Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Am facut 85-90 minute (170 km), in conditii de trafic intens pe ambele sensuri.

Drumul ala nu il faci in 85-90 minute nici daca e liber , nu mai vorbesc de trafic. Soseaua aia e aglomerata si la 2-3 noaptea , nu mai vb ziua :twoup:

 

 

O medie de 100 km/h cluj oradea nu e mare... tinand cont ca de la cluj la huedin aprox 50 km , ii faci lejer in sub 30 de minute apoi de la huedin pana dupa piatra craiului e mai serpuit drumul dar e foarte placut si apoi piatra craiului oradea, in general multe linii drepte lungi , noaptea faci cluj-oradea 90 minute la condus relaxat :twoup: deci nu-i sariti in cap la om, ca a condus safe, este pe unde.

:D :D :D

Edited by DGS
Link to comment
Share on other sites

votat benzina.

in primul rand din cauza pretului. motorina este mai scumpa decat benzina.

daca acceptam un "tractoras", o faceam ca ma scoteam mai bine la bani. acum insa nu mai e smecherie.

motoarele pe benzina sunt mai simple si mai usor de intretinut, de asemenea...

 

cred totusi ca daca e sa-ti iei masina mare de genul X5 sau seria 5, 7, se merita un diesel, daca se merge pe eficienta. chiar daca pretul la motorina este la fel sau mai mare decat benzina, benzinarele consuma semnificativ mai mult la masinile acestea mari si deci sunt mai avantajoase si se vede diferenta.

 

deci, seria 1 si 3, benzina

seria 5, 7, X motorina

Edited by Boeing777-300ULR
Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu: Nu e vorba de benzinar mediocru, a mea are 200 CP, dar cateodata vad consumul si ma ia cu dureri pentru "risipa". La drumurile noastre, am condus un Bora din 2001 1.9 TDI de 100 CP pana in Brasov si a fost foarte lejer drumul, daca nu ai nu stiu ce pretentii la depasiri si a scos consum 5% pe cand a mea scoate in acelasi regim 10%. Repet: cuplul mare al unui diesel e mai potrivit pentru drumurile noastre decat caii putere multi ai unui benzinar.

 

@DGS: Il faci si intr-o ora daca esti un pic sarit si nu ai trafic (cu un E60 530d) si il faci in 90 min daca ai 200 CP si tragi de masina, mai ales in depasiri. Intr-adevar, eu am facut o medie overall la viteza medie a mea, si la drum intins scot in mod normal intre 80 si 90 kmh, dar poti si 110-120 kmh daca fortezi un pic nota. Ca mentiune, in orase/ sate eu niciodata nu ma duc peste 100 kmh, indiferent cat de liber este.

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu: Nu e vorba de benzinar mediocru, a mea are 200 CP, dar cateodata vad consumul si ma ia cu dureri pentru "risipa". La drumurile noastre, am condus un Bora din 2001 1.9 TDI de 100 CP pana in Brasov si a fost foarte lejer drumul, daca nu ai nu stiu ce pretentii la depasiri si a scos consum 5% pe cand a mea scoate in acelasi regim 10%. Repet: cuplul mare al unui diesel e mai potrivit pentru drumurile noastre decat caii putere multi ai unui benzinar.

 

Cum am zis, conteaza despre ce masina este vorba.

 

Cu a mea nu am absolut nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de putere, dar cu un 535i din 2002 are 345 NM (99 NM/litre) iar un 530d din acelasi an ai 390 NM (133 NM/ litre). E mai mult cuplu/litru cilindree cu aprox. 30% !

 

Un 525i are 245 NM iar un 525d are 350 NM, o diferenta enorma !

 

Cu un benzinar motorul trage tare ca sa ajunga de la 80 la 120 kmh pe cand la un diesel o face mult mai usor, fara efort datorita cuplului mare.

 

Deci inteleg ce zici, si eu sunt multumit cu a mea, te cred ca tu esti cu a ta cu 50 CP si 100 NM in plus, dar asta e avantajul diesel-ului, trebuie sa fim sinceri.

Link to comment
Share on other sites

Cu tot cuplul in plus de multe ori mi se pare ca raman fĂŁrĂŁ ture la un diesel Âşi diferenĂža la consum se mai amortizeazĂŁ prin diferenĂža de preĂž la carburant Âşi ĂŽntreĂžinere.
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de putere, dar cu un 535i din 2002 are 345 NM (99 NM/litre) iar un 530d din acelasi an ai 390 NM (133 NM/ litre). E mai mult cuplu/litru cilindree cu aprox. 30% !

 

Un 525i are 245 NM iar un 525d are 350 NM, o diferenta enorma !

 

Cu un benzinar motorul trage tare ca sa ajunga de la 80 la 120 kmh pe cand la un diesel o face mult mai usor, fara efort datorita cuplului mare.

 

Deci inteleg ce zici, si eu sunt multumit cu a mea, te cred ca tu esti cu a ta cu 50 CP si 100 NM in plus, dar asta e avantajul diesel-ului, trebuie sa fim sinceri.

 

Stiu filosofia asta. :twoup:

 

O sa-i fac o resoftare si o sa ajung la 260 cp si 370 Nm cuplu. :twoup:

 

Chiar daca 530d are mai mult cuplu, un 535i trage mult mai bine, cel putin eu sunt foarte multumit.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de putere, dar cu un 535i din 2002 are 345 NM (99 NM/litre) iar un 530d din acelasi an ai 390 NM (133 NM/ litre). E mai mult cuplu/litru cilindree cu aprox. 30% !

 

Un 525i are 245 NM iar un 525d are 350 NM, o diferenta enorma !

 

cred ca s-a mai spus de cateva ori pe acest topic, ba chiar s-a pus un link, unul in care cred eu ca s-a explicat destul de bine ce inseamna cuplu.

cuplu motor nu e acelasi cu cuplul la roata. diferenta dintre un benzinar si un diesel este mult mai mica la acest capitol( vezi rapoartele ).

daca tinem cont de plaja de turatii in care avem acest cuplu si bineinteles de greutatea masinii care este cu vreo 60 - 70 kg mai mult la un diesel decat la un benzinar .... vad si eu diferenta enorma, doar ca, in sens opus viziunii tale.

 

cand conduc un diesel, sunt impresionat de cum trage masina la turatii joase doar ca, urcand in ture, zambetul imi dispare de pe fata, pentru simplul motiv ca motorul nu-mi mai ofera foarte mult in plus. adica total opus benzinei.

 

insa, daca nu-ti place sa conduci sportiv si vrei sa obti performante fara mari eforturi, intradevar, diesel is the choice.

si e si mai economic, bineinteles.

Edited by dcnitu
Link to comment
Share on other sites

Eu am votat diesel.

Pe sosele noastre .... e mult mai util .. are cuplu mare la turatii joase .. pleci mult mai repede in depasiri cu el ...

Consum redus .... si la viteze mari ...

Sunt avantaje si dezavantaje .. insa pentru tara noastra .. si pentru afara .. condus pe distante mari ... cred ca e mai bun dieselul ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca in acest topic se discuta despre bmw diesel vs bmw benzina atunci clar benzina deoarece bmw fac motoare extraordinare pe benzina si motoare mediocre diesel.

Am probat zilele astea doua 525d(un e39 si un e60 cu 177 cp) si am ramas oarecum neplacut surprins de faptul ca nu au fost atat de puternice cat ma asteptam.Ambele aveau cutii automate,poate si asta a fost un factor, pot sa zic ca TDI-urile grupului VAG si CDI-urile de la MB sunt motoare clar mai puternice.Stiu cum trage un E classe 270 cdi si nici nu se compara,e racheta pe langa 525d.

Iar datele tehnice precum ca un 525d atinge 0-100km/h in 8,9-8,3 sec (e39 respectiv e60) mi se pare o gluma proasta.Apreciez la peste 10 sec pe ambele,cel putin modelele dotate cutie automata.

Link to comment
Share on other sites

Iar datele tehnice precum ca un 525d atinge 0-100km/h in 8,9-8,3 sec (e39 respectiv e60) mi se pare o gluma proasta.Apreciez la peste 10 sec pe ambele,cel putin modelele dotate cutie automata.

 

De la 9.2 cat face suta un E39 525dA pana la 10 secunde nu vad cum ai putea sa-ti dai seama de diferenta.

 

In orice caz, ambele motorizari sunt foarte reusite si au luat multe premii la cilindreea 2.5l diesel.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Iti zic eu cum mi-am dat seama de diferenta.Masina mea care ma lipeste de scaun inr-un mod mult mai evident decat 525d,scoate 9 secunde pe cronometrate(pornesc cronometrul odata cu apasarea pedalei si il opresc cand vad acul la 100).

NU am stat sa masor cate secunde face 525d,doar am observat pe spatele meu diferenta de putere dintre o masina care chiar face 9 secunde si el.Si crede-ma,chiar se simte diferenta in demaraj.

In ceea ce priveste argumentele tale cu premii si aprecieri ale top gear si altora,sincer,cantaresc in mintea mea atata valoare si credibilitate precum si acel 8,3 sec 0-100km/h al 525d-ului e60 cu 177cp model 2005 sau 520d-ului e60 tot 177cp de pe siteul oficial bmw Romania.

Link to comment
Share on other sites

Sunt multe variabile.

 

A ta e pe benzina, celalalte sunt diesel deci esti din prima subiectiv.

Nu stiu daca ai dezactivat DSC-ul, daca ai pus cutia pe Sport, nu stiu ce motorina aveau in rezervor, nu erai obisnuit cu nici una dintre ele, si cel mai important, producatorul nu da niciodata date eronate cu privire la performante, cel putin nu date mai bune decat realitatea pentru ca astfel s-ar trezi cu procese.

Link to comment
Share on other sites

Sunt multe variabile.

 

A ta e pe benzina, celalalte sunt diesel deci esti din prima subiectiv.

Nu stiu daca ai dezactivat DSC-ul, daca ai pus cutia pe Sport, nu stiu ce motorina aveau in rezervor, nu erai obisnuit cu nici una dintre ele, si cel mai important, producatorul nu da niciodata date eronate cu privire la performante, cel putin nu date mai bune decat realitatea pentru ca astfel s-ar trezi cu procese.

Ba sunt f obiectiv.Iar de obisnuinta,nu stiu ce adaptare deosebita ar necesita pt a duce pedala la fund si a observa sprintul in orice masina cutie automata.Iti recomand doar sa faci ceea ce am facut si eu.Apasa pedala la fund atat intr-un E 270 cdi cat si intr-un 525d.Vei vedea singur diferenta,cu obiectivitate.Am un amic care a avut un 535d e60,si dupa ce a vandut masina,noului proprietar i-au picat ambele turbine.Morala: de unde nu e nici Dumnezeu nu cere.Motoarele bmw diesel nu au cuplu,daca fortezi un biet motor de 3 litri,si asa slabut,sa scoata cat un motor de 3,5 litri TDI sau CDI,isi cam da sufletul mai repede decat ai crede.

Despre bmw benzina insa,jos palaria.Au ajuns sa scoata atatia cai putere din aspirate cat scot vw-audi din turbo-benzina lor,adica aproximativ 100cp/litru.

Link to comment
Share on other sites

Ai scos DSC-ul?

 

Ai pus cutia pe Sport?

 

Motoarele BMW diesel nu au cuplu? :twoup: :D :D :twoup:

Biet motor de 3 litri? :D

 

Spune-mi si mie ce rival exista pentru motorul diesel biturbo de 3 litri de la BMW.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Sunt multe variabile.

 

A ta e pe benzina, celalalte sunt diesel deci esti din prima subiectiv.

Nu stiu daca ai dezactivat DSC-ul, daca ai pus cutia pe Sport, nu stiu ce motorina aveau in rezervor, nu erai obisnuit cu nici una dintre ele, si cel mai important, producatorul nu da niciodata date eronate cu privire la performante, cel putin nu date mai bune decat realitatea pentru ca astfel s-ar trezi cu procese.

Ba sunt f obiectiv.Iar de obisnuinta,nu stiu ce adaptare deosebita ar necesita pt a duce pedala la fund si a observa sprintul in orice masina cutie automata.Iti recomand doar sa faci ceea ce am facut si eu.Apasa pedala la fund atat intr-un E 270 cdi cat si intr-un 525d.Vei vedea singur diferenta,cu obiectivitate.Am un amic care a avut un 535d e60,si dupa ce a vandut masina,noului proprietar i-au picat ambele turbine.Morala: de unde nu e nici Dumnezeu nu cere.Motoarele bmw diesel nu au cuplu,daca fortezi un biet motor de 3 litri,si asa slabut,sa scoata cat un motor de 3,5 litri TDI sau CDI,isi cam da sufletul mai repede decat ai crede.

Despre bmw benzina insa,jos palaria.Au ajuns sa scoata atatia cai putere din aspirate cat scot vw-audi din turbo-benzina lor,adica aproximativ 100cp/litru.

Nu stiu ce experiente ai avut tu dar am avut ocazia sa ma 'masor' in trafic cu audi q7 cu 3.0 tdi , MB 320cdi si 525d si cel mai mult am avut emotii la 525d , restul nu au pus probleme. Ba chiar in MB era doar soferul si noi eram 4 persoane, asa ca nu vad cum un 270 cdi ar fi peste 525d. Am mers si cu 530d e60 si 'bietul' motor de 500 Nm m-a cam lipit de scaun.

Edited by ando
Link to comment
Share on other sites

Ai scos DSC-ul?

 

Ai pus cutia pe Sport?

 

Motoarele BMW diesel nu au cuplu? :twoup: :D :D :twoup:

Biet motor de 3 litri? :D

 

Spune-mi si mie ce rival exista pentru motorul diesel biturbo de 3 litri de la BMW.

Calitatea unui motor este data de produsul dintre puterea si fiabilitatea lui.Cucat ii cresti unui motor puterea din ECU sau turbina cu atat ii scurtezi viata.I

 

Tinand cont de faptul ca un taxi e200 cdi are cuplu de 300Nm si duce 1 milion de km,oare cat de fiabil ar putea fi un motor de pe 520d care are cuplu doar 280Nm pt a putea fi considerat la fel de bun?Iti imaginezi cumva un 520d chipuit din prima zi pana la 300Nm cuplu si apoi pus sa tina pasul cu un 200cdi sa dureze 800k-1 milion km?Ca eu nu prea....

Link to comment
Share on other sites

Calitatea unui motor este data de produsul dintre puterea si fiabilitatea lui.Cucat ii cresti unui motor puterea din ECU sau turbina cu atat ii scurtezi viata.

 

Ai facut un studiu? :twoup:

 

 

Tinand cont de faptul ca un taxi e200 cdi are cuplu de 300Nm si duce 1 milion de km,oare cat de fiabil ar putea fi un motor de pe 520d care are cuplu doar 280Nm pt a putea fi considerat la fel de bun?Iti imaginezi cumva un 520d chipuit din prima zi pana la 300Nm cuplu si apoi pus sa tina pasul cu un 200cdi sa dureze 800k-1 milion km?Ca eu nu prea....

Daca incepem sa vorbim de E-klasse taxi de 1 milion de km, nu pot decat sa-ti urez succes la achizitie. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am facut 85-90 minute (170 km), in conditii de trafic intens pe ambele sensuri.

Drumul ala nu il faci in 85-90 minute nici daca e liber , nu mai vorbesc de trafic. Soseaua aia e aglomerata si la 2-3 noaptea , nu mai vb ziua :twoup:

 

 

O medie de 100 km/h cluj oradea nu e mare... tinand cont ca de la cluj la huedin aprox 50 km , ii faci lejer in sub 30 de minute apoi de la huedin pana dupa piatra craiului e mai serpuit drumul dar e foarte placut si apoi piatra craiului oradea, in general multe linii drepte lungi , noaptea faci cluj-oradea 90 minute la condus relaxat :twoup: deci nu-i sariti in cap la om, ca a condus safe, este pe unde.

:D :D :D

 

Nu vorbeam la misto, fac drumul de 2 ori pe luna cel putin, Cluj-Bors 160 km ii fac in 90 de minute in general si eu nu conduc sportiv ....

,am facut 2 ore pe ceata intensa, si 2 ore jumatate acum ultima data cand aveam o roata mai moale si nu am gasit pompa cu compresor numa invama si ma frana DSC-u la greu de nu puteam lua curbele cu mai mult de 80 km/h....

Link to comment
Share on other sites

Daca in acest topic se discuta despre bmw diesel vs bmw benzina atunci clar benzina deoarece bmw fac motoare extraordinare pe benzina si motoare mediocre diesel.

Am probat zilele astea doua 525d(un e39 si un e60 cu 177 cp) si am ramas oarecum neplacut surprins de faptul ca nu au fost atat de puternice cat ma asteptam.Ambele aveau cutii automate,poate si asta a fost un factor, pot sa zic ca TDI-urile grupului VAG si CDI-urile de la MB sunt motoare clar mai puternice.Stiu cum trage un E classe 270 cdi si nici nu se compara,e racheta pe langa 525d.

Iar datele tehnice precum ca un 525d atinge 0-100km/h in 8,9-8,3 sec (e39 respectiv e60) mi se pare o gluma proasta.Apreciez la peste 10 sec pe ambele,cel putin modelele dotate cutie automata.

 

scuza-ma ca-ti zic da cum nu am voie sa atac persoana, iti atac parerea, ai o parere de tot rahatu... ce motor de la VAG ai testat tu de 163 cp ??? sa fie asa puternic....

 

Am fost cu un A4 de 163 cp, jante pe 17" suspensie sport, era sprinten nu pot sa zic ca nu statea bine , si m-a impresionat, tot recent am fost si cu un passat 1,9 TDI 131 cp.. si iti dadea senzatia ca e racheta.. si ca statea bine in curbe.. m-au impresionat pana cand m-am urcat iar in masina si am observat, ca la aceleasi viteze in aceleasi conditii e39-le nu iti da senzatia aia de "fatalitate" sa apreciezi ca sta bine in curba, iti da o senzatie de normalitate... nimic deosebit, schimbi postu de radio si iti vezi de drum in timp ce in passat te tii de usa si astepti sa o iei pe aratura.., la fel un C200 chip-uit la aprox 163 cp.. la talpa de la 60 km/h ramane in urmain urma.. nu cu mult, dar e masina mai mica fata de 525d.. si totusi ramane in urma..

Link to comment
Share on other sites

ionutz_ng, nici mie nu-mi plac masinile diesel si, ca si performante si eu spun ca sunt sub cele pe benzina.

insa ce spui tu despre motoarele diesel de 2.5 si 3.0 mi se pare cam exagerat.

nu au cuplu? biet motor de 3l ??? nu prea inteleg !!! ai incercat sa faci o gluma aici?

pai nu uita ca sunt 6 cilindrii in linie. si de ani buni de zile, bat la fund orice V6 de la Audi sau Merc !

nu cumva ai condus masina cuiva care merge foarte lent si confortabil si cutia automata i-a invatat stilul de condus?

Link to comment
Share on other sites

Nu vorbeam la misto, fac drumul de 2 ori pe luna cel putin, Cluj-Bors 160 km ii fac in 90 de minute in general si eu nu conduc sportiv ....

,am facut 2 ore pe ceata intensa, si 2 ore jumatate acum ultima data cand aveam o roata mai moale si nu am gasit pompa cu compresor numa invama si ma frana DSC-u la greu de nu puteam lua curbele cu mai mult de 80 km/h....

 

 

E, acum lasa pe cei care nu stiu ce poa' sa faca un BMW placerea sa aiba dreptate :twoup:)) Daca el nu a reusit sa faca drumul in 90 min, inseamna ca e imposibil :twoup:)) Haideti cu mine o tura (daca aveti curajul) :D))

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.