Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ce argumente zici ca ai ca nu face un 535d pe m3-ul tau?Stii deja ce are omul sub capota sau vorbesti aiurea?Sau crezi ca nu stiu ce vorbesc?Ti-am spus te stiu si cred ca stiu ce iti poate capu dar nu mai zii ca stii deja ce poate 535d de care vorbesc ca nu ai de unde.Sau cine stie...si chiar asa am auzit variante cum ca m3 si-o ia grav de la 335d dupa 100km/h unde pierde vazand cu ochii. Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

hai gata, toata lumea pauza de masa, o tigara, ca o dati din benzina-n motorina si iar de gard.

 

facem curatenie si revenim cu alte scutece.

 

 

 

p.s. @all: aveti pm pentru complimente, invitatii la nunta si alte mirosuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Redeschid acest topic ! Sper ca nu si flameurile!

 

In ultinul timp apar din ce in ce mai multi colegi pe forum care oscileaza intre consumul benzina si BMW diesel, mai putin costisitor.....

 

Offf, vesnica problema a consumului......

 

 

BMW in adevaratul sens al cuvantului NU are , din pacate , de a face cu un consum mic.

Spiritul BMW inseamna motoare puternice, consum mare , performante ridicate..

 

BMW diesel este o alegere inspirata, dar, in parerea mea este un compromis. Sa nu imi spuneti ca fiecare care aveti o astfel de motorizare ( diesel de capacitate mai mica) nu ati oftat, sau nu v-ati dorit de multe ori un motor cu multi cai putere - BENZINA.

Link to comment
Share on other sites

eu personal sunt de parere ca fiecare trebuie sa se gandeasca la nr aprox de km facuti intr-un an( daca depaseste 40-50k ) sa-si i-a diesel daca nu sa ramana la benzina ca altfel nu justifica pretul mai mare al masini.Evident cei ce isi pot permite si o masina de week-nd sa-si i-a benzina ca nu prea fac multi km fiind de week-end :) cel putin asa vad eu problema dupa muulte pagini scrise si citite pe topicul asta :blink:
Link to comment
Share on other sites

eu personal sunt de parere ca fiecare trebuie sa se gandeasca la nr aprox de km facuti intr-un an( daca depaseste 40-50k ) sa-si i-a diesel daca nu sa ramana la benzina ca altfel nu justifica pretul mai mare al masini.Evident cei ce isi pot permite si o masina de week-nd sa-si i-a benzina ca nu prea fac multi km fiind de week-end :)  cel putin asa vad eu problema dupa muulte pagini scrise si citite pe topicul asta :blink:

282194[/snapback]

Mda, ai dreptate!

Oricum .. diferenta de pret nu mai e asha de mare, intre benzina si motorina, iar motoarele mari, consuma aproape la fel.

Nu vb de 320D ca ala nu e motor, parerea mea.

Vb de motoarele de 3 litri si peste.

Spre exemplu, calculul meu

la un EKlase de 2.7D aveam consumul in afara 11.4 (nu vb de autobenzi ca acolo imi consuma 9 pe tempomat la 220).

La 520 de 170 CP am consum in afara 12.3 maxim 13

Asa ca .. diferenta e insesizabila ..

 

In oras, te omoara!

Cand bagam motorina in E de 1 milion .. ma invarteam 3 zile prin bucuresti

Acum cand bag benzina in 5-er ... hmm.. ma invart o seara si a doua cand ies .. fug la benzinarie :)

Link to comment
Share on other sites

Cand e vorba de economie. clar ca dieselul merita, si calculele cu"recuperatul" banilor nu e valabil, ca nimeni nu cumpara masina ca sa-si recupereze banii, ca de ex face odata un efort si da cu 2000 euro in plus, dar dupa aceea lunar in loc de 4 plinuri baga numa 2... e diferenta... e ca si cu luatu masinii in rate... ii tot acolo ce avans platesti ? dai un avans mai mare ai rata mai mica si iti permiti sa platesti.. dai avans mai mic ai rata mai mare si nu iti permiti.. Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Cand e vorba de economie. clar ca dieselul merita, si calculele cu"recuperatul" banilor nu e valabil, ca nimeni nu cumpara masina ca sa-si recupereze banii, ca de ex face odata un efort si da cu 2000 euro in plus, dar dupa aceea lunar in loc de 4 plinuri baga numa 2... e diferenta... 

 

282377[/snapback]

Doar daca mergi mult merita diesel. Daca mergi numai in oras cate 20 000 km pe an si-ti pica vreo 2 injectoare si turbina (la o masina sh) eu zic ca te linisteste pe viata de diesel. Plus ca probabilitatea ca unele piese sa cada la o masina sh diesel sunt mai mari decat la o masina pe benzina din acelasi an de fabricatie datorita faptului ca diesel-ul intotdeauna va fi cu mai multi km decat o masina similara pe benzina. In afara nimei nu ia diesel sa mearga putin.

Daca mergi de ex 40 000 km pe an intr-adevar din banii pe care ii economisesti la carburant iti faci intretinerea masinii (mai scumpa decat la masini pe benzina).

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi e tot una sa bag 1 plin pe saptamana sau sa bag 1 la 2 saptamani, urmatoarea cand o iau tot diesel o iau, chiar daca visez si eu la zilele alea cand o sa imi permit sa bag in M5 4 plinuri in sejur de 5 zile pe litoral. Referitor la piesele care cad, sunt de acord cu tine, cu nota ca tine si de noroc, nu cad injectoarele, da intri in pom, sau intra careva in tine... n-ai ce-i face...shit happens.

 

Ciupanezu tre sa recunosti ca, cheltuielile saptamanale la un diesel sunt mai mici ca la una pe benzina.

 

ELF: eu nu cred ca daca tu ai 15k de cumparat masina nu iti iei diesel cu 15k ca iti iei benzina cu 13k si ai 2k de bagat benzina, ca iti iei una pe benzina tot cu 15k da cu roti mai scumpe , sau alte dotari, banii tot nu i-ai economisit, si apoi mergi la pompa si se vede diferenta...

 

As fi curios si eu cine isi scoate diferenta de bani data pe un diesel, daca ti masina aia sufiecient de mult sa iti scoti investitia.... nu stiu la cat scade valoarea masinii..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu tre sa recunosti ca, cheltuielile saptamanale la un diesel sunt mai mici ca la una pe benzina.

 

282627[/snapback]

Recunosc :blink: Insa stii ca e o vorba....distractia se plateste intotdeauna! La masini pe benzina dai mai mult pe carburant, la motorina dai mai mult pe consumabile si posibile probleme des intalnite care pot aparea la diesel dar la benzina nu. (injectoare, turbo, pompa de inalta presiune)

 

Masina premium care sa nu se strice, sa fie ieftina de intretinut si sa consume putin nu exista.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

si-a cumparat un prieten 335d M sport E92.blue le mans ....zice-mi voi mie ca asta nu e o masina sportiva 180 in pasaj la lujerului.pacat ca era unu in fatza si a franat . cred ca se ducea iin 200 ... nu am cuvinte cum trage masinutza aia in fiecare treapta masina avea 500 km si un consum de 16l ......eu zic ca e bun consum avand in vedere 286 cai si 580Nm dar o sa mai scada dupa 2000 km
Link to comment
Share on other sites

Votat pt benzina...de ce? Pt ca motoarele diesel sunt pt Basculante si Tractoare...nu pt limuzine de peste 40.000E...

Suntetul unui motor pe benzina e incomparabil....

Fiabilitatea unui motor pe benzina e mai mare...

 

Din aceste considerente prefer sa iau un motor pe benzina care e mai lent cu 0.5-0.7 sec la 100km/h decat unul pe motorina, dar macar imi place cum merge cum se aude si cum se simte...Oricum alea 0.5 sec nu se simt pe soselele noastre...

Cu toate ca diferentele intre un 530d si 530i nu prea exista...ci doar ca primul e mai scump...

Link to comment
Share on other sites

si-a cumparat un prieten 335d M sport E92.blue le mans ....zice-mi voi mie ca asta nu e o masina sportiva 180 in pasaj la lujerului.pacat ca era unu in fatza si a franat . cred ca se ducea iin 200 ... nu am cuvinte cum trage masinutza aia in fiecare treapta  masina avea 500 km si un consum de 16l ......eu zic ca e bun consum avand in vedere 286 cai si 580Nm  dar o sa mai scada dupa 2000 km

282636[/snapback]

 

NU ! NU e o masina SPORTIVA !

 

PS: "335d M sport" nu exista, e ca si cum ai zice "LOGAN 1,6 RS". Inca nu am auzit de M diesel, si sper sa nu aud VECI !

Link to comment
Share on other sites

NU ! NU e o masina SPORTIVA !

 

PS: "335d M sport" nu exista, e ca si cum ai zice "LOGAN 1,6 RS".  Inca nu am auzit de M diesel, si sper sa nu aud VECI !

282640[/snapback]

Nu, e vorba e pachetul M Sport, asa apare el in oferta, adica spoilere, praguri, logo M.....

 

Iar eu iti spun ca trage extraordinar masina...iar cu putin chip Tuning se tine dupa un M3/ E 46 stock lejer....

Link to comment
Share on other sites

:blink: "dieselul e pentru basculante, nu limousine de 40.000 euro" de unde atata ingamfare ? tot acolo unde ti-o facut tie motoru l-o facut si pe al meu, acelas robot, in aceeasi fabrica, daca a mea e basculanta, tot basculanta e si a ta, numa ca e pe benzina.

 

Normal ca nu o sa scoata veci M diesel... care ar fi rostul ? daca scopul e sa scoata ce se poate scoate din masina, normal ca pun cel mai mare motor pe benzina care considera ei ca se poate pune...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

am fost la fabrica si pt DIZEL folosesc robotii vechi, adica un fel de roboti nu mai sunt in stare sa faca masini pe benzina si, decat sa-i arunce, ii pun la lucru... :blink:

 

o masina care merge tare nu e sportiva... e o "masina care merge tare" si atat... o masina SPORT e gandita sa fie sportiva de la 0... adica sasiu sport, tren de rulare sport, evacuare mai putin restrictiva, admisie speciala, sistem de franare...

 

orice masina o faci sa mearga tare, dar asta nu o face sport. (eu am luat-o de la o LADA care facea sfertu' in 12,4)

 

si 335d are si 1.700 kg si cutie automata... e LIMUZINA !

Link to comment
Share on other sites

Nu, e vorba e pachetul M Sport, asa apare el in oferta, adica spoilere, praguri, logo M.....

 

Iar eu iti spun ca trage extraordinar masina...iar cu putin chip Tuning se tine dupa un M3/ E 46 stock lejer....

282641[/snapback]

 

Pachetul M Sport oricum e doar un briz-briz atata timp cat suspensia, admisia si franele sunt cele stock... Nu neg ca se tine dupa un M3 E46 dar totusi nu stiu pentru cat timp... Sunt convins ca pe un Dealu Negru sau Transfagarasan M3 face 335d lejer...

 

Vis-a-vis de restul discutiei trebuie sa intelegm mai exact sau sa definim ce inseamna "SPORTIVA"... Daca e vorba doar de Cuplu/ Putere sau mai sunt si alte ingrediente... Dupa care putem sa vedem care dintre masini corespund... Eu am fost impresionat in weekend de un Mitsubishi Evo X (cred, era galben) si un Mercedes AMG 55... Ambele benzinare desigur :blink:

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca dieselul la deal are mai multe avantaje.Mai documenteaza-te.

282717[/snapback]

 

serios :blink: poate atunci cand vorbesti de motoare de 60-70 de CP nu cand pui in balanta 2 motoare de 300 si ceva de cai putere cu un cuplu de peste 300 Nm... crede-ma ca acolo avantajul in cauza, daca exista, a disparut deja de mult...

Link to comment
Share on other sites

E mare ingamfarea asta la unii.....auzi 335d nu e sportiva poate poti sa ne dai si o explicatie pertinenta in acest sens.

282701[/snapback]

dar ceva nu se potriveste totusi....ca are demaraj e una si sport e alta. Daca un motor de 3500cc diesel e sport atunci de ce nu fac si aia de la ferrari un f50 cu 5000cc diesel ? Toate masinile sport au motoare pe benzina, dieselul nu are demaraj....

Link to comment
Share on other sites

dar ceva nu se potriveste totusi....ca are demaraj e una si sport e alta. Daca un motor de 3500cc diesel e sport atunci de ce nu fac si aia de la ferrari un f50 cu 5000cc diesel ? Toate masinile sport au motoare pe benzina, dieselul nu are demaraj....

282735[/snapback]

Astea sunt mentalitati invechite peste care o sa treaca toti neadaptatii intr-un timp ft scurt...A fost o era in care diesel era mai lenes decat benzina. Acum...incepand cu 2005 si noile tehnologii e cam invers.

Diesel are si demaraj mai bun si viteza maxima mai mare si e si mai placut in condus decat un benzinar cu aceiasi cai in ziua de azi (datorita cuplului enorm disponibil inca de la 1.500 RPM pe o plaja enorma).

Uitati-va si la BMW...320i 150 CP 0-100 9.9S; 320D 150 CP 0-100 8.9S;

Nu este de omis consumul...performante mai bune sau cel putin aceleasi ca la un benzinar cu un consum MULT MAI MIC. E-adevarat ca diesel nu-si permit toti pentru ca e mult mai scump decat un motor (masina) "egal/egala" pe benzina. Iar cei care nu si-l permit isi varsa frustrarile in fraze de gen "diesel e mai lenes...Ferrari nu are diesel...nu are demaraj, etc".

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt mentalitati invechite peste care o sa treaca toti neadaptatii intr-un timp ft scurt...A fost o era in care diesel era mai lenes decat benzina. Acum...incepand cu 2005 si noile tehnologii e cam invers.

Diesel are si demaraj mai bun si viteza maxima mai mare si e si mai placut in condus decat un benzinar cu aceiasi cai in ziua de azi (datorita cuplului enorm disponibil inca de la 1.500 RPM pe o plaja enorma).

Uitati-va si la BMW...320i 150 CP 0-100 9.9S; 320D 150 CP 0-100 8.9S;

Nu este de omis consumul...performante mai bune sau cel putin aceleasi ca la un benzinar cu un consum MULT MAI MIC. E-adevarat ca diesel nu-si permit toti pentru ca e mult mai scump decat un motor (masina) "egal/egala" pe benzina. Iar cei care nu si-l permit isi varsa frustrarile in fraze de gen "diesel e mai lenes...Ferrari nu are diesel...nu are demaraj, etc".

282743[/snapback]

MARE adevar , numai cine n-a folosit vb mult si geaba...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.