Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Škoda Fabia 1.2 HTP Exact 1.HAND, EURO-4 — EUR 4,389

Limousine, Used vehicle

 

Price: EUR 4,389

Mileage: 80,000 km

Power: 40 kW / 54 PS

Fuel Type: Petrol

Number of Seats: 5

Emissions Sticker: 4 (Green)

Fuel consumption combined: ca 6.0 l/100km

Fuel consumption (urban): ca 7.9 l/100km

Fuel consumption (extra-urban): ca 4.8 l/100km

CO²-Emissions combined: ca 144 g/km

First Registration: 10/2003

 

Škoda Fabia 1.4 Classic — EUR 4,500

Small Car, Used vehicle

 

Price: EUR 4,500

Mileage: 67,000 km

Power: 44 kW / 60 PS

Fuel Type: Petrol

Number of Seats: 5

Fuel consumption combined: ca 7.2 l/100km

Fuel consumption (urban): ca 9.8 l/100km

Fuel consumption (extra-urban): ca 5.6 l/100km

CO²-Emissions combined: ca 173 g/km

First Registration: 6/2001

 

Škoda Fabia 1.4 16V Combi Comfort — EUR 4,500

Estate Car, Used vehicle

 

Price: EUR 4,500

Mileage: 103,943 km

Power: 55 kW / 75 PS

Fuel Type: Petrol

Number of Seats: 5

Fuel consumption combined: ca 6.5 l/100km

Fuel consumption (urban): ca 8.9 l/100km

Fuel consumption (extra-urban): ca 5.3 l/100km

CO²-Emissions combined: ca 156 g/km

First Registration: 9/2001

 

fata de consumul asta declarat in manual mai pui ceva mai ales in orasele romanesti.... hai sa fim seriosi, maica-ta numa face plinu si nu calculeaza dar au consum, stiu ca am cautat pentru cineva... bag mana in foc ca un skoda fabia 2.0 benzina are acelas consum ca 1,4 clasic sau poate mai mic... in fine mai pui linistit vreo 2 L la consum... si apoi ii dai foc

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca un diesel la varianta de exp.330 coasta cat un benzinar si la multi km se face simtita o economie.Sigur un BMW e un BMW dar nu e un Ferrari si la 20-30.000? nici asa de scump.Si un lucru va mai pot zice in vest tot mai multe masini sunt diesel chiar si la BMW mai ales cu noua generatie de diesele si cu filtrele bune.Si sa nu uitam un BMW merge f f bine si cu bio-diesel din rapita.Sigur ca e o chestie de gust dar la 50.000 km pe an economisesti in vest o groaza si un concedie pe Maledive nu suna asa rau mai ales acum iarna.

...cu bio diesel....chiar se merita....asta daca ne gandim si la viitorul copiilor nostri...totusi ca si performante ...prerer benzina. nu cred ca, costurile sunt mult mai mari...daca vrem sa facem ceva economie....mai bine facen un lucru mai sanatos...NE LASAM DE FUMAT

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca un diesel la varianta de exp.330 coasta cat un benzinar si la multi km se face simtita o economie.Sigur un BMW e un BMW dar nu e un Ferrari si la 20-30.000? nici asa de scump.Si un lucru va mai pot zice in vest tot mai multe masini sunt diesel chiar si la BMW mai ales cu noua generatie de diesele si cu filtrele bune.Si sa nu uitam un BMW merge f f bine si cu bio-diesel din rapita.Sigur ca e o chestie de gust dar la 50.000 km pe an economisesti in vest o groaza si un concedie pe Maledive nu suna asa rau mai ales acum iarna.

...cu bio diesel....chiar se merita....asta daca ne gandim si la viitorul copiilor nostri...totusi ca si performante ...prerer benzina. nu cred ca, costurile sunt mult mai mari...daca vrem sa facem ceva economie....mai bine facen un lucru mai sanatos...NE LASAM DE FUMAT

Ultimile cercetari spun ca bio-diesel-ul e mai nociv ca cel normal, am auzit la Âştiri.

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca un diesel la varianta de exp.330 coasta cat un benzinar si la multi km se face simtita o economie.Sigur un BMW e un BMW dar nu e un Ferrari si la 20-30.000? nici asa de scump.Si un lucru va mai pot zice in vest tot mai multe masini sunt diesel chiar si la BMW mai ales cu noua generatie de diesele si cu filtrele bune.Si sa nu uitam un BMW merge f f bine si cu bio-diesel din rapita.Sigur ca e o chestie de gust dar la 50.000 km pe an economisesti in vest o groaza si un concedie pe Maledive nu suna asa rau mai ales acum iarna.

...cu bio diesel....chiar se merita....asta daca ne gandim si la viitorul copiilor nostri...totusi ca si performante ...prerer benzina. nu cred ca, costurile sunt mult mai mari...daca vrem sa facem ceva economie....mai bine facen un lucru mai sanatos...NE LASAM DE FUMAT

Ultimile cercetari spun ca bio-diesel-ul e mai nociv ca cel normal, am auzit la Âştiri.

 

nu stiu prea stiu nimic de bio diesel... dar m-ai facut curios...o sa ma interesez...chiar m-ai facut curios

Link to comment
Share on other sites

Škoda Fabia 1.2 HTP Exact 1.HAND, EURO-4 — EUR 4,389

Limousine, Used vehicle

 

Price: EUR 4,389

Mileage: 80,000 km

Power: 40 kW / 54 PS

Fuel Type: Petrol

Number of Seats: 5

Emissions Sticker: 4 (Green)

Fuel consumption combined: ca 6.0 l/100km

Fuel consumption (urban): ca 7.9 l/100km

Fuel consumption (extra-urban): ca 4.8 l/100km

CO²-Emissions combined: ca 144 g/km

First Registration: 10/2003

 

Škoda Fabia 1.4 Classic — EUR 4,500

Small Car, Used vehicle

 

Price: EUR 4,500

Mileage: 67,000 km

Power: 44 kW / 60 PS

Fuel Type: Petrol

Number of Seats: 5

Fuel consumption combined: ca 7.2 l/100km

Fuel consumption (urban): ca 9.8 l/100km

Fuel consumption (extra-urban): ca 5.6 l/100km

CO²-Emissions combined: ca 173 g/km

First Registration: 6/2001

 

Škoda Fabia 1.4 16V Combi Comfort — EUR 4,500

Estate Car, Used vehicle

 

Price: EUR 4,500

Mileage: 103,943 km

Power: 55 kW / 75 PS

Fuel Type: Petrol

Number of Seats: 5

Fuel consumption combined: ca 6.5 l/100km

Fuel consumption (urban): ca 8.9 l/100km

Fuel consumption (extra-urban): ca 5.3 l/100km

CO²-Emissions combined: ca 156 g/km

First Registration: 9/2001

 

fata de consumul asta declarat in manual mai pui ceva mai ales in orasele romanesti.... hai sa fim seriosi, maica-ta numa face plinu si nu calculeaza dar au consum, stiu ca am cautat pentru cineva... bag mana in foc ca un skoda fabia 2.0 benzina are acelas consum ca 1,4 clasic sau poate mai mic... in fine mai pui linistit vreo 2 L la consum... si apoi ii dai foc

 

Poate o fii cum spune manualu` desi mie mi se pare ca totusi are consum mai mic.

Am sa fac consumu` o data de curios.Dar apropo de partea cu arsu` ... cunosc oameni care se ard mai rau de atat :twoup: macar asta e o masina ok raport pret caliate.

Link to comment
Share on other sites

 

romanii acuma se inghesuie la skoda fabia 1,4 benzina cu consum de la 8% in sus..

 

Are nevastamea Fabia 1.4 MPI din 2003 68 CP AQW, am luato anul trecut la 83k si am facut 20k intr-un an si ceva, acuma vara consum mediu la oras cu ac on si condus cam agresiv in medie 9.7l/100 iar in afara undeva in jur de 6.7l/100 condus cu 80 -130km/h, la panta mare consum instant ajunge si la 42L, dar daca mergi cuminte a 5 cu 80km/h o scoti la 3-4L/100 in afara.

P.S. Eu ma orientez de un E34 520i in curand sper.

Link to comment
Share on other sites

dar si dupa ce conduci un diesel ce are cuplu mare, dupa aia un motor pe benzina de 2000.. e slabut... si nu-ti vine sa-l turezi tot peste 5000 ca sa scoti ceva din el :twoup:

Si referitor la sunet, nici nu as vrea sa am o trompeta... de care numa galagia sa fie ? am avut ocazia sa ma plimb putin cu ceva a4 1,6 benzina, cu toba sport, suna masina... frumos, dar de mers nu prea, eu cel putin zic ca degeaba suna daca nu merge pe masura :twoup:

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Chiar si revizia e de 2 ori mai scumpa

 

no da-o dracu de treaba cum e revizia mai scumpa de 2 ori. ? ma costa 700 de lei o revizie

 

de unde diferenta asta ? filtru de ulei la benzina costa sub 40 de lei > filtru de combustibil costa sub 130 de lei ? filtru de aer costa sub 130 de lei ? uleiul nu tot acelas pret il are ? ce difera nu inteleg ?

Link to comment
Share on other sites

Te costa 700? Ce masina ai? Diesel? Pe mine la benzina m-a costat 300 fara filtru de polen (care e vreo 90). Uleiul nu are acelasi pret din cate stiu eu, este dif intre ala pt benzina si ala pentru diesel (mai ales daca este pompe duse)
Link to comment
Share on other sites

Te costa 700? Ce masina ai? Diesel? Pe mine la benzina m-a costat 300 fara filtru de polen (care e vreo 90). Uleiul nu are acelasi pret din cate stiu eu, este dif intre ala pt benzina si ala pentru diesel (mai ales daca este pompe duse)

uleiu la benzina, cel de la bavaria e udneva la 50 ron litrul, filtru benzina e undeva la 200 RON, iar restu sunt undeva la 200RON toate, deci nu stiu cum te poate ajunge mai putin de 800 ron o revizie la benzina, si nu vb de pret de filtre din reprezentanta, vb de filtre MANN, pt ca un filtru benzina la bmw e 350 ron aprox, am luat eu anu trecut. Eu sunt de parerea ca si la diesel, si la benzina, pretul la revizie e aproximativ la fel

Link to comment
Share on other sites

Te costa 700? Ce masina ai? Diesel? Pe mine la benzina m-a costat 300 fara filtru de polen (care e vreo 90). Uleiul nu are acelasi pret din cate stiu eu, este dif intre ala pt benzina si ala pentru diesel (mai ales daca este pompe duse)

Uleiul are acelas pret difera cativa lei la pret, pe mine ma costa mai mult ca intra 6,5-7 L de ulei in rest, la consumabile, pretul e acelas.

Link to comment
Share on other sites

Te costa 700? Ce masina ai? Diesel? Pe mine la benzina m-a costat 300 fara filtru de polen (care e vreo 90). Uleiul nu are acelasi pret din cate stiu eu, este dif intre ala pt benzina si ala pentru diesel (mai ales daca este pompe duse)

uleiu la benzina, cel de la bavaria e udneva la 50 ron litrul, filtru benzina e undeva la 200 RON, iar restu sunt undeva la 200RON toate, deci nu stiu cum te poate ajunge mai putin de 800 ron o revizie la benzina, si nu vb de pret de filtre din reprezentanta, vb de filtre MANN, pt ca un filtru benzina la bmw e 350 ron aprox, am luat eu anu trecut. Eu sunt de parerea ca si la diesel, si la benzina, pretul la revizie e aproximativ la fel

 

Ai impresia ca vorbesc la misto? Eu imi notez ce bani bag la masina. Ma uit acum si iti arat si tie. In uinie am facut schimburile:

 

Ulei Castrol Magnatec 5w 40 bidon de 4 litri la carrefour orhideea - 131.9 lei

Filtru ulei MANN, magazin piese auto (pe splai, pe langa autogenereal) - 40 lei

Filtru benzina MANN, acelasi magazin - 90 lei

Filtru aer MANN, acelasi magazin - 50 lei

 

Ulei+filtru si filtru de benzina mi le-a schimbat la un service de langa bloc - 35 lei

Filtru aer l-am schimbat singur.

 

Filtru de polen (90 lei) nu l-am schimbat. De asemenea nu a fost nevoie sa schimb nici lichidul de servo (era rosu, frumos).

 

Poate daca as fi schimbat si lichidul de servo, lichidul de frana, antigelul, placutele m-ar fi costat un pic mai mult. Dar asa, 3,5 mil.

Edited by chrisatotputernicu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
as alege diesel deoarece consumul spune tot ex: 520i in oras 11%-15% 520d in oras 8,2%-9,8% 525i in oras 12%-18%, 525d in oras 8,5%-10%, 530i 14%-20%, 530d 10%-11% consumurile acestea sunt in functie de stilul de condus dar si de aglomeratia din oras la seria 5 e39 iar in afara orasului sa nu mai vorbim ca un diesel e mult mai economic chiar si la viteze superioare dar mai ales daca mergi constant ( autostrada ) pe cand cu un benzinar la viteze superioare numai economic nu esti. ca si sunet si feeling benzinaru e mai bun dar ca si forta la plecare de pe loc dieselu te baga in scaun singurul dezavantaj e ca trebuie sa schimbi mai des iar acolo pierzi secunde bune. ca si intretinere la diesel sunt mai scumpe pompa de injectie si injectoarele si turbo in rest cam ce pica la benzinar cam tot aia pica si la diesel. nu sunt un fan diesel dar am avut si bmw benzinar care imi sugea benzina de ma inebunea daca ma dadeam la el asta e fiecare alege dupa buzunarul lui eu de cand am diesel nu mai stiu cum arata un peco deoarece bag de la bidon si sunt super multumit de ea ca e aceeasi ca la omv,petrom,rompetrol deoarece cunosc sursa de unde se alimenteaza tot ce trebuie avut grija sa fie bidoanele curate si sa ai o palnie cu sita singura diferenta e pretul 3 lei litru si ambalajul sau reclama acum sper ca intelegeti dece imi place dieselu
Link to comment
Share on other sites

Iei motorinĂŁ de la RATB sau cum?

 

Ce ĂŽnseamnĂŁ "bag de la bidon" ?

 

la timisoara cred caii zice RATT :)

 

la bidon..la bidon..dar la pompa aia de motorina care cand iti va cadea nu te gandesti ce economic e dieselu?? ca o pompa de benzinar e vreo 5-6milioane...la diesel sare de 1500...euro.

Sa nu mai vb de injectoare si turbo si many many other

Link to comment
Share on other sites

Iei motorinĂŁ de la RATB sau cum?

 

Ce ĂŽnseamnĂŁ "bag de la bidon" ?

 

la timisoara cred caii zice RATT ;)

 

la bidon..la bidon..dar la pompa aia de motorina care cand iti va cadea nu te gandesti ce economic e dieselu?? ca o pompa de benzinar e vreo 5-6milioane...la diesel sare de 1500...euro.

Sa nu mai vb de injectoare si turbo si many many other

 

asa este, convinge-te ca masina ta pe benzina e mai "economica" :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.