Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

..si nu mai faceti comparatii intre motoarele pe benzina aspirate si motoarele dizal... TURBO..

o comparatie pertinenta mi se pare 335d vs 335....... i :blink:

care pe care ?

 

 

:)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Fiecare cu ce ii place mie de ex nu imi place sunetul de tractor care il scoate un diesel... Nu inteleg ideea de ex. E60 530i are 258 (varianta 2005-2007) si 530d are 231cp cum poate sa faca 0-100 mai rpd diselul ? poate sunt prost eu si nu inteleg... inseamna ca maine poimaine vedem pe tvr1 la F1 dieseluri
Link to comment
Share on other sites

de cate ori sa va zic ca F1 nu are absolut cea mai mica,cea mai minuscula legatura cu masinile de serie?

282765[/snapback]

era o paranteza vis-a-vis de sport...cu referire la tehnologie nu la masini in sine

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

pai singura tehnologie imprumutata de la F1 la masinile de serie sunt clapetele de pe volan ptr schimbatul vitezelor. Nu stiu ce o dati in masini sportive si nu stiu mai cum... daca un sedan BMW pe benzina il considerati sport, tot asa e si sedanu BMW diesel atata ca are performante putin mai scazute.. Sunt multi care nu simt lipsa celor 20-30 de cai dintre 530i si 530D... si eu as fi unul dintre ei. nu toti am luat bmw-urile ptr liniute intre semafoare.

 

Si referitor la posturile gen "basculante" va rog sa va sustineti afirmatiile ca din posturile voastre reiese ca mai bine un 316i decat un 320D, ca in topicul acesta e o dezbatere intre motoarele diesel si benzina nu intre caii putere. Daca era vorba de caii putere trebuia sa puneti in primul post ceva referitor la M si era inchis subiectul.

 

Normal ca cine si-a cumparat 535i sau 740i sau 760i are parere foarte buna despre motoarele pe benzina si nu vad nici un avantaj intr-un motor diesel , dar cine isi cumpara 316i poate ca vede avantajele unui 320D..

 

Duxter: un diesel nu suna ca tractorul, te corecteaza cineva aici mai sus...suna ca basculanta... :blink: si nu poti compara sunetul unui motor diesel BMW cu unul VW sau Audi... si din cate am inteles nici unul L4 cu L6...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Astea sunt mentalitati invechite peste care o sa treaca toti neadaptatii intr-un timp ft scurt...A fost o era in care diesel era mai lenes decat benzina. Acum...incepand cu 2005 si noile tehnologii e cam invers.

Diesel are si demaraj mai bun si viteza maxima mai mare si e si mai placut in condus decat un benzinar cu aceiasi cai in ziua de azi (datorita cuplului enorm disponibil inca de la 1.500 RPM pe o plaja enorma).

Uitati-va si la BMW...320i 150 CP 0-100 9.9S; 320D 150 CP 0-100 8.9S;

Nu este de omis consumul...performante mai bune sau cel putin aceleasi ca la un benzinar cu un consum MULT MAI MIC. E-adevarat ca diesel nu-si permit toti pentru ca e mult mai scump decat un motor (masina) "egal/egala" pe benzina. Iar cei care nu si-l permit isi varsa frustrarile in fraze de gen "diesel e mai lenes...Ferrari nu are diesel...nu are demaraj, etc".

282743[/snapback]

 

 

Nu am inteles la ce plaja enorma de turatii te referi in relatie cu cuplul si puterea imensa a diesel... ai vazut diesel cu 7500 - 8000 de turatii ? ma indoiesc profund... majoritatea trag bine de la 1400-3500 (maxim 4000) ture... dupa care se plafoneaza... la benzinar incepe sa traga de la 2000 si trage in draci pana in 6000 si mai sus in fucntie de motor... deci nu incape comparatie...

 

totusi, aici comparam niste motoatre de generatie mai veche benzina cu dieseluri de ultima ora... sunt convins ca trendul BMW de a pune turbine pe benzinare va aduce o noua generatie de propulsoare pe benzina care vor fi mult mai bune decat dieselurile actuale... cineva a remarcat corect ca noi comparam mere cu pere aici pentru ca dieselul este turbo in 99% din cazuri pe cand benzinarul este un motor pur, simplu, aspirat... orice benzinar cu turbina o sa rupa un diesel similar si aici nu incape discutie si comparatie si doar anumite considerente economice pe termen scurt au facut dieselul asa popular... e doar un trend care va trece rapid...

Link to comment
Share on other sites

crisjohn: hai sa nu vorbim chestii teoretice.. ai avut 316i 105 cai, te rog sa nu vorbeti de masini pe benzina turbo..ca in cazul asta poate vorbi oricine ipotetic si sa inchida gura la toti aducand in discutie un M si sa zic ca nu este motor diesel la bmw care sa se ridice la nivelu respectiv.

 

Sa-ti dau un exemplu de post bun: tu ai avut 316i 105 cai din cate stiu eu 320D din 2000 are 136 cai... ar fi mai de folos sa zicem daca ai prezenta rationamentul tau cand ai ales 316i... si de ce nu un 320D de ex..? daca a fost un astfel de rationament.

Link to comment
Share on other sites

crisjohn: hai sa nu vorbim chestii teoretice.. ai avut 316i 105 cai, te rog sa nu vorbeti de masini pe benzina turbo..ca in cazul asta poate vorbi oricine ipotetic si sa inchida gura la toti aducand in discutie un M si sa zic ca nu este motor diesel la bmw care sa se ridice la nivelu respectiv.

 

Sa-ti dau un exemplu de post bun: tu ai avut 316i 105 cai din cate stiu eu 320D din 2000 are 136 cai... ar fi mai de folos sa zicem daca ai prezenta rationamentul tau cand ai ales 316i... si de ce nu un 320D de ex..? daca a fost un astfel de rationament.

282794[/snapback]

 

nu a fost- pur si simplu eu visam de mult la un BMW si un amic tocmai venise cu unul din Germania... am coborat in parcare m-am urcat in masina si am iubit-o din prima clipa... nu m-am gandit la diesel si orice altceva... dragoste la prima vedere...:blink:

 

recunosc ca nu am avut turbo pe benzina pentru ca sunt extrem de putine pe piata insa am condus o multitudine de masini cu o groaza de motorizari... am mers cu diesel VW Passat si Golf, Renault Laguna si Megane, Fiat Punto si Marea (toate cu diferite puteri si echipari, mai mult de 50 000 de kilometrii in total) si la fel si cu benzinare incepand cu BMW si terminand cu Fordul Mondeo pe care il conduc acum insa pot spune ca fiecare are calitati si avantaje de ne-neglijat pentru fiecare tip de potentiali cumparatori... insa dupa cum am spus weekendula sta am vazut la treaba un Mitsubishi Evo, benzinar turbo cu tractiune integrala, varianta sport... sunt convins ca ce facea masina ai nu poate fi facut cu un diesel... este dementiala jucaria respectiva... nu spun ce zgomot scotea pe teava... si dupa cum am spus omul se alerga cu un Mercedes 55 AMG SL (parca SL) cu tractiune spate... spectacol total nu gluma....

Link to comment
Share on other sites

Hai ca te iau bazandu-ma pe ce ai postat mai sus... cand iti iei Evo-ul respectiv ?

 

Hai sa nu discutam ca am condus masinile nustiu cui,ca nu tu le-ai dus in service si nu tu le-ai alimentat regulat, cand te-am intrebat de o comparatie in 316i si 320d .. ai zis ca nu prea ai argumente ptr 316i..

 

Eu consider ca un argument ptr un motor de-un fel sau de altul ar fi si raportul performanta/consum... sa iti dau un exemplu... 520D si 525D.

Intelegi ce vreau sa zic ? degeaba conduci 760i , cand vine vorba de consum strambi din nas.. Tot nu cred ca ai priceput despre ce este vorba... "BMW diesel vs BMW benzina"

 

Eu am votat benzina, am mai spus intr-o lume ideala as avea 5 m-uri,

 

Eu as vrea de la toti pro benzina cu 316i 318i sa zica de ce nu un 320D cu 136 sau 150 cp ?

 

Repet: cine are motoare pe benzina adevarate, are tot dreptu sa zica, da bre benzina rulles si diesel ii naspa ca e puturos, dar cand vine cineva cu 316i care evident a cumparat masina pe motive de economie.. sunt curios si eu de ce nu a luat 320D..performanta mai buna.. consum mic... si sa ma scuzati daca nu inghit bullshitu..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Pachetul M Sport oricum e doar un briz-briz atata timp cat suspensia, admisia si franele sunt cele stock... Nu neg ca se tine dupa un M3 E46 dar totusi nu stiu pentru cat timp... Sunt convins ca pe un Dealu Negru sau Transfagarasan M3 face 335d lejer...

 

Vis-a-vis de restul discutiei trebuie sa intelegm mai exact sau sa definim ce inseamna "SPORTIVA"... Daca e vorba doar de Cuplu/ Putere sau mai sunt si alte ingrediente... Dupa care putem sa vedem care dintre masini corespund... Eu am fost impresionat in weekend de un Mitsubishi Evo X (cred, era galben) si un Mercedes AMG 55... Ambele benzinare desigur :)

282715[/snapback]

Asta cu EVO X e tare rau! :) :) Am auzit ca deabia conceptul a aparut, masina va aparrea prin 2008 sau 2009:

http://www.rsportscars.com/eng/cars/lancer_evolution.asp

 

In alta ordine de idei, @bunilla, ai mers cu NOUL 335D? Eu iti spun ca ramai impresionat! Nu e M dar se apropie foarte mult fata de unul.....

 

Inca o chestie: 0-100 km/h conteaza mai putin la masini sport, tinuta de drum , suspensiile etc, conteaza mai mult.

 

Si mai pun un link odata sa mai vedeti timpii realizati de Stig cu diversele masini ( pe CIRCUIT :blink: ):(urmariti unde este M3 si 535 d care este mai greu ca 335d!!!):

 

http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/

Link to comment
Share on other sites

335d M sport adik are pachet m care contine : suspensii sport [cica le zice suspensii m mai nou ] scaune sport [alcantara care sunt super confortabile le-as alege peste scaune sport cu piele oricand ] volan m [ cu schimbator pe volan paddle shifter ] +kitu exterior +inscriptii cu ///M ... mai contine shadow line[linia de la geamuri] + antrazhit negru sau cum se zice [ tapiseria de pe plafon] + jante pe 18 standard ..el are jante pe 19 :blink:

 

nu stiu ce sa ma zic e o nebunie aceasta masina mi-o doresc din ce in ce mai mult pacat ca mai astept vreo 1 an jumate :)

 

 

p.s. trage un oki aici :) cea alba este 318i cu pachet m E90 si cea albastra este E92 335d m sport http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=19373&page=17

Link to comment
Share on other sites

Timpul in care masina ajunge de la 0-100 km/h!

282793[/snapback]

Esti tu sigur?

Daca ai compara doua motoare, unul diesel si unul pe benzina de aceasi cilindree, cel diesel fiind turbo si cel pe benzina aspirat cel benzina e mai puternic si mai rapid.

Sa comparam 530d E39 cu 530i E39.

530d----> 0 - 100 km/h: 8 sec

530i ----> 0 - 100 km/h: 7.1 sec.

Deci cam 3-4 tiruri intre benzinar si turbo diesel.

 

Iar comparatia asta intre motoare care sunt diesel bi-turbo si motoare aspirate deja e obraznica si incredibil de stupida. Comparati biturbo pe benzina cu biturbo diesel si ia vedeti cum e!

 

Deci ai grija pe cine numesti tu neadaptati atata timp cat nu vb deloc cu argumente plauzibile ci cu basme.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Esti tu sigur?

Daca ai compara doua motoare, unul diesel si unul pe benzina de aceasi cilindree, cel diesel fiind turbo si cel pe benzina aspirat cel benzina e mai puternic si mai rapid.

Sa comparam 530d E39 cu 530i E39.

530d----> 0 - 100 km/h: 8 sec

530i ----> 0 - 100 km/h: 7.1 sec.

Deci cam 3-4 tiruri intre benzinar si turbo diesel.

 

Iar comparatia asta intre motoare care sunt diesel bi-turbo si motoare aspirate deja e obraznica si incredibil de stupida. Comparati biturbo pe benzina cu biturbo diesel si ia vedeti cum e!

 

Deci ai grija pe cine numesti tu neadaptati atata timp cat nu vb deloc cu argumente plauzibile ci cu basme.

282849[/snapback]

lol pai tu imi dai exemple de pe E39. Esti pe langa subiect. Eu am specificat clar in postul meu...DUPA 2005 cand motoarele diesel au inceput sa fie mult mai rafinate, puternice, etc etc. Asa ca vii tu cu masini din 19toamna si dai exemple e altceva...

Si sincer pe mine nu ma intereseaza daca e motor aspirat, biturbo, triturbo...etc. Cifrele vorbesc...E ca si cum ai spune...mai nu vezi ca asta pe benzina e saracu handicapat? Cum il compari cu ala biturbo cand saracutul asta are tehnologie din 19toamna? Pai ce ma intereseaza pe mine ca si consumator final cum sunt facute motoarele? Ma intereseaza rezultatul final: CONSUMUL SI PERFORMANTELE!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Asta cu EVO X e tare rau! :)  :)  Am auzit ca deabia conceptul a aparut, masina va aparrea prin 2008 sau 2009:

http://www.rsportscars.com/eng/cars/lancer_evolution.asp

 

In alta ordine de idei, @bunilla, ai mers cu NOUL 335D? Eu iti spun ca ramai impresionat! Nu e M dar se apropie foarte mult fata de unul.....

 

Inca o chestie: 0-100 km/h conteaza mai putin la masini sport, tinuta de drum , suspensiile etc, conteaza mai mult.

 

Si mai pun un link odata sa mai vedeti timpii realizati de Stig cu diversele masini ( pe CIRCUIT  :blink: ):(urmariti unde este M3 si 535 d care este mai greu ca 335d!!!):

 

http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/

282836[/snapback]

 

scuze recunosc greseala dar nu sunt specialist in Mitsubishi... era Evo 9 dar impresionant (era chestia asta galbena http://www.japanvehicles.com/newcars/mitsu...i/Evo9/main.htm ) ... totusi nu o sa-mi cumapr asa ceva si nici altceva in afara de BMW.....

 

 

@lifestyle - inteleg ce spui dar cand mi-am luat eu BMW chiar a fost o chestie de impuls si gata... nu prea m-au interesat multe detalii... totusi ce inteleg din ce spui tu este ca daca ai avea un M cu consum de diesel ai fi foarte incantat... din punctul asta de vedere sunt toal de acord cu tine si te sustin... de fapt nu cred ca am ceva in mod special impotriva dieselurilor doar ca poate inca nu am mers pe dieselul care trebuie ::) si-a luat un amic un A4 2.5 td quattro acum vreo 2 luni si poate apuc sa ma dau si eu cu el sa vad ce e cu masinuta respectiva... :)

 

vis-a-vis de masinile conduse de mine as psune doar ca am enumerat doar masinile cu care am facut macar 500 km nu doar in care am urcat ocazional...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.