Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest poleposition
a cam luat-o razna topicul asta.....

mi-e ciuda ca am postat aici, chiar nu aveam chef sa primesc 20 de mail-uri pe zii care sa ma lamureasca defapt cat de variata este limba romana nici decum BMW diesel vs BMW benzina!!!

 

apropo, aseara am mai ars un 320ci e46 la semafor, cu tractorasul meu!!! :)

"am tractorasul si bansculanta meaaaa......"

 

 

ai ars pe dracu.

fug alea de 170 cai de nici n-ai apucat tu sa-l vezi plecand de langa tine si a disparut. fata morgana!

nici macar nu stii cum arata unul

 

tu erai fata sau cum ?

 

cate complexe...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca in Suceava nu locuieÂşte numai un singur cetatean ! Daca ai ceva cu omul limiteaza-te la el !

 

Pai tocmai, afirm ceva despre suceveni in general, nu stiu situatia cu duxter, sau cu tine si atunci nu poti zice de el personal sau de tine :), sti tu cum e.. statisticile nu fac niciodata bine individului ;)

 

In fine , imi cer scuze pentru generalizare.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca pe un asa subiect se pot starni multe pasiuni si indarjiri, ca sa nu spun mai mult...

 

Dar sunt curios, de ce preferati una in favoarea celeilalte... Costul nu poate sa fie totul, pentru ca BMW nu e o masina ieftina, deci cei care le cumpara rar fac economii mari la combustibili...

 

De ce in Romania se cumpara un tip de motorizare sau celalalt? In alte parti pot fi si alte considerente, dar de ce la noi se intampla cum se intampla?

 

Cum se impaca idea de sportivitate cu zona rosie la 4.500 rpm?

De ce un cuplu mare, nu este indeajuns pentru unii?

 

Stiu, ca BMW a castigat o cursa de anduranta de 24 ore (gen Le Mans, dar nu mai retin care si acum nu gasesc) cu o masina diesel. De ce nu si in alte parti? De ce abia acum s-a ajuns in Rally Raid la diesel?

 

Vin cu o corectare: este vorba despre Audi R10 TDI, nu BMW. A obtinut victorii la "Le Mans" - 24h si "Sebring" - 12h

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca prostii din astea cu bancuri cu ardeleni sau moldoveni se pot posta in alte locuri.

Moldovenii sunt mai sus pe harta...noi suntem bucovineni....offtopic.

 

Ontopic: Misto motoarele otto :)

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca prostii din astea cu bancuri cu ardeleni sau moldoveni se pot posta in alte locuri.

Moldovenii sunt mai sus pe harta...noi suntem bucovineni....offtopic.

 

Ontopic: Misto motoarele otto :)

 

Banuiesc ca stii ca jumatate Suceava face parte din molodova si jumatate din bucovina ? si gara le delimiteaza ;) si judetele la sud de suceava, fac parte din Moldova :lol: deci de care parte a garii stai :lol: ? N sau S ? sa stim cum te luam

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca prostii din astea cu bancuri cu ardeleni sau moldoveni se pot posta in alte locuri.

Moldovenii sunt mai sus pe harta...noi suntem bucovineni....offtopic.

 

Ontopic: Misto motoarele otto :)

 

Banuiesc ca stii ca jumatate Suceava face parte din molodova si jumatate din bucovina ? si gara le delimiteaza ;) si judetele la sud de suceava, fac parte din Moldova :lol: deci de care parte a garii stai :lol: ? N sau S ? sa stim cum te luam

Stau in centru langa piata mare :lol:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

v-ati gandit la sanatate cand ati ales diesel?

 

bineinteles, asta a fost primul meu gand, sa produica Co2 mai putin decat un benzinar.

Din contra....con form unui studiu facut de nemti dieselul emana doar mai putin co2, pe langa acel co2 mai emana niste substante (am uitat care) care favorizeaza aparitia cancerului. Deci treaba cu co2 e relativa...nu produce decat efectul de sera....pe cand restul... :)

 

Cauta pe net si ai sa vezi. De aceea s-a si propus scumpirea motoinei. Undeva pana in 2010 ar trebui sa fie cu pana la 30% mai scumpa decat benzina. In DE deja e considerabil mai scumpa.

 

Cauta cu google.

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar , cand dieselul emana mai putin C02.. de care se tine cont peste tot in lume, apar altii care sa numere, cate picaturi de funingine cad pe toba, cat abur da pana se incalzeste motoru si alte treburi, multe lucruri din bucatarie de la fiecare sunt cancerigene...
Link to comment
Share on other sites

pai Hai sa luam babeste, ce apare pe CIV-u tau ? probabil ca nici nivelu de C02, care este principalul fenomen negativ ce accelereaza incalzirea globala, la capitolul asta, dieselul sta mai bine, restu despre care vorbesti tu nu imi apar in carte, nu ma intereseaza, sunt ignorant, cand o sa apara si alea in CIV-uri mai povestim, daca esti asa pro natura, conteaza diferenta de consum de 8% intre 12% cat am eu in oras.. si 18-20% cat ai anuntat tu cu gura ta, ca iti ia masina acum iarna... totusi hai sa nu ardem petrol aiurea :) ca nu se stie cat mai este.

 

Deci pana la urma cum facem ? ardem petrol, acceleram incalzirea globala, da nu elimina substante cancerigene, sau ardem mai putin petrol, nu acceleram fenomenu de incalzire globala ? si apoi ramane de dovedit, ca cineva s-a imbolnavit de cancer de la teava de esapament a masinii mele.

Link to comment
Share on other sites

Nici pe mine nu ma intereseaza cat polueaza masina mea si pot sa zic ca polueaza la greu din moment ce am luat ITP-ul pe spaga, mai am de trait 50-60 de ani maxim deci nu ma intereseaza daca cei de atunci o sa stea cu ursii polari in brate. De ce sa fiu printre putinii pe care ii intereseaza ? Crezi ca, conteaza daca 1000 lupta pt salvarea pinguinilor si 10milioane nu ?

Eu am dat un argument cum ca dieselurle UCID iar tu mi-ai dat un argument cum ca motoarele pe benzina dauneaza in 50-100-1000de ani la fel ca si fumatul...

 

Toate masinile din lume nu produc nici macar 20% din CO2-ul produs (de fabrici si uzine) la ora actuala pe glob.

 

Inhalarea gazelor de eşapament emise de vehiculele cu motoare diesel, chiar şi pentru o scurtă perioadă de timp, provoacă stres cerebral, potrivit unui studiu publicat ĂŽn revista britanică Particle and Fibre Toxicology şi preluat de AFP.

 

La studiul, coordonat de profesorul Paul Borm, de la Universitatea Zuyd din Olanda, au participat 10 voluntari. O parte dintre aceştia au fost ĂŽnchişi ĂŽntr-o cameră unde au respirat vapori emanaţi de un motor diesel, ceilalţi au respirat, ĂŽntr-o altă cameră, aer proaspăt.

 

Pe timpul experimentului şi ĂŽncă o oră după ĂŽncheierea acestuia, voluntarii au fost legaţi la un aparat care ĂŽnregistra semnalele creierului.

 

Persoanele care au respirat vapori emişi de un motor diesel au manifestat un stres cerebral după doar 30 de minute de expunere. Stresul cerebral a continuat şi timp de o oră după ĂŽncheierea experimentului.

 

Studii precedente au stabilit deja că nanoparticulele din aceşti vapori pot pătrunde până ĂŽn creier. Ănsă este pentru prima dată când cercetătorii au demonstrat impactul inhalării acestui tip de vapori asupra creierului.

 

Potrivit specialiştilor, este vorba de stresul oxidativ provocat de depunerea particulelor pe ţesuturi, fenomen similar celui remarcat la pacienţii cu Alzheimer sau Parkinson.

 

Concentraţia vaporilor utilizaţi ĂŽn acest experiment a fost cea mai mare care se poate ĂŽntâlni ĂŽn mediul ĂŽnconjurător sau la slujbă, au spus cercetătorii.

 

50% din maşinile utilizate ĂŽn Europa au motoare diesel. Ăn ultimii anii, ĂŽn România a crescut apetitul conducătorilor auto pentru maşinile cu motoare diesel, numărul acestora ajungând la o o treime din cele existente pe piaţă

 

Ănsă, toate noile modele diesel vor avea nevoie de un filtru de particule ĂŽncepând cu jumătatea lui 2009, conform unei decizii a UE pentru reducerea emisiilor poluante pe teritoriul uniunii (norma europeană Euro 5).

 

Deci in concluzie eu ca simplu proprietar de automobil personal nu ma intereseaza nici 0,5% faptul ca proguc 260g/co2/km sau cat o fi atata timp cat sute de mii de fabrici in toata lumea isi desfasoara activitatea fara sa indeplineasca nici macar jumate din normele impuse in ceea ce priveste poluarea si scot sute de milioane de $/an.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

eu am avut un diesel dotat cu -minus site in catalizator si mult fum .. am devenit alergic la diesel si ma deranjeaza cand stau la semafor cu geamu deschis si trebuie sa miros mirosul de diesel dintr-o octavia sau vre-un golf. am avut niste probleme de sanatate, respiram greu inainte de culcare cand conduceam in ziua respectiva si initial am dat vina pe adrenalina din timpul condusului (eu merg agresiv de obicei).. dar dupa ce am dat dieselul au disparut la o luna. eu sunt si fumator si anumite chestii se amplifica la mine

 

nu stiu daca ati observat dar in orice masina echipata cu un motor diesel exista un anumit miros .. specific.

 

eu nu mai am nimic impotriva motoarelor diesel si chiar apreciez faptul ca au cuplul acela inegalabil cu un motor pe benzina asemanator si faptul ca au un consum redus .. si tot asa dar nu mi-as mai lua niciodata

 

mai mult de atat pur subiectiv lasand la o parte orice calitate a motorului pe benzina mie mi se pare ca este o placere mai mare sa conduci un benzinar. daca nu te intereseaza asa de mult consumul eu zic ca merita acei litrii in plus pe care ii platesti doar pt placerea ta.

 

eu momentan am un 2.0i si caut disperat sa-l ii dau de 2-3 luni sa-mi iau un 2.5i .. si acuma imi bate inima cand ma gandesc ca o sa-mi iau dar nu imi permit sa las la pret prea mult asa ca sunt nevoit sa astept.

 

eu fac cam 20 mii km pe an si nu ma deranjeaza un consum nici de 16-17%

 

si daca tot a venit vorba de ecologie. benzina produce mai mult co2 dar exista o regula simpla cand vien vorba de poluare. benzina dauneaza mediului inconjurator iar motorina dauneaza omului. imaginati-va cum se prezinta bucurestiul in situatia asta unde spatiile verzi lipsesc cu desavarsire si mai mult de atat sunt absorbite de interesele imobiliare de la noi iar romanul nostru isi cumpara diesel doar fiindca are un consum mai mic desi face 7 km pana la servici si toate astea intr-un oras suprasaturat de trafic. o bomba cu ceas. asta nu e vina noastra ci doar a nivelului de trai.

 

oricum deciziile asupra mediului inconjurator trebuie luate de producatori si de cei care fac legile. noi nu putem sa schimbam nimic. daca iei diesel nu o sa fi dintr-o data ecologist .. suna un pic aiurea :)

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca ati observat dar in orice masina echipata cu un motor diesel exista un anumit miros .. specific.

Orice e o generalizare fortata. La mine in mod normal miroase specific a piele si daca uit sa mai curat AC-ul mai miroase a mucegai putin cand pornesc masina, ca alte mirosuri nu bag in ea.

Acum desigur ca poti face alergie la orice daca stai cu cotul pe geam si muzica la maxim ore intregi in traficul din Bucuresti, mai ales daca ai propria masina varza din punct de vedere tehnic.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca ati observat dar in orice masina echipata cu un motor diesel exista un anumit miros .. specific.

Nu stiu de unde observatia asta dar avlad ti-a raspuns bine inaintea mea. Depinde de fiecare cum isi ingrijeste masina. Singurul moment in care simt miros de motorina e atunci cand alimentez la pompa ori conduc cu viteza mica si geamul e deschis. Dupa mine e o aberatie sa iti miroasa a benzina ori motorina in masina. Totul tine de proprietar.

Link to comment
Share on other sites

Nici pe mine nu ma intereseaza cat polueaza masina mea si pot sa zic ca polueaza la greu din moment ce am luat ITP-ul pe spaga,

 

 

Nu pot sa cred ca poate polua mai mult decat un Logan diesel nou, este totusi UN BMW. :)

 

 

On topic.

 

BMW-ul este o masina relativ fiabila, indiferent daca este diesel sau pe benzina.Devine un harb insa cand cel care o detine nu isi permite intretinerea lui.

Ma rog, inca mai are sigla BMW in fata si in spate, deci merge si asa :)

Link to comment
Share on other sites

Deci in concluzie eu ca simplu proprietar de automobil personal nu ma intereseaza nici 0,5% faptul ca proguc 260g/co2/km sau cat o fi atata timp cat sute de mii de fabrici in toata lumea isi desfasoara activitatea fara sa indeplineasca nici macar jumate din normele impuse in ceea ce priveste poluarea si scot sute de milioane de $/an.

 

Ce treaba au oile de unde beau cainii apa? :)

 

Exista o lege in Romania in legatura cu poluarea.Orice masina trebuie sa treaca o testare a emisiilor poluante.Nu are legatura ca vecinul are mai multi bani, este o lege ca multe altele.Ca un bun cetatean al tarii care respecti legile si esti total impotriva "gunoaielor" de Logan, ar trebui sa duci caracatita aia de masina la reparat, sa platesti cat este nevoie astfel incat sa fii mandru ca ai BMW, astfel inca sa treaca Itp-ul FARA SPAGA.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

eu nu mai am nimic impotriva motoarelor diesel si chiar apreciez faptul ca au cuplul acela inegalabil cu un motor pe benzina asemanator si faptul ca au un consum redus .. si tot asa dar nu mi-as mai lua niciodata

 

Cuplul este datorat ĂŽn mare parte supraalimentării.

 

Un motor diesel supraalimentat prin turbină nu este similar cu un motor pe benzină aspirat.

 

nu stiu daca ati observat dar in orice masina echipata cu un motor diesel exista un anumit miros .. specific.

 

Nu cred că este adevărat.

 

Pe mine mă deranjează mirosul din maşinile ĂŽn care se fumează.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.