Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ciupanezu: treaba asta ca au simtit diferenta sau nu este cacamaca, just era ca cei de la dormag sa le printeze conditia injectoarelor.. "dupa parametrii ce-i indica testerul" si sa-i printeze Rezultatul dupa curatare.... daca inainte lainjectoru 4 aveai 2.5 si dupa curatare aveai 0,7 puteau sa zica ca... da a functionat.. dar asa dupa felu in care apesi pe pedala.. nu e relevant.. asta e ca si cu numaru de cai putere.. fara test dyno.. eu asa il consider...

 

De la o firma serioasa la asta m-as astepta.. sa-mi arate pe foaie .. o reprezentare a starii injectoarelor inainte si dupa.. lucru posibil..in anul 2008

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am spus si mai sus, testul dyno nu este o chestie foarte de incredere in Romania.

 

Eu in mod sigur nu am 256 cp...

 

Iar despre injectoare, curatarea este mai mult o masura preventiva nu o reparatie.

Niste injectoare picate trebuie schimbate.

 

Sper ca-ti dai seama ca nu le-au facut test de injectoare dupa curatare. :twoup:

 

Costa bani :twoup:

Trist dar adevarat.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Daca mai multi useri de pe forum au curatat injectoarele la Dormag cu injectoarele pe masina si au spus ca nu au observat vreo diferenta, cred ca nu este prea eficienta acesta modalitate.

 

Normal, doar parerea mea.

 

In curatarea in baie de ulei cu ultrasunete am incredere, le-am curatat si eu astfel cand am luat masina ca o masura preventiva.

in ulei nu cred...

 

Ciupanezu: treaba asta ca au simtit diferenta sau nu este cacamaca, just era ca cei de la dormag sa le printeze conditia injectoarelor.. "dupa parametrii ce-i indica testerul" si sa-i printeze Rezultatul dupa curatare.... daca inainte lainjectoru 4 aveai 2.5 si dupa curatare aveai 0,7 puteau sa zica ca... da a functionat.. dar asa dupa felu in care apesi pe pedala.. nu e relevant.. asta e ca si cu numaru de cai putere.. fara test dyno.. eu asa il consider...

 

De la o firma serioasa la asta m-as astepta.. sa-mi arate pe foaie .. o reprezentare a starii injectoarelor inainte si dupa.. lucru posibil..in anul 2008

exact :twoup:

 

Dupa cum am spus si mai sus, testul dyno nu este o chestie foarte de incredere in Romania.

 

Eu in mod sigur nu am 256 cp...

 

Iar despre injectoare, curatarea este mai mult o masura preventiva nu o reparatie.

Niste injectoare picate trebuie schimbate.

 

Sper ca-ti dai seama ca nu le-au facut test de injectoare dupa curatare. :D

 

Costa bani :twoup:

Trist dar adevarat.

si in mod sigur nici 245 nu mai ai....

 

nimic nu e pe gratis :D

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: sa zicem ca-s infundate ca a bagat motorina de la bascule sau ceva... firma trebuie sa le arate.. inainte/dupa, nu ? Daca nu le-a facut test.. au fost fraeri ca au dat banii, fac pariu ca nici inainte nu le-au facut test... probabil clientu se duce la ei ca stie de la vreun tester ca are problema. Ce firma e asta ? nu au 50 de euro pentru cel mai banal tester sa vada conditia injectoarelor ? dau garantie ?

 

 

kretu.. odata cu trecerea anilor un motor mai mare se pastreaza mai bine ca un motor mai mic... s-ar putea sa aiba multi caluti putere..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: sa zicem ca-s infundate ca a bagat motorina de la bascule sau ceva... firma trebuie sa le arate.. inainte/dupa, nu ? Daca nu le-a facut test.. au fost fraeri ca au dat banii, fac pariu ca nici inainte nu le-au facut test... probabil clientu se duce la ei ca stie de la vreun tester ca are problema. Ce firma e asta ? nu au 50 de euro pentru cel mai banal tester sa vada conditia injectoarelor ? dau garantie ?

 

 

kretu.. odata cu trecerea anilor un motor mai mare se pastreaza mai bine ca un motor mai mic... s-ar putea sa aiba multi caluti putere..

:twoup::lol2: mda...

Link to comment
Share on other sites

si in mod sigur nici 245 nu mai ai....

 

nimic nu e pe gratis :twoup:

 

 

Am schimbat toate garniturile si simeringurile de la motor, nu are nici o problema tehnica.

Motorul trage foarte bine...

 

Nu cred ca pierderile de putere sunt foarte mari.

 

In orice caz, este problema mea.

 

@BoBo: Aia de 280 de cai era ceva iesit din comun, un fel de OZN. :twoup:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am referit la unele intretinute bine spre foarte bine nu...forjate si schimbat uleiul dupa cum e vremea afara... Daca ar fi ca orice masina cu multi km sa piarda asa dramatic din putere ar ajunga la 400-500k la 50 cp nu ?

 

LE: Cam asta e treaba cu forja si proasta intretinere...

 

duxter Tu esti in poza ? nu-ti mai roade unghiile :twoup:

E o poza mai veche de pe un forum strain... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am citit discutia de pe pagina anterioara. Ca s-o lamurim odata pentru totdeauna: presiunea in injectoare este identica, indiferent de faptul ca motorul merge la relanti sau are 6500 de ture. Ceea ce difera intre cele doua turatii este timpul in care benzina este injectata. Deci mergand in ture nu faceti altceva decat sa consumati mai multa benzina/motorina :twoup:.
Link to comment
Share on other sites

Nu dai nici o gaura. Presiunea "jetului" este aceeasi, difera timpul in care cuiul injectorului permite trecerea combustibilului.

 

The amount of fuel supplied to the engine is determined by the amount of time the fuel injector stays open. This is called the pulse width, and it is controlled by the ECU.

http://auto.howstuffworks.com/fuel-injection3.htm

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca circul 90% urban si asta implica o uzura destul de mare asupra motorului.

 

Una e sa circuli in Germania si alta e sa circuli in Romania.

Daca plec de dimineata de la Favorit, pana la Razoare fac aproape o ora :twoup:

Si sunt doar 10 km...

 

Uleiul schimbat devreme nu poate face decat bine motorului.

 

Mai ales ca in Bucuresti este foarte mult praf...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Schimb uleiul si filtrele la 7000 km...

 

De ce schimbi uleiul la 7000??

Eu folosesc ulei bmw 0w40 pe care il schimb la 15000.Iar el e garantat cel putin 19000.

Nu-i cam repede schimbul asta din 7000 in 7000?

 

e chiar foarte prudent asta in cazul in care tii la masina ta...

si eu schimb la fel...pune variabilele de praf & calitatea combustibilului din ro

 

LE:este vreun topic de gen ''cea mai buna motorina?''cum este si in cazul benzinei...topic facut de dnul Dr apple

Edited by DTM
Link to comment
Share on other sites

De ce schimbi uleiul la 7000??

Eu folosesc ulei bmw 0w40 pe care il schimb la 15000.Iar el e garantat cel putin 19000.

Nu-i cam repede schimbul asta din 7000 in 7000?

Recomandarea oricarui producator de masini este ca uleiul sa fie schimbat la X km (variabil de la un producator la altul) sau la un an. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mersul forjat constituie o uzura in plus insa cel mai important factor mi se pare traficul urban deosebit de aglomerat.

 

Daca traficul este foarte aglomerat, numarul de km nu evidentiaza cel mai bine uzura asupra motorului ci de fapt orele de functionare.

Link to comment
Share on other sites

Guest lacusta

Totul tine de ce vrei sa faci cu masina. Eu am si un 325 ti si un 123 d, ambele cu aprox 200 CP. La 325 am un consum mixt de 10,5 / 100 iar la 120, 9 / 100. Merg in jur de 3500 km pe luna si in regim sportiv atunci cand traficul permite dar tot benzinarul este mai aproape de mine.

Benzinar avantaje: sunetul motorului in turatii, costuri de intretinere mai mici (un injector este la jumatate de pret decat la diesel)

dezavantaje: costuri mai mari legate de consumul mai ridicat

 

Diesel avantaje: consum redus

 

dezavantaje: zgomotul specific (rontait), costuri de intretinere mai mari (ganditi-va la turbina, injectoare, filtru de particule diesel, filtrul de motorina)

 

In concluzie, la diesel, ce castigi din consum dai pe piese la o masina de peste 120000. Eventual mai ramai dupa 4 ani cu o economie de 2-3000 euro.

 

 

Daca faci 10000 km / luna si nu te tine buzunarul, normal ca iei diesel.

 

Eu tot benzina aleg.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.