Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Am citit 50 de pagini din acest thread, si pana la urma, un singur lucru ma mira: se bat benzinarii cu dieselarii de zici ca-s doua marci diferite... am crezut ca oamenii sau adunat in forumul acesta din pasiunea si respectul fata de o marca unica si foarte speciala... :blink:

 

Eu, cand ma gandesc ca intr-o zi o sa am un BMW, simt ca mor de entuziasm... si nu ma intereseaza varianta, optiunile, etc. ci doar ca o sa am un bmw al meu... :)

Link to comment
Share on other sites

Vai ce de pagini aici cu discutii fara sens. Eu unul cand voi avea ceva bani de cheltuiala imi voi mai lua si un BMW diesel ca am constatat faptul ca ma dau destul de greu jos din BMW ca sa ma dau cu Renault-ul Clio diesel, daca mi-ar fi spus cineva asta nu l-as fi crezut nu ca nu mi-au spus-o oricum destui.  :)  Asa ca... BMW rulzzz orice ar fi el nu conteaza, important ca e posesorul lui sa isi faca treaba cu el.  :blink:

 

@edit: Si acel posesor de BMW sa fie si ferit de necazuri de toate felurile care apar pe drumurile patriei sau pe drumurile de pe afara. De plimbare e excelent un BMW pe benzina iar de zi cu zi de ars aiurea in trafic si la drumuri pe unde mai ai treaba se preteaza un BMW diesel si mi-au trebuit cateva luni de absenta pe aici pe forum ca sa ajung la concluzia asta.  :)

313482[/snapback]

Aaa, asa vreo 10-20.000 de euro bani de buzunar ?

 

Pagini cu discutii fara sens ... dar ce ati scris dv. chiar nu are niciun sens si nicio legatura cu topicul...

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Haide sa va spun si eu o intamplare de ieri.

Am avut pana de curand o Toyota Avensis 1.8 130cp benzina.

De vreo 2 saptamani am cumparat un 320d 177cp diesel - nou.

Si m-am dus cu cel caruia i-am dat toyota (imi este prieten) sa facem niste liniute - eu am zis ca il rup in 2, evident toyota 10.3 suta , 320d - 7.9

Vreau sa va zic ca in a-1-a imi lua fata. Nu cu mult, dar suficient. Recuperam eu intr-a 2-a, 3-a, etc. Rolling start era alta situatie (de ex. la 40/h).

Recunosc ca nu sunt eu mare sofer (imi cam patinau rotile intr-a 1-a) dar oricum am ramas destul de dezamagit...E drept ca am si cauciucuri de iarna si el de vara..poate a contat si asta...dar oricum nu ma asteptam sa ma ia intr-a 1-a :blink:

Voi ce credeti ?

311824[/snapback]

 

cauta sa gasesti "diagrama fierastrau" la ambele masini (pe net sau la dealer , sau in user manual ) si ai sa intelegi .

Link to comment
Share on other sites

am fost adeptul motoarelor pe benzina timp de 4 ani pentru sunetul la 6000rpm si pentru silentiozitate...dar de cand am bmw diesel (sa nu mai aud de benzina) imi place pt ca este mai flexibil,cuplu si e o placere la drumuri lungi...si mai important ca toate consumul. asa ca fiecare are plusurile si minusurile lui...si fiecare dintre noi stie ce i-se potriveste mai bine...mi-e dor de benzina doar duminica cand e goala constanta! respect!
Link to comment
Share on other sites

Mai da cei cu MB SLR ce sa mai zica ca daca o calca putin, in 20 minute li s-a golit tot rezervorul?! (as per TopGear Testdrive!)

Aia da problema sa mergi numai din benzinarie in benzinarie, nu ca ar fi o problema de bani cat o problema de stres...uite benzinaria nu e benzinaria...!

 

PS: pana acum diesel-urile bmw au sunetul cel mai frumos din cate am auzit! Insa tot mai frumos e sa mergi prin munti, pe serpentine, si masina pur si simplu sa pluteasca, fara sa deranjeze catusi de putin cu zgomotul motorului, decat cand ii dai bice... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mai da cei cu MB SLR ce sa mai zica ca daca o calca putin, in 20 minute li s-a golit tot rezervorul?! (as per TopGear Testdrive!)

Aia da problema sa mergi numai din benzinarie in benzinarie, nu ca ar fi o problema de bani cat o problema de stres...uite benzinaria nu e benzinaria...!

 

PS: pana acum diesel-urile bmw au sunetul cel mai frumos din cate am auzit! Insa tot mai frumos e sa mergi prin munti, pe serpentine, si masina pur si simplu sa pluteasca, fara sa deranjeze catusi de putin cu zgomotul motorului, decat cand ii dai bice... :blink:

 

daca tot urmaresti emisiunile de gen.... nu arunca afirmatii ca se termina rezervoru in 20 min..... sau daca o faci.. fa-o in somn..."trivia" referitor la consum este la "flat out" adica la 245 mp sau cat baga maxim... si la veyron tine rezervoru de 100 L 12 min la 407 km/h... sa-ti dau un exemplu 745i... a scos 10,6% pe autostrada.. consum comparabil cu al unui MB sprinter... consum foarte decent si e vorba ca modelele mai noi.. consuma si mai putin...

 

tin sa te anunt.. ca pentru a "pluti" decent pe serpentine iti trebuie 3000-3500 rpm la D .. si se aude.. "tacerea"

 

Theo... daca pui problema asa... de ce sa-ti iei M6 sa-ti consume 20% cand poti sa-ti iei DB9 sau un Murcielago ?... numa manelistii au bmw...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

daca tot urmaresti emisiunile de gen.... nu arunca afirmatii ca se termina rezervoru in 20 min..... sau daca o faci.. fa-o in somn..."trivia" referitor la consum este la "flat out" adica la 245 mp sau cat baga maxim... si la veyron tine rezervoru de 100 L 12 min la 407 km/h... sa-ti dau un exemplu 745i... a scos 10,6% pe autostrada.. consum comparabil cu al unui MB sprinter... consum foarte decent si e vorba ca modelele mai noi.. consuma si mai putin...

 

Nu prea cred ca sunt multi care isi cumpara SLR sau alte masini puternice ca sa mearga la consum...Eu unul nu pot sa merg la consum, cu toate ca uneori imi doresc asta...dar nu pot! Daca vrei tu sa dai o gramada de bani pe un SLR si sa mergi la consum...fa-o in somn!

 

tin sa te anunt.. ca pentru a "pluti" decent pe serpentine iti trebuie 3000-3500 rpm la D .. si se aude.. "tacerea"

 

Cu siguranta ca poti "pluti" si cu un diesel pe serpentine, mai ales cu un BMW care este f silentios, insa nu si la viteze mici sau kick down..in orash e cam stresant rontaitul ala!

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta ca poti "pluti" si cu un diesel pe serpentine, mai ales cu un BMW care este f silentios, insa nu si la viteze mici sau kick down..in orash e cam stresant rontaitul ala!

Acum depinde de optiunea fiecaruia, unii prefera sa asculte motorul, altii prefera sa asculte muzica. Eu aleg a doua varianta indiferent de motorizare si crede-ma, cu muzica in masina nu se aude nimic din rontaitul ala, chiar si cu sonorul aproape de minim. :blink:

 

LE. La kick down motorul diesel BMW suna foarte bine, mie chiar imi place si cu siguranta chiar si un fan benzinar l-ar aprecia.

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

eu vad un singur avantaj la motoarele diesel :blink: si este pentru cei care fac cate 100.000 km pe an.

 

parerea mea... daca folosesti diesel-ul exclusiv pentru transport... o cifra mult mai realista este peste 36.000 pe an, adica peste 3000 km pe luna cand deja se simte grav la buzunar mai ales in Romania... asa ca devine rentabil iar zgomotul il vei accepta ca pe prietenul tau cel mai bun...

 

... dar daca vrei curse lungi, confort, putere si timpi scurti pentru delegatii ca esti grabit si autostrada iti permite... diesel-ul va sta turat in draci, scoate niste zgomote la 4500rpm de zici ca atunci se rupe... si te va obosi simtitor fortandu-te la viteze mici... e un compromis ca un bumerang... intr-o buna zi se va intoarce impotriva ta... asa ca daca dai intr-o buna zi de bani tot benzina e buna si cand faci sute de mii de kilometri...

 

 

Salut. Am nimerit si eu in mijlocul discutiilor. De curand am avut de ales intre 2 motorizari de la seria 3: 330i si 330d de ultima generatie. Am tot stat si am tot citit si pana la urma am ales 330d. Motivele: cuplu mai mare la turatii mici (in Romania nu avem autostazi) pentru depasiri (cum zicea cineva mai sus turbina face toti banii), consum mai redus (nu vreau sa opresc o data la 250-300km sa fac plinul) putere aproximativ egala si apropos de ce spunea cristian nu cred ca ajungi sa-l tii turat in draci(viteza maxima 245km/ora, ceea ce nu cred ca e o viteza de croaziera in Romania). Dezavantaje: mai rapid de la 0-100km, sunet f placut la turatii mari (si totodata posibitatea de rulare la turatii mari) viteza maxima mai mare (250km/ora limitat).

In plus stau in Buc si cu toata aglomeratia care e nu prea o sa apuc sa ajung de la 0-100 km in cateva secunde decat dupa or 12-1 noaptea. Desigur sunt un novice dar tot citesc de luni de zile tot felul de argumente pro si contra. Numai bine

Link to comment
Share on other sites

daca tot urmaresti emisiunile de gen.... nu arunca afirmatii ca se termina rezervoru in 20 min..... sau daca o faci.. fa-o in somn..."trivia" referitor la consum este la "flat out" adica la 245 mp sau cat baga maxim... si la veyron tine rezervoru de 100 L 12 min la 407 km/h... sa-ti dau un exemplu 745i... a scos 10,6% pe autostrada.. consum comparabil cu al unui MB sprinter... consum foarte decent si e vorba ca modelele mai noi.. consuma si mai putin...

 

Nu prea cred ca sunt multi care isi cumpara SLR sau alte masini puternice ca sa mearga la consum...Eu unul nu pot sa merg la consum, cu toate ca uneori imi doresc asta...dar nu pot! Daca vrei tu sa dai o gramada de bani pe un SLR si sa mergi la consum...fa-o in somn!

 

tin sa te anunt.. ca pentru a "pluti" decent pe serpentine iti trebuie 3000-3500 rpm la D .. si se aude.. "tacerea"

 

Cu siguranta ca poti "pluti" si cu un diesel pe serpentine, mai ales cu un BMW care este f silentios, insa nu si la viteze mici sau kick down..in orash e cam stresant rontaitul ala!

 

 

Bineinteles ca vorbesti de rontaitul tau cu 4 cilindri.. te asigur ca la 6 cilindri nu mai e rontait si nici la "blana" nu suna rau, si un SLR cu care mergi cu 50-100 km/h sau cu cat circuli tu prin oras in aglomeratie consuma pe la 20%.. aproximativ cu un M5... postul tau nu isi are rostu, vorbesti nedocumentat despre niste masini care ti se par.. tabu.. nici macar nu ai decenta sa te documentezi....

 

acuma mi-am adus aminte.. postul tau seamana cu ce zic "restul lumii" despre bmw-uri.... "Nene cat iti consuma BMW-u ? cred ca te rupe la consum"

Daca 20% ptr slr este mers la consum.. tot asa este si ptr un M5 ....

 

Mare ricer esti.. ca vad ca orice masina ai visezi sa circuli prin oras la neconsum ceea ce inseamna de multe ori viteze peste 200 km/h... bafta tie.. eu ti-as sugera sa te trezesti.... daca nu din somn.. macar la realitate. Hai sa fim sobri

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

daca tot urmaresti emisiunile de gen.... nu arunca afirmatii ca se termina rezervoru in 20 min..... sau daca o faci.. fa-o in somn..."trivia" referitor la consum este la "flat out" adica la 245 mp sau cat baga maxim... si la veyron tine rezervoru de 100 L 12 min la 407 km/h... sa-ti dau un exemplu 745i... a scos 10,6% pe autostrada.. consum comparabil cu al unui MB sprinter... consum foarte decent si e vorba ca modelele mai noi.. consuma si mai putin...

 

Nu prea cred ca sunt multi care isi cumpara SLR sau alte masini puternice ca sa mearga la consum...Eu unul nu pot sa merg la consum, cu toate ca uneori imi doresc asta...dar nu pot! Daca vrei tu sa dai o gramada de bani pe un SLR si sa mergi la consum...fa-o in somn!

 

tin sa te anunt.. ca pentru a "pluti" decent pe serpentine iti trebuie 3000-3500 rpm la D .. si se aude.. "tacerea"

 

Cu siguranta ca poti "pluti" si cu un diesel pe serpentine, mai ales cu un BMW care este f silentios, insa nu si la viteze mici sau kick down..in orash e cam stresant rontaitul ala!

 

 

Bineinteles ca vorbesti de rontaitul tau cu 4 cilindri.. te asigur ca la 6 cilindri nu mai e rontait si nici la "blana" nu suna rau, si un SLR cu care mergi cu 50-100 km/h sau cu cat circuli tu prin oras in aglomeratie consuma pe la 20%.. aproximativ cu un M5... postul tau nu isi are rostu, vorbesti nedocumentat despre niste masini care ti se par.. tabu.. nici macar nu ai decenta sa te documentezi....

 

acuma mi-am adus aminte.. postul tau seamana cu ce zic "restul lumii" despre bmw-uri.... "Nene cat iti consuma BMW-u ? cred ca te rupe la consum"

Daca 20% ptr slr este mers la consum.. tot asa este si ptr un M5 ....

 

Mare ricer esti.. ca vad ca orice masina ai visezi sa circuli prin oras la neconsum ceea ce inseamna de multe ori viteze peste 200 km/h... bafta tie.. eu ti-as sugera sa te trezesti.... daca nu din somn.. macar la realitate. Hai sa fim sobri

 

 

1. Eu am adus dovada declaratiile celor de la TopGear, ceea ce tu nu ai facut...pt declaratiile tale.

2. Nu m-am prins de ce rontait "al meu" in 4 cilindrii e vorba!?

3. Orezar (ricer) nu sunt si nici Racer, ci pur si simplu nu pot sa scot sub 17% in Bucuresti....si nici nu-mi doresc cu ardoare asta!

4. Am mers cu 525d E60 care, dupa cum spuneam, mi s-a parut a fi cel mai silentios diesel (Audi, MB, Opel sunt ceva mai zgomotoase)

5. Singurul diesel care cred ca merita deplina atentie este 3.0dTT, sper sa fac o proba cu un E60535d in curand!

Link to comment
Share on other sites

1. Nu ai adus argument complet de la top gear, ti-am spus clar.. referitor la top gear, SLR-u avea consumul dat de tine la "flat out" (vezi sezonul 6 episodul 6 din top gear) aia inseamna viteza maxima (de asemenea din Top gear 7x05 ti-am adus argument, ca si la veyron i se termina combustibilul cei 100L in 12 minute la "FLAT OUT" adica 407 km/h,te-am contrazis prin faptul ca la viteze normale... nu are consumul de "flat out" altfel SLR-u din cluj daca porneste la ora 6 de la omw din floresti si merge prin centru nu mai ajunge la omw in marasti ca i se termina combustibilul prin piata matei corvin.. ca ii ia o ora sa ajunga...

2. Spuneam ca rontait este la A6 2,5 tdi, 520d.. si altele, nu la 525.. fie el e39 sau e60

3. Nu am treaba cu consumul tau, dar repet iti spuneam din nou.. Te-ai referit.. la misto spunand ca merge omu "la consum" si ti-am explicat.... ca sa scoti consumul dat de tine la SLR trebuie condus cu peste 200 km/h....

4. de acord cu tine

5. Specifica ce masina ai , ca sa imi dau seama din ce punct de vedere vorbesti cand zici ca doar 535d e60 merita diesel.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.