Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

In afara de faptul ca e aceasi marca..

Asa si asta e tot BMW dar nu are mare legatura cu alte BMW-uri...

Ma insel eu, sau V10-le de pe M5 avea ceva legaturi cu motorul din F1?

Are, are... :blink: :)

 

Cica V10-ele ar putea merge fara probleme la 18-19000 RPm ( la fel ca in F1) , insa este limitat la 8250 din motive de securitate si fiabilitate...

Link to comment
Share on other sites

Pai cat tine un motor de F1?

Daca s-ar tura pana la 19 000 rpm motorul de pe M5, oare ar tine macar 2000 km de mers in stil sport? Eu nu prea cred..

Nu asta era ideea.

Ideea era ca orice alt motor s-ar face praf IMEDIAT cu mult inainte de a ajunge la turatia aceea.....

Link to comment
Share on other sites

.....motorina----benzina...personal cred ca e vorba de mentalitate...motorul diesel-200 KW (272 CP) 3.0 litri Variable Twin Turbo-Power din 535d, comentati motorul asta diesel.

comenteaza si noul motor de pe M3.

Pai ce e de comentat... : http://www.worldcarfans.com/2070322.001/ne...ngine-in-detail e unul dintre cele mai tari motoare :blink:

 

@Motorul F1: El e construit din materiale usoare, de aceea nici nu rezista mai mult de 2 curse.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Am mers vreo 30m prin aglomeratie in spatele unui Q7 (avea numere cu W), si dupa cateva secunde am simtit mirosul specific de diesel, deranjant, de altfel...ma gandeam ca e vreun golf 2...ceva... pe langa, ca prea era intens..el nu simte, dar e ca in bancul asta: http://www.plis.ro/bancuri.php?page=show_b...mp;id_banc=6416
Link to comment
Share on other sites

Am mers vreo 30m prin aglomeratie in spatele unui Q7 (avea numere cu W), si dupa cateva secunde am simtit mirosul specific de diesel, deranjant, de altfel...ma gandeam ca e vreun golf 2...ceva... pe langa, ca prea era intens..el nu simte, dar e ca in bancul asta: http://www.plis.ro/bancuri.php?page=show_b...mp;id_banc=6416

Pai pentru asta s-a inventat recircularea aerului, senzori de calitate a aerului, etc. Oricum pe vremea asta, cu temperaturi joase, motoare ce nu apuca sa ajunga la temperatura optima, miroase urat indiferent de combustibil. Nici mirosul de catalizator de benzinar nu e foarte placut.

Link to comment
Share on other sites

Daca merg toata ziua cu recircularea activata mi se aburesc toate geamurile din 3 in 3 minute....de obicei o activez cand vad rabe, autobuze, etc...

Nu e nimic personal impotriva dieselului, dar asta mi-a intors un pic stomacul....(la propriu)

Link to comment
Share on other sites

Apropos de titlul topicului...eu benzinar prefer, pt demarajul cu plaja mare de turatii si pt zgomotul tobei finale...atat la relanti, cat si al motorului la 6500rot/min...cat e limitarea la mine... :) brrr brambram, bram....zuuuum :blink: Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Pt ca mi-am luat diesel.

De vreo 3 zile si ceva citesc acest topic diesel vs benzina si se pare ca multi dintre noi nu prea stim sa ne exprimam. Ma refer la faptul ca unii sunt mult prea irascibili si cum nu le convine ceva se leaga de celalalt care a postat o idee ori pur si simplu a vrut sa afle ceva. De exp. De ce ti-ai luat benzinar 316 ca e nasol,,,bla bla bla. Astea mi se par niste mizerii fara sens care nu fac altceva decat sa umbreasca forumul BMW. In fond fiecare isi cumpara ce ii place si face cum crede de cuviinta cu masina lui.

Dar sa revin cat de cat on-topic. Parerea mea despre VS este ca nu prea isi are rost. Fiecaruia ii place benzina pentru ca si motorina pentru ca insa argumentele CONTRA nu prea isi au rostul ca nu-l vei convinge pe celalalt ca e mai buna cea pe care nu a ales-o el.

Sa imi spun si eu parerea despre motorizarea votata. Am ales diesel din mai multe considerente.

1. Imi plac motoarele mari dar nu exagerate si de aceea ma indrept inspre masina din semnatura mea, si anume 535d E60. Are 286 CP (nu stiu de ce pe aici se vorbeste ca are "doar" 274 sau cam asa ceva) si un cuplu enorm. Pe mine nu ma intereseaza sa accelereze ca un M3 sau M5. Vreau doar sa pot depasi linistit cam orice imi sta in cale pe sosele.

2. Consumul, pe mine unul nu ma afecteaza foarte tare pentru ca am combustibili la discretie (deocamdata) :blink: dar nu vreau sa vad ca am 20 litri in oras, nici vorba. Sunt multi bani dati pe benzina, bani pe care i-as putea investi foarte bine in altceva. Nu se stie cand raman fara motorina :)

3. Probleme: Cand ii aud pe unii ca un diesel tremura si ca e galagios...un zambet ma incearca in coltul gurii. Eu am un umil Renault Megane din 2002 care e diesel, are 136 000 km, din care 30 000 parcursi de mine de cand am cumparat-o si nu se aude nici musca inauntru (exagerez putin) dar nici vorba sa fie vreun sunet care ma deranjeaza. Motorul diesel e altceva, imi place pentru ca e mai grav, benzina se aude de parca ai prins niste muste intr-un borcan insa motorina,,,hmm...in acel borcan sunt ditamai bondarii. Zilele trecute am dat o tura cu un BMW 530d e39 din 2001. Nu scartaia nimic in el, nu urla motorul, deci nici o problema. Asta depinde de fiecare cum isi ingrijeste masina.

4. Daca va luati BMW second e normal ca marea majoritate a masinilor au fost forjate ca doar ai BMW. Defapt sa reformulez, cred cu tarie ca la BMW ai probabilitatea cea mai mare ca masina sa fi fost forjata---> pentru ca e BMW.

5. Eu vreau 535d nou. Am dezavantajul ca ii va cadea pretul rau dupa achizitie insa nu am mentionat ca vreau sa o tin pe viata daca se poate. Am 23 de ani si ma gandesc ca daca alte jafuri rezista cate 20 - 30 de ani, nu vad de ce 535-ul nu imi va rezista mai ales ca va fi condus exclusiv de mine, cu mici exceptii poate.

6. Acum 4 ani cand am luat permisul conduceam foarte sportiv, chiar daca nu am ce, insa asa am fost invatat, sa trag tare de masina. Cam de un an m-am mai calmat si nu o calc decat cand sunt nevoit sa fac o depasire ori atunci cand sunt provocat (cu masini din aceeasi clasa bineinteles). 535d nu e o masina calma ca doar are aproape 300 de cai de care te poti folosi oricand la nevoie, iar ca sa imi justific achizitia si de ce nu imi iau un 520d daca totusi conduc calm....e simplu: Ador motorul 535d iar siguranta care ti-o ofera te face sa conduci linistit intr-un trafic nebun cum e la noi. Nu fac zeci de mii de km pe an sa imi scot investitia cum zic unii din valoarea motorinei dar dupa cum am zis, e masina pe viata, cel putin asta intentionez sa fac.

7. Dotari: Daca tot dau 50 ori 60 000 EURO pe masina ma asigur ca nu imi lipseste nimic din ea. Si chiar daca va costa atat asta nu inseamna neaparat ca am de aruncat banii pe benzina. Unul din motivele pentru care aleg diesel este consumul, si DA, ma intereseaza consumul. Vreau sa pot sa merg pana la rude in jud Tulcea cu un singur plin de motorina (Eu sunt din Oradea).

Cred ca e prea lung post-ul meu insa a fost o concluzie cat de cat asupra ce am citit pe aici 81 de pagini.

PS: Tot ce am spus e o parere personala si de aceea va rog sa o tratati ca atare. Nu mai aruncati cu pietre ca nu aveti de ce. O seara placuta tuturor!
Edited by ciprianborbei
Link to comment
Share on other sites

De vreo 3 zile si ceva citesc acest topic diesel vs benzina si se pare ca multi dintre noi nu prea stim sa ne exprimam.

 

....

 

Fiecaruia ii place benzina pentru ca si motorina pentru ca insa argumentele CONTRA nu prea isi au rostul ca nu-l vei convinge pe celalalt ca e mai buna cea pe care nu a ales-o el.

 

.....

 

 

Vad ca e contagioasa exprimarea de care te plangeai.

Link to comment
Share on other sites

De vreo 3 zile si ceva citesc acest topic diesel vs benzina si se pare ca multi dintre noi nu prea stim sa ne exprimam.

 

....

 

Fiecaruia ii place benzina pentru ca si motorina pentru ca insa argumentele CONTRA nu prea isi au rostul ca nu-l vei convinge pe celalalt ca e mai buna cea pe care nu a ales-o el.

 

.....

 

 

Vad ca e contagioasa exprimarea de care te plangeai.

Nu ma plangeam de nimic insa ziceam de felul in care se vorbeste (scrie) pe forum. Nu m-am referit la greselile de tipar care de multe ori se fac involuntare cand scrii repede la tastatura. Asa ca nu te lega de asa ceva ca nu se face caligrafie aici iar daca vrei sa atragi atentia cuiva ca a gresit fa-o intr-un mod mai diplomat ca nu am scris cu rea intentie sau jignit pe cineva.

Link to comment
Share on other sites

dieselu e mult mai eficient, adica produce mai multa energie din combustibilul ars decat benzina...dieselu e mult mai longeviv cadurata de viata...dieselu e mult mai ecologic avand emisi de gaze mai reduse....dieselu e mia ecologic avand in vedere ca cu o cantitate mai mica de combustibil se obtine o energie mai mare, deci avand in vedere starea resurselor naturale de petrol dieselu bate benzina...la benizna tre o cantitate mult mia mare de combustibil pt a scoate ceva din motor... motoru are o viata mai redusa...intradevar suna frumos, sportiv, nu vibreaza, dar deja lumea sa schimbat si tot mai multe dieseluri apar de ce? ca is mai eficiente. in statele unite ale americi creste foarte rapid numarul masinilor diesel, americanii fiind renumiti pentru risipa de benzina pe care o faceau si pe care inca o fac dar s-au mai desteptat si au redus capacitatea motooarelor sau au trecut pe diesel... am condus in state camionete diesel si merg foarte fain si asa...azi se mai foloseste si turbo pentru a scoate perfortmante mari din motooare mici si consum redus...probabil daca as avea bani as avea o masina pe benzina cu motor mare si nu m-ar interesa consumu si nu m-ar interesa nici viitoru pentru ca eu voi fi mort pana cand nu va mai fi petrol, dar cum nu am bani am diesel care consuma mai putin si de care ma folosesc in ciuda inconvenientelor create de diesel...nu zic care e mai bun.. tine de preferinte si de om si de varsta si de buget si asa mai departe...ce prevad eu, student la ecologie fiind, e ca in curand dieselu va fi cu mult peste benzina si masinile pe benzina vor fi rare...de ce? uitati-va la cat a ajuns pretu unui baril de petrol...
Link to comment
Share on other sites

dieselu e mult mai eficient, adica produce mai multa energie din combustibilul ars decat benzina...dieselu e mult mai longeviv cadurata de viata...dieselu e mult mai ecologic avand emisi de gaze mai reduse....dieselu e mia ecologic avand in vedere ca cu o cantitate mai mica de combustibil se obtine o energie mai mare, deci avand in vedere starea resurselor naturale de petrol dieselu bate benzina...la benizna tre o cantitate mult mia mare de combustibil pt a scoate ceva din motor... motoru are o viata mai redusa...intradevar suna frumos, sportiv, nu vibreaza, dar deja lumea sa schimbat si tot mai multe dieseluri apar de ce? ca is mai eficiente. in statele unite ale americi creste foarte rapid numarul masinilor diesel, americanii fiind renumiti pentru risipa de benzina pe care o faceau si pe care inca o fac dar s-au mai desteptat si au redus capacitatea motooarelor sau au trecut pe diesel... am condus in state camionete diesel si merg foarte fain si asa...azi se mai foloseste si turbo pentru a scoate perfortmante mari din motooare mici si consum redus...probabil daca as avea bani as avea o masina pe benzina cu motor mare si nu m-ar interesa consumu si nu m-ar interesa nici viitoru pentru ca eu voi fi mort pana cand nu va mai fi petrol, dar cum nu am bani am diesel care consuma mai putin si de care ma folosesc in ciuda inconvenientelor create de diesel...nu zic care e mai bun.. tine de preferinte si de om si de varsta si de buget si asa mai departe...ce prevad eu, student la ecologie fiind, e ca in curand dieselu va fi cu mult peste benzina si masinile pe benzina vor fi rare...de ce? uitati-va la cat a ajuns pretu unui baril de petrol...

 

faci usoare confuzii dar per total entuaziasmul tau da bine :blink:

 

am o singura intrebare referitoare la toate povestile tale: te referi la un motor diesel simplu (sa zicem aspirat), unul turbo sau unul common-rail? dupa ce iti dai seama ca exista mai multe modele si o sa analizezi ce ai scris tu prin aceasta prisma o sa-ti dai seama ce baliverne ai indrugat... ca idee, ce zici de fiabilitatea unui motor pe benzina aspirat (ca cel de pe e46 316i, M43B19) in raport cu un turbo diesel?

 

si apropos, motorina din ce se face de nu e influentata de pretul barilului de petrol... esti de vis prietene... atatea chestii haioase intr-un singur post nu am mai vazut de mult... si hai sa-ti mai zic una, per total motorina e mai scumpa decat benzina si doar faptul ca statul a accizat benzina mai mult a facut ca motoarele pe motorina sa se dezvolte... motorina a fost considerata combustibil menajer si de aceea nu a fost accizata la acelasi nivel cu benzina dar uite ca Statul s-a trezit si astazi mtorina se scumpeste mai mult decat benzina si e deja mai scumpa decat benzina in unele tari... deci...

Link to comment
Share on other sites

salutare... mda...deci la un diesel turbo ce se duce se duce turbina nu??? nu stiu cat e de fiabil e un motor pe benzina dar orcum consuma mai mult decat unu pe motorina... i mai scumpa motorina la noi ca e statu asta de c..t,,,in germania e mai ieftina motorina toata ziua...combustibil menajer sau nu tot din petrol rezulta.. si e mai scumpa ca se cere de aia...nu imi gasesc cuvintele acuma dar mai tarziu o sam mai scriu si sustin ce am scris mai sus...asa ca o idee la un tir cat merge motoru adica cati km? sau la un vapor de mare tonaj sau la orce alt utilaj fie el turbo sau fara??? haios nehaios imi sustin parerea...curand o sa fie vis benzina...un vis frumos probabil,..
Link to comment
Share on other sites

...asa ca o idee la un tir cat merge motoru adica cati km? sau la un vapor de mare tonaj sau la orce alt utilaj fie el turbo sau fara??? haios nehaios imi sustin parerea...curand o sa fie vis benzina...un vis frumos probabil,..

:blink: LOOOL

~ 1.000.000 (un milion) km

tu sti cati cmc are acel TIR? sti cum lucreaza acel motor? .. sti care e turatia maxima? ce comparatii faci ! :)

Link to comment
Share on other sites

La omw benzina e 40-42 mii de 98.. si motorina euro 5 e 42.000 cealalta e 39... asa ca nu stiu cum e mai scumpa m otorina...ca benzina

Ce te face sa crezi ca ceea ce ai ales tu este un punct de referinta pentru pretul benzinei si motorinei? :blink:

Pai BMW recomanda SP la benzinare. Noi cu diesel majoritatea punem euro 4, eu cel putin nu i-am dat sa bea decat efix de la Rompetrol. Deci benzina e mai scumpa decat motorina, inca. :)

Link to comment
Share on other sites

pai pentru ca nu e recomandat sa pui motorina euro 5 si atunci platesc 39.000 la omw.. si acuma sa iau cea mai proasta benzina ptr benzinari ? aia credca e 20.000 L de la tirist... asa ca sa fim seriosi faza ca motorina e mai scumpa ca benzina suna a lauda dar nu e asa ... ca daca tu alegi sa pui motorina de 42.000 L si cel cu benzina poate pune cea mai scumpa de la pompa.. dar daca luam in considerare cea recomandata atunci... e mai ieftin motorina
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.