Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pai ce tu cand ti-ai luat bmw ti-ai pus special 1-2mii de euro deoparte ca sa ai acolo pentru service?

Pai cand mi-am luat BMW stiam ca am un venit care poate suporta fara probleme cheltuieli neprevazute de 2...3000 euro/an cu masina. Ca altfel imi luam o masina poporului noua si nu-mi bateam capul.

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-ai lua un 535d cu siguranta ai considera actualul 535i o caruta obosita. Asta e ordinea lucrurilor, nu e nimic anormal.

 

Cu siguranÞã, nu.

 

Am condus 535d, 335d, 335i, M5 E39, M3 E46 si alte maºini mai puternice decât maºina mea.

 

Un BMW de aproape 250 cp nu va fi niciodatã o cãruÞã obositã.

 

Sursa: www.ciupanezu.bmw

 

Iar vi cu argumente din acestea?

Link to comment
Share on other sites

Scrie si ca au motorul original, fara nicio reparatie?

 

Iar diesel-urile Ăžin peste 250 000 km cu aceeaÂşi turbinĂŁ?

 

ExistĂŁ Âşi astfel de cazuri, bĂŁnuiesc cĂŁ nu ai facut un sondaj.

Facand un calcul simplu, plecand tot de la clasicele 525i si d e39, in 250 mii km economia din consum ar fi de 6750 euro, luand de bune cifrele date de BMW. Cam cate turbine pot cumpara de banii astia, avand totusi un motor care mai poate inca pe atat cu alte turbine, in comparatie cu un benzinar care se apropie de reparatia capitala la motor?

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Scrie si ca au motorul original, fara nicio reparatie?

 

Iar diesel-urile Ăžin peste 250 000 km cu aceeaÂşi turbinĂŁ?

 

ExistĂŁ Âşi astfel de cazuri, bĂŁnuiesc cĂŁ nu ai facut un sondaj.

 

Ciupane ai pus punctu` pe i, cu faza cu turbina! :)

Pune punctul pe cei 317ooo, cati mi-au tinut mie turbina, si inca mai tine....

Link to comment
Share on other sites

Pai la o asemenea afirmaÞie complet subiectivã nu are rost sã aduc argumente obiective cum ar fi felul În care stã În curbe, felul În care frâneazã, etc.

 

Dacã un E39 535i este o cãruÞã obositã faÞã de un E60 535d, atunci ce epitete gãsiÞi pentru E39 525d ºi E46 320d de 136 cp?

Link to comment
Share on other sites

Pai ce tu cand ti-ai luat bmw ti-ai pus special 1-2mii de euro deoparte ca sa ai acolo pentru service?

Pai cand mi-am luat BMW stiam ca am un venit care poate suporta fara probleme cheltuieli neprevazute de 2...3000 euro/an cu masina. Ca altfel imi luam o masina poporului noua si nu-mi bateam capul.

Dar nu iti permiti consumul unui benzinar. Hai sa fim sinceri in argumentele noastre.

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-ai lua un 535d cu siguranta ai considera actualul 535i o caruta obosita. Asta e ordinea lucrurilor, nu e nimic anormal.

 

Cu siguranÞã, nu.

 

Am condus 535d, 335d, 335i, M5 E39, M3 E46 si alte maºini mai puternice decât maºina mea.

 

Un BMW de aproape 250 cp nu va fi niciodatã o cãruÞã obositã.

 

Sursa: www.ciupanezu.bmw

 

Iar vi cu argumente din acestea?

 

Pai cum sa fie frate o masina, orice masina, cu 250 cai considerata o caruta? Nu stiu ce inseamna la tine o caruta, dar la noi inseamna o "masina" care merge f greu. Tragi de ea. Ceva gen un diesel fara turbina :)

Link to comment
Share on other sites

Facand un calcul simplu, plecand tot de la clasicele 525i si d e39, in 250 mii km economia din consum ar fi de 6750 euro, luand de bune cifrele date de BMW. Cam cate turbine pot cumpara de banii astia, avand totusi un motor care mai poate inca pe atat cu alte turbine, in comparatie cu un benzinar care se apropie de reparatia capitala la motor?

 

Menţionează că este doar părerea ta.

 

Nu cred că ai nişte date clare, sunt doar presupuneri.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Daca ti-ai lua un 535d cu siguranta ai considera actualul 535i o caruta obosita. Asta e ordinea lucrurilor, nu e nimic anormal.

 

Cu siguranÞã, nu.

 

Am condus 535d, 335d, 335i, M5 E39, M3 E46 si alte maºini mai puternice decât maºina mea.

 

Un BMW de aproape 250 cp nu va fi niciodatã o cãruÞã obositã.

 

In niciun caz caruta obosita....poate putin invechita tehnologic la care nu ii sare elicea la turbo (ca nici n-are nevoie de turbo) in admisie si care nu fumega si nu croncane si nu etc.. :)

Nici nu imi place 535d-ul, in general e60-ul.

 

Vad ca BENZINARUL conduce in top!

Link to comment
Share on other sites

Scrie si ca au motorul original, fara nicio reparatie?

 

Iar diesel-urile Ăžin peste 250 000 km cu aceeaÂşi turbinĂŁ?

 

ExistĂŁ Âşi astfel de cazuri, bĂŁnuiesc cĂŁ nu ai facut un sondaj.

Facand un calcul simplu, plecand tot de la clasicele 525i si d e39, in 250 mii km economia din consum ar fi de 6750 euro, luand de bune cifrele date de BMW. Cam cate turbine pot cumpara de banii astia, avand totusi un motor care mai poate inca pe atat cu alte turbine, in comparatie cu un benzinar care se apropie de reparatia capitala la motor?

E suficient o turbina , desi se poate chiar si 2, o pompa de injectie si un schimb de injectoare + manopera. Si la mine mai are mult pana la reparatie capitala la vreo 400 de mii. lol :)

Link to comment
Share on other sites

Pai ce tu cand ti-ai luat bmw ti-ai pus special 1-2mii de euro deoparte ca sa ai acolo pentru service?

Pai cand mi-am luat BMW stiam ca am un venit care poate suporta fara probleme cheltuieli neprevazute de 2...3000 euro/an cu masina. Ca altfel imi luam o masina poporului noua si nu-mi bateam capul.

Dar nu iti permiti consumul unui benzinar. Hai sa fim sinceri in argumentele noastre.

 

Au! Cred ca a durut asta! :)

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-ai lua un 535d cu siguranta ai considera actualul 535i o caruta obosita. Asta e ordinea lucrurilor, nu e nimic anormal.

 

Cu siguranÞã, nu.

 

Am condus 535d, 335d, 335i, M5 E39, M3 E46 si alte maºini mai puternice decât maºina mea.

 

Un BMW de aproape 250 cp nu va fi niciodatã o cãruÞã obositã.

 

Sursa: www.ciupanezu.bmw

 

Iar vi cu argumente din acestea?

 

Pai cum sa fie frate o masina, orice masina, cu 250 cai considerata o caruta? Nu stiu ce inseamna la tine o caruta, dar la noi inseamna o "masina" care merge f greu. Tragi de ea. Ceva gen un diesel fara turbina :)

 

Orice masina, indiferent cat de ozn este noua, candva va ajunge sub valoarea unei carute. Sa spui NICIODATA mi se pare o aberatie. Nu crezi?

 

 

Daca ti-ai lua un 535d cu siguranta ai considera actualul 535i o caruta obosita. Asta e ordinea lucrurilor, nu e nimic anormal.

 

Cu siguranÞã, nu.

 

Am condus 535d, 335d, 335i, M5 E39, M3 E46 si alte maºini mai puternice decât maºina mea.

 

Un BMW de aproape 250 cp nu va fi niciodatã o cãruÞã obositã.

 

Sursa: www.ciupanezu.bmw

 

Iar vi cu argumente din acestea?

 

Pai cum sa fie frate o masina, orice masina, cu 250 cai considerata o caruta? Nu stiu ce inseamna la tine o caruta, dar la noi inseamna o "masina" care merge f greu. Tragi de ea. Ceva gen un diesel fara turbina ;)

 

 

 

Orice masina, indiferent cat de ozn este noua, candva va ajunge sub valoarea unei carute. Sa spui NICIODATA mi se pare o aberatie. Nu crezi?

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu ne mai certam: Cine se uita la consum, deci cine prefera sa dea o diferenta de bani la piese, nu la ce baga in masina (conbustibil) sa-si ia diesel linistit. Iar cine prefera sa simta o masina in cele mai inalte turatii, sa mearga sportiv si sa "stea" un pic mai mult in peco, dar mai putin in service, sa-si ia benzina. Edited by chrisatotputernicu
Link to comment
Share on other sites

Pai la o asemenea afirmaÞie complet subiectivã nu are rost sã aduc argumente obiective cum ar fi felul În care stã În curbe, felul În care frâneazã, etc.

 

Dacã un E39 535i este o cãruÞã obositã faÞã de un E60 535d, atunci ce epitete gãsiÞi pentru E39 525d ºi E46 320d de 136 cp?

 

In incercarea de a parea ironic, ai devenit nostim! Personal prefer un E46 de 136 de cai cu care sa ma plimb prin lume decat un 535 cu care sa ma dau mare in fata barului dintr-un cartier bucurestean....

 

Edit: Exista diferente la franare si in curbe intre un benzinar si un dieselar?

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu ne mai certam: Cine se uita la consum, deci cine prefera sa dea o diferenta de bani la piese, nu la ce baga in masina (conbustibil) sa-si ia diesel linistit. Iar cine prefera sa simta o masina in cele mai inalte turatii, sa mearga sportiv si sa "stea" un pic mai mult in peco, dar mai putin in service, sa-si ia diesel.

Benzina .

Link to comment
Share on other sites

Pai ce tu cand ti-ai luat bmw ti-ai pus special 1-2mii de euro deoparte ca sa ai acolo pentru service?

Pai cand mi-am luat BMW stiam ca am un venit care poate suporta fara probleme cheltuieli neprevazute de 2...3000 euro/an cu masina. Ca altfel imi luam o masina poporului noua si nu-mi bateam capul.

Dar nu iti permiti consumul unui benzinar. Hai sa fim sinceri in argumentele noastre.

 

Au! Cred ca a durut asta! :)

Pe cine? Am zis eu undeva ca nu-mi permit consumul unui benzinar? Credeam ca excludem din discutie faptul ca prea multi isi cumpara BMW dar n-au bani de reparatii sau combustibil. Nu e cazul meu.

Dar sincer sa fiu, eu ma simt de 100 de ori mai fericit cand vad ochii fetitei mele cand ii duc ceva frumos, decat ascultand sunetul unui benzinar in 6000 de ture. Adica e foate simplu, consider ca in general, daca muncesti banii, faci cu ei ceea ce simti ca iti aduce mai multe satisfactii. Ii cheltui cu familia, prietenii, sau pur si simplu ii pui la ciorap. Decat sa ii arzi intr-un motor. Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu ne mai certam: Cine se uita la consum, deci cine prefera sa dea o diferenta de bani la piese, nu la ce baga in masina (conbustibil) sa-si ia diesel linistit. Iar cine prefera sa simta o masina in cele mai inalte turatii, sa mearga sportiv si sa "stea" un pic mai mult in peco, dar mai putin in service, sa-si ia benzina.

 

corect!! :)

 

eu un nu pot lua de la gura rezervorului!! ;)

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Pai la o asemenea afirmaÞie complet subiectivã nu are rost sã aduc argumente obiective cum ar fi felul În care stã În curbe, felul În care frâneazã, etc.

 

Dacã un E39 535i este o cãruÞã obositã faÞã de un E60 535d, atunci ce epitete gãsiÞi pentru E39 525d ºi E46 320d de 136 cp?

 

In incercarea de a parea ironic, ai devenit nostim! Personal prefer un E46 de 136 de cai cu care sa ma plimb prin lume decat un 535 cu care sa ma dau mare in fata barului dintr-un cartier bucurestean....

 

Edit: Exista diferente la franare si in curbe intre un benzinar si un dieselar?

Chiar ma plimb prin lume cu 2.5i. La drum lung ia 7%, in fata barului ia dublu.

Link to comment
Share on other sites

Pe cine? Am zis eu undeva ca nu-mi permit consumul unui benzinar? Credeam ca excludem din discutie faptul ca prea multi isi cumpara BMW dar n-au bani de reparatii sau combustibil. Nu e cazul meu.

Dar sincer sa fiu, eu ma simt de 100 de ori mai fericit cand vad ochii fetitei mele cand ii duc ceva frumos, decat ascultand sunetul unui benzinar in 6000 de ture. Adica e foate simplu, consider ca in general, daca muncesti banii, faci cu ei ceea ce simti ca iti aduce mai multe satisfactii. Ii cheltui cu familia, prietenii, sau pur si simplu ii pui la ciorap. Decat sa ii arzi intr-un motor. Parerea mea.

 

Eu n-am copil. Vezi ca te contrazici: ai zis ca daca muncesti banii faci cu ei ceea ce iti aduce mai mare satisfactie. Si apoi ai zis ca mai bine ii cheltui cu familia decat sa ii arzi intr-un motor. In cazul meu satisfactia e foarte mare cand ii ard intr-un motor impreuna cu prietenii la o tura de oaras, noaptea.

Link to comment
Share on other sites

Pai ce tu cand ti-ai luat bmw ti-ai pus special 1-2mii de euro deoparte ca sa ai acolo pentru service?

Pai cand mi-am luat BMW stiam ca am un venit care poate suporta fara probleme cheltuieli neprevazute de 2...3000 euro/an cu masina. Ca altfel imi luam o masina poporului noua si nu-mi bateam capul.

Dar nu iti permiti consumul unui benzinar. Hai sa fim sinceri in argumentele noastre.

 

Au! Cred ca a durut asta! :)

Pe cine? Am zis eu undeva ca nu-mi permit consumul unui benzinar? Credeam ca excludem din discutie faptul ca prea multi isi cumpara BMW dar n-au bani de reparatii sau combustibil. Nu e cazul meu.

Dar sincer sa fiu, eu ma simt de 100 de ori mai fericit cand vad ochii fetitei mele cand ii duc ceva frumos, decat ascultand sunetul unui benzinar in 6000 de ture. Adica e foate simplu, consider ca in general, daca muncesti banii, faci cu ei ceea ce simti ca iti aduce mai multe satisfactii. Ii cheltui cu familia, prietenii, sau pur si simplu ii pui la ciorap. Decat sa ii arzi intr-un motor. Parerea mea.

Mie imi place sunetul intr-o depasire cand nu am emotii si atunci ajung la 6000rpm si mai raman vreo 500.

Link to comment
Share on other sites

Pe cine? Am zis eu undeva ca nu-mi permit consumul unui benzinar? Credeam ca excludem din discutie faptul ca prea multi isi cumpara BMW dar n-au bani de reparatii sau combustibil. Nu e cazul meu.

Dar sincer sa fiu, eu ma simt de 100 de ori mai fericit cand vad ochii fetitei mele cand ii duc ceva frumos, decat ascultand sunetul unui benzinar in 6000 de ture. Adica e foate simplu, consider ca in general, daca muncesti banii, faci cu ei ceea ce simti ca iti aduce mai multe satisfactii. Ii cheltui cu familia, prietenii, sau pur si simplu ii pui la ciorap. Decat sa ii arzi intr-un motor. Parerea mea.

 

Eu n-am copil. Vezi ca te contrazici: ai zis ca daca muncesti banii faci cu ei ceea ce iti aduce mai mare satisfactie. Si apoi ai zis ca mai bine ii cheltui cu familia decat sa ii arzi intr-un motor. In cazul meu satisfactia e foarte mare cand ii ard intr-un motor impreuna cu prietenii la o tura de oaras, noaptea.

 

 

Nu se contrazice deloc. Cel putin eu nu realizez in ce anume consta contradictia.... Il cunosc si iti spun ca nu ia de la gura copilului ca sa bage in masina si nici invers. Ca si mine dealtfel. Oricum, cand ai familie si copii, prioritatile sunt altele. Dar nu acest gen de discutii se doresc pe acest topic, am sesizat si mi devreme acest aspect. Ce facem mai departe?

Link to comment
Share on other sites

Se gĂŁsesc injectoare Bosch noi pentru diesel la 160 euro, nu sunt injectoarele problema.

 

@Ciupanezu: Nu stiu de unde se tot scot consumurile astea. Sunt legende urbane, mai mult. Masina mea are 1490 kg! Deci nu este mai usoara ca un E39! Si in conditii de exploatare normale (jumate normal, jumate sport), consuma 14%, maxim!

 

Este mai uÂşoarĂŁ.

 

Un E39 525i facelift cântãreºte 1575 kg.

 

Un E39 525i consuma 18% ĂŽn trafic aglomerat Âşi nu este deloc o legendĂŁ urbanĂŁ.

Acesta este un consum fãcut cum trebuie, adicã În trafic urban la ore de vârf.

ESTE O ABERATIE. In algomeratie urbana consumul este IRELEVANT! Si un scooter consuma 19%! Ce dracu! Cosumul relevant este ce M E D I U URBAN, facut in oras pe ... sa zicem 1.000 KM ! Cine spune ca face 1000 km numai in coloane in Bucuresti e ipocrit! In conditiile de mai sus, a mea ia 13.6 sau 14 mai forjata!

 

Ciupanezu - Ce faci tu acolo ala nu e consum urban!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.