Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

iar legat de intretinere... eu nu cred ca e regula ca la diesel tre sa cada turbina, injectoare etc... asta depinde si de cum ai grija de masina

eu spre exemplu am 215k km si in afara de ulei/filtre nu am schimbat decat niste bielete amarate si pot spune ca masina se prezinta in conditiile cele mai bune

285822[/snapback]

Poate esti exceptia care confirma regula...

Ai masina de noua?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Bine hai sa zicem ca e asa cum zici tu.. la 350.000 vinde ca masina e varza... atunci un posesor de bmw cu 100.000 km.. (ca doar e benzina) cum poate afirma ca benzina e mai fiabila decat motorul D cu 350.000 dupa doar 100.000 km? :) eu zic ca mai are de parcurs 250.000 km.. si apoi sa afirme ca da.. intr-adevar benzina e mai fiabila ca D...

dar stiu ca ai postat de dragu de a te contrazice cu mine dar sti ca neamtu schimba masina ca isi permite una model mai nou... si eu daca vand masina, sper sa o vand ca imi permit modelul nou de seria 5... nu ca o sa fie varza...

 

Ciupanezu: prin bucuresti mai circula mercedesuri cobra diesel ? de acu 20 de ani fara sa fi fost facuta reparatie capitala la motor ?

 

Recunosc, la un opel sa zicem, nu m-as risca sa iau motor D cu 300.000 km.. dar la un mercedes bmw sau vw... m-as risca...

 

Deci posesori de BMW pe benzina.. nu va simtiti atacati.. nu zic ca dieselul e MAI fiabil ca un motor pe benzina, eu doar ma apar... impotriva afirmatiilor, diesel = basculanta , "la diesel ca manelistii, fara numar" etc :blink:. Numarul de km de la bordul dieselurilor este un argument destul de puternic

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Bine hai sa zicem ca e asa cum zici tu.. la 350.000 vinde ca masina e varza... atunci un posesor de bmw cu 100.000 km.. (ca doar e benzina) cum poate afirma ca benzina e mai fiabila decat motorul D cu 350.000 dupa doar 100.000 km? :blink: eu zic ca mai are de parcurs 250.000 km.. si apoi sa afirme ca da.. intr-adevar benzina e mai fiabila ca D...

dar stiu ca ai postat de dragu de a te contrazice cu mine dar sti ca neamtu schimba masina ca isi permite una model mai nou...  si eu daca vand masina, sper sa o vand ca imi permit modelul nou de seria 5... nu ca o sa fie varza...

 

Ciupanezu: prin bucuresti mai circula mercedesuri cobra diesel ? de acu 20 de ani fara sa fi fost facuta reparatie capitala la motor ?

 

 

285825[/snapback]

 

Fiabilitatea unui diesel nu inseamna doar motorul in sine. Exista multe alte piese care pot pica foarte costisitoare....

 

Cobra este un model care exceleaza prin fiabilitate insa nu prea vad legaturi tehnice intre motoarele de pe Cobra si motoarele de pe BMW-urile moderne.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Si daca pe tine nu te intereseaza detalii tehnice, atunci cand iti va pica turbina la diesel, turbina care la benzinar nu exista, ce parere vei mai avea? Sau pompa de inalta presiune?

Ah si daca nu te intereseaza detaliile tehnice inseamna ca intr-adevar nu te intereseaza faptul ca iti vor pica injectoarele care costa 450 euro bucata.

 

Strict puterea si performantele conteaza pe termen scurt.

Pe termen lung te intereseaza si ce probleme obisnuite au cele doua tipuri de motoare, ce fiabilitate, ce-ti poate cadea mai des si ce este mai costisitor.

285774[/snapback]

 

 

I-am schimbat:

- toate garniturile si simeringurile la motor si cutie. (cumparata cu pierderi de ulei)

- toate consumabilele si filtrele

- ulei cutie

- curele si intinzatoare

- discuri frana fata

- compresor clima (cumparata cu compresorul stricat)

- diferential

- pompa apa

- un maner de deschidere usa din interior

- sonde lambda

- debitmetru

 

Deci tot ce a picat de cand o am sunt pompa de apa si diferentialul, amandoua de la forja. Sondele lamba si debitmetrul nu se pun ca astea cad la orice BMW.

285798[/snapback]

 

eu am schimbat :

racoarde flexibile.

pompa de apa.

piesa cu tepi.

2 ani si 30.000 km de cand o am. masina are acum 162 reali.

nici una din astea nu tin de tipul combustibilului.

 

vad ca esti f ingrijorat de proasta fiabilitate a dieselarelor.

 

fa si tu o comparatie ...

 

P.S. eu merg in forja mai tot timpul.

 

LE: plus evident consumabilele (ulei, filtre discuri si placute.)

Edited by Sini
Link to comment
Share on other sites

BMW .. nu, ideea e alta.. nu reiese fiabilitatea benzinei..  imi confirmi parerea despre bisnitarii de masini.... a cumparat masini ieftine... si surpriza... l-au lasat pe drum, tot asa am venit si eu si am facut inconstienta sa ii dau 210.. fara sa fi chimbat consumabilele si fara sa stiu starea masinii da pentru aia am ajuns bine mersi in romania...

 

Retine ideea EU nu mi-am luat masina din austria ca sa ies mai IEFTIN , am luat-o de acolo ca sa iau o masina mai buna chiar daca am dat pe ea niste bani cu care imi luam din romania si fara deranjul de a conduce pana acolo si inapoi...

 

"dieselul nu e o masina in care sa ai baza 100%" da-o in colo de treaba... pana la urma nu esti 100% nici pentru ziua de maine, dar eu zic totusi sa nu ne hazardam la afirmatii

 

BMW vrei sa-ti dau un argument.. de calibru unui "ultim cuvant ?"

 

Kilometrajul e argumentul absolut ptr diesel... de obicei un diesel are km dublu fata de un motor pe benzina.. asta spune ca totusi a mers motorul de 2 ori mai multi km decat unu pe benzina... si asta spune fiabilitate cu o masina care nu este fiabila nu parcurgi acei km.... ca te lasa masina in drum si a 5-a oara te inveti minte si nu mai mergi nicaieri...

285813[/snapback]

 

Cred ca te referi la blocu motor nu? Dieselu in viata lui de utilizare suporta turatii mult mai mici fata de o motorizare pe benzina. Teoretic blocu motor la un diesel rezista mai mult in timp. Dar practic pana ajungi la 350 mii ai schimbat deja 2 turbine si 10 injectoare si alte zeci de componente care pur si simplu pica.

 

Vrei sa-ti spun un secret? Cand ajung tu la 350 mii inseamna ca mergi intr-o cobra deja :). Iti spun eu ca nu-ti doresti sa ajungi la 350 mii in cincearu tau .. pana atunci se vor fi schimbat deja 2-3 generatii de seria 5.

 

Am o intrebare? Cobra e turbodiesel cumva? :blink:

 

Un diesel care nu e supraalimentat rezista chiar mai mult decat un turbo diesel. Iti spun eu poti sa-l ti si o viata. Dar cine isi doreste o masina de acum 20 ani?

 

Nu confundati fiabilitatea pe termen lung cu probleme de zi cu zi care apar si creaza stres utilizatorului

Link to comment
Share on other sites

exact...ai dreptate

astia cand zic ca dizelu e mai fiabil ca otto se refera la nr de km cand trebuie refacut tot setul motor...dar pana acolo mai pica multe

285850[/snapback]

Dieselul a mai fiabil, asta e clar! Ma refer la un motor bine gandit si construit, nu la toate ....

 

Cica arderea"motorinei" e mai uleioasa, si motorul se autointretine mai bine in timp....

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat :

racoarde flexibile.

pompa de apa.

piesa cu tepi.

2 ani si 30.000 km de cand o am. masina are acum 162 reali.

nici una din astea nu tin de tipul combustibilului.

 

vad ca esti f ingrijorat de proasta fiabilitate a dieselarelor.

 

fa si tu o comparatie ...

 

P.S. eu merg in forja mai tot timpul.

 

LE: plus evident consumabilele (ulei, filtre discuri si placute.)

285839[/snapback]

 

Poate conteaza si motorina mai buna, si faptul ca germanii intretin mult mai bine masinile decat romanii. Si faptul ca la noi masinile diesel sh au de cele mai multe ori peste 200 000 km. E clar ca o masina uzata e mai putin fiabila decat una noua.

 

Deci eu am spus ca o masina uzata e mai putin fiabila decat una noua, n-am mentionat ca ar fi vorba de una diesel sau nu. Ai cumva alta parere?

Poate nu intelegi termenul "fiabil". Ma refer la sansele mult mai mari la o masina uzata de a se strica decat la o masina noua. Nu ma refeream la reparatii capitale ale motorului... Acum e clar? :blink:

 

Plus ca 30 000 km pe care i-ai facut tu sunt foarte putini. La fel conteaza cum a fost intretinuta masina inainte, poate ca au fost schimbate injectoarele de fostul proprietar, iar turbina nu a fost solicitata deoarece fostul proprietar conducea corect, nici subturat si supraturat.

 

Si faptul ca mergi in forja tot timpul... Ai impresia ca un diesel d-asta e facut? Sa mergi in forja non-stop?

Si in alta ordine de idei, dupa ce ai mers cu masina un drum mai lung si te opresti, ce faci?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

o las sa mai stea la relanti putin si apoi o opresc. daca ma gandesc bine sunt de fapt aproape 40 de mii, dar ma rog. fostul proprietar a intretinut f bine masina. a spus ca nu a avut probleme mari cu ea niciodata.

 

nu inteleg de unde e spaima asta cu turbina... am multi prieteni care au diesel si n-am auzit sa le cada turbina la nici unul.

poate e un pretext care vi-l bagati voi benzinarii pt a trece mai usor de shocul consumului injumatatit de la dieselare.

Link to comment
Share on other sites

Sunteti extraordinari, acuma nici daca vedeti un diesel din germania cu 350.000 km... nu credeti, ziceti ca a scimbat la el 10 turbine si 50 de injectoare, din patea mea luati-va motoare pe benzina toti, eu doresc sa fiu exceptia care va intareste voua ideea preconceputa.... luati masini la subpreturi si dupa aia dati lectii de fiabilitate...

 

Ma tot mir cat de tampiti sunt nemtii daca ei tin din ambitie sa faca 350.000 km cu un diesel si sunt dispusi sa schimbe 20 de turbine 50 de injectoare si asa mai departe....

 

Daca un motor ajunte la 350.000 km ajunge de bun nu de prost, de dieseluri e plina piata cu asemenea km... ma tot mir de ce nu isi cumpara nemtii motoare pe benzina ca pana la urma decat sa schimbi 10 turbine si 50 de injectoare mai bine pui mai mult carburant

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

@sini: La diesel trebuie sa o lasi 2-3 min la relanti.

 

Spaima vine de la faptul ca intr-adevar turbinele la diesel pica destul de des.

Daca nu crezi e problema ta. Plus ca "prietenii" astia ai tai si daca ar fi avut astfel de probleme cu turbo nu ar fi zis ca dupa urmeaza mistourile. Vin toti cunoscatorii si incep: "Ti-ai luat teapa cu masina frate!" :blink:

 

Lasa ca si consumul ala injumatatit vine cu preturi de intretinere duble chiar :) la unele piese.

 

Plus ca tu crezi ca cei care au masini pe benzina stau si plang in intuneric in casa ca n-au diesel? :)

Fiecare-si cumpara ce-i place. Crezi acuma ca te invidiez ca ai diesel? :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Sunteti extraordinari, acuma nici daca vedeti un diesel din germania cu 350.000 km... nu credeti, ziceti ca a scimbat la el 10 turbine si 50 de injectoare, din patea mea luati-va motoare pe benzina toti, eu doresc sa fiu exceptia care va intareste voua ideea preconceputa.... luati masini la subpreturi si dupa aia dati lectii de fiabilitate...

 

Ma tot mir cat de tampiti sunt nemtii daca ei tin din ambitie sa faca 350.000 km cu un diesel si sunt dispusi sa schimbe 20 de turbine 50 de injectoare si asa mai departe....

 

Daca un motor ajunte la 350.000 km ajunge de bun nu de prost,  de dieseluri e plina piata cu asemenea km... ma tot mir de ce nu isi cumpara nemtii motoare pe benzina ca pana la urma decat sa schimbi 10 turbine si 50 de injectoare mai bine pui mai mult carburant

285902[/snapback]

Pai am zis eu ca motorul e prost? Dupa tine singurul element care se poate uza la o masina e motorul?

 

Cat despre germani in afara nu e aceasi mentalitate ca la noi. Ei isi fac treaba cu masina mergand mult si o intretin corespunzator. Numai la romani daca se intampla sa bagi pe langa ulei si benzina/motorina si cateva piese care pica, gata masina de 2 bani :blink:

 

Si eu nu am luat masina la subpret. Am negociat pretul datorita compresorului de clima stricat si pierderilor de ulei. Plus ca cerea de la inceput un suprapret. Am cumparat-o la un pret ok.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu ai indei preconcepute, locuiesc langa service de ceva ani buni acum, si proprietarii imi sunt prieteni si toti au lucrat pe la reprezentate, vin masini de dincolo cu turbina cazuta, dar vezi si muuuulte masini cu 400.000 km in stare perfecta de functionare, aici in special vezi pasaturi, asa ca... daca ai benzina, incearca sa nu vb din auzite.. sau din ce ti-au spus 2-3 bisnitari.. Vad ca vorbesti la misto, si nu sti face o comparatie intre 2 tipuri de motoare fara sa improsti cu noroi in concurenta....

 

Mai zic odata,nemtii nu de prosti circula cu motorina, ca pana la urma nu li se renteaza nici lor sa tot schimbe turbine si injectoare. Bine ca suntem noi romanii destepti si improscam cu noroi in toate, ca la comentat si dat cu parerea suntem primii.

 

Ciupanezu atunci te rog reformuleaza, un motor diesel la un proprietar tampit e mai putin fiabil decat un motor pe benzina, nu ma baga pe mine in aceeasi categorie, ca nusti tu cum imi intretin eu motorul, si la un proprietar tampit care baga numa benzina/motorina si se duce la drum,la ala de nu i se termina motoru si ce e sub capota, i se termina masina,

 

Cand ma refer la motor diesel, ma refer la tot inclusiv turbo ala de care va temeti toti....

 

Nu am zis ca ai luat masina la subpret.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Nu vorbesc deloc din auzite. Cand ma duc la service-ul unde imi repar masina unde se repar numai BMW-uri mai vb cu seful de acolo.

Mi-am putut face o idee destul de obiectiva.

Plus ca sunt si in familie diesel-uri.

Si nici nu am improscat pe nimeni cu noroi. Ia mai citeste odata ce s-a scris.

 

Eu nu vorbeam despre masinile din afara ca sunt de 100 de ori mai intretinute decat masinile de la noi. Masinile din afara sunt intr-adevar intretinute. Ti se pare ca daca am zis ca o masina uzata e mai putin fiabila decat una noua am zis vreo aberatie?

 

Germanii cumpara diesel pentru ca le si folosesc pentru a merge cu ele mult.

Daca mergi ca ei 60 000 pe an din diferenta de bani pe care ai da-o pe benzina iti raman destui bani pentru o intretinere corespunzatoare.

Cine-si cumpara diesel sa mearga 15 000 - 20 000 pe an isi cumpara diesel degeaba.

Eu n-am idei preconcepute, orice post al meu e insotit de argumente.

Eu ce replici primesc? "Pusti de bani gata, n-am condus decat 2-3 masini in viata mea, n-am nici o treaba cu masinile, nu stiu sa fac comparatii coerente" - astea sunt argumentele unora care-mi dau replici. Ah si sa nu uit, cei care au masini pe benzina sunt "inadaptati, prefera sa se minta singuri ca diesel-urile sunt mai putin fiabile". Intr-adevar niste reactii mature.

 

Plus ca Lifestyle nu inteleg ce vorbesti tu de fiabilitate cand tu abia ti-ai luat masina. Crezi ca ti-ai facut vreo idee despre ce insemana sa intretii un BMW? Mie mi se pare ca tu vorbesti din auzite.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pai stai un pic ca nu a spus nimeni ca trebuie sa ne luam dieselare ca sunt mai fiabile.

 

Daca mie imi place benzina, apoi o sa imi iau benzina in vecii vecilor amin! , si poate pentru numai ca asa vreau eu si ca imi place soundul motorului.

 

Stiti o chestie misto? cica motorul V10 de 507 CP de pe M5 si M6 se poate tura de fapt pana la 19 000 RPM, exact ca la Formula 1, dar este limitat in jur de 8000 rpm, din ratiuni de siguranta si durabilitate.

 

Cand ai un motor aspirat pe benzina, si il turezi la maximum, dieselarii sa se abtina :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: poti sa aduci ce argumente vrei tu, dar nu spune tu ca un motor e mai putin fiabil ca nu ii intretinut, pana la urma si la bmw la motor nou daca nu il intretin ei nu ai garantie pe el deloc...

 

Ciupanezu: chiar daca nu stiu ordinea in care o sa-mi cada toata masina, pot sa suport cheltuielile la timp ca intretin bine masina, pe langa asta prietenii mei mai apropiati au bmw-uri cam toti... 1 are pe benzina si 2 au pe motorina... si stiu sa primesc niste sfaturi, stiu sa nu fac economie cand e vorba de schimbul de ulei sau filtre stiu sa nu fac economie cand vine vorba de motorina.

 

Pana la urma cand s-a pus problema km parcursi cu succes, argumentele taleu s-au concentrat asupra populatiei romane.. pe nemti ii tine pe romani nu ii tine motoru diesel. Exista 2 feluri de dezbatere, in una etalezi calitatile motorului ca sa reiasa ca e super tare.. si intr-una ataci concurenta.. asta e stilul politic..

 

Theotien: "Cand ai un motor aspirat pe benzina, si il turezi la maximum, dieselarii sa se abtina " asta e argument de genu.. cand am eu banu si trec cu lambo pe strada bmw-istii sa se abtina.. zis mai in gluma mai in serios.. e un argument copilaresc.

 

Eu cel putin nu contest calitatile unui motor pe benzina, dar hai sa nu furam din calitatile unui motor diesel pentru a se evidentia mai tare cel pe benzina ca nu e corect.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Eu va mai zic un avantaj la motorina, de siguranta de data asta: in cazul unui accident violent, masina avariata are mult mai putine sanse sa ia foc.... :blink:

285906[/snapback]

nu cred...pana si solenza are o electrovalva care opreste alimentarea cu combustibil in cazul unui accident...

Link to comment
Share on other sites

Theotien:  "Cand ai un motor aspirat pe benzina, si il turezi la maximum, dieselarii sa se abtina " asta e argument de genu.. cand am eu banu si trec cu lambo pe strada bmw-istii sa se abtina.. zis mai in gluma mai in serios.. e un argument copilaresc.

285916[/snapback]

Era vorba strict de soundul motorului.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu cred...pana si solenza are o electrovalva care opreste alimentarea cu combustibil in cazul unui accident...

285917[/snapback]

Si Ferarri-ul ala care luat foc pe autostrada Buc-Pitesit avea fara indoiala....

 

Theotien: care poate fi obtinut si din fluerase pe la tevi.. cei cu e30 stiu..

285920[/snapback]

:) :) :blink: :) :)

 

M-ai facut sa rad copios!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.