Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

BMW asteapta sa raspunda ciupanezu.. sa vezi ce inseamna benzina.. ca tu nu sti ce inseamna motor pe benzina..

 

La 525 ce ai schimbat ? ma tot intreb oare neamtu de la care am cumparat masina cate 30 de injectoare a schimbat in 5 ani... si cate 10 pompe a schimbat ..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

mda... nu e chiar asa.. din cate am vazut si eu pe discovery randamentul scazut se datoreaza aprinderii ....

ciupanezul la benzina ta ce ai schimbat :blink: ?

 

285794[/snapback]

Am cumparat-o cu mai multe probleme pt puterea pe care o ofera si pentru ca am scazut din pretul pe care-l cerea initial pretul schimbarii garniturilor si simeringurilor si al compresorului.

 

I-am schimbat:

- toate garniturile si simeringurile la motor si cutie. (cumparata cu pierderi de ulei)

- toate consumabilele si filtrele

- ulei cutie

- curele si intinzatoare

- discuri frana fata

- compresor clima (cumparata cu compresorul stricat)

- diferential

- pompa apa

- un maner de deschidere usa din interior

- sonde lambda

- debitmetru

 

Deci tot ce a picat de cand o am sunt pompa de apa si diferentialul, amandoua de la forja. Sondele lamba si debitmetrul nu se pun ca astea cad la orice BMW.

 

Oricum asta insemna sa schimbi tot ce trebuie fara nici o retinere. Sunt destui care merg cu injectoare varza (benzina sau motorina) sau alte piese din zgarcenie.

 

Oricum cred ca mai relevant ar fi sa posteze cineva care are un benzinar si altu cu un diesel dar cu masini cumparate de noi si intretinute cum trebuie.

 

La o masina sh nu poti sa te bazezi pe nimic, totul tine de sansa.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

:blink: tare ..

 

Adevaru e ca Ciupanezu e un pic entuziast. Eu m-am intalnit odata cu el sa-l ajut la o chestie si ma luat la o tura cu masina. Sincer are si de ce sa fie entuziast. Nu cred ca exista cineva sa nu fie impresionat. Desi am seria 5 ca el, in a lui nici nu sti daca e motoru pornit sau nu. Chestie tipica la benzina. A doua treaba e senzatia pe care o ai in dreapta. Frate .. a lui are si cuplu si tot ce vrei .. iti spun eu ca ai impresia ca masina aia merge la nesfarsit fara sa se mai opreasca. Cunoscatorii stie :)

 

Sper sa nu te superi daca vreodata o sa scoata din 4.5L 5000 cp. Practic pt asta traim sa evoluam nu????

 

Ti-ai pus vreodata intrebarea cat de greu e sa distribui 5000cp la roti? E imposibil iti spun eu. E o cifra prea mare si chiar daca o sa se poata odata nu o sa se scoata asa ceva pe piata.

 

Cel mai bun exemplu este SL600 Brabus testat la topgear. Ce a facut Brabus la masina aia... pai simplu .. ia marit capacitatea la motoru din fabrica si daca nu ma insel i-au montat un supercharger. Rezultatul dupa cum s-a spus si in emisiune este un dezastru. Au scos undeva la 600cp sau ceva de genu asta pe o masina care nu fusese proiectata sa distribuie atata putere. Bineinteles ca s-au facut modificari si la suspensie/frane/trenu de rulare .. etc si toata putearea aia tot nu se distribuie cum trebuie. Bugatii Veyron e alta poveste.. a durat aproape 10 ani ca sa fie construita si a fost gandita din secunda 1 sa suporte 1000 cp. Practic la limita posibilitatii

Link to comment
Share on other sites

Lifestyle .. iti doresc multa sanatate si multa fiabilitate :blink:

 

Ce motor ai? 2500 sau 3000? Si cel mai important .. de cat timp e in tara???

 

Masina mea e o prajitura ceva mai speciala .. a fost folosita de un maniac care din intamplare mi-e prieten :)

Link to comment
Share on other sites

:blink: tare ..

 

Adevaru e ca Ciupanezu e un pic entuziast. Eu m-am intalnit odata cu el sa-l ajut la o chestie si ma luat la o tura cu masina. Sincer are si de ce sa fie entuziast. Nu cred ca exista cineva sa nu fie impresionat. Desi am seria 5 ca el, in a lui nici nu sti daca e motoru pornit sau nu. Chestie tipica la benzina. A doua treaba e senzatia pe care o ai in dreapta. Frate .. a lui are si cuplu si tot ce vrei .. iti spun eu ca ai impresia ca masina aia merge la nesfarsit fara sa se mai opreasca. Cunoscatorii stie :)

 

 

285799[/snapback]

Multumesc pentru aprecieri! Tocmai de aceasta imi place benzina si nu motorina.

Eu tocmai d-asta zic ca toti ce-i care-si iau diesel isi iau mai ales pentru consum. Daca n-are conta consumul am umbla toti in 5000 cmc V8 sau 6l V12 :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

BMW doamne feri.. trebuia sa zic 500.000 cp.. ca sa te prinzi ca e metafora.. ca sa inteleaga si aia cu bioshit... ca niciodata nu o sa faca bmw.. motorul cap de afis... de 1,4 500 cp... pe M5... ca o sa faca un proportional cu evolutia tehnologiei,... in ideea asta am zis ca daca din 1,4 scoate 500 cp.. pe M o sa puna motor de 5l sa zicem cu 10000000 cp ca sa fie cu o treapta mai sus ca restul... este o competitie... nu miting green peace...

 

BMW ai vazut ca pana la urma.. cu great power vine si responsabilitate.. mai schimbi chestii datorita forjei...:blink: la diesel mai schimbi chestii datorita economiei, ce sa-i faci, oricum "la diesel ca manelistii fara numar" nu-i chiar asa eu zic ca depinde si de posesor si de felul in care intretine masina... si bineinteles conteaza si norocul, defapt ca in orice treaba.. daca nu a 1% noroc poti sa fi oricine ca esti degeaba...

 

sa-ti dau un exemplu un prieten a avut un A4 cu chip tuning.. mergea ca focul

l-a tinut vreo 4 luni.. nu a avut nici o problema cu el mergea impecabil.. l-a vandut si acum noul proprietar e tot prin service-uri.. ca ii mai crapa un furtun ii mai tacane ceva.. etc... si nu e vorba de tras teapa acuma ci e vorba de noroc..

 

Exact ciupanezu... da nu prea recunoastea lumea treaba asta... diesel e un compromis la bmw.. in functie de capacitate poate fi compromis fericit, sau nefericit...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Nu prea mi-ai raspuns la intrebare... Ce mostruletz ascunzi sub capota? 2500 sau 3000?

 

Am inteles ca era vorba de o metafora dar daca tot a venit vorba am simtit nevoia sa fac niste precizari. Chip tuningu si abuzurile nu se inscriu in topic. Nici eu nu sunt de acord .. dar ma rog .. fiecare face ce vrea la masina personala

Link to comment
Share on other sites

BMW ai vazut ca pana la urma.. cu great power vine si responsabilitate.. mai schimbi chestii datorita forjei...:blink:

285802[/snapback]

Un exemplu:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...=0entry285782

 

ASta e un ambreiaj de M3, care a rezistat o luna doar ...

Bine, si la ce am testat eu, e supermult.....

 

Insa si cuplul imens de la motoarele diesel turbo, distruge imediat ambreiajul, de aceea de la motoare peste 3000 cmc, foarte greu gasesti cutii manuale....

Link to comment
Share on other sites

tu tot nu ai prins ideea... era vorba de aceeasi masina la 2 posesori diferiti.. unul a avut noroc de ea.. unul nu..

 

2497 cmc ascund sub capota...e diesel , oricand o sa recunosc ca vreau 2 M5-uri si un lambo dar ca acum imi permit doar atat si se pare ca daca luam 520i.. nu cumparam aceeasi performanta ca 525D:P deci e compromis cu final fericit deocamdata..

 

Eu si fac alergie cand vin bisnitarii sa-si expuna vasta experienta la masini.. cand multi din ei nu au avut masini bune in viata lor, ca tot timpul cauta sa cumpere chilipiruri din dorinta de a face un profit gras si nu de putine ori dupa un pret mic se ascund masini proaste.... si atunci nu ii consider in masura sa faca judecati asupra unei masini...

 

Si totusi sunt curios cate injectoare schimba neamtul, ca pe ei si bateria care tre sa-ti ina 2 ani ii tine 5... cum vine asta ? numai la noi se strica ? sau cautam noi tot timpul sa cumparam varianta mai ieftina ?

 

theotien: exact... la ferrari enzo.. cica ambreajul tine exact la 4 porniri sportive.. fara launch control...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Si totusi sunt curios cate injectoare schimba neamtul,  ca pe ei si bateria care tre sa-ti ina 2 ani ii tine 5... cum vine asta ? numai la noi se strica ? sau cautam noi tot timpul sa cumparam varianta mai ieftina ?

 

Poate conteaza si motorina mai buna, si faptul ca germanii intretin mult mai bine masinile decat romanii. Si faptul ca la noi masinile diesel sh au de cele mai multe ori peste 200 000 km. E clar ca o masina uzata e mai putin fiabila decat una noua.

theotien: exact... la ferrari enzo.. cica ambreajul tine exact la 4 porniri sportive.. fara launch control...

285806[/snapback]

Putere extrema, uzura extrema :blink:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

am fost cu 316-le sa ajut un tovaras sa-si ia masina din germania. oferta a venit pe ultima suta de metrii si am acceptat. isi rezervasera 2 masini deja si nu mai gaseau bilet de avion in momentu ala decat in 2 zile. in fine

 

s-au cumparat asa .. un 320d un passat 2002 si un golf 4. Desi benzinara mea a cerut 3 plinuri la dus, 3 la intors si a suportat turarii mari tot timpu.. nu am avut probleme cu ea. am avut incredere maxima.

 

hai sa-ti spun ce am patit pe drumul de intoarcere. primul a cedat golfu .. din cauza lui am mers cu 100 la ora pana in austria. acolo a schimbat nu stiu ce filtru si s-a ameliorat. Passatu in timpu asta isi pierduse din putere. Motivul nu stiu de ce ca l-as intreba acuma dar nu e pe mess.

 

Ideea e ca desi a mea consuma mai mult dieselurile au cazut ca mustele. Nu fac regula din asta dar dieselu nu e o masina in care sa ai baza 100%

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nici o masina nu e demna de incredere totala.

 

De exemplu azi am patit o chestie nasoala. Mergeam pe sos. Grozavesti si un camion a calcat cu una dintre roti pe o piatra mai mare si mi-a aruncat-o sub masina. Piatra aia mi-a spart conductele de alimentare cu benzina. Am oprit motorul imediat si mi-au curs cam 20 de litrii de benzina, bine ca n-am sarit in aer. :blink:

Am fost deja la Augsburg mi-am comandat conductele care vor veni peste 4 zile, pretul fiind de 550 000 ambele. Pretul e foarte mic insa 4-5 zile n-am masina si mi s-a cam stricat saptamana. Dovada ca e importanta sansa, nu poti spune de nici o masina ca e 100% sigura.

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

hai ca ai fost tare. si daca faceai pana insemna ca nici benzinara nu e fiabila?

asta e un mic accident

 

oricum parerea mea e ca pe topicu asta toti care sunt fixati pe un anumit tip de motor vor sa aiba ultimul cuvant. eu incerc doar sa atrag atentia asupra anumitor avantaje ale benzinarei.. va las

 

noapte buna

Link to comment
Share on other sites

BMW .. nu, ideea e alta.. nu reiese fiabilitatea benzinei.. imi confirmi parerea despre bisnitarii de masini.... a cumparat masini ieftine... si surpriza... l-au lasat pe drum, tot asa am venit si eu si am facut inconstienta sa ii dau 210.. fara sa fi chimbat consumabilele si fara sa stiu starea masinii da pentru aia am ajuns bine mersi in romania...

 

Retine ideea EU nu mi-am luat masina din austria ca sa ies mai IEFTIN , am luat-o de acolo ca sa iau o masina mai buna chiar daca am dat pe ea niste bani cu care imi luam din romania si fara deranjul de a conduce pana acolo si inapoi...

 

"dieselul nu e o masina in care sa ai baza 100%" da-o in colo de treaba... pana la urma nu esti 100% nici pentru ziua de maine, dar eu zic totusi sa nu ne hazardam la afirmatii

 

BMW vrei sa-ti dau un argument.. de calibru unui "ultim cuvant ?"

 

Kilometrajul e argumentul absolut ptr diesel... de obicei un diesel are km dublu fata de un motor pe benzina.. asta spune ca totusi a mers motorul de 2 ori mai multi km decat unu pe benzina... si asta spune fiabilitate cu o masina care nu este fiabila nu parcurgi acei km.... ca te lasa masina in drum si a 5-a oara te inveti minte si nu mai mergi nicaieri...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Kilometrajul e argumentul absolut ptr diesel... de obicei un diesel are km dublu fata de un motor pe benzina.. asta spune ca totusi a mers motorul de 2 ori mai multi km decat unu pe benzina... si asta spune fiabilitate cu o masina care nu este fiabila nu parcurgi acei km.... ca te lasa masina in drum si a 5-a oara te inveti minte si nu mai mergi nicaieri...

285813[/snapback]

Fiabilitate scade odata cu uzura...

La noi se vand diesel-uri cu 200 000 pe bord, 350 000 reali deci nu poti compara starea in care sunt cu starea in care erau de noi.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu :blink: discutia e pur teoretica... nu putem vorbi... ceva de genu.. motoru meu personal e mai fiabil ca al tau.. trebuie purtata discutia in general,

 

Vreau sa precizez ca ma leg doar de afirmatiile ca masina nu ar fi fiabila... nu de performante,.

 

Totusi, ce om parcurge 350.000 km cu o masina de care nu este sigur, ca il poate si aduce ?

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu :blink: discutia e pur teoretica... nu putem vorbi... ceva de genu.. motoru meu personal e mai fiabil ca al tau.. trebuie purtata discutia in general,

 

Vreau sa precizez ca ma leg doar de afirmatiile ca masina nu ar fi fiabila... nu de performante,.

 

Totusi, ce om parcurge 350.000 km cu o masina de care nu este sigur, ca il poate si aduce ?

285820[/snapback]

Pai de ce o vinde dupa 350 000? Ca e foarte sigur de ea sau ca a inceput sa pice si nu vrea sa bagi bani aiurea intr-o masina destul de uzata?

Link to comment
Share on other sites

ciudate conceptiile astea la noi... daca iti iei BMW diesel esti zgarcit...

Pai daca noi suntem zgarciti (care chiar suntem amarati) atunci ia sa va uitati voi pe afara sa vedeti ce masini umbla prin capitalele Europei: motoare 1.2, 1.4, diesel sau scutere.

poate sunt si subiectiv avand diesel... dar atata timp cat la aceleasi motorizari performantele sunt aceleasi (daca nu chiar superioare diesel- vezi 120d -163cp-7s 100km/h) de ce sa nu optezi pt diesel?

iar legat de intretinere... eu nu cred ca e regula ca la diesel tre sa cada turbina, injectoare etc... asta depinde si de cum ai grija de masina

eu spre exemplu am 215k km si in afara de ulei/filtre nu am schimbat decat niste bielete amarate si pot spune ca masina se prezinta in conditiile cele mai bune

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.