Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ce tare a fost asta! Cica sa comparam echivalentul... 525 D cu 520 I ! L O L

 

Asta a fost tare! Si 525 D mai e si supraalimentat ca sa "scoata" 163 CP! :)

 

Am mers cu 525 D si mi se pare o motorizare super!

Insa nu se poate compara cu 525 i, decat daca se resofteaza!

Link to comment
Share on other sites

e bun si dieselu`...consum mic...motorina la galeata daca se poate.... ;) ...iar cand vine vorba de pompe, injectoare, turbo si alte alea....fuga repede la dezmembrari...ca noi sunt cam scumpicele...si daca ne zgarcim la 2-3 litri la consum de ce nu ne-am zgarcii si la piese....

Imi place cum gandesti. :)

Link to comment
Share on other sites

Concret, cu ce diesel de la BMW compari benzinarul tau - BMW 318i e46 2000 ?

 

Ce-a mai mare "experienta" pe strada am avut-o cu un 1.9 tdi 131hp. In sensu ca "m-am dat" cu d-astea. Parerea mea este ca vw fac niste dieseluri f bune.

 

Dar hai sa dau un exemplu si de la bmw: 318d 2002. Stiu ca are motorul un pic mai mare, dar e mai slab.

 

Si hai sa dau un exemplu si din acelasi an cu al meu: 320d. Asta e f putin mai bun la 0-100km si la viteza maxima, dar fac kilometrul mai repede ca el. Oricum este 320d, iar al meu este 318i, diferenta ar trebui sa fie mai mare..

Link to comment
Share on other sites

e bun si dieselu`...consum mic...motorina la galeata daca se poate.... :) ...iar cand vine vorba de pompe, injectoare, turbo si alte alea....fuga repede la dezmembrari...ca noi sunt cam scumpicele...si daca ne zgarcim la 2-3 litri la consum de ce nu ne-am zgarcii si la piese....

 

Deh, nu suntem toti la fel de bogati ca tine. Oare nemtii de ce cumpara de la dezmembrari? In alta ordine de idei, hai sa ne oprim aici cu offtopicul. Daca ai ceva de spus ontopic, fii binevenit!

Link to comment
Share on other sites

Ce tare a fost asta! Cica sa comparam echivalentul... 525 D cu 520 I ! L O L

 

Asta a fost tare! Si 525 D mai e si supraalimentat ca sa "scoata" 163 CP! :lol:

 

Am mers cu 525 D si mi se pare o motorizare super!

Insa nu se poate compara cu 525 i, decat daca se resofteaza!

Asa e, imi place si mie 525d-ul, dar imi place mai mult dupa 100km/h, parca prinde viata. :lol:

 

Imi place cum gandesti. :)

Tu unde repari masina? ;)

La service, nu ma pricep de unul singur si nu am scule. Dar mai dau o tura si pe la dezmebrari, ca nu-mi permit. Pai am cumparat un diferential de la dezembrari, o oglinda si un panou pentru portiera, restul noi.

Edited by ando
Link to comment
Share on other sites

In alta ordine de idei, hai sa ne oprim aici cu offtopicul. Daca ai ceva de spus ontopic, fii binevenit!

 

Care offtopic, prietene? Daca aveai impresia ca esti pe alt topic mai citeste o data! Asta este exact despre ce discutam noi.

 

Ah ce-mi plac discutiile astea interminabile.. :)

Link to comment
Share on other sites

Domnul meu, eu compar masina mea cu echivalentul ei benzinar. Ia verifica diferentele intre e39-2002 520i de 170 de cai si 525d de 163 de cai. Chiar 0-100 cum zici tu. Ca tot vad ca le stii p-astea cu carfolio d-ala.

 

ComparaĂžia logicĂŁ ar fi ĂŽntre E39 525d Âşi E39 525i respectiv E39 520d Âşi E39 520i.

Link to comment
Share on other sites

Imi place cum gandesti. :)

Tu unde repari masina si de unde iti iei piese? ;)

 

eu doar cu piese noi...daca se poate de origine....la service unde nu se lucreaza pe genunchi

 

si ca sa fie on topic...eu prefer benzinarul..ca sunt bujiile mai ieftine si nu vreau sa miros cand plec de la peco a Tirist :lol:

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Domnilor, cititi si contextul in care am facut acea comparatie. Pentru ca in fiecare zi mai apare un ....., napadit de ura vrea sa-ti arate ca e bun. Si acum nu mai stie ce a scris cu doar 2,3 mesaje inainte.

Nu cred ca ai dreptate. Intr-adevar la benzinar ai nevoie de cativa cai in plus ca sa simtit ca te baga la fel de brusc/tare in scaun la plecare de pe loc. Dar cand e vorba de timpi 0-100km si d-astea, e exact pe dos. Pai, ca sa te convingi intra pe www.carfolio.com si compara cateva masini diesel vs benzina.

Putem sa discutam si de 1 km unde 525d ajunge in 30,10 sec si 520i ajunge in 29,90. Foarte mare diferenta. As zice ca masinile nici nu conteaza, doar mocofanii de la volan.

 

Acum daca vom compara 525d cu 525i, vom vedea ca benzinarul are vreo 30 de cai in plus. In cifre ca sa fie mai simplu, benzinarul are cu 18% mai multa putere, consuma cu 40% mai mult combustibil si este cu 8% mai rapid. Fiecare este liber sa faca alegerea care i se potriveste.

 

Ce tare a fost asta! Cica sa comparam echivalentul... 525 D cu 520 I ! L O L

 

Asta a fost tare! Si 525 D mai e si supraalimentat ca sa "scoata" 163 CP! biggrin.gif

 

Am mers cu 525 D si mi se pare o motorizare super!

Insa nu se poate compara cu 525 i, decat daca se resofteaza!

Domnu' Alexxx, ce sa spun dieselul e supraalimentat. Ia verifica si mataluta ce diferenta e intre 335i si 335d. Ca benzinarul are 20 de cai in plus si diferenta e doar de 2 zecimi se secunda. Pentru formula 1 e mult, pentru amatorii de liniute la fel, pentru mine insa nu e nicio diferenta. Ma intereseaza care masina imi aduce mai multe satisfactii per total si sincer 335i-ul cu greu isi justifica existenta in ochii mei.

 

Cat despre piese second, cred ca discutia nu se reduce la diesel. Am vazut la fel de multi cu benzinare care cauta piese second. Aici e vorba de om si de felul in care isi ingrijeste masina.

Link to comment
Share on other sites

In alta ordine de idei, hai sa ne oprim aici cu offtopicul. Daca ai ceva de spus ontopic, fii binevenit!

 

Care offtopic, prietene? Daca aveai impresia ca esti pe alt topic mai citeste o data! Asta este exact despre ce discutam noi.

 

Ah ce-mi plac discutiile astea interminabile.. :)

 

 

Chris, replica citata de tine nu iti era adresata. In plus, ai scos-o din context si ai mai si ciuntit-o. Cel caruia ii era adresata vad ca isi continua sofismul cu piese de origine si serviceuri BMW, de parca nu se stie cum sunt tratati proprietarii de E39 prin aceste asa zise serviceuri BMW...

 

Revenind la oile noastre, am citit cu ceea ce compari tu benzinarul tau, dar esti sigur ca diferentele nu sunt doar de soft? La urma urmei este si asta o forma de marketing, nu?

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Si de ce mai zici de cei cu diesel ca isi cumpara piese de la dezmembrari?Esti tu 100% sigur de asta sau din auzite....?

 

L.E. :Nu ai zis tu,dar ai fost de acord cu cel care a afirmat asta...Scuze! :)

Pai nu am zis ca cei cu diesel se duc la dezmebrari, dar cand vine momentul sa schimbi ceva scump, eu merg la dezmembrari, ca nu imi permit. Am fost de acord cu ideea lui.

Link to comment
Share on other sites

Acum daca vom compara 525d cu 525i, vom vedea ca benzinarul are vreo 30 de cai in plus. In cifre ca sa fie mai simplu, benzinarul are cu 18% mai multa putere, consuma cu 40% mai mult combustibil si este cu 8% mai rapid. Fiecare este liber sa faca alegerea care i se potriveste.

 

 

Domnu' Alexxx, ce sa spun dieselul e supraalimentat. Ia verifica si mataluta ce diferenta e intre 335i si 335d. Ca benzinarul are 20 de cai in plus si diferenta e doar de 2 zecimi se secunda.

Dar nu ai spus cat cuplu are dieselul in plus.

Sa compari masinile pe foaie e una , iar sa mergi cu ele si apoi sa le compari e alta...

 

Am fost de acord cu ideea lui.

El era ironic....

Sunt de acord din moment. ce cumpar de la dezmembrari.

Edited by ando
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde e consumul ala cu 40% mai mare. Stiu pe cineva cu 525D caruia ii ia 13% in Buc si mie imi ia 13.6%! Diferenta de 40% e cat se poate de aberanta!

Un 525i cred ca ia 16-17% in Bucuresti.

daca ai talpa de plumb.... poate....

Link to comment
Share on other sites

Chiar 18%.

 

Ănsă tot nu se poate compara 525d cu 520i, este o comparaţie menită să scoată ĂŽn evidenţă calitaţile 525d-ului.

 

Domnu' Alexxx, ce sa spun dieselul e supraalimentat. Ia verifica si mataluta ce diferenta e intre 335i si 335d. Ca benzinarul are 20 de cai in plus si diferenta e doar de 2 zecimi se secunda. Pentru formula 1 e mult, pentru amatorii de liniute la fel, pentru mine insa nu e nicio diferenta. Ma intereseaza care masina imi aduce mai multe satisfactii per total si sincer 335i-ul cu greu isi justifica existenta in ochii mei.

 

Un 335i nu ţi-ar aduce satisfacţii pentru că nu eşti genul de cumpărător de 335i, ai cu totul alte nevoi.

 

 

Diferenţele pe hârtie sunt totuşi mai mari ĂŽntre 335i si 335d:

 

E92 335i coupe: 0-100 km/h 5.60 s

 

E92 335d coupe: 0-100 km/h 6.10 s

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Chiar 18%.

 

Ănsă tot nu se poate compara 525d cu 520i, este o comparaţie menită să scoată ĂŽn evidenţă calitaţile 525d-ului.

 

Domnu' Alexxx, ce sa spun dieselul e supraalimentat. Ia verifica si mataluta ce diferenta e intre 335i si 335d. Ca benzinarul are 20 de cai in plus si diferenta e doar de 2 zecimi se secunda. Pentru formula 1 e mult, pentru amatorii de liniute la fel, pentru mine insa nu e nicio diferenta. Ma intereseaza care masina imi aduce mai multe satisfactii per total si sincer 335i-ul cu greu isi justifica existenta in ochii mei.

 

Un 335i nu ţi-ar aduce satisfacţii pentru că nu eşti genul de cumpărător de 335i, ai cu totul alte nevoi.

 

 

Diferenţele pe hârtie sunt totuşi mai mari ĂŽntre 335i si 335d:

 

E92 335i coupe: 0-100 km/h 5.60 s

 

E92 335d coupe: 0-100 km/h 6.10 s

 

@Ciupanezu: Nu stiu de unde se tot scot consumurile astea. Sunt legende urbane, mai mult. Masina mea are 1490 kg! Deci nu este mai usoara ca un E39! Si in conditii de exploatare normale (jumate normal, jumate sport), consuma 14%, maxim!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde e consumul ala cu 40% mai mare. Stiu pe cineva cu 525D caruia ii ia 13% in Buc si mie imi ia 13.6%! Diferenta de 40% e cat se poate de aberanta!

Alexxx, parca esti economist. Ma gandeam ca la cifre te pricepi cat de cat. Pai daca ne referim in continuare la e39, 525i consuma mediu 9,4 iar 525d doar 6,7. Diferenta este de 2,7 litri la 100 km. Acum, 2,7 impartit la 6,7 da fix 0,402985075. Mai concret, 40% mai mult. Cifre din cartile masinilor, editate de BMW.

 

Tot ziceati de injectoare ieftine la benzina. Parca BMW a trecut la injectia directa si la benzinare. Oare injectoarele astea or fi la fel de ieftine si de rezistente? Ok, mai pica turbina, poate si pompa de inalta presiune. Dar pica in fiecare zi? Si daca n-am bani de astea de ce mi-am luat BMW. Ca sa ma vada vecinul? Ca sa nu mai zic de cate garnituri de chiulasa, pompe de apa, bujii si altele pe care un benzinar le schimba mult mai des, nu stiu de ce. Ca sa nu mai discutam de faptul ca un benzinar orice i-ai face nu duce mult peste 250 mii km fara una alta la motor, lucru depasit lejer de diesel.

Eu ma simt confortabil, nu fac liniute, nu mor daca ma face cineva pe drum. In general merg relativ tare, 140...160 km/h. In general depasesc multe masini, atat cat imi permite traficul in conditii de siguranta maxima. Si ce placere sa depasesti cand stii ca ai rezervele acelea de cuplu oricand. In general ascult muzica in masina, nu tare ca am sistemul stock Bussines, dar daca muzica merge atat cat sa se auda ceva din boxe, motorul nu se mai aude deloc la relanti. Iar in sarcina turbina face chiar frumos. Nu cred ca un benzinar m-ar avantaja cu ceva.

Link to comment
Share on other sites

Imi place cum gandesti. :)

Tu unde repari masina si de unde iti iei piese? ;)

 

eu doar cu piese noi...daca se poate de origine....la service unde nu se lucreaza pe genunchi

 

si ca sa fie on topic...eu prefer benzinarul..ca sunt bujiile mai ieftine si nu vreau sa miros cand plec de la peco a Tirist :lol:

 

 

Polemicile acestea pe topic exista datorita unor flame-uri de genul la ce ai spus tu, sa inteleg ca astia de au masini diesel put ? ca tiristi ? probabil ca benzina e inodora sau cum...

Bineinteles ca la diesel cade cate-o piesa, pentru ca se circula cu masinile diesel de obicei au dublu numarul de km fata de cele pe benzina..., cele cu benzina sunt tinute in parcare in timpu saptamanii.. sa nu va usuce la consum... ce frumos e daca toti ne atacam unii pe altii

 

Nu faceti voi calcule.. la posesorii de diesel cu ce li se strica, faceti calcule cu ce vi s-a stricat la fiecare, intr-un an nu mi s-a stricat nimic la masina, ceea ce am bagat in masina am bagat pentru mofturile mele, si pentru micul incident acuma recent, deci din punctul meu de vedere.. ma plimb cu 525d in fiecare zi prin oras, si se merita, cu 525i si diferenta de consum de 5-6 L minim, era dezastru..

Link to comment
Share on other sites

Diferenţele pe hârtie sunt totuşi mai mari ĂŽntre 335i si 335d:

 

E92 335i coupe: 0-100 km/h 5.60 s

 

E92 335d coupe: 0-100 km/h 6.10 s

Hai mai draga, se presupune ca te pricepi la BMW, sau macar la googalit despre BMW. Stii poate ca 335d se vinde doar cu cutie automata. Compara si tu cu 335i automat.

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.