Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu inteleg expresia "merg relaxat la 200 km/h". E posibil asa ceva?

daa....fiecare se simte in siguranta la o anumita viteza mai mare sau mai mica, dupa caz!!!

daca @pole se simte in siguranta la 210 cu m6, cu atat o sa mearga de fiecare data si precis pe pilot automat!!!

eu de ex pe autostrada 160-170 in a 6-a sa nu depaseasca 3000rpm

Link to comment
Share on other sites

da este posibil, in sensu ca merge masina si se comporta ca si la 100 km/h , fara sa-ti dea senzatia ca e impinsa la extrem si ca nu mai poate :)

Da, bine, am inteles asta. Dar ma gandesc ca la 200 km/h iti trebuie o atentie sporita pentru ca orice greseala e fatala. Nu pun la indoiala calitatile masinii pe care fiecare o conduce... Ci faptul ca 10 km/h e o viteza muuuuuult mai "relaxanta" decat 200 km/h pe care eu as situa-o la polul opus.

Link to comment
Share on other sites

da este posibil, in sensu ca merge masina si se comporta ca si la 100 km/h , fara sa-ti dea senzatia ca e impinsa la extrem si ca nu mai poate :)

Da, bine, am inteles asta. Dar ma gandesc ca la 200 km/h iti trebuie o atentie sporita pentru ca orice greseala e fatala. Nu pun la indoiala calitatile masinii pe care fiecare o conduce... Ci faptul ca 10 km/h e o viteza muuuuuult mai "relaxanta" decat 200 km/h pe care eu as situa-o la polul opus.

Tot ce mi s-a intamplat naspa a fost la viteza mica....la viteza mare n-am treaba ;) Pe langa asta la 200pe autostrada e total diferit decat daca ai merge pe dn...

Link to comment
Share on other sites

Ce am avut era Avensis Verso, cu 1200 kkm la bord, un fel de minivan, era plin ĂŽn FranĂža, cand am fĂŁcut ĂŽnchirierea, ne-am zis hai sĂŁ luĂŁm Diesel de data asta. SurprizĂŁ plĂŁcutĂŁ.

 

;) :) :lol: nu era Avensis Verso, ci Corolla Verso. Bine cĂŁ deosebesc macar un Rav de un LandCruiser.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
eu nu inteleg, daca eu cu dieselu cand ii dau sportiv, schimb la 3500-4000.. si voi cu benzina nu dati peste 5000 rpm.. ca nu are rost, unde e satisfactia sau ma rog diferenta intre TDI, D si I ? Acuma puteti sa-mi spuneti si mie ca sunt proaspat posesor de benzinar.

Daca e sa vorbim seriosi, nici pe autostrada nu-ti trebuie mai mult de 2.0TDI cand majoritatea circula pe la 140-160 km/h.. si pana la urma vorba aia, depinde de fiecare cat de hotarat e, si eu a trebuit de multe ori la 180 km/h sa ma trag pe prima banda ca venea toyota avensis la 190, si nu aveam dispozitia necesara sa transform o calatorie de relaxare intr-o cursa... sau voi credeti ca daca tineti la 220 km/h pe autostrada se gandeste lumea sa se bage la curse cu voi ? majoritatea isi vad de viata lor, se trag pe prima banda si te lasa sa treci chiar daca franeaza.

 

Uite eu unu personal, nu inteleg placerea unui posesor de BMW pe benzina, care prefera sa tina un benzinar si sa se plimbe 2 zile pe saptamana.. cand ar putea sa se plimbe non stop cu unu pe diesel. Poate-mi explica cineva, eu roicand prefer sa umblu cu masina zilnic, decat sa aud sunetul motorului o zi pe saptamana.

 

eu, relaxat merg de obicei pe autostrada si cu 5-u' si cu M6-le, 200-210 la ora, fara stres... cine ma flash-uie la viteza asta, merita o alergatura :lol: Daca sunt cu M6, nu-i problema, de obicei ii las sa ma depaseasca si apoi le stau in gat.

 

Apoi, semnal stanga si de la 200 pana in limitare am disparut :lol:

 

Cu 5-u' (un E60 submotorizat 520i), ultima data pe A1 (BUc -Pitesti), m-am distrat cu un A6 3.0 TDI), pana pe la 240 la ora pe bord - eu zic ca audi era in tarsa, ca m-ar fi facut in mod normal... cu toate ca murea in kuru meu.

 

Totusi, la asemenea viteza, este putin probabil ca la 240 la ora sa te dea la o parte un 3.0 TDI, chiar daca are masina mai puternica decat un amarat de E60 520i submotorizat ;) - NU AM UITAT !

Nu inteleg expresia "merg relaxat la 200 km/h". E posibil asa ceva?

 

da' cum ar trebui sa merg? stresat ? :)

 

asta e viteza de croaziera, iti dai seama ca mai ard un doi cincizeci din cand in cand... asta cu M-ul, cu 5-ul ma limitez la 200-210-220 cam asa... mai jos , hmmm, rar.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg expresia "merg relaxat la 200 km/h". E posibil asa ceva?

daa....fiecare se simte in siguranta la o anumita viteza mai mare sau mai mica, dupa caz!!!

daca @pole se simte in siguranta la 210 cu m6, cu atat o sa mearga de fiecare data si precis pe pilot automat!!!

eu de ex pe autostrada 160-170 in a 6-a sa nu depaseasca 3000rpm

 

de ce ca-i diesel? :) ;)

Link to comment
Share on other sites

@pole ai votat diesel nuu???

 

Nu inteleg expresia "merg relaxat la 200 km/h". E posibil asa ceva?

daa....fiecare se simte in siguranta la o anumita viteza mai mare sau mai mica, dupa caz!!!

daca @pole se simte in siguranta la 210 cu m6, cu atat o sa mearga de fiecare data si precis pe pilot automat!!!

eu de ex pe autostrada 160-170 in a 6-a sa nu depaseasca 3000rpm

 

de ce ca-i diesel? :) ;)

daaaa.....si se aude mai tare peste 3000 tancanitul de diesel si ..... noroc ca am harman/kardon

Link to comment
Share on other sites

Ce am avut era Avensis Verso, cu 1200 kkm la bord, un fel de minivan, era plin ĂŽn FranĂža, cand am fĂŁcut ĂŽnchirierea, ne-am zis hai sĂŁ luĂŁm Diesel de data asta. SurprizĂŁ plĂŁcutĂŁ.

 

;) :) :lol: nu era Avensis Verso, ci Corolla Verso. Bine cĂŁ deosebesc macar un Rav de un LandCruiser.

Link to comment
Share on other sites

nici nu e prea bine sa tii mult timp turbo-dieselul turat...se poate strica turbo sau pompa :)

iti place umorul negru??

 

iti dai seama ca o sa merg cu tractorul la LeMans (24 h cu 220 constant) sa vad daca rezista turbo

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
cine spune ca si-a luat motor pe benzina pt performate, ar trebui sa aiba peste 3000 cc. si din ce vad aici cei mai infocati fani ai benzinei au 1,8 2....

 

liniste.... s-a grait adevarul absolut !

 

Mesia revine, sub forma de fan bmw.

Link to comment
Share on other sites

Orice masina, indiferent cat de ozn este noua, candva va ajunge sub valoarea unei carute. Sa spui NICIODATA mi se pare o aberatie. Nu crezi?

 

Avlad a facut o comparaţie ĂŽntre 535d şi 535i, se subĂŽnţelege că este vorba de maşini ĂŽn stare impecabilă tehnic.

 

In incercarea de a parea ironic, ai devenit nostim! Personal prefer un E46 de 136 de cai cu care sa ma plimb prin lume decat un 535 cu care sa ma dau mare in fata barului dintr-un cartier bucurestean....

 

Edit: Exista diferente la franare si in curbe intre un benzinar si un dieselar?

 

Nu am ĂŽncercat să par deloc ironic, posturile mele au fost 100% civilizate şi la obiect.

 

Faza cu barul nu ai nimerit-o. :)

Ăn primul rând nu frecventez baruri şi nu beau niciodată alcool pentru că am facut ani de zile sport de performanţă şi m-am obişnuit astfel, ĂŽn al doilea rând ĂŽmi permit să fac drumuri lungi cu maşina mea, ĂŽn caz contrar aş fi cumpărat o maşină cu motor mai mic.

 

Există diferenţe la frânare ĂŽn funcţie de motorizare.

Iar ĂŽn curbe sta mai bine o maşina cu suspensie sport decât una cu suspensie standard.

 

Acele argumente erau menite să evidenţieze faptul că o maşină nu ĂŽnseamnă doar 0-100 km/h sau timpul ĂŽn care parcurge 400 m, există alte lucruri cel puţin la fel de importante.

 

Eu am fost foarte bucuros să-mi dau seama că dupa ce am condus vreo 10 maşini de teste la MHS, inclusiv 335d, 135i, E93 330i, etc. nu m-am simţit deloc rău ĂŽn maşina mea după terminarea testelor chiar dacă o aveam deja de aproape 2 ani.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu inteleg ca e stresant si greu de trait zi de zi cu gandul ca daca vine un Logan langa tine la semafor e posibil sa te faca daca e 16V, dar ar trebui sa te mai relaxezi oleaca si sa incerci sa pastrezi un ton mai civilizat. :)

 

Nici reply-ul tĂŁu nu este foarte paÂşnic.

 

ParcĂŁ era vorba despre pasiunea pentru marca BMW nu despre liniuĂže la semafor.

 

Ăntotdeauna vor exista maÂşini mai rapide sau mai economice, ceea ce conteazĂŁ este sĂŁ-Ăži placĂŁ maÂşina pe care o ai indiferent de cât de rapidĂŁ este Âşi indiferent dacĂŁ este otto sau diesel.

Link to comment
Share on other sites

nici nu e prea bine sa tii mult timp turbo-dieselul turat...se poate strica turbo sau pompa :)

Sa dea dracu, d-aia e plina Germania de dieseluri pe autostrada care merg doar pe banda de siguranta cu avariile puse si viteze de melc.

 

Eu inteleg ca e stresant si greu de trait zi de zi cu gandul ca daca vine un Logan langa tine la semafor e posibil sa te faca daca e 16V, dar ar trebui sa te mai relaxezi oleaca si sa incerci sa pastrezi un ton mai civilizat. :lol:

 

Nici reply-ul tĂŁu nu este foarte paÂşnic.

 

ParcĂŁ era vorba despre pasiunea pentru marca BMW nu despre liniuĂže la semafor.

 

Ăntotdeauna vor exista maÂşini mai rapide sau mai economice, ceea ce conteazĂŁ este sĂŁ-Ăži placĂŁ maÂşina pe care o ai indiferent de cât de rapidĂŁ este Âşi indiferent dacĂŁ este otto sau diesel.

Reply-ul meu e doar o platitudine ca si cea cu motorina e pentru agricultura si trebuie luat ca atare. Cine m-a mai citit stie exact ce cred despre curse sau liniute la semafor. ;)

Link to comment
Share on other sites

cine spune ca si-a luat motor pe benzina pt performate, ar trebui sa aiba peste 3000 cc. si din ce vad aici cei mai infocati fani ai benzinei au 1,8 2....

Nu e o regula anume....bmw e si ala de 1.8 si ala de 4.4. Incepi de jos si termini sus ;) Cel putin asa vreau eu :)

Link to comment
Share on other sites

Mai baieti, daca nu faceam eu azi postul #1916 cred ca topicul asta ar fi murit. Asa cum am zis in post: doar mi-am exprimat parerea, si nu vreau sa conving pe cineva ca benzina e mai buna ca motorina. Pentru mine este (pentru nevoile mele) si asta e cel mai important. Dar iata ca, expimandu-mi parerea, am prelungit viata topicului asta cu aproape 10 pagini :) Pai ziceti voi, nu e asta un lucru laudabil? ;)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.