Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

aoleu,aoleu....iar incepem cu d'astea

v-am spus cum am mers cu ibiza 1.2 cu 278km/h si mai avea pedala cam 3/4....si cel mai important la viteza aia imi auzeam ceasul de la mana cum ticaie

303167[/snapback]

si te-ai intors inapoi in timp ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

aoleu,aoleu....iar incepem cu d'astea

v-am spus cum am mers cu ibiza 1.2 cu 278km/h si mai avea pedala cam 3/4....si cel mai important la viteza aia imi auzeam ceasul de la mana cum ticaie

303167[/snapback]

Doar atat? :) E clar ca nu stii sa conduci :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

mama iar incep astia sa zic ca daca ai diesel inseamna ca nu ai bani de benzina =)) mai bine inchide-ti topicu :blink:

305697[/snapback]

 

mai bine numai votam ... daca asa suntem considerati de astia care au benzinare ...

 

oricum un e46 318i in germania e 6000 si un 318d e 9000 ... asa ca dieselu se tine bine si la pret ,lasand deoparte celelalte plusuri :) amble masini 2000-2001

 

multa stima pt alex18 ... a zis bine ce a zis ...

Edited by Andr3y
Link to comment
Share on other sites

am zis si fac greseala sa ma repet......fiecare isi cumpara dupa posibilitati si dupa bunul plac .....si......dieselu are calitatile si defectele sale ...benzinaru la fel.... pana la urma tu esti cel care decide ce iti cumperi pt ca tu vei suporta consecintele :blink: eu de exemplu inclin foarte mult sa imi iau urmatoarea masina diesel [335d :)] pt ca mai mi se pun mie pasarele pe creier sa ma plimb asa seara mult [nu doar pe magheru] asa vreo 2-3 ore si cred ca mi s-ar potrivi mult mai bine un diesel decat un benzinar de fapt un 335d ar consuma cat imi consuma mie 318i acum :) aproximativ :) in traficu nostru de toate zilele nu prea mai este mare diferenta la consum benzina vs diesel [ma refer aici la motoare mai mari de 2500 cmc] toate papa mult
Link to comment
Share on other sites

Aici te contrazic Allex18: masina mea consuma in Bucuresti cam 11% (mers si usor si tare seara cand se poate). Ori asta e consum de motor 1.6 benzina. Daca luam un 330i in calcul, prin Bucuresti nu cred ca te slabeste sub 18% :blink:

 

Eu prefer diesel-ul datorita cuplului in special. E senzatia aia pe care abia o obtii de la un benzinar de peste 2500-3000cm cubi.

 

Daca mi-as permite, clar mi-as cumpara una pe benzina si una diesel :) Fiecare e cu farmecul ei.

 

Am fost cu 325Ci-ul lui Barbie pe serpentine...vreau sa-ti spun ca e senzatie motorul ala. Cu diesel-ul meu chiar si 330 nu o sa obtin in veci pe serpentine senzatiile care mi le-a dat 325Ci-ul ala.

 

Cred ca nici proprietarul nu stia ce poate masinuta lui :)

Link to comment
Share on other sites

ma uitam de curiozitate la e39 520i facelift (si-a luat un prieten) si sunt curios de ce la 170 de cai putere accelereaza suta in 9.1 s iar 525d -ul la doar 163 de caluti accelereaza in 8.9. se poate oare ca la acceasi putere motorul diesel sa fie mai performant? :blink:
Link to comment
Share on other sites

ma uitam de curiozitate la  e39 520i facelift (si-a luat un prieten) si sunt curios de ce la 170 de cai putere accelereaza suta in 9.1 s iar 525d -ul la doar 163 de caluti accelereaza in 8.9. se poate oare ca la acceasi putere motorul diesel sa fie mai performant?  :blink:

Pe 0-100 km/h nu conteaza numai puterea maxima a motorului, conteaza si puterea la turatii mai mici. Si masinile turbo au cuplu mai mare pe o plaja mare de turatii, iar cuplu mai mare inseamna putere mai mare la o anumita turatie.

Link to comment
Share on other sites

E ciudata chestia asta cu silentiozitatea. Unii, si aici nu generalizez, prefera benzina diesel-ului pentru ca sunt mult mai silentioase. Dar dupa ce-si cumpara o benzinara puternica, se apuca si schimba ei niste tobe, modifica ceva, ca sa "sune" frumos motorul.

 

Eu unul nu prea inteleg de unde pasiunea asta sa-ti urle tobele alea sport in creieri zilnic, mai ales la un drum lung sunt de-a dreptul deranjante si obositoare.

 

Oricum diesel-urile de generatie noua nu mai sunt ca pe vremuri, abia daca auzi motorul in interior, iar daca a-ti ascultat vreodata un motor diesel in 6 cilindri sunt convins ca v-a impresionat sunetul specific.

 

Ca sa nu mai vorbim ca la viteze mari, diesel-ul este mai silentios pentru ca este turat mult mai putin :blink: Asta e testata personal.

Link to comment
Share on other sites

Confirm, sunt mare fan sunet, in oras e alta treaba insa la drumuri lungi si obositoare ajung in casa cu dureri de cap de la tobe :blink: se simt vibratiile destul de tare in masina...e obositor dar na :)
Link to comment
Share on other sites

E ciudata chestia asta cu silentiozitatea. Unii, si aici nu generalizez, prefera benzina diesel-ului pentru ca sunt mult mai silentioase. Dar dupa ce-si cumpara o benzinara puternica, se apuca si schimba ei niste tobe, modifica ceva, ca sa "sune" frumos motorul.

 

Eu unul nu prea inteleg de unde pasiunea asta sa-ti urle tobele alea sport in creieri zilnic, mai ales la un drum lung sunt de-a dreptul deranjante si obositoare.

 

nici eu nu sunt adeptul tobelor "sport" care urla de stiu toti vecinii cand ajungi acasa, dar totusi, nu se poate compara sunetul pe care il face un diesel si o benzinara cu tobe sport..

 

Oricum diesel-urile de generatie noua nu mai sunt ca pe vremuri, abia daca auzi motorul in interior, iar daca a-ti ascultat vreodata un motor diesel in 6 cilindri sunt convins ca v-a impresionat sunetul specific.

 

intradevar e altceva decat cele in 4 cilindrii, dar totusi parca prefer mai mult un L6 pe benzina... sau un v8.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Greutatea in general conteaza nu referitor la aceste doua masini in special.

Nu stiu ce pui atatea :blink: poate am eu un simt al umorului mai primitiv dar nu cred..n-am vazut ce e de ras.

309449[/snapback]

Pai radeam de replica ta. Era din alt film in contextul discutiei de mai sus.

Daca esti atat de priceput in e39 si fan benzinare, poate poti explica de ce 525d cu cai mai putini si greutate mai mare e mai sprinten pana la 100 km/h decat 520i.

Sau hai sa o luam altfel. De ce in general la aceeasi putere, dieselul e mai rapid? Esti sigur ca greutatea conteaza?

Link to comment
Share on other sites

Treaba sta cam asa:

 

520i :

 

2171cc si 169,3cp la 6100rpm si 210nm

0-100: 9.1s

 

523i :

 

2494cc si 172,4cp la 5500rpm si 245nm

0-100: 8.0s

 

525d :

 

2497cc si 162.2cp la 4000rpm si 350nm

0-100 : 8.9s

 

525i :

 

2494cc si 191.6cp la 6000rpm si 245nm

0-100 : 8.1s

 

Sursa: Carfolio.com

 

Edit: cred ca e o mica greseala pe carfolio la 523 si 525 eu stiam ca e 8.2 si 8.0 dar in fine.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Am obs. si eu acum...dar nu prea conteaza pt ca, comparam diesel si benzina nu benzina si benzina. Ce vroiam sa punctez este faptul ca ar fi corect sa comparam doua motoare de 2.5 si nu unul de 2.5 si unul de 2.2 :blink: Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Ce vroiam sa punctez este faptul ca ar fi corect sa comparam doua motoare de 2.5 si nu unul de 2.5 si unul de 2.2 :blink:

309577[/snapback]

Stiu, in plus ar trebui comparate 2 motoare aspirate, nu turbo vrs. aspirat. :)

Problema e ca intrebarea topicului e ce preferati, nu care e mai performant. Si ca deja s-a spus cam totul despre cele 2 motorizari, dar benzinarii inca nu vor sa accepte ca BMW nu construieste tractoare, din cate stiu eu doar automobile si motociclete foarte performante, indiferent de combustibilul consumat.

Link to comment
Share on other sites

Stiu, in plus ar trebui comparate 2 motoare aspirate, nu turbo vrs. aspirat. :)

Problema e ca intrebarea topicului e ce preferati, nu care e mai performant. Si ca deja s-a spus cam totul despre cele 2 motorizari, dar benzinarii inca nu vor sa accepte ca BMW nu construieste tractoare, din cate stiu eu doar automobile si motociclete foarte performante, indiferent de combustibilul consumat.

309587[/snapback]

Sunt 100% de aceeasi parere, iar daca ar fi cazul sa imi iau diesel (nu cred ca se va intampla) acela ar fi BMW. Pana la urma noi suntem fani BMW fie diesel sau benzina, de aceea suntem aici, nu ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

multi vorbesc de sunetul de tractor de bmw, pentru ca sunt obisnuiti cu 320d -urile L4 sau 520d-urile L4... ca intr-adevar un 525d.. suna altfel.... relanti-ul il da de gol cat referitor la tobe sport totul are o limita. de varsta cu timpul trece, la fel ca basii :blink:
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.