu numai cu bunul simt (dude), dar si cu cititul....incearca (eventual pe silabe) sa citesti ce am scris, nu denatura si nu "interpreta". NU am scris ca nu se aude, am scris ca nu este deranjant....ma rog , daca stai prost cu nervii te poate deranja si "deschiderea geamului".

Mai mult l-am invitat pe e46_316i sa vina sa faca o proba cu una din masinile mele sa se convinga de lipsa mirosului de motorina si a "zgomotului obositor "......sau cine stie? mi-a facut neamtul BMW-ul pe "comanda" ca sa ma contrazic cu voi :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si tocmai cand ma gandeam ca daca mi-as lua un 320d in timp as putea sa ma impac cu el in timp si sa nu mai imi pese de dezavantaje ... ceea ce ati scris voi aici ma edifica si mai mult. Motorul diesel se pare ca este un compromis.. Eu la 316-le meu nu am avut absolut nici o problema. Merge la fel din ziua in care l-am luat (singurele probleme au aparut la articulatie, din cauza gropilor).

 

Am 3 prieteni cu dieselare (2 bmw-uri si un seat) si toti au probleme. Mereu le apare cate ceva, mereu au cate ceva de curatat la motor... etc

 

Din ceea ce am vazut eu imi dau seama ca dieselu se merita numai daca il cumperi nou si nu second.

202131[/snapback]

 

Omule...conteaza f. mult cum a fost si cum este exploatata masina. Probleme apar si la diesel si la benzina, in egala masura.Multe dintre masinile diesel(sh) de la noi au cam dublul km ce apar pe bord(daca nu mai bine)si este normal sa apara si problemele.In plus,daca iti cumperi diesel si faci "liniute" cu el ( cu am mai intalnit cazuri pe aici) trebuie sa te astepti si la "reversul medaliei".

Ar mai fi o problema, atunci cand cauti o masina mai ieftina, este clar , undeva se "reflecta" pretul scazut....si atunci o sa ai doua mari bucurii ... cand o cumperi....si cand scapi de ea !! :blink:

Link to comment
Share on other sites

acest 318d este cumparat direct din germania de proprietar este din 2004 si are 120.000 km. zdrangane calumea si nu cred ca e din cauza uzurii.. eu tin minte cand am scos-o din garaj si cand am oprit era la relanti si efectiv ii vibrau geamurile. era un zgomot infundat din-ala de zici ca a bagat unu picameru undeva in dpartare. nu stiu cum sa-ti zic eu tie.. un zgomot care iti infunda urechile subtil...

 

miroase a motorina in interior, si asta nu e subtil deloc.

 

nu stiu ce sa-ti zic .. parca nu se compara cu asta a mea pe benzina. cand m-am urcat in ea dupa 318d asta a mea parca era moarta .. nu zicea nimik .. nu zdranganea nu scotea nici un sunet aiurea si mi s-a parut extrem de ciudat de zici ca era ceva in neregula cu ea .. asa de rau imi intrase pe creier zgomotu din 318d.

 

 

sa zicem ca astea pe diesel sunt ceva mai pline de viatza :blink:

Link to comment
Share on other sites

Masina de care zici are probleme foarte mari. Ca un diesel e putin mai galagios decat o benzinara, ca are trepidatii putin mai mari decat o benzinara, ca e limitata in turatii, ca intretinerea e ceva mai scumpa, ca 5arul meu e mai bine antifonat decat un 3ar, e in 6 cilindri si probabil mai silentios, mai putin trepidant, accept. Ca vibreaza geamurile, ca miroase inauntru, ca e tractor si insuportabila din cauza zgomotului sau a trepidatiilor, ca e lenesa si abia ii sare turometrul nu mai accept. Astea sint problemele prietenului tau si cred ca si-a luat o mare teapa. Imi pare rau, dar din ce povestesti tu se pare ca si-a luat o cazatura care necesita reparatii foarte scumpe. Probabil de la evacuare pana la sistemul de injectie si turbo are de facut reparatii costisitoare.
Link to comment
Share on other sites

Chiar ma mir cum unii pot sa exprime opinii, irefutabile dupa parerea lor, avand experienta superficiala. Daca un diesel e prost nu toate sunt proaste. Pot sa dau exemple destule cu benzinare pe care nu le-as cumpara si daca le-as primii gratis le-as vinde ASAP. Inseamna asta ca toate bezinarele sunt jalnice ?

 

Asa ca, fara a ma declara specialist si fara a crede ca sunt al naibii de norocos, reiterez:

 

Eu am "riscat" cand mi-am luat E46 320D din DE. Adica vroiam benzina dar ma gandeam cu groaza la consum. Si experienta mea precedenta cu un diesel mi-a lasat impresia ca sunt super puturoase (a se citii lente). Dar am zis ca BMW tre' sa fie altfel, daca nu, exista piata de masini.

Pentru toti cei care critica diesel-ul: am masina de un an, am facut cam 15k si are acu ceva peste 170k, nu miroase in interior, nu tremura geamurile, are acceleratie buna (nu doar dupa carte unde intrece si 320i-ul). Si turbina se aude tare frumos cand o calc... As fi tampit sa spun ca zgomotul motorului ma deranjeaza, mai ales ca daca e zgomot pe afara nu se aude. Ce daca se aude mai tare putin pana se incalzeste, chiar e asa de important acest lucru? E adevarat ca mi-a trebuit o perioada, relativ scurta, sa ma acomodez cu condusul masinii si pot sa spun ca NU moare la 3000 rpm si se duce bine peste 4000 unde, conform curbei de putere este bine sa schimbi viteza. Nu pricep de ce sunt unii deranjati de faptul ca nu merge pana la 6000 rpm. Le e greu sa schimbe vitezele ?

 

Cred ca am facut cea mai buna afacere din ultimul timp cumparand aceasta masina.

 

Daca va uitati in datele tehnice furnizate de producator, (oare mint cei de la BMW?) 320D are acceleratia mai buna decat 320i.

 

Sunt mai mult decat multumit si mentionez ca am avut cativa ani si Golf GTI care are ceva peste 8 secunde pana la suta, asa ca un pic de experienta cu masini mai rapide cred ca am.

 

Recunosc ca daca banii nu ar fi o problema as tine aceasta masina mult timp si mi-as lua si un M3, dar nefiind asa sper ca atunci cand o schimb sa imi cumpar un 330xD.

 

Pentru cine a ajuns cu cititul pana aici: nu am mentionat nimic de cuplu si putere, personal sunt mult mai interesat de siguranta, placerea condusului, comoditate si acceleratie (nu ca acceleratia nu ar avea legatura cu puterea si cuplul dar sunt mai multi factori implicati).

 

Topicul asta ma enerveaza, promit ca nu-l mai citesc.

Link to comment
Share on other sites

In topicul asta cine are benzina o sa sustina benzina si cine diesel , motorina asa ca nu-si are rostul decat daca se discuta total impartial , ceea ce nu se poate , tot o sa se ajunga la "a mea are sau face nu stiu cum ...." .
Link to comment
Share on other sites

acest 318d este cumparat direct din germania de proprietar este din 2004 si are 120.000 km. zdrangane calumea si nu cred ca e din cauza uzurii.. eu tin minte cand am scos-o din garaj si cand am oprit era la relanti si efectiv ii vibrau geamurile. era un zgomot infundat din-ala de zici ca a bagat unu picameru undeva in dpartare. nu stiu cum sa-ti zic eu tie.. un zgomot care iti infunda urechile subtil...

 

miroase a motorina in interior, si asta nu e subtil deloc.

 

nu stiu ce sa-ti zic .. parca nu se compara cu asta a mea pe benzina. cand m-am urcat in ea dupa 318d asta a mea parca era moarta .. nu zicea nimik .. nu zdranganea nu scotea nici un sunet aiurea si mi s-a parut extrem de ciudat de zici ca era ceva in neregula cu ea .. asa de rau imi intrase pe creier zgomotu din 318d.

sa zicem ca astea pe diesel sunt ceva mai pline de viatza :blink:

202555[/snapback]

 

Crede-ma, respectivul individ a "batut" drumul de pomana pana in Germania. Mai bine dadea ceva euro in plus unui samsar si sigur nu lua asa o "varza".Nu este ceva in neregula, este chiar "praf" masina respectiva. Dupa cum spui ca face, mai bine o vinde pe "te miri ce" decat sa o repare.

Si ca sa-ti dai seama ca nu te mint si ca nu e "dracul asa de negru" cum il vezi tu, te astept pe la mine (cand ai drum spre Sinaia) sa facem o tura cu dieselul meu si eventual si cu al lui fimiu, care a ajuns deja la 147000km si nu miroase a motorina, nu-l da zgomotul "afara" din masina, iar de mers merge mai "sportiv" decat mine ( nu ca nu m-ar apuca si pe mine "nebuneala" cate o data)

Link to comment
Share on other sites

In topicul asta cine are benzina o sa sustina benzina si cine diesel , motorina asa ca nu-si are rostul decat daca se discuta total impartial , ceea ce nu se poate , tot o sa se ajunga la "a mea are sau face nu stiu cum ...." .

202768[/snapback]

 

Perfect de acord cu tine, dar de aici pana la a sustine niste "s.f"-uri este cale lunga.

Eu vorbesc din prisma unuia care a avut pana anul trecut ,predominant, masini pe benzina( la societate aveam pe motorina Opel Combo).

Recunosc, acum 15 ani eram si eu inversunat impotriva dieselului deoarece erau probleme cu pornirea iarna, se mai "zapaceau" injectoarele si faceau ca "toti dracii", motoarele erau puturoase, iar avantajul consumului mic , se "pierdea" in "marea" de probleme.etc. ...Dar intre timp "lumea a evoluat", iar dieselul nu mai este "in fasa", iar eu am acceptat acest adevar.

Imi place si benzina, dar prefer un motor de~3000cmc si daca este si 6V este si mai bine. Nu sunt adeptul "tuningului dupa ureche" cum se cam poarta la noi, prefer un motor mai mare decat unul mic de care sa "trag" la maxim. :blink:

Link to comment
Share on other sites

In topicul asta cine are benzina o sa sustina benzina si cine diesel , motorina asa ca nu-si are rostul decat daca se discuta total impartial , ceea ce nu se poate , tot o sa se ajunga la "a mea are sau face nu stiu cum ...." .

202768[/snapback]

Nu este chiar asa. Eu nu incerc sa demonstrez ca dieselul e mai bun decat benzina. Eu doar am incercat sa raspund celor cu ,,Ferrari" in 4 cilindri care stiu ei ca la diesel zdrangane geamurile. Dar cel mai mult ma distreaza cei care duc toti cei 100 de cai pur sange la 6500 de ture si sustin ca nu exista placere mai mare de atat. :blink:

Link to comment
Share on other sites

hai ca te dai in diverse ... nu meriti un raspuns bai asta cu postu de deasupra :blink:

 

 

deci baiatu asta a fost in germania cu un samsar care este tovaras cu astia de la bloc. ideea e ca nu e nimik in neregula cu masina. e din 2004 si e chiar ok. dar asa zdrangane ea ca e diesel. eu mi-am exprimat niste pareri aici.. dar in fine. ideea e ca eu in final este foarte posibil sa-mi iau un bmw diesel pt consum si o benzinara din 95 (nu zic ca nu e bmw) pt duminici si seri cu ceva mai mult de 170 cp asta pt placerea proprie

Link to comment
Share on other sites

Poti fi ironic fara sa jignesti, dar cand jignesti fara sa fii ironic e deja lipsa de bun simt. ,,Bai asta" ar putea avea fire albe in cap, dar nu asta conteaza, sintem pe un forum si accept sa ne tutuim. Dar cu astfel de apelative te rog sa te adresezi samsarilor de la tine de la bloc.

 

Multumesc!

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.