Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ciudat e ca nu o sa vezi nici un posesor de diesel sa zica.. "placerea de a conduce, e doar la diesel" cum vezi la posesorii de motoare pe benzina.

 

La capitolul performante,cum spuneam mai sus undeva, orice motorizare ai intalni pe sosele, diferenta o face soferul si cat are de cand sa riste pentru un loc mai in fata intr-o coloana interminabila de masini..

Link to comment
Share on other sites

De ce ne-ar fi rusine? Conduc masina pe care am visat-o de cand a aparut si sunt atat de legat de ea, ca nu am sa o schimb prea curand. Nu incepeti iar cu banii, ca sunteti offtopici! Pasiunea este in primul rand pentru masina si abia apoi pentru marca, eu asa gandesc!
Link to comment
Share on other sites

@avlad: nu imi incap pe ecranul calculatorului metri condusi cu bmw diesel. Culmea ca tot un 525D am condus. Am facut intreaga Germanie in masina aia, deci, pot sa imi formez o parere.

 

@CC23298: unele persoane mai au si altceva de facut inafara de a da F5 sa vada daca a mai raspuns cineva la ironiile personale. Eu primesc pe mail notificari cu cel putin 30 minute delay.

 

@cristi.MD: nu te-am facut sofer de duba. Nu stiu unde ai vazut. Plus ca nu e nici o rusine in a fi sofer de duba.

 

" Nu se poate sa vina unu cu un e60 530d.. si sa fie facut de cacao ca are masina de 2 lei de unu cu un e39 523i....care mai mult il tine in parcare decat pe sosea... " - tot te referi la situatiile astea ipotetice. Da arata ceva concret, nu fabula. Si iarasi, cum spunea si Ciupanezu, faci referire la cel care isi tine benzinaru in parcare ca nu are bani de benzina ... trist

 

Verificati ultimele posturi, si apoi ziceti cine a luat-o personal treaba cu diesel vs benzina. Cum zice b50xxl, conteaza placerea de a conduce. Mie imi place sa conduc benzinar. Foarte mult. In viata de zi cu zi nu are avantaje foarte mari, probabil ca daca as lua un D de 2 ani nu as avea nici o problema cu injectoare, turbo sau alte prostii si as face numai o economie mai mare. Dar cu toate astea imi place benzinarul meu, ma simt bine de fiecare data cand ajung la 6000 rpm, imi place sunetul.

 

Daca voua va place dieselul, e fix treaba voastra.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: am specificat ca sunt si posesori de diesel.. tristi , multi, si trebuie sa recunosti ca sunt si posesori de benzinare tristi.. iar la fel de multi, nu trebuie sa te simti ofensat nici tu, nici Vl4d, ca nu stiu cat mancati , sau cat va permiteti, sau oricum de tine stiu ca-ti permiti, deci clar nu erai cel vizat, dar iti place sa fii avocatul poporului, si Vl4d la fel....

 

ÂŞi de ce te intereseazĂŁ pe tine de posesorii de diesel / benzinĂŁ care sunt triÂşti, care nu au bani, care nu-Âşi permit sĂŁ meargĂŁ cu maÂşina?

 

Nu-mi place sĂŁ fiu avocatul poporului ĂŽnsĂŁ ce rost are sĂŁ faci niÂşte afirmaĂžii inflamatoare Âşi apoi sĂŁ te dai nevinovat cum faci tu.

Ăntotdeauna când cineva face o afirmaĂžie despre diesel cu care nu eÂşti de acord, ĂŽncerci sĂŁ-l ironizezi ĂŽn orice fel.

 

Liniste si pace, cred ca ii numara ....

 

Ironiile tale au ajuns la un numĂŁr exagerat.

 

ToÞi avem amici cu BMW-uri diesel / benzinã, toÞi am mai facut schimb de maºini pentru câÞiva km din purã curiozitate.

Link to comment
Share on other sites

Se poate observa foarte usor ca majoritatea posesorilor de diesel sint oameni la casa lor, cu familii, responsabilitati, etc. Si viceversa, cei plini de glume la adresa dieselului sint in mare majoritate tineri elevi, studenti sau baieti de Dorobanti.

 

Nu prea este aÂşa.

 

Se poate vedea foarte uºor În oraº cã BMW-urile diesel sunt cele mai rãspândite ºi cã posesorii de diesel nu sunt doar familiºti ci ºi tineri.

 

ÂŞi nu vĂŁd de ce tinerii sau studenĂžii sunt niÂşte categorii inferioare.

Link to comment
Share on other sites

Ironiile tale au ajuns la un numĂŁr exagerat.

 

Un motiv in plus ca sa folosesti functia <Ignore>. Parca ti-am mai recomandat asta! Oricum, postul nu iti era adresat, deci nu pierdeai nimic. Eventual economiseai timpul meu de a-ti citi raspunsul.

 

@CC23298: unele persoane mai au si altceva de facut inafara de a da F5 sa vada daca a mai raspuns cineva la ironiile personale. Eu primesc pe mail notificari cu cel putin 30 minute delay.

 

Asa este, numai ca daca tu ai avut o masina cu probleme, dai vina acum pe diesel si, fara sa realizezi poate, ironizezi personal pe utilizatorii/pasionatii de diesel. Si faci asta fara sa accepti raspunsurile pe masura. Poate si eu pierd timp, mai mult sau mai putin pretios citind aprecieri de genul soferi de duba etc etc... Nu crezi?

Link to comment
Share on other sites

@CC23298: Nu inteleg ce vrei sa spui. Ce soferi de duba? Si cum ironizez eu soferii de masini diesel spunand ca mie nu imi plac masinile diesel? Pana la urma e parerea mea si nu trebuie sa mi-o impartaseasca nimeni. Ori tu ironizezi mai mult ca altii.

 

Oricum, as aprecia daca ai spune ceva ON-TOPIC. Masina BMW ai ca sa iti poti forma o parere? Ca din tot ce scrii tu reiese ca te bagi in seama aiurea.

 

Iar cu pierderea de timp pretios sa iti zic eu cum sta treaba. In momentul in care ai dat login si ai intrat in comunitatea asta "pestrita", ti-ai asumat pierderea de timp. Oricum, vad ca ai mult la dispozitie.

Link to comment
Share on other sites

Masina BMW ai ca sa iti poti forma o parere?

 

Nu, mai, conduc un wartburg din anii 60, dar i-am pus sigla de BMW.

 

Daca imi apreciezi atat de mult activitatea, ai stii ce masina am. In fine, foloseste functia <Ignore> si ai scapat de offtopicul meu. Timpul meu si programul meu de munca nu sunt, oricum problema ta. O zi buna, I rest my case!

Link to comment
Share on other sites

gata, ajunge cu scandalul !

 

vad ca vreti neaparat sa va certati, iar eu nu am de gand sa vad asa ceva aici...

pt ca nu sunteti in stare sa mentineti o discutie civilizata, topicul se inchide pana se mai calmeaza spiritele!

 

end of story !

 

PS: 3 zile pauza pe acest topic !

Link to comment
Share on other sites

Pai nu era vorba despre ce face fiecare cu banii lui, era vorba de ce prinde in Romania dieselul mai bine. Raspunsul e clar cu mici exceptii. Consumul.

 

Deci posesorii de BMW se uita la consum.

Intrebarea ar fi si mai simpla. De ce vanzarile de diesel sint de ani buni mai mari in toata Europa? De ce chiar BMW vinde mai mult diesel in toata Europa?

Link to comment
Share on other sites

Pai nu era vorba despre ce face fiecare cu banii lui, era vorba de ce prinde in Romania dieselul mai bine. Raspunsul e clar cu mici exceptii. Consumul.

 

Deci posesorii de BMW se uita la consum.

Intrebarea ar fi si mai simpla. De ce vanzarile de diesel sint de ani buni mai mari in toata Europa? De ce chiar BMW vinde mai mult diesel in toata Europa?

 

Anul acesta situatia a inceput sa se echilibreze.

 

"Rasfoind" forumul nu am putut sa nu observ ca sunt foarte multe topicuri cu titlul gen "Nu mai porneste", "merge in suturi", "scoate prea mult fum", etc. Si ce mi-a atras atentia este ca la majoritatea, dupa virgula sunt vreo 3 cifre cu un "d" in coada. Nu vreau sa fiu rautacios, dar asta e adevarul.. Oare cei cu "i" nu vor sa posteze? Sau chiar este mai mic numarul celor cu i care au probleme? :)

Link to comment
Share on other sites

"Rasfoind" forumul nu am putut sa nu observ ca sunt foarte multe topicuri cu titlul gen "Nu mai porneste", "merge in suturi", "scoate prea mult fum", etc. Si ce mi-a atras atentia este ca la majoritatea, dupa virgula sunt vreo 3 cifre cu un "d" in coada. Nu vreau sa fiu rautacios, dar asta e adevarul.. Oare cei cu "i" nu vor sa posteze? Sau chiar este mai mic numarul celor cu i care au probleme? :)

 

poti lua in considerare si faptul ca cei cu "i" sunt mult mai putini decat cei cu "d", implicit problemele apar preponderent la cei din urma......personal nu am intampinat niciodata probleme legate de partea de motorizare, si crede-ma sunt putine dieseluri care si-au luat talpa cum isi ia al meu :)

Link to comment
Share on other sites

Posibil.

 

O rugaminte as avea. E mult mai usor de citit daca nu se da reply numai cand e nevoie. Sunt 2 posturi care dau reply la cel din fata si jumatate de pagina e umpluta. E evident ca se raspunde postului de mai sus.

 

Quote e folosit pentru a raspunde unui alt post, mai indepartat.

 

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

"Rasfoind" forumul nu am putut sa nu observ ca sunt foarte multe topicuri cu titlul gen "Nu mai porneste", "merge in suturi", "scoate prea mult fum", etc. Si ce mi-a atras atentia este ca la majoritatea, dupa virgula sunt vreo 3 cifre cu un "d" in coada. Nu vreau sa fiu rautacios, dar asta e adevarul.. Oare cei cu "i" nu vor sa posteze? Sau chiar este mai mic numarul celor cu i care au probleme? :)

 

 

Ia in calcul si faptul ca posesorii de diesel sunt mai numerosi, deci statistic, ar fi culmea sa fie posesori mai multi de benzinare cu probleme decat de masini diesel.

 

De asemenea trebuie tinuta socoteala, ca dieselul este carausul europei, din acelas an probabil benzinaru are cu 100.000 km mai putini, (aici ma refer la 2002-2003 in sus), deci nu putem vorbi de fiabilitate slaba, este vorba totusi ca dieselurile au peste "150.000 km"...

 

Europa alege diesel pentru consum,mosneagu ia un diesel sa bata autostrazile, nu sa il tina in garaj...

 

Fiecare isi stie cheltuielile la masina, eu consider ca nu e scumpa intretinerea la e39 fara probleme, sunt multe cazuri venite pe forum si s-au batut cu , caramida-n piept ca masina lor de 7 ani pe care au dat cu 1-2 mii sub pretul pietei (ca a fost ocazie) are "99.999" km , si apoi dupa o luna a facut topic ca i-a cazut turbo, si a aparut mitu cu 3 turbine schimbate in 10.000 km....

 

PS: scuzati-ma daca apar topicuri ca useru a bagat solutie minune sa-i curete nustiu ce prin motor si de atunci da fum alb, aia nu inseamna ca masina nu este fiabila....

Daca facem abstractie, de aici apare si mitu, ca bmw-u il tii iarna in garaj... de la useri care iarna nu cumpara gume de iarna si raman in drum, si povestesc la prieteni, ca BMW-u lor garla de cai putere, nu poate fi folosit iarna ca are tractiune spate si patineaza...

 

Stiti cu totii vorba aia, cat dai atata face , cu mici exceptii, banii care ii economisesti cand iei chilipiruri ii dai pe service la masina, si tot acolo ajungi...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Nu este relevant sa-mi spuneti ca sunt mai multe persoane cu masini diesel, in Romania sau in Europa. Pentru ca nu vin aia sa posteze aici ca au nush ce problema, deoarece nu sunt toti useri ai acestui forum, nu? Noi aici luam in considerare numarul de i-uri si de d-uri de pe forum. Si dupa cum se vede aici sunt mult mai multi cu i-uri. Sigur ca aici intrebarea este "Ce preferati?", nu "Ce aveti?", dar sunt sigur ca sunt foarte putini care au d si voteaza ca prefera i sau invers.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.