Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

vl4d din cele spuse de mine rezulta cumva ca e mai bun diesel-ul?

Am zis doar ca diesel-ul nu te lasa cand ti-e lumea mai draga.

Probabil e mai bun benzinarul dar nici diesel-ul nu e de ignorat.

Edited by Jee
Link to comment
Share on other sites

asta este , am vorbit aiurea....

 

voi cititi numa ce vreti ? cand recunosc ca am vorbit aiurea nu citit ?

Nici cum nu e bine

 

Dieselul e mai greu de fata sa zice, da pana la urma greutatea tot 50:50 e distribuita, in fine... daca ati ajuns la nivelul ca care ptr voi conteaza intr-o depasire ca e mai greu motoru de diesel, jos palaria in fata voastra, eu stau la locul meu ca sunt sofer de duminica doar..

Link to comment
Share on other sites

Chiar am facut o proba in seara asta: e46 316i ma baga in portbagaj de la 2500 rpm in sus...in treapta 1 :)

Si nu radeti, ca am facut cateva depasiri cu treapta 1...de obicei, cand era vreo raba incarcata care urca o panta abrupta incet.

Incercam,dar e foarte greu..... :)

Link to comment
Share on other sites

L.E.: deci 335i are motor de 3000 cmc si are o putere de 306 cp si 400 Nm prezenti la 1300 rpm. 330cD are 231 cp si 500 Nm prezenti la 1750 rpm. Asta este comparatie, nu aspirat vs turbo.

 

Lifestyle, ne spui si noua care e mai performanta dintre exemplele date de mine? Ca eu nu imi dau seama asa bine.

Incearca sa compari 335i cu 335d. Lucrurile astea s-au tot spus. Evident benzinarul este mai performant, dar cu cat? Merita diferenta? Mai este dieselul doar un tractor?

Cat despre tinuta de drum a dieselului, pe circuitul TopGear un 535d a fost la fel de rapid ca si M3 e46, desi are cai mai putini iar M3-ul se presupune ca are tinuta de drum suprema in gama BMW. Poate au trucat aia filmuletu. :)

Link to comment
Share on other sites

Tu ai o obsesie cu tractorasele.

 

Si 2, de ce sa nu compar 335i cu 330d? Cand voi comparati turbo cu aspirat?

1. N-am nicio obsesie cu tractorasele. Eu conduc un automobil BMW fabricat in Germania de unii dintre cei mai buni ingineri auto din lume. Am doar o obsesie cu oamenii care vorbesc prostii si insulta din ignoranta, prostie sau rautate.

 

2. Pai e destul de simplu. Numele topicului este BMW Diesel vs. BMW Benzina. Cum BMW nu prea s-a omorat cu turbo la benzinare, pana de curand nu aveam de comparat decat benzina aspirata cu turbo diesel. Deschide tu alt topic unde putem discuta despre ce doresti, din pacate BMW are inca o singura motorizare turbo pe benzina. Asa ca daca cineva cu un 123d da flit oricarei motorizari de 2000 cm3 pe benzina ce vina are ca nu-si poate compara motorul cu nimic turbo pe benzina de la BMW? Deci nu pune la indoiala utilitatea unui topic vechi de 4 ani cu peste 100 de pagini ca este ridicol. Mai sintem unii pe aici care incercam sa discutam rational.

In fine, daca tot avem 2 motorizari turbo echivalente, 335i si 335d cu cate 2 turbine, de ce sa comparam mere cu pere?

Apropo, am mai intrebat cu ceva vreme in urma, dar nu prea s-a omorat nimeni sa dea un raspuns. Tie cum iti pare ca benzinarele au inceput sa adopte tehnologii inventate pentru diesel?

Link to comment
Share on other sites

Si turbina a fost folosita mai intai pe vapoare DIESEL, dar asta nu inseamna nimik... DIESELU tot TRACTOR PUTUROS ramane... (in sensu ca pute motorina urat)

 

Aia de la ROMPETROL is OK... stiu ca la DIESEL scapi de miros numai cu protectie :), deaia a teancul ala de manusi langa pompa :)

Link to comment
Share on other sites

La diesel mai cad si injectoare.. si niste bujii ceva, asta in conditiile unei masini luate la sub 100 de mii de km, cam aiurea totusi... inseamna ca diesel-urile nu sunt atat de bune dupa parerea mea. :) Oricum un diesel se ia daca, chiar faci km pe an nu daca faci maxim 20 de mii pe an zic eu... oricum : benzina e pentru masini, motorina e pentru tractoare si gazul e pentru gatit numai ca unii nu vor sa priceapa lucrul asta deloc.

 

 

Red cap no offence dar replyurile tale nu au un fir logic, ai obiceiul de a te contrazice in cadrul aceluiasi raspuns, ori anulandu-se replurile tale devin 0.

 

Ca exemplu iau ce ai scris aici, vii cu o afirmatie la inceputul frazei cum ca sunt multe probleme ce pot aparea la diesel cum ar fi "injectoare, bujii ceva" - asta la o masina diesel sub 100 000 km, de aici eu trag concluzia ca nu sunt fiabile si ca trebuie luate masinile astea si vandute undeva pana in 100 000 km. Pe urma vii si zici ca oricum dieselul se ia daca chiar faci km multi, ori daca faci km multi si ea nu e fiabila de ce sa o iei?

 

De fapt cine sunt eu sa judec oamenii, fiecare o ia cum vrea ... :)

Link to comment
Share on other sites

Era aluzie catre avlad dar nu ai inteles tu, cea cu masina sub 100 de mii de km si injectoare schimbate sau bujii nu mai retin exact despre ce era vorba... ca tot ridica el atat in slavi diesel-ul. :)

Stai sa inteleg mai bine. La un benzinar nu pica bujiile in 100k km? =))

Ciudat, eu stiam ca astea sint consumabile, mai ales la benzinare care au intervalul de schimb mult mai mic decat dieselul.

Inca n-am schimbat injectoare sau turbina si masina merge bine dupa 40k km de cand o am. Am schimbat galeria de admisie si pompa de sub sofer totusi. :) Asta sa fie paguba.

Pe mine ma distrezi tu. Ai mers de multe ori in masina mea si n-ai avut nimic de comentat negativ. Ai un topic in care-ti doreai un 320d e90. Ai condus si probabil inca mai conduci in timpul saptamanii un Clio diesel. De ce tot apari tu pe topicul asta cu relici acide? Bine ca esti baiat bun in general si stiu ca doar iti place flame-ul pe net. :)

Link to comment
Share on other sites

La diesel mai cad si injectoare.. si niste bujii ceva, asta in conditiile unei masini luate la sub 100 de mii de km, cam aiurea totusi... inseamna ca diesel-urile nu sunt atat de bune dupa parerea mea. :) Oricum un diesel se ia daca, chiar faci km pe an nu daca faci maxim 20 de mii pe an zic eu... oricum : benzina e pentru masini, motorina e pentru tractoare si gazul e pentru gatit numai ca unii nu vor sa priceapa lucrul asta deloc.

 

 

subscriu

Link to comment
Share on other sites

Ca tot vorbea Lifestyle pe aici de cat se plimba cu dizalul lui, in vara am facut 5600 de km prin Europa cu masina din semnatura si nu am murit, nici nu am suspinat dupa consum si nici un moment nu mi-am dorit sa fi fost la volanul unui dizal din pricina consumului.

Numai ca in Europa pui masina pe tempomat si diferenta intre diesel si benzina ca placere de a conduce e nula. :)

 

BTW, ce e steluta aia argintie, ca n-am inteles prea bine metafora. :)

Link to comment
Share on other sites

Tu ai o obsesie cu tractorasele.

 

Si 2, de ce sa nu compar 335i cu 330d? Cand voi comparati turbo cu aspirat?

1. N-am nicio obsesie cu tractorasele. Eu conduc un automobil BMW fabricat in Germania de unii dintre cei mai buni ingineri auto din lume. Am doar o obsesie cu oamenii care vorbesc prostii si insulta din ignoranta, prostie sau rautate.

 

2. Pai e destul de simplu. Numele topicului este BMW Diesel vs. BMW Benzina. Cum BMW nu prea s-a omorat cu turbo la benzinare, pana de curand nu aveam de comparat decat benzina aspirata cu turbo diesel. Deschide tu alt topic unde putem discuta despre ce doresti, din pacate BMW are inca o singura motorizare turbo pe benzina. Asa ca daca cineva cu un 123d da flit oricarei motorizari de 2000 cm3 pe benzina ce vina are ca nu-si poate compara motorul cu nimic turbo pe benzina de la BMW? Deci nu pune la indoiala utilitatea unui topic vechi de 4 ani cu peste 100 de pagini ca este ridicol. Mai sintem unii pe aici care incercam sa discutam rational.

In fine, daca tot avem 2 motorizari turbo echivalente, 335i si 335d cu cate 2 turbine, de ce sa comparam mere cu pere?

Apropo, am mai intrebat cu ceva vreme in urma, dar nu prea s-a omorat nimeni sa dea un raspuns. Tie cum iti pare ca benzinarele au inceput sa adopte tehnologii inventate pentru diesel?

 

Pai daca nu se punea intercooler si turbo la diesel, era vai de capul lui motor. Turbo si intercooler nu sunt facute special pt diesel. Cand se renunta la bujii in motoarele pe benzina pentru a se face detonatia doar prin compresie, atunci poti sa povestesti. Dar pana atunci, calmeaza-te.

 

Eu pun la indoiala utilitatea topicului vechi de 4 ani? Tu ai idee ce scrii sau doar scrii ce iti vine in minte pe moment? Evident ca NU ARE NICI O UTILITATE. Pentru ca e un topic in care numai ne certam si atat. Pentru ca vin persoane ca tine si tin cu dintii de tractorasele lor si le ridica in slavi.

 

120d da cu flit motorizarilor de 2000 cm3? Esti PROST informat. Mai lectureaza.

 

Subscriu la ce a zis Red Cap.

Link to comment
Share on other sites

Si cu fiabilitatea asta e cu 2 taisuri, sunt sigur ca exista de exemplu un coleg cu benzinar care a avut mai multe probleme decat altul cu diesel, insa la fel probabil exista unu cu diesel care a avut mai multe porobleme decat altul cu benzina, sunt multi factori care trebuie luati in considerare, si la o adica experienta personala cu una sau ambele motorizari este cea care dicteaza pozitia fiecaruia pe topicul asta.

 

Eu de exemplu am 210 000 km la masina mea, o am de la 100 000km, nu am schimbat la ea nici turbo, nici o bujie, nici injectoare- nimic, ulei, filtre si atat. Evident ca neavand experienta pe bmw benzina inconstientul imi spune : oare merita sa riscam, sa ne aventuram in nou, pentru diferente oarecum nesemnificative, probabil asa gandesc si cei care au benzina si nu au avut probleme, sa dau eu sunetul asta pt un consum mai mmic???? neah

 

Dar aceeasi intrebare adresati-o unuia care a fost tot prin service cu masina ... sunt sanse foarte mari sa renunte la aturile fiecarei motorizari si sa treaca pe partea cealalta ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.