Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Stiu ca pe un asa subiect se pot starni multe pasiuni si indarjiri, ca sa nu spun mai mult...

 

Dar sunt curios, de ce preferati una in favoarea celeilalte... Costul nu poate sa fie totul, pentru ca BMW nu e o masina ieftina, deci cei care le cumpara rar fac economii mari la combustibili...

 

De ce in Romania se cumpara un tip de motorizare sau celalalt? In alte parti pot fi si alte considerente, dar de ce la noi se intampla cum se intampla?

 

Cum se impaca idea de sportivitate cu zona rosie la 4.500 rpm?

De ce un cuplu mare, nu este indeajuns pentru unii?

 

Stiu, ca BMW a castigat o cursa de anduranta de 24 ore (gen Le Mans, dar nu mai retin care si acum nu gasesc) cu o masina diesel. De ce nu si in alte parti? De ce abia acum s-a ajuns in Rally Raid la diesel?

"

Aici nu dezbatem de ce ne-am luat ce ne-am luat, ci diesel vs benzina. ( care vad ca se compara cu geneza omului )

Cand o sa fie multe benzine turbo, cu ce o sa le mai comparam? Cu dieseluri triplu-turbo?

"

Vl4d:.. cam despre asta este topicul, ce ne determina pe fiecare sa luam o masina, nu sa motivam numaru de cp ai masinii din cauza ca e diesel sau benzina...

 

Sunt zile cand am treaba prin oras, si ajung acasa si constat cu stupoare ca am facut in jur de 100 km... si te miri pe unde... trebuie sa recunosc is mai sarac, cu un 520i.. nu ma invarteam de 10 ori in jur la eroilor - matei corvin, sa gasesc un loc de parcare... ca poate nu ma tineau buzunarele...

 

 

da man..ma bag si eu ca musca in lapte dar ideea e ca toata lumea e de acord ca la un diesel consumul e mai putin si daca mergi mult cu masina esti mai avantajat dar nu poti sa spui ca un motor diesel normal aspirat este mai tare decat un motor pe benzina normal aspirat sau un motor turbodiesel este mai tare decat un moptor turbo benzina....

Link to comment
Share on other sites

da vlad miam dat seama......si va contrazic baietii...nu se ia puterea in functie de consum...aia e vrajeala..............hai sa comparam un motor diesel de 2 litri turbo si un motor benzina de 2 litri turbo...ambele is de 2 litri si ambele au turbo..care e mai tare??? BENZINA.....care consuma mai mult??? BENZINA... si abia de aici vine faza cu faptul ca umblii multi k pe luna.. atunci normal ca iti iei diesel..dar nu se poate compara dieselu cu benzina fratilor ca structura lor chimica e diferita.....

 

poope: daca ai bani de consum 10% pe luna, ce faci ? iti iei o masina cu 90 cp pe benzina sau un diesel de 150 cp... ? cata vreme prima noastra intrebare despre masini este "cat consuma" sau "ce consum are" sau "cat iti ia" eu tind sa cred ca in general conteaza consumul si apoi performanta, la mine, omul de rand.

 

 

Eu nu zic niciodata ca nu aveti dreptate la comparatiile ce le faceti pe centimetrii cubi.. aveti foarte mare dreptate, motorul pe benzina e mai performant, nu este loc de discutie, si in functie de ce faci cu masina si starea materiala, e justificat consumul... dar cum ar fi sa faci taxi prin cluj cu M5... are rost consumu de 30% ? faceti si voi o diferentiere... sunt oameni carora le place touring , ca au familie, catel , etc... crezi ca ei sunt curiosi de cum suna motoru de bmw la 6000 rpm ? Oamenii aia isi doresc o masina cu o treapta peste restu, de care sa se poata folosi/bucura , isi ia un e39 525d.. sa zicem, cand o sa aiba bani mai multi poate isi ia x5 3.0d... nu trece la e39 pe benzina, si tot asa...

Vl4d: eu nu te judec pe tine, de ce ai ales benzina, chiar nu am nici o treaba , nu am treaba nici cu ala ce-si ia 316i.... este o lume libera, fiecare umbla cu masina cum vrea si cat vrea, ce nu-mi place mie si la ce ripostez, este cand de exemplu ceva periculos din asta cu 316i... vorbeste de 2 lei referinduse si la performanta despre un diesel care poate are perofmante duble fata de masina aia.

 

 

Poope: eu nu zic ca e mai performant dieselul fie el si turbo, la aceeasi capacitate cilindrica si 2 la mana, nu cred ca are bmw motor diesel aspirat. :)

 

Mie nu-mi plac minciunile, de genu am 5000 de euro, imi iau un bmw.. cu care as merge si la baie...da din cauza ca nu prea am bani imi iau unu pe benzina cu care nu prea umblu ca are consumu mare , si apoi fac gura mare pe forum, ca sunetu sport , si performanta, si scart la semafoare. Crezi ca ma doare pe mine capu, ca nustiu cine are coupe pe benzina ? bravo lui, poate mai bine ca mine, si daca si umbla mult cu el poate sa si faca misto...ca mi-am luat diesel ca n-am la fel de multi bani, ca asta e adevaru.. nu ar fi frumos.. da ar fi adevarat... asta e viata, nu suntem toti egali.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

da vlad miam dat seama......si va contrazic baietii...nu se ia puterea in functie de consum...aia e vrajeala..............hai sa comparam un motor diesel de 2 litri turbo si un motor benzina de 2 litri turbo...ambele is de 2 litri si ambele au turbo..care e mai tare??? BENZINA.....care consuma mai mult??? BENZINA... si abia de aici vine faza cu faptul ca umblii multi k pe luna.. atunci normal ca iti iei diesel..dar nu se poate compara dieselu cu benzina fratilor ca structura lor chimica e diferita.....

 

poope: daca ai bani de consum 10% pe luna, ce faci ? iti iei o masina cu 90 cp pe benzina sau un diesel de 150 cp... ? cata vreme prima noastra intrebare despre masini este "cat consuma" sau "ce consum are" sau "cat iti ia" eu tind sa cred ca in general conteaza consumul si apoi performanta, la mine, omul de rand.

 

 

Eu nu zic niciodata ca nu aveti dreptate la comparatiile ce le faceti pe centimetrii cubi.. aveti foarte mare dreptate, motorul pe benzina e mai performant, nu este loc de discutie, si in functie de ce faci cu masina si starea materiala, e justificat consumul... dar cum ar fi sa faci taxi prin cluj cu M5... are rost consumu de 30% ? faceti si voi o diferentiere... sunt oameni carora le place touring , ca au familie, catel , etc... crezi ca ei sunt curiosi de cum suna motoru de bmw la 6000 rpm ? Oamenii aia isi doresc o masina cu o treapta peste restu, de care sa se poata folosi/bucura , isi ia un e39 525d.. sa zicem, cand o sa aiba bani mai multi poate isi ia x5 3.0d... nu trece la e39 pe benzina, si tot asa...

Vl4d: eu nu te judec pe tine, de ce ai ales benzina, chiar nu am nici o treaba , nu am treaba nici cu ala ce-si ia 316i.... este o lume libera, fiecare umbla cu masina cum vrea si cat vrea, ce nu-mi place mie si la ce ripostez, este cand de exemplu ceva periculos din asta cu 316i... vorbeste de 2 lei referinduse si la performanta despre un diesel care poate are perofmante duble fata de masina aia.

 

man ai dreptate...ce nu se intelege ca eu is de acord cu ce zici....eu ma refeream strict la performanta lasand la o parte consumul...eu zic ca nu e greu de inteles.....PERFORMANTA NU CONSUM....

Link to comment
Share on other sites

Pentru ciprianborbei: ti-am dat sfatul pentru a nu te mai enerva tu, ca asa spuneai in postul precedent.

 

pentru lifestyle aka cristi.MD

 

Man, eu cer sa ti se dea un warn pt atac la persoana.

Cum a mai zis si Ciupanezu, nu toti care avem masini pe benzina suntem in foamete.

 

Nu am 5000 numai sau "un bmw.. cu care as merge si la baie...da din cauza ca nu prea am bani imi iau unu pe benzina cu care nu prea umblu ca are consumu mare , si apoi fac gura mare pe forum, ca sunetu sport , si performanta, si scart la semafoare". Esti obraznic, in spate la ecran. Incepi postul inteligent si il sfarsesti prost, dand cu stangul in dreptul.

 

Afla ca nu pentru toti prima intrebare e cat consuma. Nu mai generaliza dupa tine.

 

Daca e vai si amar de capul tau, nu era mai bine sa umbli cu o Fabia SDI si sa ne lasi pe noi in pace? Si macar atunci ai putea inconjuta de 1000 de ori p-ta ca sa iti gasesti parcare fara sa ramai in pana prostului. Ai ditamai cauciucurile pe spate si vii si militezi pentru consum.

 

Daca topicul era: am bani putini, ce sa iau, diesel sau benzina, atunci puteai abera la nesfarsit.

Nu ai inteles esenta topicului si nu o sa o intelegi vreodata. Pt ca esti incapabil.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Pentru ciprianborbei: ti-am dat sfatul pentru a nu te mai enerva tu, ca asa spuneai in postul precedent.

 

pentru lifestyle aka cristi.MD

 

Man, eu cer sa ti se dea un warn pt atac la persoana.

Cum a mai zis si Ciupanezu, nu toti care avem masini pe benzina suntem in foamete.

 

Nu am 5000 numai sau "un bmw.. cu care as merge si la baie...da din cauza ca nu prea am bani imi iau unu pe benzina cu care nu prea umblu ca are consumu mare , si apoi fac gura mare pe forum, ca sunetu sport , si performanta, si scart la semafoare". Esti obraznic, in spate la ecran. Incepi postul inteligent si il sfarsesti prost, dand cu stangul in dreptul.

 

Afla ca nu pentru toti prima intrebare e cat consuma. Nu mai generaliza dupa tine.

 

Daca e vai si amar de capul tau, nu era mai bine sa umbli cu o Fabia SDI si sa ne lasi pe noi in pace? Si macar atunci ai putea inconjuta de 1000 de ori p-ta ca sa iti gasesti parcare fara sa ramai in pana prostului. Ai ditamai cauciucurile pe spate si vii si militezi pentru consum.

 

Daca topicul era: am bani putini, ce sa iau, diesel sau benzina, atunci puteai abera la nesfarsit.

Nu ai inteles esenta topicului si nu o sa o intelegi vreodata. Pt ca esti incapabil.

 

A zis cineva ca esti in foamete ? sau tu te regasesti in 90% din populatia tarii care conduce 320d si epentru care e normal sa fi curios cat consuma o masina.... nu iti inteleg problema, te-o oprit cineva sa nu conduci masina pe benzina ? citeste tot topicul, inainte sa emiti pareri despre esenta lui.

 

Mai citeste odata postu lu romulus, adica postu numaru 1.

Poti sa ma jignesti in continuare, se pare ca faptu ca ai un portofel mai gros, iti da dreptul sa-mi dictezi mie ce masina sa-mi cumpar, n-am stiut ca trebuie sa cer voie inainte sa pun gume late pe spate, pe viitor ma voi conforma, intr-adevar creste consumul cand pui pe trotineta gume altele decat specificate de producatorul masinii, puteam sa merg si pe 265/35.. da am zis ca asa consuma prea mult masina.

 

Totusi nu am inteles, ai masina de 5000 si esti in foamete de te ataci ?

 

 

 

Stiu ca pe un asa subiect se pot starni multe pasiuni si indarjiri, ca sa nu spun mai mult...

 

Dar sunt curios, de ce preferati una in favoarea celeilalte... Costul nu poate sa fie totul, pentru ca BMW nu e o masina ieftina, deci cei care le cumpara rar fac economii mari la combustibili...

 

De ce in Romania se cumpara un tip de motorizare sau celalalt? In alte parti pot fi si alte considerente, dar de ce la noi se intampla cum se intampla?

 

Cum se impaca idea de sportivitate cu zona rosie la 4.500 rpm?

De ce un cuplu mare, nu este indeajuns pentru unii?

 

Stiu, ca BMW a castigat o cursa de anduranta de 24 ore (gen Le Mans, dar nu mai retin care si acum nu gasesc) cu o masina diesel. De ce nu si in alte parti? De ce abia acum s-a ajuns in Rally Raid la diesel?

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

355/35/18 - porschestyle sa pui pe ea.

 

 

Poate ma lamuresti si pe mine unde intervine consumul in postul ala?

 

Dar sunt curios, de ce preferati una in favoarea celeilalte... Costul nu poate sa fie totul, pentru ca BMW nu e o masina ieftina, deci cei care le cumpara rar fac economii mari la combustibili...

De ce in Romania se cumpara un tip de motorizare sau celalalt? In alte parti pot fi si alte considerente, dar de ce la noi se intampla cum se intampla? (aleg un fel de motorizare sau altul datorit consumului ) un raspuns la intrebarea respectiva a lu romului

Cum se impaca idea de sportivitate cu zona rosie la 4.500 rpm?

De ce un cuplu mare, nu este indeajuns pentru unii?

 

Stiu, ca BMW a castigat o cursa de anduranta de 24 ore (gen Le Mans, dar nu mai retin care si acum nu gasesc) cu o masina diesel (asemeni la audi... castig pus pe seama consumului). De ce nu si in alte parti? De ce abia acum s-a ajuns in Rally Raid la diesel?

 

 

Sunt puse mai multe intrebari la care fiecare din nou da un raspuns.... probabil ca EU sunt prea incapabil sa inteleg un text..

 

 

PS: nu ptueam sa pun mai mare de 265/35/18 ca nu era recomandat de producator si crestea consumul

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Bine mai Lifestyle. Ai dreptate. Diesel e cea mai buna optiune pentru fomistii din noi.

Acum ca ai castigat si toata lumea de cunoaste drept Dr. Lifestyle, nu iti deschizi propriul cabinet?

 

Ca eu, am sa vand cu prima ocazie benzinara mea puturoasa si consumatoare si am sa imi iau un e39 ca al tau( nu indraznesc sa te intreb daca il vinzi) si am sa il las mostenire copiilor mei, sa se bucure si ei de asa masina DIESEL. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu zic una da tu esti fixat sa ma ataci...cica ma leg de tine, da ia-ti masina pe benzina daca-ti permiti, tu nu vezi ca vorbesc de mine si de restu care avem Dieseluri ? am zis eu sa-ti vinzi masina pe benzina si ia-ti disel ? Dupa mintea ta banuiesc ca nu poti ingelege de ce unii oameni si-au luat masini diesel, si in ideea ta aia sunt agricultori, sau ceva in genu.. daca oricum au utilaje agricole... Nu are rost sa te intreb cati km faci pe an, ca la tine banuiesc ca argumentu asta nu exista, poate un om care face 5000 km pe an isi ia benzina da daca ar avea de facut 20.000 pe an si-ar lua masina pe motorina.

 

Pentru tine clar nu e buna alegerea diesel, ca ti-ar fi rusine sa te vada prietenii intr-un bmw pe motorina.

 

Poope : de ce vrea masina pe benzina ? si de ce vinde masina diesel ? el cu gura lui a spus... toti visam, da nu e topic in care sa ne postam visele ...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca pe un asa subiect se pot starni multe pasiuni si indarjiri, ca sa nu spun mai mult...

 

Dar sunt curios, de ce preferati una in favoarea celeilalte... Costul nu poate sa fie totul, pentru ca BMW nu e o masina ieftina, deci cei care le cumpara rar fac economii mari la combustibili...

 

De ce in Romania se cumpara un tip de motorizare sau celalalt? In alte parti pot fi si alte considerente, dar de ce la noi se intampla cum se intampla?

 

Cum se impaca idea de sportivitate cu zona rosie la 4.500 rpm?

De ce un cuplu mare, nu este indeajuns pentru unii?

 

Stiu, ca BMW a castigat o cursa de anduranta de 24 ore (gen Le Mans, dar nu mai retin care si acum nu gasesc) cu o masina diesel. De ce nu si in alte parti? De ce abia acum s-a ajuns in Rally Raid la diesel?

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca pe un asa subiect se pot starni multe pasiuni si indarjiri, ca sa nu spun mai mult...

 

Dar sunt curios, de ce preferati una in favoarea celeilalte... Costul nu poate sa fie totul, pentru ca BMW nu e o masina ieftina, deci cei care le cumpara rar fac economii mari la combustibili...

 

De ce in Romania se cumpara un tip de motorizare sau celalalt? In alte parti pot fi si alte considerente, dar de ce la noi se intampla cum se intampla?

 

Cum se impaca idea de sportivitate cu zona rosie la 4.500 rpm?

De ce un cuplu mare, nu este indeajuns pentru unii?

 

Stiu, ca BMW a castigat o cursa de anduranta de 24 ore (gen Le Mans, dar nu mai retin care si acum nu gasesc) cu o masina diesel. De ce nu si in alte parti? De ce abia acum s-a ajuns in Rally Raid la diesel?

In general, cred ca sunt preferate motoarele diesel pentru consumul redus de combustibil, pentru cuplul (N/m) pe care-l ofera inca de turatii mici si pentru fiabilitate (un motor diesel poate parcurge mult mai multi kilometrii fara reparatii capitale, comparativ cu benzina). In contrapartida, motoarele pe benzina sunt mai silentioase, mai elegante si mai "nervoase", fiind preferatele adeptilor sportivitatii la volan. Totusi, realitatea este ca, pentru a simti intradevar beneficiile unei motorizari pe benzina, este necesar ca motorul respectiv sa aiba o cilindree mare (peste 3000 cmc). Am avut automobile atat pe benzina cat si diesel si, in opinia mea, motorizarile mici, pe benzina, sunt de evitat intotdeauna, deoarece nu ofera nici performante si nici un consum redus de carburanti. Citeam, mai la inceputul topicului, despre o comparatie intre un motor de 2000 cmc pe benzina si unul diesel; intotdeauna il prefer pe cel diesel, pentru ca la putere sensibil egala (aprox. 150-160 C.p. fiecare) dieselul ofera cuplu mult mai mare si consum mai mic. Lucrurile se schimba insa, in cazul cilindreelor mari, unde prefer benzina, desi dieselul are cuplu superior (la BMW, spre exemplu, motorul V8 , turbo-diesel de 4426 cmc ofera 330 C.p. si ...750 N/m!!! - cuplu enorm) dar nu are nici reprizele si nici plaja de turatii ale unui propulsor pe benzina (exemplu V8-ul de pe M3 - 3999 cmc, aspirat, fara intercooler, 420 C.p. si 400 N/m) care este o adevarata incantare pentru fericitul sofer care-l struneste. Deci, daca nu aveti f.f. multi bani de benzina, luati-va diesel.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca pe un asa subiect se pot starni multe pasiuni si indarjiri, ca sa nu spun mai mult...

 

Dar sunt curios, de ce preferati una in favoarea celeilalte... Costul nu poate sa fie totul, pentru ca BMW nu e o masina ieftina, deci cei care le cumpara rar fac economii mari la combustibili...

 

De ce in Romania se cumpara un tip de motorizare sau celalalt? In alte parti pot fi si alte considerente, dar de ce la noi se intampla cum se intampla?

 

Cum se impaca idea de sportivitate cu zona rosie la 4.500 rpm?

De ce un cuplu mare, nu este indeajuns pentru unii?

 

Stiu, ca BMW a castigat o cursa de anduranta de 24 ore (gen Le Mans, dar nu mai retin care si acum nu gasesc) cu o masina diesel. De ce nu si in alte parti? De ce abia acum s-a ajuns in Rally Raid la diesel?

In general, cred ca sunt preferate motoarele diesel pentru consumul redus de combustibil, pentru cuplul (N/m) pe care-l ofera inca de turatii mici si pentru fiabilitate (un motor diesel poate parcurge mult mai multi kilometrii fara reparatii capitale, comparativ cu benzina). In contrapartida, motoarele pe benzina sunt mai silentioase, mai elegante si mai "nervoase", fiind preferatele adeptilor sportivitatii la volan. Totusi, realitatea este ca, pentru a simti intradevar beneficiile unei motorizari pe benzina, este necesar ca motorul respectiv sa aiba o cilindree mare (peste 3000 cmc). Am avut automobile atat pe benzina cat si diesel si, in opinia mea, motorizarile mici, pe benzina, sunt de evitat intotdeauna, deoarece nu ofera nici performante si nici un consum redus de carburanti. Citeam, mai la inceputul topicului, despre o comparatie intre un motor de 2000 cmc pe benzina si unul diesel; intotdeauna il prefer pe cel diesel, pentru ca la putere sensibil egala (aprox. 150-160 C.p. fiecare) dieselul ofera cuplu mult mai mare si consum mai mic. Lucrurile se schimba insa, in cazul cilindreelor mari, unde prefer benzina, desi dieselul are cuplu superior (la BMW, spre exemplu, motorul V8 , turbo-diesel de 4426 cmc ofera 330 C.p. si ...750 N/m!!! - cuplu enorm) dar nu are nici reprizele si nici plaja de turatii ale unui propulsor pe benzina (exemplu V8-ul de pe M3 - 3999 cmc, aspirat, fara intercooler, 420 C.p. si 400 N/m) care este o adevarata incantare pentru fericitul sofer care-l struneste. Deci, daca nu aveti f.f. multi bani de benzina, luati-va diesel.

 

as mai adauga acolo, ca pentru a simti beneficiile unei motorizari pe benzina.... trebuie sa mai si iesi in oras, ca pana la club , tot acolo e ca ai 20i ca ai 45i..

Link to comment
Share on other sites

@Cristi.MD: Aceste discuÞii pornesc de la faptul cã vorbeºti ironic la adresa posesorilor de maºini pe benzinã ºi Încerci sã spui cã posesorul unei maºini pe benzinã stã cu ochii numai pe indicatorul de consum ºi plânge În Întuneric pentru cã nu ºi-a luat diesel.

 

Astfel de generalizĂŁri Âşi pĂŁreri formulate tendenĂžios nu duc la nimic bun.

Link to comment
Share on other sites

Cand a venit vorba sa-mi cumpar masina, am stat si am analizat destul de multe aspecte legate de motoarele pe benzina si cele diesel. Am avut de ales intre un 525i si 525d si pana la urma am ales diesel-ul. Motivul sau motivele, mai bine zis, pentru mine sunt simple: diesel-ul este mai economic(desi asta nu reperezinta un prim factor), cuplu' mai mare la ceva turatii mai mici si putin mai multa comoditate, in sensul ca, nu trebuie sa stai foarte concentrat pe schimbatorul de viteze atunci cand te aventurezi in vreo depasire sau cand mergi intr-o treapta superioara la o viteza prea mica. :)

Am ramas placut impresionat de sunetul motorului pe benzina, cat si a celui pe motorina. In ziua de azi, nu mai reprezinta nici un fel de "afacere" daca e sa optezi intre un benzinar sau un diesel, e doar pur si simplu felul fiecaruia de a gandi si de a intra in posesia unui motor pe placul lui. La cum motorina a ajuns deja peste benzina ca si pret, desi acum cativa ani buni era la jumatate de pret (traiasca baietii nostrii destepti din guvern, ca se gandesc ei la toate cum sa le rezolve mai bine, in scopuri mai putin sau mai MULT benefice pentru ei), totul se rezuma la placerea fiecaruia de a conduce o masina "de ture" sau o "agricola".

Edited by GabSap
Link to comment
Share on other sites

BMW ca traditie prin esenta e o sportiva.....deci cred eu ca benzina o reprezinta....

 

Ca e benzina...ca e motorina,zic eu,BMW sa fie...vb unui om mai in varsta"in asa masina si picioarele iti miros altfel"SCUZE PT VB!

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am condus vreo 15.000km o Octavia 1.9tdi, 109 cp ( foarte misto la consum si demaraj..dar mai putin impresionanta la depasiri, mai ales la cele lungi), influentat si de pretul carburantilor, am facut ceva calcule si am ajuns la concluzia ca la km care ii fac eu pe an se renteaza o benzinara... oricum, intotdeauna am fost atras de benzinare... asa ca neavand bani de o masina mai noua(pt ca domeniul meu de activitate necesita investii anuale, pt ca mai vreau si vreo 2 concedii faine anual cu sotia, pt ca vine si bebe, pt ca mai sunt si alte cheltuieli), m-am orientat catre un 316 din 93-97, dar m-am ales cu un 320i din 09.11.93, de care sunt foarte multumit... asadar BENZINA, deocamdata...nu stiu ce rezerva viitorul..ma refer la tot ceea ce influenteaza pretul carburantilor..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare

mi-a luat ceva timp sa citesc acest topic si, am vazut multe lucruri incorecte scrise aici.

de exemplu reprizele 80-120 mai bune la un diesel sau ceva de genu - nu are rost sa detaliem, te uiti pe curba de cuplu putere si, daca esti in plaja de turatie corecta, benzina castiga. Vorbesc aici de motoarele de 3000. La 2000 cei drept, benzina are un deficit.

 

sau comparatia 335d cu M3. pai desi M3 are motor aspirat de generatie 2000, iar 335d are motor biturbo generatie 2007, M3 inca e in fata.

Ok poti chipui 335d (ceea ce arata ca ai vrut M3 dar nu ai avut bani ) dar atunci de ce nu-l comparam cu noul M3 V8?

 

S-a mai scris ca pe un drum de 500km, castiga dieselu ca nu trebe sa alimenteze, spre deosebire de un benzinar.

pai hai sa fim seriosi, nu te intreci cu cineva pe 500km. Cand vrei sa te iei la intrecere, te iei, vezi care e mai tare, dupa care mergi linistit in continuare.

pai ce multumire ai tu cu dieselu daca vine unu cu benzina, te depaseste si, dupa 1/2h il vezi in benzinarie ca bea o cafea? te bucuri ca l-ai facut???

 

despre benzina vs diesel ....

in primul rand trebuie sa remarcam ultimele generatii de diesel care sunt foarte reusite si, asa cum spuneau unii aici, vine era dieselului.

Parerea mea e ca nu va fi chiar asa si ii intreb pe cei care considera diesel viitorul, de ce nu-si iau benzina cat inca mai pot, adica pana "in momentul cand diesel va bate la fund benzina"???

 

Sa nu uitam ca diferenta de cuplu dintre "d" si "i" de pe hartie nu e asa de mare ca in realitate, datorita rapoartelor, unde benzina are mult de castigat.

Si despre raspunsul promp pe care il are benzina, in comparatie cu dieselu.

 

despre motoarele din ziua de azi.. de exemplu intre 330d si 330i, clar 330d e varianta rationala. Ai performante apropiate dar la un cost mult mai mic. Insa la fel de rationala, mai ales pt Romania, este alegerea unui 320d in detrimetul unui 330d.(330d fiind unul pe care orice fan diesel si-l doreste).

Asadar cu totii ascultam si sufletul, nu doar capul cand alegem o masina. Parerea mea, cand alegi 330d in fata lui 330i, nu alegi pentru cuplul mare si performantele bune ale dieselului, ci iti spui, nu merita sa dau atat in plus pe benzina. Cu totii suntem pasionati de masini, unii insa duc "nebunia asta" pana la final si aleg benzina negandindu-se la beneficiile dieselului. Dar daca gandesti prea mult si alegi diesel si ajungi la 50 de ani, plin de bani datorita economiilor de la benzinarii, poate o sa fie prea tarziu si o sa-ti para rau ca nu ai ales benzina.

 

deci, parerea mea personala, diesel e foarte bun acuma la multe capitole, dar nu mai spuneti ca au performante superioare fata de benzina pt ca nu este asa.Chiar daca diferentele nu mai sunt asa de mari, multi sunt dispusi sa plateasca pt ele.

 

marele atu al dieselului este consumul.

dar hai atunci sa ne luam cu totii prietene mai urate, ca vor consuma mai putin, vor sta mai mult pe acasa si, vor face curat mai des. Nu stiu cati dintre noi doresc asta.

 

cand nu o sa-mi permit sa platesc benzina ce trebe sa fac? sa cumpar un diesel? pentru mine cred ca nu. prefer sa merg 4 zile cu masina si,

in ziua din saptamana cand e mai frumos afara merg pe jos,aleg drumurile prin parcuri, ma relaxez, pt ca am nevoie si de asa ceva.

 

am 25 de ani si asa gandesc acuma. dar daca nu acuma, atuni cand ?

 

sunt convins ca nu am atins la punctul sensibil pe nici un fan "d" dar am sa va pun mai jos un post de pe Pistonheads, care pe mine m-a impresionat. l-am mai postat aici pe forum, dar cred ca-si are rostul si in acest topic.

 

 

 

!!!!!!!!!!

At the age of 38 I've finally discovered that life is infinitesimally short. It is osbcenely brief and you must squeeze every moment out of it.

 

I, to my very great shame, have not been doing this. Two years ago I made a huge blunder. A blunder greater than the vast amount of money I lost in an internet venture in 2000, greater than the preposterous game of "who can leave starting their revison latest" I used to play with Am Benzina,o sa imi iau tot benzina,bmw pe benzina e cu adevarat o masina sportiva de serie....luni plec sa-mi iau un 335i-coupe,asta are facultate))))))))0bv tie frumos diplomat etc

Link to comment
Share on other sites

Eu am ales benzina, sunt fan benzina de cand ma stiu cu toate ca pe distante scurte mi-o cam iau de la un diesel. M-a facut spaceboy cu un 320d de 136 cai dar eu nici macar nu am mai apucat sa schimb a 3-a. Dar nu as da benzina pe diesel pentru nimic in lume:)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.