Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Din pacate partea cu flacara e adevarata, mai ales in tarisoara noastra unde calitatea motorinei lasa de dorit.

Pornirea la flacara se face din cauza ca ingheata motorina si trebuie incalzita pt a se autoaprinde ! (de aici si rolul bujiilor la diesel, incandescente desigur! )

Edited by bunilla
Link to comment
Share on other sites

@bunilla, glumesti, nu ?

 

Totusi, aici e vorba de BMW....si nu cred ca la BMW este nevoie de asa ceva.

 

A avut tata acum vreo 2 ierni un E34 524td, care la -25 de grade pornea fara flacara, sau alte prostii...si era de prin '90...

Link to comment
Share on other sites

Din pacate partea cu flacara e adevarata, mai ales in tarisoara noastra unde calitatea motorinei lasa de dorit.

Pornirea la flacara se face din cauza ca ingheata motorina si trebuie incalzita pt a se autoaprinde ! (de aici si rolul bujiilor la diesel, incandescente desigur! )

 

poate daca bagi motorina de la tiruri sau din butoi.

Link to comment
Share on other sites

Eu lucrez la o firma de constructii si crede-ma ca merg :)

 

Asa o fi, nu te contraic, numai ca este mai greu de crezut...:)

 

Si tata are o firma de transport, si nu am auzit de treaba asta cu apa...stiam ca la camoanele mai vechi se baga iarna benzina in motorina, la fel in cantitati mici...

Link to comment
Share on other sites

@bunilla, glumesti, nu ?

 

Totusi, aici e vorba de BMW....si nu cred ca la BMW este nevoie de asa ceva.

 

A avut tata acum vreo 2 ierni un E34 524td, care la -25 de grade pornea fara flacara, sau alte prostii...si era de prin '90...

 

Fiecare glumĂŁ ar trebui ĂŽnsoĂžitĂŁ de o schemĂŁ pentru evitarea unor astfel de situaĂžii. :)

Link to comment
Share on other sites

Asa era la aro prin 1973 intra timp au mai trecut anii 2009 apoape ... :) - era reply la partea cu compresia

 

Bobo a glumit , eu cel putin asa cred . :)

 

Sa inteleg ca la motoarele diesel actuale nu scade compresia in timp si pornirea la rece (vs. km) e la fel ca la un motor pe benzina...nu inteleg de ce esti asa sarcastic, stiu ca motoarele au evoluat si sunt mult mai imune la temperaturi joase...am spus doar ca vs. benzina au mai multe probleme la pornireala temp. joase.

 

Pai iarna diesel-urile se pornesc cu flacara, ca la Raba :) , nu stii ?

 

...same as re to Remus R.

Link to comment
Share on other sites

Orice om cu, capul pe umeri stie ca nu poate cumpara in 2006 o masina din 2002 (525d) adusa din Olanda cu 90 si ceva de mii de km la bord, fara carte de service in conditiile in care prin Olanda eu am vazut de exemplu pana si E90 318i pe gpl. Te faci insa ca nu pricepi ca masina careia mai mai ca ii ridici si statuie nu este chiar ceea ce te minti tu ca este. Eu stiu ca bujiile alea de la diesel tin mai mult de 90 de mii de km sau... or fi mai bune alea de la Renault decat cele de la BMW poate. :) Ia o pauza si gandeste-te daca masina ta oare avea de fapt 290.000 sau 390.000 la bord reali... dar ai grija sa nu ai cosmaruri.

Ti-am spus de mai multe ori si ai fost de acord cu mine ca nu conteaza cati km are masina daca atat din punct de vedere estetic cat si tehnic este impecabila. Putin ma intereseaza cati km are masina mea mai ales acum dupa 2 ani si ceva de cand luat-o si nu am ce sa-i reprosez. Oricum nu prea vad ce relevanta ar avea masina mea pentru topicul asta, poate doar considerand ca daca ar avea 290k sau 390k km si arata cum arata, merge cum merge, atunci este inca o dovada ca dieselul este foarte fiabil precum si faptul ca atat vechii posesori cat si eu am intretinut-o absolut corespunzator din toate punctele de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Eu lucrez la o firma de constructii si crede-ma ca merg :)

Intradevar daca bagi apa inntr-un rezervor cu motorina nu este nici o problema daca procentul de apa e mic. Insa asa ceva nu se mai practica de ani buni de zile. Cine se mai ocupa de asa ceva e rau dus cu pluta. Sunt multe alte metode de a "insela la consum" care sa nu afecteze cap-tractorul. Lucrez in transport de cativa ani, timp in care am invatat destule, si, mai am multe de invatat. Dar sa bagi apa intr-un camion mi se pare o aberatie in anul 2008.

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca am spus ceva de faclie

Eu am avut probleme asta iarna. Era sa omor si bateria, pornea foarte greu. Am prins cateva dimineti in jur de -20 de grade si trebuia sa-i dau 7,8 chei. Dupa vreo 2 zile m-am dus direct in service unde mi s-a spus ca mai aveam o singura bujie functionala din 6, ceea ce ma si asteptam. Dupa inlocuire s-au terminat si problemele.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.