Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sper ca glumesti.

 

Twin turbo = biturbo

 

Din cate stiu eu, twin turbo inseamna 2 turbine mai mici, puse in paralel, care functioneaza deodata. bi-turbo inseamna 2 turbine, dar una e pentru turatii mici, cu inertie mica si una pentru turatii mari.

gresit,twin turbo =o turbina mic +una mare[diesel 2.3d,3.5d,3.0sd]

bi turbo=2turbine de aceeasi marime dar pt cite 3 cilindrii fiecare[3.5i].mai documentativa putin.si nu spun asta ca sa par eu destept ,dar sa se inteleaga clar.si apropo bmw are in proiect sa puna si pe m3e92 doua turbine.

Link to comment
Share on other sites

Sper ca glumesti.

 

Twin turbo = biturbo

 

Din cate stiu eu, twin turbo inseamna 2 turbine mai mici, puse in paralel, care functioneaza deodata. bi-turbo inseamna 2 turbine, dar una e pentru turatii mici, cu inertie mica si una pentru turatii mari.

gresit,twin turbo =o turbina mic +una mare[diesel 2.3d,3.5d,3.0sd]

bi turbo=2turbine de aceeasi marime dar pt cite 3 cilindrii fiecare[3.5i].mai documentativa putin.si nu spun asta ca sa par eu destept ,dar sa se inteleaga clar.si apropo bmw are in proiect sa puna si pe m3e92 doua turbine.

335i are twin turbo , turbine normale pentru crestere de putere.

 

bi-turbo este pentru diesel , o turbina pentru turatii mici si una pentru turatii mari. Asa dispare si lag-ul acela pe care toti il stim , mai mult sau mai putin :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Dar cand opinia ta se bazeaza pe ipoteza FALSA ca dieselarii n-au bani de benzina, mie unul imi provoci doar un zambet. Cand iti sustii opinia prin preferinta ta de a merge mai bine pe jos daca n-ai bani de benzina, vorbind de BMW-uri, atunci deja rad cu toata gura.

consider ca ai fost destul de rautacios cu mine, dar ma bucur ca te-am facut sa razi.

sfatul meu, ia-ti benzina si o sa razi mult mai des si cu motiv :twoup::):twoup:

 

nu stiu daca nu ai inteles sau daca nu vrei sa intelegi ceea ce am spus legat de mersul pe jos, dar nu e problema mea.

 

Cand o sa mai cresti, cand o sa ai anumite responsabilitati in viata, prioritatile o sa se mai schimbe. O sa intelegi poate ca o masina nu este buna doar daca rage tare in 6000 de ture intre 2 semafoare seara tarziu.

 

My 2 cents.

pai de ce ai ales tractiune spate? asta la ce e buna? nu ajunge un 2.0tdi quattro???

e acelasi lucru....

 

daca mai citesti postul meu, vei vedea ca am spus ca pe la xx ani, nu voi mai avea nevoie decat de un diesel-ar, dar pana atunci...

cand ajung la varsta respectiva vreau sa fiu un om care se bucura cand vede un "tanar nematurizat" turandu-si masina, un om care sa-si aminteasca cu placere de aceste vremuri, nu genul de om care spune ..... ha ha ha ce copiii... nu au inteles inca nimic de la viata.

fiecare perioada a vietii trebuie traita diferit. si, doar daca le traiesti pe fiecare asa cum trebuie poti intelege oameni din generatii diferite de tine.

 

sanatosi sa fim

Link to comment
Share on other sites

dcnitu: Iti garantez ca in zilele in care mergi pe jos (din lipsa de fonduri) ti se intampla de cel putin 10 ori sa regreti ca nu ai mers cu masina...

Asta e ca si cand te lauzi cu un M5 in garaj si tu zilnic mergi cu trabantul... un asa om parca duce a parvenit... distractia se plateste... nu poti fii pieton 6 zile pe saptamana si o zi conduci M5-u.. da 7 zile din 7 te bati cu caramida in piept ca ai M5...

 

Parerea mea e ca toti avem vise... dar nu toti ne permitem acele vise, nu are rost sa aparam diesel, dar aici contrele apar.. datorita cazului de mai sus... adica pieton 6 zile si o zi conduci BMW-u dar esti mare cunoscator... hai ca exagerez.. ce se intampla daca in ziua a 3-a de pietonat ai de mers la spital.. cu ceva urgenta... iti dai peste cap iesitu in oras de sambata seara...

 

Fiecare are motive sa prefere masina care o are.. mai ales daca si-o permite cu adevarat, dar sa nu gresim.. rationamentu din spatele alegerii actuale si VISUL.. sunt 2 lucruri diferite...

Edited by acidcod3
Link to comment
Share on other sites

Sper ca glumesti.

 

Twin turbo = biturbo

 

Din cate stiu eu, twin turbo inseamna 2 turbine mai mici, puse in paralel, care functioneaza deodata. bi-turbo inseamna 2 turbine, dar una e pentru turatii mici, cu inertie mica si una pentru turatii mari.

gresit,twin turbo =o turbina mic +una mare[diesel 2.3d,3.5d,3.0sd]

bi turbo=2turbine de aceeasi marime dar pt cite 3 cilindrii fiecare[3.5i].mai documentativa putin.si nu spun asta ca sa par eu destept ,dar sa se inteleaga clar.si apropo bmw are in proiect sa puna si pe m3e92 doua turbine.

 

335i are twin turbo , turbine normale pentru crestere de putere.

 

bi-turbo este pentru diesel , o turbina pentru turatii mici si una pentru turatii mari. Asa dispare si lag-ul acela pe care toti il stim , mai mult sau mai putin :twoup:

 

Nu era mai usor sa deschideti acel link?

Este explicat foarte detaliat.

Exista:

 

parallel twin-turbo (cele puse in paralel)

sequential twin-turbo (a doua situatie cand una este pentru turatii mici iar a doua pentru turatii mari) - ceea ce voi numiti biturbo

staged turbocharging

 

avlad, eu nu am spus ca nu-mi permit sa platesc benzina. Dar asta e unul din motivele pentru care multi aleg diesel in loc de benzina. Iar eu, daca voi fi pus in aceasta situatie, prefer sa merg cu zambetul pe buze 4 zile pe saptamana si o zi sa mai dezmortesc muschii, decat 5 zile de rutina la 2000 de ture ca am cuplu maxim.

 

imi cer zcuze daca s-a inteles altceva, o sa fiu mai atent cand postez data viitoare. :twoup:

Tocmai, tu inca insisti in a sublinia faptul ca cine cumpara diesel, n-are bani de benzina. FALS!

 

Cei care aleg diesel cauta o masina cu care sa faca multi km fara sa plateasca foarte mult pe combustibil.

 

Nu inseamna ca nu au bani de benzina ci inseamna ca au alte prioritati sau pur si simplu nu ii intereseaza performantele prea mult, vor o masina confortabila care sa-i duca de la A la B, o masina cu o putere decenta.

 

Daca motoarele pe motorina n-ar consuma mai putin, nu vad de ce ar fi cumparate in numar atat de mare masinile cu motorizari diesel.

Link to comment
Share on other sites

dcnitu: Iti garantez ca in zilele in care mergi pe jos (din lipsa de fonduri) ti se intampla de cel putin 10 ori sa regreti ca nu ai mers cu masina...

Asta e ca si cand te lauzi cu un M5 in garaj si tu zilnic mergi cu trabantul... un asa om parca duce a parvenit... distractia se plateste... nu poti fii pieton 6 zile pe saptamana si o zi conduci M5-u.. da 7 zile din 7 te bati cu caramida in piept ca ai M5...

 

Parerea mea e ca toti avem vise... dar nu toti ne permitem acele vise, nu are rost sa aparam diesel, dar aici contrele apar.. datorita cazului de mai sus... adica pieton 6 zile si o zi conduci BMW-u dar esti mare cunoscator... hai ca exagerez.. ce se intampla daca in ziua a 3-a de pietonat ai de mers la spital.. cu ceva urgenta... iti dai peste cap iesitu in oras de sambata seara...

 

Fiecare are motive sa prefere masina care o are.. mai ales daca si-o permite cu adevarat, dar sa nu gresim.. rationamentu din spatele alegerii actuale si VISUL.. sunt 2 lucruri diferite...

 

eu nu am spus ca nu am bani de benzina. era o chestie pur teoretica.

foarte multi pomeneau de performantele dieselului si despre faptul ca au ales diesel pt aceste performante.

eu am spus ca doar factorul financiar te poate face sa alegi un diesel si, am scris de aceasta posibilitate de a baga combustibil de aceeasi bani pe saptamana.

 

de aici s-a ajuns la chestia asta... total deplasata si diferita fata de ceea ce am vrut eu sa spun.

 

iar despre afirmatiile cu M5-ul, hai sa nu ne prostim aici pe forum.

Link to comment
Share on other sites

gresit,twin turbo =o turbina mic +una mare[diesel 2.3d,3.5d,3.0sd]

bi turbo=2turbine de aceeasi marime dar pt cite 3 cilindrii fiecare[3.5i].mai documentativa putin.si nu spun asta ca sa par eu destept ,dar sa se inteleaga clar.si apropo bmw are in proiect sa puna si pe m3e92 doua turbine.

 

Cam asa sta treaba :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Bun topic, va fi actual cita vreme exista cele doua tipuri de combustibili!

 

Am avut numai diesel seria 3 (320d, 318d) motoare bune, cuplu, se conduc usor, trebuie sa ai grija sa functioneze in parametri turbina si te rasplatesc din plin cu ce pot si ... pot destule.... :D ! Consuma intr-adevar foarte putin - dar nu e totul consumul la o masina, mai sunt si senzatiile pe care le primesti de la masina ... feed-back-ul si pentru asta uneori trebuie sa platesti daca doresti ceva anume.

Actual, tinjesc dupa un seria 3 cu motor de 6 cilindri aspirat, cred ca e si dorinta de schimbare. Am mers cu un 325xi si este altceva... sa fie adevaratul spirit BMW? ... :D .

Dieselul parca este orientat mai mult spre autostrada sa mearga sute de km pe zi si in Ro nu prea ai unde inca ... cred ca inca multi ani .... la cit ne fura toti si rabdam :twoup: .

 

Asa ca ma reorientez spre un motor de 2,5 l benzina si intre 323 si 325 am sa-l aleg pe cel mai puternic, scap de toata teoria cu turbina. Presiunea atmosferica e de la mama natura :P si exista din belsug ... :twoup: . Motorul aspirat e mai simplu se intretine mai usor. Cei 192 de caluti aspirati cind ai nevoie de ei ... cred ca sunt o placere :D. Si in plus eu am placerea schimbatului manual al vitezelor, oricind schimbi dinamica masinii cum vrei TU si foarte repede. Cind ma gindesc la sound-ul motorului in 6 cilindri cind schimbi vitezele :) ... deabia astept schimbarea.

 

Lumea e foarte diversa, nimeni nu are dreptate decit pentru el si in conditile pe care le stie si le traieste. Sunt sigur ca sunt si dorinte de a trece de la benzina la diesel. Sunt curios sa ascult si alte pareri, ce spuneti...

Link to comment
Share on other sites

Mi-am motivat preferinta diesel'ului fata de benzina cateva post'uri mai inainte. De cateva saptamani bune caut o alternativa la mult doritul 535d E60. Inca nu am gasit un motor, care sa nu depaseasca 3000 cmc, si sa imi ofere aceeasi satisfactie impreuna cu ansamblul restului masinii. Daca stiti voi o alta varianta mai buna decat acest DIESEL superb va invit sa ma anuntati. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Mi-am motivat preferinta diesel'ului fata de benzina cateva post'uri mai inainte. De cateva saptamani bune caut o alternativa la mult doritul 535d E60. Inca nu am gasit un motor, care sa nu depaseasca 3000 cmc, si sa imi ofere aceeasi satisfactie impreuna cu ansamblul restului masinii. Daca stiti voi o alta varianta mai buna decat acest DIESEL superb va invit sa ma anuntati. Multumesc.

 

E60 535i (motor biturbo) :twoup:

 

In America deja se comercializeaza, probabil ca va ajunge si in Europa.

 

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=158224

 

Chiar superior 535d-ului. :twoup:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Mi-am motivat preferinta diesel'ului fata de benzina cateva post'uri mai inainte. De cateva saptamani bune caut o alternativa la mult doritul 535d E60. Inca nu am gasit un motor, care sa nu depaseasca 3000 cmc, si sa imi ofere aceeasi satisfactie impreuna cu ansamblul restului masinii. Daca stiti voi o alta varianta mai buna decat acest DIESEL superb va invit sa ma anuntati. Multumesc.

 

E60 535i (motor biturbo) :twoup:

 

In America deja se comercializeaza, probabil ca va ajunge si in Europa.

 

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=158224

 

Chiar superior 535d-ului. :twoup:

Pentru 14 cai in plus si 180 Nm in minus la motor eu nu il consider superior 535d'ului. Multumesc de tip dar parerea mea e ca o alegere mai buna ar fi diesel'ul in acest caz.

Link to comment
Share on other sites

de unde sti ca-ti ofera satisfactie ??

La o asa intrebare iti dau un raspuns pe masura: Pentru ca stiu!

 

ma gandeam ca-l si conduci... :twoup:

Pe 4tuning ce mai e ?

Nu-l conduc inca pentru ca nu am toti banii de unul nou. Mai astept putin.

De 4tuning nu stiu ce sa zic...Ce legatura are?

Link to comment
Share on other sites

Mi-am motivat preferinta diesel'ului fata de benzina cateva post'uri mai inainte. De cateva saptamani bune caut o alternativa la mult doritul 535d E60. Inca nu am gasit un motor, care sa nu depaseasca 3000 cmc, si sa imi ofere aceeasi satisfactie impreuna cu ansamblul restului masinii. Daca stiti voi o alta varianta mai buna decat acest DIESEL superb va invit sa ma anuntati. Multumesc.

 

E60 535i (motor biturbo) :twoup:

 

In America deja se comercializeaza, probabil ca va ajunge si in Europa.

 

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=158224

 

Chiar superior 535d-ului. :twoup:

Pentru 14 cai in plus si 180 Nm in minus la motor eu nu il consider superior 535d'ului. Multumesc de tip dar parerea mea e ca o alegere mai buna ar fi diesel'ul in acest caz.

Ca performante si feeling este clar superior.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am motivat preferinta diesel'ului fata de benzina cateva post'uri mai inainte. De cateva saptamani bune caut o alternativa la mult doritul 535d E60. Inca nu am gasit un motor, care sa nu depaseasca 3000 cmc, si sa imi ofere aceeasi satisfactie impreuna cu ansamblul restului masinii. Daca stiti voi o alta varianta mai buna decat acest DIESEL superb va invit sa ma anuntati. Multumesc.

 

E60 535i (motor biturbo) :twoup:

 

In America deja se comercializeaza, probabil ca va ajunge si in Europa.

 

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=158224

 

Chiar superior 535d-ului. :twoup:

Pentru 14 cai in plus si 180 Nm in minus la motor eu nu il consider superior 535d'ului. Multumesc de tip dar parerea mea e ca o alegere mai buna ar fi diesel'ul in acest caz.

Ca performante si feeling este clar superior.

Pana la o testare in Top Gear sau oriunde altundeva nu ma pronunt. Inca nu am vazut nici un test comparativ.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am motivat preferinta diesel'ului fata de benzina cateva post'uri mai inainte. De cateva saptamani bune caut o alternativa la mult doritul 535d E60. Inca nu am gasit un motor, care sa nu depaseasca 3000 cmc, si sa imi ofere aceeasi satisfactie impreuna cu ansamblul restului masinii. Daca stiti voi o alta varianta mai buna decat acest DIESEL superb va invit sa ma anuntati. Multumesc.

 

ce fum i-am dat la un 535d... aualleuuu... cu un 3000 aspirat :twoup:

acolo la Oradea... pe aeroport :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mi-am motivat preferinta diesel'ului fata de benzina cateva post'uri mai inainte. De cateva saptamani bune caut o alternativa la mult doritul 535d E60. Inca nu am gasit un motor, care sa nu depaseasca 3000 cmc, si sa imi ofere aceeasi satisfactie impreuna cu ansamblul restului masinii. Daca stiti voi o alta varianta mai buna decat acest DIESEL superb va invit sa ma anuntati. Multumesc.

 

ce fum i-am dat la un 535d... aualleuuu... cu un 3000 aspirat :twoup:

acolo la Oradea... pe aeroport :twoup:

 

wow surprinzator.

Link to comment
Share on other sites

Nici nu este nevoie.

 

Este un motor pe benzina biturbo, ce poate fi mai misto?

 

In afara de consum mai mic, nu vad vreun avantaj al 535d-ului asupra 535i-ului.

 

... un sound "superb" ?! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nici nu este nevoie.

 

Este un motor pe benzina biturbo, ce poate fi mai misto?

Iti zic eu ce poate fi mai misto: un test comparativ intre cele 2. Ar fi super misto!

 

Daca tie iti place mult 535d, e clar ca ai o parere formata pe care nu ti-o vei schimba prea usor.

 

Insa 535i este superior si pe hartie si in practica.

Link to comment
Share on other sites

Pentru 14 cai in plus si 180 Nm in minus la motor eu nu il consider superior 535d'ului. Multumesc de tip dar parerea mea e ca o alegere mai buna ar fi diesel'ul in acest caz.

180 Nm in minus cei drept, dar trebe sa ne uitam la rapoartele cutiei, unde benzina castiga destul de mult.

335i e mai sportiv decat 335d in testele comparative, e greu de crezut ca la seria 5 s-ar putea inversa rolurile.

dar daca ne gandim ca diferenta de performanta este destul de mica si, diferenta de consum nu e neglijabila, intradevar dieselu are sens.

 

depinde insa foarte mult de stilul tau de condus, de ce vrei de la o masina si de cati km faci pe an.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.