Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tocmai chriss ca la un diesel datorita cuplului, pe acelas drum ca si cu benzinarul, schimbi mai rar vitezele... dai a 5-a si aia a fost, chiar daca masina e subturata, nu trebuie sa retrogradezi... are cuplu de jos, deci argumentu cu facaletu, nu e bun..

Facalet ai si la benzinara si "amesteci in mamaliga" de-ti sar capacele, iar daca ai automata, nu poti vorbi de placerea de a conduce :) fie ca ai diesel fie ca ai benzina.. placerea sa ce ? sa apesi pe pedala ?

 

Ok, eu m-am gandit doar la un mers mai sportiv prin oras, unde ajungi la urmatorul semafor sau curba fara sa fie nevoie sa mai dai si a 4-a. La diesel esti intr-a 4-a sau a 5-a, cand la benzina esti intr-a treia. La asta m-am referit. Mers sportiv, atunci cand te bucuri de toate turele.

 

Dar despre celelalte aspecte de ce nu zici nimic? Sa inteleg ca am pus punctul pe i? :)

 

nu este vorba despre asa ceva, dar nu mai vreau sa intru in detalii, ca nu are rost, unii vorbesc de performanta, altii de consum , altii ignora performanta, si aleg un benzinar in detrimentul unui diesel mai performant, asta este, nu trebuie sa conving eu pe nimeni ce sa-si cumpere, fiecare-si cumpara ce vrea, am ales sa aduc argumente impotriva la acele argumente care nu mi se par corecte,

 

Apropo de condusul sportiv, sa nu-ti faci iluzii,oricum in treapta 4-5 si benzinarul si dieselul au cam celas numar de km/h... condusul sportiv... in general inseamna mers cu viteza... nu mers intr-o anumita treapta de viteza... fiecare face cum poate.

 

avlad: cand lenea mi-e mare pe autostrada, este cand ma prinde a 5-a incepand de la 80 km/h pana la 210 km/h...

Caline: era topic C220 vs e46, motorul de pe C classe pe langa ca se duc injectoarele mai usor decat la e39.... la schimbat este problema, deci reparatul e mult mai costisitor, trebuie spart capacul de la motor si alte treburi ca sa se scoata injectoarele ca numa nu ies, si apoi, uita-te prin oras la ceva mertan cu multi km, cum da fum la pornirea de pe loc, asta e tipic MB.... si alea au problemele lor, duc ele multi km, mi se pare ca motorul de C lasse este si pe V classe , dar, nu-i tot una sa duca 1000.000 km cu fum de la 150.000 km, sau sa duca 500.000 km fara fum...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Zbiera? Motorul benzina se simte cel mai bine in turatii mari. Chiar in manualul masinii spune ca e indicat sa o duci in ture mari. Ajungea greu la dunga rosie? Asta pentru ca esti obisnuit cu dieselul unde dunga rosie incepe cu multe ture mai devreme. Cand esti intr-o masina pe benzina te bucuri de condus si de drum, nu stai sa freci intr-una cu facaletu` (sa schimbi vitezele), ca la diesel.

 

 

Deci, ca sa nu te jignesc si sa nu-mi iau (iar) avertisment, am sa spun ca IDEILE tale sunt praf!

 

explica-ne si noua cam cat de bine se simte motorul ala 1.8i de 118cp, in turatii mari. Ce simti exact?; e puternic?; sunet?; cuplu?;....

personal, am mers cu motorizarea asta si sa fiu sincer cu tine am impresia ca trage mai tare un matiz.

 

Sunt de acord ca toata lumea sa-si sustina un punct de vedere, chiar si cei cu 316, 318i, sau dieseluri, insa nu sunt de acord sa-i jignim ca ideile lor sunt praf. Uite de exemplu, daca eu ti-as spune ca indicat ar fi sa vorbeasca despre benzina cei cu motorizari de cel putin 2500cc, cum te-ai simtii?

Link to comment
Share on other sites

Tu ai condus un benzinar mai mult de 1000km? Asezare? Asezare ce? In parcare poate..

 

Am condus benzinar vreo 70 000 cel putin si ma chinuiam sa depasesc. Dar stiu, argumentul tau aici va fi ca nu sunt sofer iscusit si nu il tin in 15000 rpm ca pe o motocicleta ca deh ... acolo se simte bine la 99,99% consum instant.

 

Tu nu folosesti ambele picioare cand conduci? Probabil ai o problema la piciorul drept si d-aia ti se pare incomod sa apesi si pe acceleratie ca sa pleci de pe loc..

 

Aici faci pe interesantu' si se vede. E trendy sa contrazici pe forumuri. Sunt 100% sigur ca ai inteles ce vroiam sa zic, ca plec cu masina doar din ambreiaj in situatii de trafic intens gen Stefan cel Mare, 8.43 am, intr-o miercuri cand fac 1km in 40 de min.

 

Zbiera? Motorul benzina se simte cel mai bine in turatii mari. Chiar in manualul masinii spune ca e indicat sa o duci in ture mari. Ajungea greu la dunga rosie? Asta pentru ca esti obisnuit cu dieselul unde dunga rosie incepe cu multe ture mai devreme. Cand esti intr-o masina pe benzina te bucuri de condus si de drum, nu stai sa freci intr-una cu facaletu` (sa schimbi vitezele), ca la diesel.

 

La asta ti-au raspuns altii deja.

 

Deci, cat mai bine e sa fie cat mai mica plaja de turatii in care are forta maxima? :)) Ciudat, noi, ceilalti, stiam ca este exact pe dos :)

 

Aici incerci ceva adanc, spui 'NOI' crezand ca dintr-odata vorbesti in numele tuturor si brusc eu o sa iti dau dreptate pe ceva care nu AI inteles. Sa iti explic inca odata mai rar si mai concis. Este mai bine sa ai forta maxima pe o plaja mica de turatie si DEVREME, ma-ntelegi? Adica sa nu turez pana la 8000 rpm ca sa am plaja. Ma doare undeva daca am plaja intre 4000 si 8000 vs 2000 si 3000 aceeasi densitate. Daca o contrazici si p-asta atunci esti Gica Contra.

 

 

Pai mai sus un pic ziceai ca dieselul sta mai bine pe serpentine..

 

Sta mai bine pe serpentine ADICA IN URCARE, am specificat rampa, nu imi rastalmaci posturile, ca pot si eu sa extrag DOAR prostii si de la tine.

 

Deci, ca sa nu te jignesc si sa nu-mi iau (iar) avertisment, am sa spun ca IDEILE tale sunt praf!

 

Aici ar trebui sa-ti multumesc sau ce?

 

 

SFAT: Incearca sa respecti si ideile altora si daca este cazul sa le combati cu argumente expuse politicos si fara agresivitate deoarece nimeni nu ramane impresionat de asa ceva si nici nu devii mai veridic. Hai sa discutam in contradictoriu, nu am nimic impotriva dar exprimarea asta de 'Salajean wannabe' ma lasa rece si cu replici multe care le evit din respect.

Link to comment
Share on other sites

Zbiera? Motorul benzina se simte cel mai bine in turatii mari. Chiar in manualul masinii spune ca e indicat sa o duci in ture mari. Ajungea greu la dunga rosie? Asta pentru ca esti obisnuit cu dieselul unde dunga rosie incepe cu multe ture mai devreme. Cand esti intr-o masina pe benzina te bucuri de condus si de drum, nu stai sa freci intr-una cu facaletu` (sa schimbi vitezele), ca la diesel.

 

 

Deci, ca sa nu te jignesc si sa nu-mi iau (iar) avertisment, am sa spun ca IDEILE tale sunt praf!

 

explica-ne si noua cam cat de bine se simte motorul ala 1.8i de 118cp, in turatii mari. Ce simti exact?; e puternic?; sunet?; cuplu?;....

personal, am mers cu motorizarea asta si sa fiu sincer cu tine am impresia ca trage mai tare un matiz.

Am mentionat eu in acel topic ceva despre motorul meu? Daca ti-e lene sa mai citesti inca o data, iti spun eu: NU! Acest topic nu se numeste "motorul meu vs. motorul tau", ci se numeste "BMW Diesel vs. BMW Benzina". E nevoie sa spun mai multe?

 

Sunt de acord ca toata lumea sa-si sustina un punct de vedere, chiar si cei cu 316, 318i, sau dieseluri, insa nu sunt de acord sa-i jignim ca ideile lor sunt praf. Uite de exemplu, daca eu ti-as spune ca indicat ar fi sa vorbeasca despre benzina cei cu motorizari de cel putin 2500cc, cum te-ai simtii?

Nu m-as simti in niciun fel. As intreba de ce (sau de catre cine) este indicat "sa vorbeasca despre benzina cei cu motorizari de cel putin 2500cc"

 

 

 

Nicky, ai inceput sa-ti faci o parere gresita despre mine ("exprimarea asta de 'Salajean wannabe'"). Eu doar am extras anumite idei din cele expuse de tine si le-am combatut, folosind argumente. Ca nu esti de acord cu argumentele mele, nu ma deranjeaza. Conteaza ca cei care citesc (de exemplu unu` care vrea sa-si cumpere masina si nu s-a decis la motorizare) vad pareri din ambele categorii (prezentate in titlu topicului) si trag singuri concluziile. Eu nu incerc sa te conving pe TINE ca am dreptate, si sunt sigur ca nici tu nu incerci asta cu mine.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Este mai bine sa ai forta maxima pe o plaja mica de turatie si DEVREME, ma-ntelegi? Adica sa nu turez pana la 8000 rpm ca sa am plaja. Ma doare undeva daca am plaja intre 4000 si 8000 vs 2000 si 3000 aceeasi densitate.

 

Pai si cum faci tu depasirile alea rapide fara sa schimbi viteza si cu o plaja de cuplu de doar 1000 rpm?

Crede-ma, e mai bine sa ai plaja de cuplu maxim cat mai mare, si de la cat mai mica turatie. Dar ma rog, la cati experti avem pe forum ...

Link to comment
Share on other sites

Pei de la cat mai mica turatie expertule. Alt rastalmacitor. Cand am spus DEVREME mai sus, ma refeream ca la benzinar acea plaja este suuus, pe cand la diesel este jos. Oricum nu le ai pe amandoua. Ai de ales

- plaja mare dar sus ca turatie, de la 4000 in sus (pana pe la 7000, 8000 max)

- plaja mica dar jos ca turatie, de la 2000 pana la 4000

 

Si DAAAAAAA, eu fac o depasire cu o singura treapta de viteza de la 2000 rpm o calc pana la 3500.

Link to comment
Share on other sites

Cand am spus ca "Deci, cat mai bine e sa fie cat mai mica plaja de turatii in care are forta maxima? Ciudat, noi, ceilalti, stiam ca este exact pe dos" m-am referit la NOI, cei cu benzinare (fie ele de 1,6 sau 3,0 sau oricat). Sunt sigur ca sunt foarte putini cu benzinare care sa nu-mi dea dreptate..
Link to comment
Share on other sites

Aici incerci ceva adanc, spui 'NOI' crezand ca dintr-odata vorbesti in numele tuturor si brusc eu o sa iti dau dreptate pe ceva care nu AI inteles. Sa iti explic inca odata mai rar si mai concis. Este mai bine sa ai forta maxima pe o plaja mica de turatie si DEVREME, ma-ntelegi? Adica sa nu turez pana la 8000 rpm ca sa am plaja. Ma doare undeva daca am plaja intre 4000 si 8000 vs 2000 si 3000 aceeasi densitate. Daca o contrazici si p-asta atunci esti Gica Contra.

 

este mai bine sa ai forta maxima pe o plaja mica de turatie si devreme ?????

si cine te contrazice e Gica Contra??? :)

Link to comment
Share on other sites

Cand am spus ca "Deci, cat mai bine e sa fie cat mai mica plaja de turatii in care are forta maxima? Ciudat, noi, ceilalti, stiam ca este exact pe dos" m-am referit la NOI, cei cu benzinare (fie ele de 1,6 sau 3,0 sau oricat). Sunt sigur ca sunt foarte putini cu benzinare care sa nu-mi dea dreptate..

 

acuma sincer cand vorbesti de "noi" adica "voi"t te incluzi si pe tine, si tu nu depasesti un passat 1.9 tdi de 136cp hotarat sa nu te lase sa-l depasesti, poti trece din a 4-a pana in a 2-a ca nu treci, e suficient sa apase pedala in a-4-a ca nu treci de el...poa sa-i dea si a 5-a...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Pai depasirea de carute si biciclisti nu se pune.

 

Iar 335i are cuplu maxim de la 1300 rpm ... deci nu e suus, pe cand dieselul corespunzator are cuplu maxim de la 1750 rpm.

 

 

 

 

Expertule.

 

 

LE: da lifestyle, stim, si nu ne punem cu dieselurile. Iar cand vedem un 525 alb, o taiem toti prin boscheti.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Pei de la cat mai mica turatie expertule. Alt rastalmacitor. Cand am spus DEVREME mai sus, ma refeream ca la benzinar acea plaja este suuus, pe cand la diesel este jos. Oricum nu le ai pe amandoua. Ai de ales

- plaja mare dar sus ca turatie, de la 4000 in sus (pana pe la 7000, 8000 max)

- plaja mica dar jos ca turatie, de la 2000 pana la 4000

Si DAAAAAAA, eu fac o depasire cu o singura treapta de viteza de la 2000 rpm o calc pana la 3500.

 

Pot sa te intreb ce anume depasesti in acest fel, fara sa ma bufneasca rasul? :))) Oops! N-am putut :)

 

Cu ce te deranjeaza ca este "sus" puterea la benzina? Inca o data, tu sigur ai o problema cu apasatul pedalei de acceleratie (din cele 3, aia din dreapta :) )

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Pai depasirea de carute si biciclisti nu se pune.

 

Iar 335i are cuplu maxim de la 1300 rpm ... deci nu e suus, pe cand dieselul corespunzator are cuplu maxim de la 1750 rpm.

 

 

 

 

Expertule.

 

 

LE: da lifestyle, stim, si nu ne punem cu dieselurile. Iar cand vedem un 525 alb, o taiem toti prin boscheti.

 

asa este, dar mie imi place sa ma laud cu masina care o am, nu cu masina care nu o am si sa vorbesc doar de a ma afla in treaba, pe mine 1 nu ma intereseaza ca scumacher cu scuderia ma face pe sosele, ma intereseaza ca chriss, sau vl4d nu ma face pe sosele...

De obicei nu trebuiem sa sari in boscheti, cand aud motoare duse in disperare la 8000 rpm de dragul de-a face o depasire kamikaze am bunul simt sa ma trag mai pe dreapta si sa franez... nu-mi pun mintea cu toata lumea

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Cand am spus ca "Deci, cat mai bine e sa fie cat mai mica plaja de turatii in care are forta maxima? Ciudat, noi, ceilalti, stiam ca este exact pe dos" m-am referit la NOI, cei cu benzinare (fie ele de 1,6 sau 3,0 sau oricat). Sunt sigur ca sunt foarte putini cu benzinare care sa nu-mi dea dreptate..

 

acuma sincer cand vorbesti de "noi" adica "voi"t te incluzi si pe tine, si tu nu depasesti un passat 1.9 tdi de 136cp hotarat sa nu te lase sa-l depasesti, poti trece din a 4-a pana in a 2-a ca nu treci, e suficient sa apase pedala in a-4-a ca nu treci de el...poa sa-i dea si a 5-a...

 

Ma bucur ca ai mentionat acest model, deoarece, cu mandrie te anunt ca am un prieten cu acest model de la vw, cu 131hp, care nu prea sta in fata mea (prin oras, in afara nu am incerca, dar nu-mi fac griji). Si sa nu intelegi ca este un sofer slab :)

Asta asa, ca sa vorbesc si despre masina mea, pentru ca mai sus ma refeream la motoarele pe benzina, nu strict la modelul meu.

Link to comment
Share on other sites

Cand am spus ca "Deci, cat mai bine e sa fie cat mai mica plaja de turatii in care are forta maxima? Ciudat, noi, ceilalti, stiam ca este exact pe dos" m-am referit la NOI, cei cu benzinare (fie ele de 1,6 sau 3,0 sau oricat). Sunt sigur ca sunt foarte putini cu benzinare care sa nu-mi dea dreptate..

 

acuma sincer cand vorbesti de "noi" adica "voi"t te incluzi si pe tine, si tu nu depasesti un passat 1.9 tdi de 136cp hotarat sa nu te lase sa-l depasesti, poti trece din a 4-a pana in a 2-a ca nu treci, e suficient sa apase pedala in a-4-a ca nu treci de el...poa sa-i dea si a 5-a...

 

Ma bucur ca ai mentionat acest model, deoarece, cu mandrie te anunt ca am un prieten cu acest model de la vw, cu 131hp, care nu prea sta in fata mea (prin oras, in afara nu am incerca, dar nu-mi fac griji). Si sa nu intelegi ca este un sofer slab :)

Asta asa, ca sa vorbesc si despre masina mea, pentru ca mai sus ma refeream la motoarele pe benzina, nu strict la modelul meu.

 

pai cand zici "noi" asta inseamna toti cu benzinare + tine, cand zici "ei" te-ar fi exclus pe tine, intre semafoare nu stiu ce liniute faceti voi, dar tin sa te anunt ca pe extraurban nu ai nici o sansa..., vezi de calin78 si el avea nemultumirea asta...

Avantajul unui diesel fata de un benzinar aspirat este turbina, cand sunt amandoua turbo, povestea se schimba.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Pai depasirea de carute si biciclisti nu se pune.

 

Iar 335i are cuplu maxim de la 1300 rpm ... deci nu e suus, pe cand dieselul corespunzator are cuplu maxim de la 1750 rpm.

 

 

 

 

Expertule.

 

 

LE: da lifestyle, stim, si nu ne punem cu dieselurile. Iar cand vedem un 525 alb, o taiem toti prin boscheti.

 

asa este, dar mie imi place sa ma laud cu masina care o am, nu cu masina care nu o am si sa vorbesc doar de a ma afla in treaba, pe mine 1 nu ma intereseaza ca scumacher cu scuderia ma face pe sosele, ma intereseaza ca chriss, sau vl4d nu ma face pe sosele...

De obicei nu trebuiem sa sari in boscheti, cand aud motoare duse in disperare la 8000 rpm de dragul de-a face o depasire kamikaze am bunul simt sa ma trag mai pe dreapta si sa franez... nu-mi pun mintea cu toata lumea

 

Atunci inseamna ca ai gresit topicul. Mai citeste inca o data titlul. Si daca tot vrei sa vorbesti despre faptul ca "ca chriss, sau vl4d nu ma face pe sosele...", atunci pune mana si fa topic "Care user are cel mai puternic motor" :)

 

Cand am spus ca "Deci, cat mai bine e sa fie cat mai mica plaja de turatii in care are forta maxima? Ciudat, noi, ceilalti, stiam ca este exact pe dos" m-am referit la NOI, cei cu benzinare (fie ele de 1,6 sau 3,0 sau oricat). Sunt sigur ca sunt foarte putini cu benzinare care sa nu-mi dea dreptate..

 

acuma sincer cand vorbesti de "noi" adica "voi"t te incluzi si pe tine, si tu nu depasesti un passat 1.9 tdi de 136cp hotarat sa nu te lase sa-l depasesti, poti trece din a 4-a pana in a 2-a ca nu treci, e suficient sa apase pedala in a-4-a ca nu treci de el...poa sa-i dea si a 5-a...

 

Ma bucur ca ai mentionat acest model, deoarece, cu mandrie te anunt ca am un prieten cu acest model de la vw, cu 131hp, care nu prea sta in fata mea (prin oras, in afara nu am incerca, dar nu-mi fac griji). Si sa nu intelegi ca este un sofer slab :)

Asta asa, ca sa vorbesc si despre masina mea, pentru ca mai sus ma refeream la motoarele pe benzina, nu strict la modelul meu.

 

pai cand zici "noi" asta inseamna toti cu benzinare + tine, cand zici "ei" te-ar fi exclus pe tine, intre semafoare nu stiu ce liniute faceti voi, dar tin sa te anunt ca pe extraurban nu ai nici o sansa..., vezi de calin78 si el avea nemultumirea asta...

Avantajul unui diesel fata de un benzinar aspirat este turbina, cand sunt amandoua turbo, povestea se schimba.

 

Oras nu inseamna liniute. Oras este o zona cu strazi, semafoare, curbe, obstacole (masini, borduri, etc). Asa, ca sa-ti faci o idee.. Deci, este un fel de sat, dar mai mare, mai dezvoltat.

Link to comment
Share on other sites

Pai depasirea de carute si biciclisti nu se pune.

 

Iar 335i are cuplu maxim de la 1300 rpm ... deci nu e suus, pe cand dieselul corespunzator are cuplu maxim de la 1750 rpm.

 

 

 

 

Expertule.

 

 

LE: da lifestyle, stim, si nu ne punem cu dieselurile. Iar cand vedem un 525 alb, o taiem toti prin boscheti.

 

asa este, dar mie imi place sa ma laud cu masina care o am, nu cu masina care nu o am si sa vorbesc doar de a ma afla in treaba, pe mine 1 nu ma intereseaza ca scumacher cu scuderia ma face pe sosele, ma intereseaza ca chriss, sau vl4d nu ma face pe sosele...

De obicei nu trebuiem sa sari in boscheti, cand aud motoare duse in disperare la 8000 rpm de dragul de-a face o depasire kamikaze am bunul simt sa ma trag mai pe dreapta si sa franez... nu-mi pun mintea cu toata lumea

 

Atunci inseamna ca ai gresit topicul. Mai citeste inca o data titlul. Si daca tot vrei sa vorbesti despre faptul ca "ca chriss, sau vl4d nu ma face pe sosele...", atunci pune mana si fa topic "Care user are cel mai puternic motor" :)

 

pai repet, cand zici "noi" "va facem pe voi", si tu si vl4d sunteti acolo.... cand adicu argument, ca scumacher cu scuderia ma face pe mine, mi se rupe de argumentu ala.. ca si asa nu-l intalnesc pe sosele, tu intelegi ca pe mina ma doare doar de situatia reala care o intalnesc pe sosele ? pe mine ma doare de "voi" sa nu intru in pamant de rusine cand ne intalnim pe sosele, ca imi pute masina a motorina, sau ca nu va auziti muzica in masina din cauza la trancanitul masinii mele...

 

Daca vorbim ipotetic.. masina mea de vis.. bate masina de vis a tuturor.. si hai sa continuam ca si cum am avea 5 ani...

 

chriss, nu are rost sa vorbim, fiecare-s bune, unii au alegrie la motorina, asta este...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.