Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Desi nu ai fost foarte coerent in post, ai pus punctul pe i.

 

"dar hai atunci sa ne luam cu totii prietene mai urate, ca vor consuma mai putin, vor sta mai mult pe acasa si, vor face curat mai des. Nu stiu cati dintre noi doresc asta" <- super tare :)

 

Si mie imi place la nebunie sa ma plimb cu masina mea, imi place cum suna, imi plac turatiile inalte, benzina rules. Nu imi pare rau de banii ce ii dau pe benzina.

 

Si oricum, diferenta de consum nu este asa de mare, cum zic unii. Nu inteleg cum vad unii sportivitatea in Diesel ... in fine :)

Link to comment
Share on other sites

"salutare

mi-a luat ceva timp sa citesc acest topic si, am vazut multe lucruri incorecte scrise aici.

de exemplu reprizele 80-120 mai bune la un diesel sau ceva de genu - nu are rost sa detaliem, te uiti pe curba de cuplu putere si, daca esti in plaja de turatie corecta, benzina castiga. Vorbesc aici de motoarele de 3000. La 2000 cei drept, benzina are un deficit.

 

sau comparatia 335d cu M3. pai desi M3 are motor aspirat de generatie 2000, iar 335d are motor biturbo generatie 2007, M3 inca e in fata.

Ok poti chipui 335d (ceea ce arata ca ai vrut M3 dar nu ai avut bani ) dar atunci de ce nu-l comparam cu noul M3 V8?

 

S-a mai scris ca pe un drum de 500km, castiga dieselu ca nu trebe sa alimenteze, spre deosebire de un benzinar.

pai hai sa fim seriosi, nu te intreci cu cineva pe 500km. Cand vrei sa te iei la intrecere, te iei, vezi care e mai tare, dupa care mergi linistit in continuare.

pai ce multumire ai tu cu dieselu daca vine unu cu benzina, te depaseste si, dupa 1/2h il vezi in benzinarie ca bea o cafea? te bucuri ca l-ai facut???

 

despre benzina vs diesel ....

in primul rand trebuie sa remarcam ultimele generatii de diesel care sunt foarte reusite si, asa cum spuneau unii aici, vine era dieselului.

Parerea mea e ca nu va fi chiar asa si ii intreb pe cei care considera diesel viitorul, de ce nu-si iau benzina cat inca mai pot, adica pana "in momentul cand diesel va bate la fund benzina"???

 

Sa nu uitam ca diferenta de cuplu dintre "d" si "i" de pe hartie nu e asa de mare ca in realitate, datorita rapoartelor, unde benzina are mult de castigat.

Si despre raspunsul promp pe care il are benzina, in comparatie cu dieselu.

 

despre motoarele din ziua de azi.. de exemplu intre 330d si 330i, clar 330d e varianta rationala. Ai performante apropiate dar la un cost mult mai mic. Insa la fel de rationala, mai ales pt Romania, este alegerea unui 320d in detrimetul unui 330d.(330d fiind unul pe care orice fan diesel si-l doreste).

Asadar cu totii ascultam si sufletul, nu doar capul cand alegem o masina. Parerea mea, cand alegi 330d in fata lui 330i, nu alegi pentru cuplul mare si performantele bune ale dieselului, ci iti spui, nu merita sa dau atat in plus pe benzina. Cu totii suntem pasionati de masini, unii insa duc "nebunia asta" pana la final si aleg benzina negandindu-se la beneficiile dieselului. Dar daca gandesti prea mult si alegi diesel si ajungi la 50 de ani, plin de bani datorita economiilor de la benzinarii, poate o sa fie prea tarziu si o sa-ti para rau ca nu ai ales benzina.

 

deci, parerea mea personala, diesel e foarte bun acuma la multe capitole, dar nu mai spuneti ca au performante superioare fata de benzina pt ca nu este asa.Chiar daca diferentele nu mai sunt asa de mari, multi sunt dispusi sa plateasca pt ele.

 

marele atu al dieselului este consumul.

dar hai atunci sa ne luam cu totii prietene mai urate, ca vor consuma mai putin, vor sta mai mult pe acasa si, vor face curat mai des. Nu stiu cati dintre noi doresc asta.

 

cand nu o sa-mi permit sa platesc benzina ce trebe sa fac? sa cumpar un diesel? pentru mine cred ca nu. prefer sa merg 4 zile cu masina si,

in ziua din saptamana cand e mai frumos afara merg pe jos,aleg drumurile prin parcuri, ma relaxez, pt ca am nevoie si de asa ceva.

 

am 25 de ani si asa gandesc acuma. dar daca nu acuma, atuni cand ?

 

sunt convins ca nu am atins la punctul sensibil pe nici un fan "d" dar am sa va pun mai jos un post de pe Pistonheads, care pe mine m-a impresionat. l-am mai postat aici pe forum, dar cred ca-si are rostul si in acest topic.

 

 

 

!!!!!!!!!!

At the age of 38 I've finally discovered that life is infinitesimally short. It is osbcenely brief and you must squeeze every moment out of it.

 

I, to my very great shame, have not been doing this. Two years ago I made a huge blunder. A blunder greater than the vast amount of money I lost in an internet venture in 2000, greater than the preposterous game of "who can leave starting their revison latest" I used to play with Am Benzina,o sa imi iau tot benzina,bmw pe benzina e cu adevarat o masina sportiva de serie....luni plec sa-mi iau un 335i-coupe,asta are facultate."

 

 

 

 

Foarte bine scris, gandit, exprimat, esti baiat destept. Jos palaria :)

Edited by Remus R.
Link to comment
Share on other sites

Este pasionat dar incorect.

 

"marele atu al dieselului este consumul.

dar hai atunci sa ne luam cu totii prietene mai urate, ca vor consuma mai putin, vor sta mai mult pe acasa si, vor face curat mai des. Nu stiu cati dintre noi doresc asta."

 

Pun si eu niste intrebari:

La o utilizare de zi cu zi.. care este diferenta intre 0-100km/h de 1 sec ? La condusu de zi cu zi 1 secunda 2 secunde = 0...

Sportivitatea in ce consta ? viteza de varf ? acceleratie ? sunet ? Cineva poate argumenta ca nu iei 316i ptr sportivitate.. si daca aceia au voie sa traiasca, au voie si cei cu dieselul.

 

 

Ai 25 de ani.. "daca nu acum atunci cand..." ai spus foarte corect, dar din pacate dupa mentalitatea multora, orice 316i este peste orice "d" lucru foarte departe de adevar...

 

Problema se pune la consum, ptr performante apropiate, unii renunta la zgomotu unui motor pe benzina, pentru km in plus... nu-mi e tot una sa bag 3-4 plinuri pe luna sau sa bag 6-7.... mai trebuie sa si mananc.. Intr-adevar cand bagi 1 plin pe luna.... atunci ti se rupe ....

 

Dar din pacate sunt si fani ale motoarelor pe benzina.. care baga 1 plin pe luna.. si conduc si un 316i... si asta e trist... si sunt posesori de diesel care fac acelas lucru, si este si mai trist... da macar ei din start au pornit in ideea ca nu-si permit consum..

 

Eu am doar 24 de ani, ma duc pe autostrada.. pot circula cu 160-180-210 km/h ca si cu un benzinar, pot depasi linistit, ca si cu un benzinar, prin oras ma plimb la fel ca si cu un benzinar, diferenta e ca fac 1000 km cu un plin de motorina in conditiile astea.... "de adrenalina pura"...

 

Degeaba discutam aici.. ca aici se poarta.. discutii geva in genu.. fanii bmw cu fanaticii bmw... fiecare are dreptate in felul lor.

 

Eu unul nu pot sa afirm... fac DOAR 10.000 km/an si atunci iau benzina, mi-am luat un diesel sa fac cati km vreau eu....

Toti suntem constransi de imprejurari.. nivelul social, si asa mai departe, de ce sa fiu constrans si de consumul de la masina ? :)

 

Dupa atata bullshit spus.. hai sa vorbim serios

 

Daca tot e sa punem problema , de diesel vs benzina in ziua de astazi, pe drumurile publice... diferenta o face soferul...si cat de dispus e sa riste, pot avea m5.. ca pe drumuri nationale mai mult de 140 km/h nu merg... si in modu asta poate sa ma faca oricine destul de hotarat sa mearga mai tare, pe autostrazi, o tin in general pe la 160-170 km/h.. de aveam benzinar tot la aceeasi viteza o tineam.. si ma putea face orice sofer hotarat sa o tina la 180 km/h... sau.. vine cate-un porsche cayenne ce te impinge din spate... te depaseste, apoi o tii dupa el. si dupa 15 km semnalizeaza dreapta ca nu mai are chef de distractie ? si vrea sa-si reia drumul linistit ? ce conteaza atunci ca are cayenne si eu un amarat de diesel ? Eu privesc lucrurile din punctul asta de vedere...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Tie iti trebuie ochelari ca nu privesti bine.

Te agiti incontinuu cu 525ul tau, iei orice discutie foarte personal. Singurul agitat dupa consum esti tu, nu este post in care sa nu aduci in vorba consumul.

Nimeni nu a zis ca sa nu mai existe diesel sau ce vorbesti tu pe acolo. Care e rostul postului tau?

 

Nu are rost sa mai continuam ca ajungem la aceeasi discutie.

 

 

L.E: ce tare esti ca mergi pe autostrada cu 180-210 ... ce mi-as dori si eu, numai consuma asa muuult :)

Ca si un benzinar - crezi tu...

 

ORICUM TOTI STIM CA ITI DORESTI UN BENZINAR

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

am 25 de ani si asa gandesc acuma. dar daca nu acuma, atuni cand ?

Foarte bine spus...

Eu am 136 cai acum si vreau cel putin 200 si tractiune spate (adica bmw 530d) la urmatoare masina.

Toata lumea imi spune:

 

Q: De ce ai nevoie de atatia cai?

A: Pai...fuge mai repede, depasiri mai rapide.

Q: Pai tu cu ce viteza mergi in general?

A: 100-140 km/h in afara localitatii cu scurte reprize de 160-180 cand este loc si am chef de adrenalina.

Q: Pai lasa ca 120 merge si cu dacia.

A: Da dar cu dacia prinzi 120 intr-un minut.

Q: Si cine te grabeste, nu tot acolo ajungi??

A: oooooooooofffffffffffffffffff n-o mai scot la capat cu voi.

 

In fine ideea e ca toata lumea nu ma intelege de ce vreau asa multi cai. Pai cand te bagi in depasire si vezi ca boul/vaca accelereaza si vine tir din fata si nu mai ai timp sa termini depasirea ce faci? Parca era altceva daca aveai 200 cai si nu-ti mai statea nimeni in fata.

 

Am ceva mai putini ani decat tine si iti dau perfecta dreptate. Cand o sa am familie si copii o sa-mi iau o masina breck si n-o sa mai am nevoie de motoare de 500 N/M cuplu

 

Ontopic: Diesel pt simplu fapt ca trage mai bine in ture joase comparativ cu benzina si pentru ca imi place huruitul de la diesel.

Link to comment
Share on other sites

bita, am citit postul tau si mi s-a parut ca-l stiam de undeva :)

 

trebuia sa pui povestioara in engleza pana la sfarsit. e destul de neclar unde se termina povestioara si unde incepe ceea ce ai vrut tu sa spui.

postul intreg este tot pe acest topic, la pagina 85 ( povestioara in engleza am citit-o de pe Pistonheads si am pus-o aici pentru ca mi se pare foarte reusita, so, pentru cine nu a citit, cred ca merita: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...=86&st=1680 )

 

daca-ti iei un 335i e92, te felicit. si eu am avut de gand sa achizitionez un exemplar insa, usor usor vad ca se indeparteaza de mine ( doar e criza financiara nu? :) )

 

@Cristi.MD nu cred ca sunt incorect.

cunosc destul de bine dieselu din ziua de azi si sunt de acord cu unele chestii care le spui.

dar daca zambesc mai mult cand merg cu benzina, ce sa-i fac?

fiecare stie ce-i place si alege masina ca atare.

Link to comment
Share on other sites

Deci e super tare povestioara. Merita citita.

I'll outline:

 

I'd absorbed too much smug toss about "real world performance", read about "effortless overtaking" once too often and actually started to believe that torque was all that really mattered.

 

The hideous all-pervading nightmare and lie that is the modern diesel.

 

Freedom from yet another fvcking story about how many miles they got out of a tankful.

 

Every roundabout becomes a glorious wail of preposterous wheelspinning slides.

 

The relentless glares and tutting from casual road users as I pointlessly blip at every opportunity.

 

There's a finite amount of oil left. Don't let it simper away in justifications of real world performance. Get yourself out there in the 330i and let those revs wail.

 

Genial!

 

Tin sa le multumesc celor ce isi cumpara diesel-uri, pentru ca prelungesc rezerva de petrol, iar noi, cei cu benzinare, putem sa profitam mai mult :)

Link to comment
Share on other sites

Dar din pacate sunt si fani ale motoarelor pe benzina.. care baga 1 plin pe luna.. si conduc si un 316i... si asta e trist...

 

Hmm.. eu am 318i si fac cam 1 plin pe luna. Asta e trist? Merg 5 zile pe saptamana la serv, care este la 5-6 km de locuinta mea. Ies seara (nu chiar seara de seara) la plimbare prin oras cu prietenii (suc/club/acasa la vre-un prieten/etc). Unde este tristetea? De ce sa fac mai multe plinuri?

 

 

Mie mi se pare ca o discutie benzina vs. diesel are rost doar in cazul in care noi, userii, suntem piloti sau manageri de curse. Si ne contrazicem ce sa ne cumparam astfel incat sa scoatem un timp cat mai bun pe pista, dar si cheltuieli cat mai mici pentru echipa. Ori noi nu suntem asa ceva. Suntem oameni diferiti cu meserii/placeri/nevoi diferite. Unul care adora cuplul de diesel n-are nevoie sa-i spuna ala cu benzinar ca masina lui, desi are cuplu mai mic, e mai rapida. El si-a cumparat-o pentru cuplu, nu pentru 2 secunde in minus pana la suta. Sau invers, cel cu benzina a vrut sportivitate. Nu are nevoie de glumele celui cu diesel referitoare la consum. Consumul este cea mai mica grija a lui!

 

Ideea este ca, spre deosebire de exemplul de mai sus cu pilotii, unde scopul era unul singur pentru toti: performante maxime, costuri minime; aici, in realitate, scopul difera de la user la user. Nu exista "i" e superior "d-ului" sau invers. Exista "i" este mai bun decat "d" IN CAZUL lui X, sau viceversa.

Link to comment
Share on other sites

Tie iti trebuie ochelari ca nu privesti bine.

Te agiti incontinuu cu 525ul tau, iei orice discutie foarte personal. Singurul agitat dupa consum esti tu, nu este post in care sa nu aduci in vorba consumul.

Nimeni nu a zis ca sa nu mai existe diesel sau ce vorbesti tu pe acolo. Care e rostul postului tau?

 

Nu are rost sa mai continuam ca ajungem la aceeasi discutie.

 

 

L.E: ce tare esti ca mergi pe autostrada cu 180-210 ... ce mi-as dori si eu, numai consuma asa muuult :)

Ca si un benzinar - crezi tu...

 

ORICUM TOTI STIM CA ITI DORESTI UN BENZINAR

 

Nu ma agit, numa nu vrei sa vorbesc de 320d-u lu nustiu care, nu este normal sa dau exemplu masina mea ? a lu kretu ii mai tare.. vrei sa vb despre aia ?

Chiar si in postul aplaudat de tine.. era vorba de consum, se prezinta mirific niste avantaje... ale benzinarului.. 0-100km/h mai scurt si alte povesti, si spuneam in general (da te-ai ofticat tu), ca in viata de zi cu zi... 2 secunde la 0-100 km/h e egal cu zero, sau ca pentru autostrada, ca ai benzina ca ai diesel tot acolo e, sau ca ptr mers dupa paine tot acolo e ce masina ai, unde chiar conteaza ? la liniute si pe ceva circuite.. si cum de circuite nu cred ca poate fi vorba, raman liniutele, la care intr-adevar ar fi absurd sa mergi cu un diesel.

 

ai dreptate Vl4d.. imi doresc un benzinar... dar de 3,6 L in sus... asa ca momentan stau pe curu meu. Sau ai vrea sa laud motoru de pe un 911 sau ce masina mai vreau pe benzina ? nu ti se pare normal sa prezint ce am ?

 

Cati dintre voi fani sportivi ati mers la curse, sau macar la liniute... ? sau sunteti din aia.. care va laudati cu datele tehnice ? ca nu aveti ocazia niciodata sa testati in drum spre brutarie sau spre club ?

 

 

Vl4d: te tot ataci aiurea, daca ti-am zis ca fac multi km, ma faci tirist.. sau sofer de dube, sau cine mai stie ce... si ma acuzi pe mine .... nu stiu care-ti e problema... ? Mie nu-mi e tot una ca platesc pe 30.000 km/an 87.000.000 lei sau 108.000.000 lei... e atat de simplu.... decat un 316-318i mai bine un 525d.. sau un 330d...

 

Dar din pacate sunt si fani ale motoarelor pe benzina.. care baga 1 plin pe luna.. si conduc si un 316i... si asta e trist...

 

Hmm.. eu am 318i si fac cam 1 plin pe luna. Asta e trist? Merg 5 zile pe saptamana la serv, care este la 5-6 km de locuinta mea. Ies seara (nu chiar seara de seara) la plimbare prin oras cu prietenii (suc/club/acasa la vre-un prieten/etc). Unde este tristetea? De ce sa fac mai multe plinuri?

 

 

Mie mi se pare ca o discutie benzina vs. diesel are rost doar in cazul in care noi, userii, suntem piloti sau manageri de curse. Si ne contrazicem ce sa ne cumparam astfel incat sa scoatem un timp cat mai bun pe pista, dar si cheltuieli cat mai mici pentru echipa. Ori noi nu suntem asa ceva. Suntem oameni diferiti cu meserii/placeri/nevoi diferite. Unul care adora cuplul de diesel n-are nevoie sa-i spuna ala cu benzinar ca masina lui, desi are cuplu mai mic, e mai rapida. El si-a cumparat-o pentru cuplu, nu pentru 2 secunde in minus pana la suta. Sau invers, cel cu benzina a vrut sportivitate. Nu are nevoie de glumele celui cu diesel referitoare la consum. Consumul este cea mai mica grija a lui!

 

Ideea este ca, spre deosebire de exemplul de mai sus cu pilotii, unde scopul era unul singur pentru toti: performante maxime, costuri minime; aici, in realitate, scopul difera de la user la user. Nu exista "i" e superior "d-ului" sau invers. Exista "i" este mai bun decat "d" IN CAZUL lui X, sau viceversa.

 

Ideea ce vroiam sa o subliniez, era ca sunt multi care de "fun benzina" cumpara cel mai slab benzinar si tot n-au bani de benzina ... ca doar ei is pasionati... si in aceeasi idee sunt care nu-si permit un bmw... incearca pe diesel fiind constienti de "cheltuieli".. si tot nu fac fata.

 

Sunt de acord cu tine.. e aiurea o discutie benzina vs diesel, cand noi mergem dupa paine cu masina, mergem la club, mai mergi la mare... Nici macar nu are legatura cu cuplul, are legatura cu faptul ca in oras 190 cp de la un diesel tot acolo e cu 190 cp de la un benzinar..... si cele 2 secunde de care vorbesti tu.. pe la semafoare prin aglomeratie nu exista....

Intr-adevar "i" este superior decat un "d" IN CAZUL lui "X", dar nici asta nu se accepta pe forum, numai daca "i"-ul este totdeauna superior "d-ului"... daca zici cumva ca un 330d e mai bun ca un 316i deja e blasfemie.... sau apare vechea scuza "nu se pot compara domle.. una e turbo si una e aspirata".... Ce sa-i faci asta-i viata...

 

Vl4d: la cat combustibil ard.. sigur nu se face economie din cauza mea... mai degraba cumparati-va 330i-uri si 550i-uri si M-uri.. si iesiti cu ele odata la 3 luni...sa ajunga cobustibilul.... pentru noi care chiar avem de umblat cu masinile

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

@Cristi.MD a.k.a Lifestyle: Este nevoie sã repeÞi obsesiv faptul cã, dupã parerea ta, un posesor de maºinã pe benzinã are o viatã tristã ºi este constrâns de consumul maºinii sale?

 

Este chiar atât de greu sã porÞi o discuÞie doar cu argumente, fãrã subÎnÞelesuri tendenÞioase?

Link to comment
Share on other sites

E ciudat cat de multa ura aveti impotriva dieselului. Mai vine cate unul si ii mai face tractoristi pe posesorii de diesel, mai face pipi pe tdi, mai compara dieselul cu o femeie urata. Nu inteleg de unde va vine ura asta.
Link to comment
Share on other sites

Ti se pare.

 

Atat doar ca sunt persoane carora le place dieselul(pt cuplul mare si chiar si pt sunet - pe astia ii admir) si persoane carora le place benzina. Si mai sunt persoane carora le place benzina dar isi iau diesel ca nu isi permit benzina si devin obraznici.

 

Treaba cu avatarul sau cu semnaturile nu trebuie luata in considerare. Nu cred ca e asa o ofensa mare avatarul lui Alexxx, mie chiar imi place.

Link to comment
Share on other sites

Nu mi se pare. Sint o suta de pagini in care vine unul si rade de diesel in diferite feluri, iar cei cu diesel incearca sa explice si celor care n-au calcat in viata lor intr-unul ca nu zdrangane geamul, nu face ca tractorul, are performante decente spre bune, consuma mai putin, etc. Pana la urma e alegerea fiecaruia, dar nu inteleg de unde vine ura si batjocura fata de diesel a benzinarilor.

 

Iar asta cu obraznicii care nu-si permit un consum de benzina parca e un laitmotiv. Probabil forumul e plin de copii care au primit un benzinar de la parinti si cred ca daca ei nu se ajung cu banii de buzunar pentru benzina toata lumea e la fel. Se poate observa foarte usor ca majoritatea posesorilor de diesel sint oameni la casa lor, cu familii, responsabilitati, etc. Si viceversa, cei plini de glume la adresa dieselului sint in mare majoritate tineri elevi, studenti sau baieti de Dorobanti.

Link to comment
Share on other sites

Cum am mai spus, ti se pare. Ai citit gresit. Cei cu motoare diesel o tot tin sus si tare cu performanta masinilor lor si cu consumul mic pe care il scot. Si cat de mult umbla ei si tot asa.

 

La fel faci si tu, poate din cauza ca ai un diesel. Eu nu urasc dieselul sau pe posesorii de diesel, ci doar doresc sa stea fiecare in banca lui. Ai sa fii surprins cati din cei de pe forum si-au luat benzinarele din proprii bani si nu primite de la parinti. Fiecare isi cumpara ce ii place.

 

70 sau 80 % care au scris aici au diesel. Si tot ei sunt cei care au facut galagie cand li s-a zis ca virgula cuplul si consumul nu sunt totul. Nu inteleg ce topic ai citit tu ca sa tragi concluziile de mai sus.

 

 

Oricum, mi-am dat seama ca nu ai inteles nimic din postul meu de mai sus, si tu o tii sus si tare cu dieselul si numai vezi nimic inafara. Deci nu esti obiectiv.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de acord cu ce scrie AVlad, dar nu cred ca este cazul sa punem chiar totul la suflet. In definitiv, din momentul in care dam "click" pe Login, ne asumam riscurile unei comunitati pestrite, asta ca sa ma exprim eufemistic.
Link to comment
Share on other sites

Oricum, mi-am dat seama ca nu ai inteles nimic din postul meu de mai sus, si tu o tii sus si tare cu dieselul si numai vezi nimic inafara. Deci nu esti obiectiv.

Daca tot ai adus vorba de obiectivitate o sa te intreb cati metri ai condus un diesel BMW?

Link to comment
Share on other sites

cati metri ai condus un diesel BMW?

 

 

Liniste si pace, cred ca ii numara ....

 

 

 

Edit: Scuzati off-topicul, acum am observat. In RO nu s-au dat ceasurile in urma, ca vad o diferenta de doua ore inte posturi la doar un meridian distanta. Sau nu a fost reglata ora forumului?

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Vl4d: te tot ataci aiurea, daca ti-am zis ca fac multi km, ma faci tirist.. sau sofer de dube, sau cine mai stie ce... si ma acuzi pe mine .... nu stiu care-ti e problema... ? Mie nu-mi e tot una ca platesc pe 30.000 km/an 87.000.000 lei sau 108.000.000 lei... e atat de simplu.... decat un 316-318i mai bine un 525d.. sau un 330d...

 

Nici ca am cum sa te contrazic. Fireste ca mi-as fi luat un 525d sau un 330d in locul la 318i actual. DACA AR FI AVUT ACELASI PRET! Din cate cunosc eu cele 2 modele diesel mentionate de tine sunt mult mai scumpe decat 316i sau 318i. Deci ai aberat putin.. E ca si cum ai spune: "Mah, mai bine ma mut intr-o vila de 300k E decat sa dorm pe strada."

Link to comment
Share on other sites

Cum am mai spus, ti se pare. Ai citit gresit. Cei cu motoare diesel o tot tin sus si tare cu performanta masinilor lor si cu consumul mic pe care il scot. Si cat de mult umbla ei si tot asa.

 

La fel faci si tu, poate din cauza ca ai un diesel. Eu nu urasc dieselul sau pe posesorii de diesel, ci doar doresc sa stea fiecare in banca lui. Ai sa fii surprins cati din cei de pe forum si-au luat benzinarele din proprii bani si nu primite de la parinti. Fiecare isi cumpara ce ii place.

 

70 sau 80 % care au scris aici au diesel. Si tot ei sunt cei care au facut galagie cand li s-a zis ca virgula cuplul si consumul nu sunt totul. Nu inteleg ce topic ai citit tu ca sa tragi concluziile de mai sus.

 

 

Oricum, mi-am dat seama ca nu ai inteles nimic din postul meu de mai sus, si tu o tii sus si tare cu dieselul si numai vezi nimic inafara. Deci nu esti obiectiv.

 

 

Ciupanezu: am specificat ca sunt si posesori de diesel.. tristi , multi, si trebuie sa recunosti ca sunt si posesori de benzinare tristi.. iar la fel de multi, nu trebuie sa te simti ofensat nici tu, nici Vl4d, ca nu stiu cat mancati , sau cat va permiteti, sau oricum de tine stiu ca-ti permiti, deci clar nu erai cel vizat, dar iti place sa fii avocatul poporului, si Vl4d la fel....

 

Vl4d: ideea de a fi corect, si de a fi obiectiv, la tine nu exista, afirmi anumite treburi despre mine, lucruri care la randul meu nu mi le-am permis despre tine...

 

1. Nu sti ce meserie am, sau ce dube conduc

2. Nu sti cat imi permit si cat nu imi permit

 

Deci nu ma cunosti.

 

Faptul ca am un diesel nu un benzinar, este o alegere rationala in contextul in care traiesc. Am mentionat nu mi-e tot una ca dau 108.000.000 lei pe benzina sau 87.000.000 lei pe motorina. Daca asta ma face muritor de foame... rusine voua, pot sa conduc 10.000 km/an la fel de bine si sa reduc cheltuielile pe combustibil la jumatate... (benzina), dar de ce sa ma limitez ? ca ma considera Vl4d muritor de foame ca am diesel ?

 

Nu cred ca te-am facut sarac , sau muritor de foame, la fel nici pe ciupanezu.

 

Vl4d: daca esti curios, citeste-mi posturile si cauta 1 in care am zis ca dieselul e mai performant ca cele pe benzina, si atunci ai dreptu sa ma jignesti, cum o faci de ceva vreme de ceva vreme in repetate randuri. Exceptie fac cele cand susint clar ca un 330d e mai performant decat un 316i, aici deja nu se stie care e ala mai muritor de foame...

 

Daca noi cei cu diesel trebuie sa stam in banca noastra, trebuie sa stea in banca lor si cateva motorizari de la benzina.

 

Nu se poate sa vina unu cu un e60 530d.. si sa fie facut de cacao ca are masina de 2 lei de unu cu un e39 523i....care mai mult il tine in parcare decat pe sosea...

 

Vl4d: te tot ataci aiurea, daca ti-am zis ca fac multi km, ma faci tirist.. sau sofer de dube, sau cine mai stie ce... si ma acuzi pe mine .... nu stiu care-ti e problema... ? Mie nu-mi e tot una ca platesc pe 30.000 km/an 87.000.000 lei sau 108.000.000 lei... e atat de simplu.... decat un 316-318i mai bine un 525d.. sau un 330d...

 

Nici ca am cum sa te contrazic. Fireste ca mi-as fi luat un 525d sau un 330d in locul la 318i actual. DACA AR FI AVUT ACELASI PRET! Din cate cunosc eu cele 2 modele diesel mentionate de tine sunt mult mai scumpe decat 316i sau 318i. Deci ai aberat putin.. E ca si cum ai spune: "Mah, mai bine ma mut intr-o vila de 300k E decat sa dorm pe strada."

 

Nu. Departe de mine gandul acesta, era vorba strict de mine, domnul Vl4d nu ia in considerare si motivul economic, in alegerea fiecarui autoturism, el trage concluzia urmatoare. Diesel ? inseamna ca nu iti permiti, sau ca esti muritor de foame.

Daca ii aduc argumente ...pret/consum etc.... nu le ia in considerare la diesel, dar dupa cum spui tu.. aceleasi motive determina alegerea unui motor pe benzina.

 

Eu sunt constient de treaba asta, el nu este, explica-i lui.

 

"Mah, mai bine ma mut intr-o vila de 300k E decat sa dorm pe strada."

 

Dupa cum spune el... astia cu diesel tre sa stea in banca lor sa taca... postul respectiv era in ideea in care peste tot pe topic, cei cu diesel tre sa taca ca au "trompete" de masini , ca sa iau expresii de-a lu Vl4d, si vroiam sa evidentiez ca nu e chiar asa, chiar si cand este vorba de performante.

 

Zicea cineva mai sus.. topicul acesta a ajuns unde este, datorita elevilor, baietilor de dorobanti, si alte cateva specimene, care au introdus in topic, expresii de genu "utilaje agricole", "tractoare", si alte lucruri

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

:)

 

va rog sa reveniti la parametri, aici se discuta despre masini, nu despre persoane...

altfel incepem cartonasele...

 

on topic: cred ca nevoia fiecaruia domina gusturile celorlalti!

asa ca fiecare isi cumpara ce crede ca e mai bun pt sine, nicidecum pt ceilalti...

iar sustinerea pana in panzele albe a unei teorii despre alegerea facuta, atrage simpatii, dar si antipatii...

 

m-am simtit dator atrag celor care vor sa se aventureze in polemici inutile...

 

PS: BMW inseamna performanta, placerea de a conduce, indiferent de combustibil!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.