Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Si inca bmw-urile diesel l6 nu suna asa nasol pe cum suna un VW de ex :D, te "unge" pe inima...da nu mai zic cu ce :)

 

LE: asa ca nu va plangeti, eu nu ma plang sigur :D

Confirm apropo de VW :twoup: :twoup: :D

Link to comment
Share on other sites

Numai benzina.....nu se compara niciodata sunetul scos de 6 in linie al bmw-ului cu cel de tractor al unui diesel ...fie el bmw :twoup:

Am avut numai masini pe benzina si asa voi avea mereu. :twoup:

Daca tu zici ca un BMW diesel e un tractor nu stiu ce cauti pe forumul dedicat BMW. Sincer. Asta inseamna sa fii fan BMW???

Link to comment
Share on other sites

Numai benzina.....nu se compara niciodata sunetul scos de 6 in linie al bmw-ului cu cel de tractor al unui diesel ...fie el bmw :D

Am avut numai masini pe benzina si asa voi avea mereu. :twoup:

Daca tu zici ca un BMW diesel e un tractor nu stiu ce cauti pe forumul dedicat BMW. Sincer. Asta inseamna sa fii fan BMW???

 

N-am zis ca bmw diesel e tractor ci ca "sunetul" e de tractor :twoup: ...si imi mentin parerea.In plus e o parere personala asa ca nu trebuie sa fie aprobata de toata lumea.

Sunt fan BMW de mic copil dar asta nu inseamana ca trebuie sa imi placa tot ce fac ei....si chiar asa si e...nu imi plac diesel-urile.

Imi place M3-ul E30,imi place Z1, imi place E24 635 CSI, imi place seria 8,imi place coupeul E46, si tot ce e M in general.

Si da....ma repet..nu-mi place nici un diesel...fie el BMW :D

Link to comment
Share on other sites

salutare

mi-a luat ceva timp sa citesc acest topic si, am vazut multe lucruri incorecte scrise aici.

de exemplu reprizele 80-120 mai bune la un diesel sau ceva de genu - nu are rost sa detaliem, te uiti pe curba de cuplu putere si, daca esti in plaja de turatie corecta, benzina castiga. Vorbesc aici de motoarele de 3000. La 2000 cei drept, benzina are un deficit.

 

sau comparatia 335d cu M3. pai desi M3 are motor aspirat de generatie 2000, iar 335d are motor biturbo generatie 2007, M3 inca e in fata.

Ok poti chipui 335d (ceea ce arata ca ai vrut M3 dar nu ai avut bani ) dar atunci de ce nu-l comparam cu noul M3 V8?

 

S-a mai scris ca pe un drum de 500km, castiga dieselu ca nu trebe sa alimenteze, spre deosebire de un benzinar.

pai hai sa fim seriosi, nu te intreci cu cineva pe 500km. Cand vrei sa te iei la intrecere, te iei, vezi care e mai tare, dupa care mergi linistit in continuare.

pai ce multumire ai tu cu dieselu daca vine unu cu benzina, te depaseste si, dupa 1/2h il vezi in benzinarie ca bea o cafea? te bucuri ca l-ai facut???

 

despre benzina vs diesel ....

in primul rand trebuie sa remarcam ultimele generatii de diesel care sunt foarte reusite si, asa cum spuneau unii aici, vine era dieselului.

Parerea mea e ca nu va fi chiar asa si ii intreb pe cei care considera diesel viitorul, de ce nu-si iau benzina cat inca mai pot, adica pana "in momentul cand diesel va bate la fund benzina"???

 

Sa nu uitam ca diferenta de cuplu dintre "d" si "i" de pe hartie nu e asa de mare ca in realitate, datorita rapoartelor, unde benzina are mult de castigat.

Si despre raspunsul promp pe care il are benzina, in comparatie cu dieselu.

 

despre motoarele din ziua de azi.. de exemplu intre 330d si 330i, clar 330d e varianta rationala. Ai performante apropiate dar la un cost mult mai mic. Insa la fel de rationala, mai ales pt Romania, este alegerea unui 320d in detrimetul unui 330d.(330d fiind unul pe care orice fan diesel si-l doreste).

Asadar cu totii ascultam si sufletul, nu doar capul cand alegem o masina. Parerea mea, cand alegi 330d in fata lui 330i, nu alegi pentru cuplul mare si performantele bune ale dieselului, ci iti spui, nu merita sa dau atat in plus pe benzina. Cu totii suntem pasionati de masini, unii insa duc "nebunia asta" pana la final si aleg benzina negandindu-se la beneficiile dieselului. Dar daca gandesti prea mult si alegi diesel si ajungi la 50 de ani, plin de bani datorita economiilor de la benzinarii, poate o sa fie prea tarziu si o sa-ti para rau ca nu ai ales benzina.

 

deci, parerea mea personala, diesel e foarte bun acuma la multe capitole, dar nu mai spuneti ca au performante superioare fata de benzina pt ca nu este asa.Chiar daca diferentele nu mai sunt asa de mari, multi sunt dispusi sa plateasca pt ele.

 

marele atu al dieselului este consumul.

dar hai atunci sa ne luam cu totii prietene mai urate, ca vor consuma mai putin, vor sta mai mult pe acasa si, vor face curat mai des. Nu stiu cati dintre noi doresc asta.

 

cand nu o sa-mi permit sa platesc benzina ce trebe sa fac? sa cumpar un diesel? pentru mine cred ca nu. prefer sa merg 4 zile cu masina si,

in ziua din saptamana cand e mai frumos afara merg pe jos,aleg drumurile prin parcuri, ma relaxez, pt ca am nevoie si de asa ceva.

 

am 25 de ani si asa gandesc acuma. dar daca nu acuma, atuni cand ?

 

sunt convins ca nu am atins la punctul sensibil pe nici un fan "d" dar am sa va pun mai jos un post de pe Pistonheads, care pe mine m-a impresionat. l-am mai postat aici pe forum, dar cred ca-si are rostul si in acest topic.

 

 

 

!!!!!!!!!!

At the age of 38 I've finally discovered that life is infinitesimally short. It is osbcenely brief and you must squeeze every moment out of it.

 

I, to my very great shame, have not been doing this. Two years ago I made a huge blunder. A blunder greater than the vast amount of money I lost in an internet venture in 2000, greater than the preposterous game of "who can leave starting their revison latest" I used to play with my (cleverer) friend for our A-levels and indeed considerably more foolish than hitherto most foolish time of my life - when I tried to drive through a road block set up specifically to stop me after an 8 mile chase by the garda just outside Drogheda.

 

I bought a 530D.

 

I was driving 25,000 miles a year and had read too many car magazines. I'd absorbed too much smug toss about "real world performance", read about "effortless overtaking" once too often and actually started to believe that torque was all that really mattered.

 

Oh dear.

 

So there it sat on the driveway. Sucking the very life out of me every time I got into it. Every time I tried to overtake and ran out of revs. Every time there was another injector problem, maf-fecking-sensor issue, a turbo on it's way out. Every wee slide on my favourite roundabouts that was curtailed by a lack of revs. The hideous clatter. The teeth grindingly tedious conversations with fellow 530D drivers about how fast they are (even though they're not) and all the made up stories about how economical they are.

 

I started off the period of ownership looking like the fellow on Lord of the Rings that the ladies like. Full of bravado, swagger and a bit of a cheeky grin. By the end of the two years when I finally had enough I was like Gollum. I'd had every inch of life sucked clean out of me and my only obsession was to get out of that fecking car even if I had to cover hundreds of miles in a stinking loincloth through the camera crew infested mountains of New Zealand.

 

I had to get out of it and purify myself. Cleanse my smug middle-class mind of the filth that it had absorbed in the previous two years. The hideous all-pervading nightmare and lie that is the modern diesel.

 

On Tuesday of this week I chopped it in for a last of the line E39 540i Sport and gradually my life is seeping back. The exquisite pleasure of keeping my average mpg below 15. The relentless glares and tutting from casual road users as I pointlessly blip at every opportunity. Every roundabout becomes a glorious wail of preposterous wheelspinning slides. Horror from Grannies and mums with prams. Even my 8 year old daughter insists on keeping her window down just to hear it.

 

But with every look of horror and every tut my life seeps back. I get stronger, I get wiser and a few of the mums are starting to give me little coy looks. Deep down they despise their diesel driving husbands and they know that I represent freedom. Freedom from yet another fvcking story about how many miles they got out of a tankful.

 

I'm back and I'm happy. Not fully well yet by any means but I'm getting there.

 

So 330i v 330d. I really don't think that's a question that any truly sane car fan should be asking. There's a finite amount of oil left. Don't let it simper away in justifications of real world performance. Get yourself out there in the 330i and let those revs wail.

 

!!!!!!!!!!

 

 

bafta la alegerea viitoarei masini .

 

PS: acum am diesel dar trec pe benzina.

Edited by dcnitu
Link to comment
Share on other sites

dar hai atunci sa ne luam cu totii prietene mai urate, ca vor consuma mai putin, vor sta mai mult pe acasa si, vor face curat mai des. Nu stiu cati dintre noi doresc asta.

 

cand nu o sa-mi permit sa platesc benzina ce trebe sa fac? sa cumpar un diesel? pentru mine cred ca nu. prefer sa merg 4 zile cu masina si,

in ziua din saptamana cand e mai frumos afara merg pe jos,aleg drumurile prin parcuri, ma relaxez, pt ca am nevoie si de asa ceva.

Foarte bine spus!

 

Bravo! :twoup: :twoup:

 

Ps: Nu cumperi un M3? :D

Link to comment
Share on other sites

@dcnitu: Foarte pertinente opiniile tale! :D

Iar postul de pe pistonheads reflecta perfect realitatea!

 

So there it sat on the driveway. Sucking the very life out of me every time I got into it. Every time I tried to overtake and ran out of revs. Every time there was another injector problem, maf-fecking-sensor issue, a turbo on it's way out. Every wee slide on my favourite roundabouts that was curtailed by a lack of revs. The hideous clatter. The teeth grindingly tedious conversations with fellow 530D drivers about how fast they are (even though they're not) and all the made up stories about how economical they are.

 

I started off the period of ownership looking like the fellow on Lord of the Rings that the ladies like. Full of bravado, swagger and a bit of a cheeky grin. By the end of the two years when I finally had enough I was like Gollum. I'd had every inch of life sucked clean out of me and my only obsession was to get out of that fecking car even if I had to cover hundreds of miles in a stinking loincloth through the camera crew infested mountains of New Zealand.

 

I had to get out of it and purify myself. Cleanse my smug middle-class mind of the filth that it had absorbed in the previous two years. The hideous all-pervading nightmare and lie that is the modern diesel.

 

On Tuesday of this week I chopped it in for a last of the line E39 540i Sport and gradually my life is seeping back. The exquisite pleasure of keeping my average mpg below 15. The relentless glares and tutting from casual road users as I pointlessly blip at every opportunity. Every roundabout becomes a glorious wail of preposterous wheelspinning slides. Horror from Grannies and mums with prams. Even my 8 year old daughter insists on keeping her window down just to hear it.

Freedom from yet another fvcking story about how many miles they got out of a tankful.

 

:twoup: :twoup: :D

Link to comment
Share on other sites

Lol, foarte pertinenete si reflecta perfect realitatea. Realitatea pe care o vad cele 2 persoane, dar care nicio legatura cu realitatea milioanelor de BMW-uri diesel vandute si care merg de rup pamantul avand posesori foarte multumiti si care nu se simt ingraditi de vreo constrangere.

 

cand nu o sa-mi permit sa platesc benzina ce trebe sa fac? sa cumpar un diesel? pentru mine cred ca nu. prefer sa merg 4 zile cu masina si,

in ziua din saptamana cand e mai frumos afara merg pe jos,aleg drumurile prin parcuri, ma relaxez, pt ca am nevoie si de asa ceva.

Nu stiu, dar uneori am impresia ca sint pe trabant.forum. Chiar nu pot sa cred ca exista oameni care-si cumpara un BMW dupa 2000 si n-au bani de combustibil, de orice fel ar fi el. Foarte pertinente opiniile tale, ROFL.

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

avlad, eu nu am spus ca nu-mi permit sa platesc benzina. Dar asta e unul din motivele pentru care multi aleg diesel in loc de benzina. Iar eu, daca voi fi pus in aceasta situatie, prefer sa merg cu zambetul pe buze 4 zile pe saptamana si o zi sa mai dezmortesc muschii, decat 5 zile de rutina la 2000 de ture ca am cuplu maxim.

 

imi cer zcuze daca s-a inteles altceva, o sa fiu mai atent cand postez data viitoare. :twoup:

 

cat despre milioanele de BMW-uri diesel vandute... pai ce legatura au vanzarile cu ce masina imi place mie.

e un forum si cu totii ne exprimam parerea. asta e parerea mea, nu am dat cu ciocanu.

 

eventual spune-mi unde crezi tu ca nu am dreptate in cele spuse, fi mai explicit, numai asa putem sa intelegem unii de la altii unele chesti.

sunt tanar, am multe de invatat.... lumineaza-ma pls.

Link to comment
Share on other sites

Lol, foarte pertinenete si reflecta perfect realitatea. Realitatea pe care o vad cele 2 persoane, dar care nicio legatura cu realitatea milioanelor de BMW-uri diesel vandute si care merg de rup pamantul avand posesori foarte multumiti si care nu se simt ingraditi de vreo constrangere.

 

Milioane de BMW-uri diesel vandute unor oameni care circula intr-adevar foarte mult, oameni care aveau nevoie de un diesel.

Plus ca nu toata lumea cauta performanta ci doar o masina frumoasa, indiferent daca este diesel sau benzina.

Link to comment
Share on other sites

salutare

mi-a luat ceva timp sa citesc acest topic si, am vazut multe lucruri incorecte scrise aici.

de exemplu reprizele 80-120 mai bune la un diesel sau ceva de genu - nu are rost sa detaliem, te uiti pe curba de cuplu putere si, daca esti in plaja de turatie corecta, benzina castiga. Vorbesc aici de motoarele de 3000. La 2000 cei drept, benzina are un deficit.

 

sau comparatia 335d cu M3. pai desi M3 are motor aspirat de generatie 2000, iar 335d are motor biturbo generatie 2007, M3 inca e in fata.

Ok poti chipui 335d (ceea ce arata ca ai vrut M3 dar nu ai avut bani ) dar atunci de ce nu-l comparam cu noul M3 V8?

 

S-a mai scris ca pe un drum de 500km, castiga dieselu ca nu trebe sa alimenteze, spre deosebire de un benzinar.

pai hai sa fim seriosi, nu te intreci cu cineva pe 500km. Cand vrei sa te iei la intrecere, te iei, vezi care e mai tare, dupa care mergi linistit in continuare.

pai ce multumire ai tu cu dieselu daca vine unu cu benzina, te depaseste si, dupa 1/2h il vezi in benzinarie ca bea o cafea? te bucuri ca l-ai facut???

 

despre benzina vs diesel ....

in primul rand trebuie sa remarcam ultimele generatii de diesel care sunt foarte reusite si, asa cum spuneau unii aici, vine era dieselului.

Parerea mea e ca nu va fi chiar asa si ii intreb pe cei care considera diesel viitorul, de ce nu-si iau benzina cat inca mai pot, adica pana "in momentul cand diesel va bate la fund benzina"???

 

Sa nu uitam ca diferenta de cuplu dintre "d" si "i" de pe hartie nu e asa de mare ca in realitate, datorita rapoartelor, unde benzina are mult de castigat.

Si despre raspunsul promp pe care il are benzina, in comparatie cu dieselu.

 

despre motoarele din ziua de azi.. de exemplu intre 330d si 330i, clar 330d e varianta rationala. Ai performante apropiate dar la un cost mult mai mic. Insa la fel de rationala, mai ales pt Romania, este alegerea unui 320d in detrimetul unui 330d.(330d fiind unul pe care orice fan diesel si-l doreste).

Asadar cu totii ascultam si sufletul, nu doar capul cand alegem o masina. Parerea mea, cand alegi 330d in fata lui 330i, nu alegi pentru cuplul mare si performantele bune ale dieselului, ci iti spui, nu merita sa dau atat in plus pe benzina. Cu totii suntem pasionati de masini, unii insa duc "nebunia asta" pana la final si aleg benzina negandindu-se la beneficiile dieselului. Dar daca gandesti prea mult si alegi diesel si ajungi la 50 de ani, plin de bani datorita economiilor de la benzinarii, poate o sa fie prea tarziu si o sa-ti para rau ca nu ai ales benzina.

 

deci, parerea mea personala, diesel e foarte bun acuma la multe capitole, dar nu mai spuneti ca au performante superioare fata de benzina pt ca nu este asa.Chiar daca diferentele nu mai sunt asa de mari, multi sunt dispusi sa plateasca pt ele.

 

marele atu al dieselului este consumul.

dar hai atunci sa ne luam cu totii prietene mai urate, ca vor consuma mai putin, vor sta mai mult pe acasa si, vor face curat mai des. Nu stiu cati dintre noi doresc asta.

 

cand nu o sa-mi permit sa platesc benzina ce trebe sa fac? sa cumpar un diesel? pentru mine cred ca nu. prefer sa merg 4 zile cu masina si,

in ziua din saptamana cand e mai frumos afara merg pe jos,aleg drumurile prin parcuri, ma relaxez, pt ca am nevoie si de asa ceva.

 

am 25 de ani si asa gandesc acuma. dar daca nu acuma, atuni cand ?

 

sunt convins ca nu am atins la punctul sensibil pe nici un fan "d" dar am sa va pun mai jos un post de pe Pistonheads, care pe mine m-a impresionat. l-am mai postat aici pe forum, dar cred ca-si are rostul si in acest topic.

 

 

 

!!!!!!!!!!

At the age of 38 I've finally discovered that life is infinitesimally short. It is osbcenely brief and you must squeeze every moment out of it.

 

I, to my very great shame, have not been doing this. Two years ago I made a huge blunder. A blunder greater than the vast amount of money I lost in an internet venture in 2000, greater than the preposterous game of "who can leave starting their revison latest" I used to play with my (cleverer) friend for our A-levels and indeed considerably more foolish than hitherto most foolish time of my life - when I tried to drive through a road block set up specifically to stop me after an 8 mile chase by the garda just outside Drogheda.

 

I bought a 530D.

 

I was driving 25,000 miles a year and had read too many car magazines. I'd absorbed too much smug toss about "real world performance", read about "effortless overtaking" once too often and actually started to believe that torque was all that really mattered.

 

Oh dear.

 

So there it sat on the driveway. Sucking the very life out of me every time I got into it. Every time I tried to overtake and ran out of revs. Every time there was another injector problem, maf-fecking-sensor issue, a turbo on it's way out. Every wee slide on my favourite roundabouts that was curtailed by a lack of revs. The hideous clatter. The teeth grindingly tedious conversations with fellow 530D drivers about how fast they are (even though they're not) and all the made up stories about how economical they are.

 

I started off the period of ownership looking like the fellow on Lord of the Rings that the ladies like. Full of bravado, swagger and a bit of a cheeky grin. By the end of the two years when I finally had enough I was like Gollum. I'd had every inch of life sucked clean out of me and my only obsession was to get out of that fecking car even if I had to cover hundreds of miles in a stinking loincloth through the camera crew infested mountains of New Zealand.

 

I had to get out of it and purify myself. Cleanse my smug middle-class mind of the filth that it had absorbed in the previous two years. The hideous all-pervading nightmare and lie that is the modern diesel.

 

On Tuesday of this week I chopped it in for a last of the line E39 540i Sport and gradually my life is seeping back. The exquisite pleasure of keeping my average mpg below 15. The relentless glares and tutting from casual road users as I pointlessly blip at every opportunity. Every roundabout becomes a glorious wail of preposterous wheelspinning slides. Horror from Grannies and mums with prams. Even my 8 year old daughter insists on keeping her window down just to hear it.

 

But with every look of horror and every tut my life seeps back. I get stronger, I get wiser and a few of the mums are starting to give me little coy looks. Deep down they despise their diesel driving husbands and they know that I represent freedom. Freedom from yet another fvcking story about how many miles they got out of a tankful.

 

I'm back and I'm happy. Not fully well yet by any means but I'm getting there.

 

So 330i v 330d. I really don't think that's a question that any truly sane car fan should be asking. There's a finite amount of oil left. Don't let it simper away in justifications of real world performance. Get yourself out there in the 330i and let those revs wail.

 

!!!!!!!!!!

 

 

bafta la alegerea viitoarei masini .

 

PS: acum am diesel dar trec pe benzina.

mare atentie ,e diferenta intre 335isi 335d.primul e bi turbo si al2lea e twin turbo cea ce e total diferit.mai nou a aparut123dcea ce inseamna pt uni "2.0dtwin turbo"203 cp.

 

pt toti care va tot contrazice-ti pe aceasta tema am un exemplu.un om se duce sa dea la bayback aston-ul db9"[o amarita de masina]"pe un e60 535d.intrebare:ce ii oferea 535d-ul? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

pt toti care va tot contrazice-ti pe aceasta tema am un exemplu.un om se duce sa dea la bayback aston-ul db9"[o amarita de masina]"pe un e60 535d.intrebare:ce ii oferea 535d-ul? :twoup:

 

eu cred ca, omului nu prea ii mai merge bine ... :twoup:

sau vrea 4 usi... :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

mare atentie ,e diferenta intre 335isi 335d.primul e bi turbo si al2lea e twin turbo cea ce e total diferit.mai nou a aparut123dcea ce inseamna pt uni "2.0dtwin turbo"203 cp.

 

pt toti care va tot contrazice-ti pe aceasta tema am un exemplu.un om se duce sa dea la bayback aston-ul db9"[o amarita de masina]"pe un e60 535d.intrebare:ce ii oferea 535d-ul? :twoup:

Sper ca glumesti.

 

Twin turbo = biturbo

Link to comment
Share on other sites

benzina categoric. asta este ultimul meu diesel, trec pe benzina la urmatoarea masina, bmw-ul au scos in ultima vreme motoare bunicele si la consum pe benzina si nu se mai renteaza. momentan ce ma deranjeaza la diesel este vibratia si costurile de intretinere mai ridicate.
Link to comment
Share on other sites

Sper ca glumesti.

 

Twin turbo = biturbo

 

Din cate stiu eu, twin turbo inseamna 2 turbine mai mici, puse in paralel, care functioneaza deodata. bi-turbo inseamna 2 turbine, dar una e pentru turatii mici, cu inertie mica si una pentru turatii mari.

Link to comment
Share on other sites

Sper ca glumesti.

 

Twin turbo = biturbo

 

Din cate stiu eu, twin turbo inseamna 2 turbine mai mici, puse in paralel, care functioneaza deodata. bi-turbo inseamna 2 turbine, dar una e pentru turatii mici, cu inertie mica si una pentru turatii mari.

Eu am citit aici.

Sunt mentionate:

 

parallel twin-turbo (cele puse in paralel)

sequential twin-turbo (a doua situatie cand una este pentru turatii mici iar a doua pentru turatii mari)

staged turbocharging

Link to comment
Share on other sites

avlad, eu nu am spus ca nu-mi permit sa platesc benzina. Dar asta e unul din motivele pentru care multi aleg diesel in loc de benzina. Iar eu, daca voi fi pus in aceasta situatie, prefer sa merg cu zambetul pe buze 4 zile pe saptamana si o zi sa mai dezmortesc muschii, decat 5 zile de rutina la 2000 de ture ca am cuplu maxim.

 

imi cer zcuze daca s-a inteles altceva, o sa fiu mai atent cand postez data viitoare. :twoup:

Tocmai, tu inca insisti in a sublinia faptul ca cine cumpara diesel, n-are bani de benzina. FALS!

 

cat despre milioanele de BMW-uri diesel vandute... pai ce legatura au vanzarile cu ce masina imi place mie.

N-au legatura, dar nici ce-ti place tie si inca unuia care isi simte ingradita libertatea de o masina, fie ea diesel, nu poate fi considerata o opinie universal valabila, cu valoare de adevar absolut.

e un forum si cu totii ne exprimam parerea. asta e parerea mea, nu am dat cu ciocanu.

Exact, fiecare are dreptul la o opinie. Dar cand opinia ta se bazeaza pe ipoteza FALSA ca dieselarii n-au bani de benzina, mie unul imi provoci doar un zambet. Cand iti sustii opinia prin preferinta ta de a merge mai bine pe jos daca n-ai bani de benzina, vorbind de BMW-uri, atunci deja rad cu toata gura.

 

eventual spune-mi unde crezi tu ca nu am dreptate in cele spuse, fi mai explicit, numai asa putem sa intelegem unii de la altii unele chesti.

sunt tanar, am multe de invatat.... lumineaza-ma pls.

Cand o sa mai cresti, cand o sa ai anumite responsabilitati in viata, prioritatile o sa se mai schimbe. O sa intelegi poate ca o masina nu este buna doar daca rage tare in 6000 de ture intre 2 semafoare seara tarziu.

 

My 2 cents.

Link to comment
Share on other sites

avlad, eu nu am spus ca nu-mi permit sa platesc benzina. Dar asta e unul din motivele pentru care multi aleg diesel in loc de benzina.

Tocmai, tu inca insisti in a sublinia faptul ca cine cumpara diesel, n-are bani de benzina. FALS!

Eu cred ca e foarte corect. Nu toti, dar multi aleg diesel pentru consum si nu pentru cuplu.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.