Jump to content

Vand 525d e60


Big990

Recommended Posts

Berlina

Informatii:

 

Fabricatie: 2004, 160,500 km, Transmisie: manuala, Putere: 177 CP (130 kW), Cilindree: 2500 cm³, Euro: euro4, diesel, gri-metalizat, Numari de usi: 4/5, Tara de origine: Germania, Tara inmatricularii: Romania.

 

VIN:WBANC51040B120376

Order options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

2CF LT/ALY WHL/STAR SPOKE 138 W RUNFLAT TYRE

261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

354 GREEN STRIPE WINDSCREEN

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

416 SUNBLINDS

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

438 WOOD TRIM

442 CUPHOLDER

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

540 CRUISE CONTROL

606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS

644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.

672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

698 AREA-CODE 2

7RN DRIVER PACKAGE

8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION

8SB COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

8SP COP CONTROL

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

----------------

-Kit m5 oem fara praguri, volan m5,perdeluta luneta electrica, alarma viper 5900 sst montata cu interfata can bus(montata Falcon Bucuresti), fulie vibrochen noua oem schimbata la 155mii+curele(efectuata la peugeot,factura).

-Discuri spate frana noi oem, placute EBC green stuff,Toyo Proxes T1R, jante 18" Eta Beta, led-uri angel eye 7000k,xenon proiectoare 5000K pure white- fara erroare bord , folie 3M,galerie admisie schimbata.

-Toate reviziile efectuate la Peugeot de cand s-a achizitionat masina adica de la 92mii. Am briful de germania si factura oferita din DE unde este specificat nr de km(92.116). Cumparata in Aug 2007, primul proprietar in tara.

Foarte ingrijita. Motivul vanzari, upgrade! :twoup:

 

Va stau la dispozitie cu orice intrebare referitoare la masina, bune sau rele.

 

Pret:13900e negociabil,

 

0731.310.900

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

multumesc, imi pare rau de ea, dar asta e trebuie sa o inlocuiesc :twoup:

Cumparatori, numai la combinati dar cu masini intr-o stare deplorabila nu mai vorbesc de nr de km. Imi pare rau ca am investit acum pe final in ea ca am fost nevoit sa plec in concediu si mama ei de fulie a picat cand nu trebuia.

Putini stiu problemele la e60 dar le afla dupa ce cumpara o masina foarte ieftina care ajunge defapt la un pret mult mai mare dupa reparati, fulia pica si costa suficient, la fel si curelele plus manopera. La galeria de admisie se uzeaza clapetele de cauciuc si se rup. Senzorul de presiune din galeria de admisie se strica si merge masina sacadat. Senzorul de greutate de la scaune e o erroare destul de des intalnita mai ales la cele fara piele, au erroare in bord de airbag. Am prieten cu E60 si a cumparat-o cu galeria de evacuare fisurata care costa suficient de mult, dar nu si-a dat seama. Se poate observa la farul din dreapta ca se abureste si incepe sa aiba o alta tenta din cauza gazelor. Nu zic ca masina mea e impecabila, dar pt km ei si vechime zic ca e ok. 40mii de km nu cred ca baga cineva ceva in ea. Filtrul epurator schimbat de doua ori.

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

multumesc, imi pare rau de ea, dar asta e trebuie sa o inlocuiesc :twoup:

Cumparatori, numai la combinati dar cu masini intr-o stare deplorabila nu mai vorbesc de nr de km. Imi pare rau ca am investit acum pe final in ea ca am fost nevoit sa plec in concediu si mama ei de fulie a picat cand nu trebuia.

Putini stiu problemele la e60 dar le afla dupa ce cumpara o masina foarte ieftina care ajunge defapt la un pret mult mai mare dupa reparati, fulia pica si costa suficient, la fel si curelele plus manopera. La galeria de admisie se uzeaza clapetele de cauciuc si se rup. Senzorul de presiune din galeria de admisie se strica si merge masina sacadat.Modulul de la scaune la destule l-am vazut stricat si au erroare in bord cu martor air bag aprins. Am prieten cu E60 si a cumparat-o cu galeria de evacuare fisurata care costa suficient de mult, dar nu si-a dat seama. Se poate observa la farul din dreapta ca se abureste si incepe sa aiba o alta tenta din cauza gazelor. Nu zic ca masina mea e impecabila, dar pt km ei si vechime zic ca e ok. 40mii de km nu cred ca baga cineva ceva in ea.

sigur n-ai fost cu a mea in concediu?

fulia si curelele le-am schimbat si noi in condeiu, la sibiu

acum, la o luna dupa, schimbam 2 injectoare, galeria de admisie, brat+pivot fata, flansa cardan+ ce-o mai fi pe acolo

ma batea gandul s-o vindem si noi, acum vreo saptamana! dar cred ca mai bine o reparam si-o tinem! caci, vorba ta, la combinatii suna numai cu masini "manarite", iar cash nu se dau! iar a noastra cu atat mai putin, cu bubele astea! daca nu ma-nsel, am vazut si azi masina, dar nu mai stiu unde, pe la medicina parca, pe seara! maine daca te vad iti dau flash (10 NON)

Link to comment
Share on other sites

multumesc, imi pare rau de ea, dar asta e trebuie sa o inlocuiesc :)

Cumparatori, numai la combinati dar cu masini intr-o stare deplorabila nu mai vorbesc de nr de km. Imi pare rau ca am investit acum pe final in ea ca am fost nevoit sa plec in concediu si mama ei de fulie a picat cand nu trebuia.

Putini stiu problemele la e60 dar le afla dupa ce cumpara o masina foarte ieftina care ajunge defapt la un pret mult mai mare dupa reparati, fulia pica si costa suficient, la fel si curelele plus manopera. La galeria de admisie se uzeaza clapetele de cauciuc si se rup. Senzorul de presiune din galeria de admisie se strica si merge masina sacadat.Modulul de la scaune la destule l-am vazut stricat si au erroare in bord cu martor air bag aprins. Am prieten cu E60 si a cumparat-o cu galeria de evacuare fisurata care costa suficient de mult, dar nu si-a dat seama. Se poate observa la farul din dreapta ca se abureste si incepe sa aiba o alta tenta din cauza gazelor. Nu zic ca masina mea e impecabila, dar pt km ei si vechime zic ca e ok. 40mii de km nu cred ca baga cineva ceva in ea.

sigur n-ai fost cu a mea in concediu?

fulia si curelele le-am schimbat si noi in condeiu, la sibiu

acum, la o luna dupa, schimbam 2 injectoare, galeria de admisie, brat+pivot fata, flansa cardan+ ce-o mai fi pe acolo

ma batea gandul s-o vindem si noi, acum vreo saptamana! dar cred ca mai bine o reparam si-o tinem! caci, vorba ta, la combinatii suna numai cu masini "manarite", iar cash nu se dau! iar a noastra cu atat mai putin, cu bubele astea! daca nu ma-nsel, am vazut si azi masina, dar nu mai stiu unde, pe la medicina parca, pe seara! maine daca te vad iti dau flash (10 NON)

Multzam-Doamne ca nu am E60 !!!!!!! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

pana acum nu am avut vro o problema cu injectoarele, masinuta a mers numai cu omv premium diesel sau de la rompetrol alto 55 :twoup:. A meritat diferenta la pret pt motorina ca nu a picat vrun injector. A si mai e o buba des intalnita la toate e60 diesel, modulul de gestionare a bujiilor, daca e dus da erroare ca e o bujie arsa nr 2 sau 3 si porneste mai greu iarna. Am patit eu si am schimbat bujiile degeaba, am rezolvat dupa ce am schimbat modulul, am un set de bujii toate functionale, pe care il donez daca e vrun doritor si are nevoie, sa nu fie de ieri pe forum. Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

de ceva vreme ma tot documentez despre E60 pentru ca vreau sa iau unul, dar parca totusi prea problematice astea diesel, iar multe din probleme mi se par a fi defecte de fabricatie(clapete galerie) sau lipsa de fiabilitate, inclin catre un 535d insa parca tot mai bine suna un 525i/30i, chiar daca e mai mare consumul parca as sta mai linistit in privinta problemelor si costurilor lor care nu sunt mici deloc. Despre 535d, cel putin pe forum, nu am vazut plangeri la adresa lui, ori sunt mai putine si deci nu se prea vorbeste de el ori sunt mai fiabile. Scuze de offtopic, dar imi place ca desi vinzi un diesel, ai adus vorba de problemele lor in general, pe care cu siguranta multi nu le cunosc si, cum ai zis si tu, le descopera dupa, insa pe buzunarul lor. Bafta la vanzare!
Link to comment
Share on other sites

Putini stiu problemele la e60 dar le afla dupa ce cumpara o masina foarte ieftina care ajunge defapt la un pret mult mai mare dupa reparati, fulia pica si costa suficient, la fel si curelele plus manopera. La galeria de admisie se uzeaza clapetele de cauciuc si se rup. Senzorul de presiune din galeria de admisie se strica si merge masina sacadat. Senzorul de greutate de la scaune e o erroare destul de des intalnita mai ales la cele fara piele, au erroare in bord de airbag. Am prieten cu E60 si a cumparat-o cu galeria de evacuare fisurata care costa suficient de mult, dar nu si-a dat seama. Se poate observa la farul din dreapta ca se abureste si incepe sa aiba o alta tenta din cauza gazelor. Nu zic ca masina mea e impecabila, dar pt km ei si vechime zic ca e ok. 40mii de km nu cred ca baga cineva ceva in ea. Filtrul epurator schimbat de doua ori.

Nu cred ca era cazul sa te plangi. Nu exista masina perfecta, fiecare masina are probleme-i caracteristice.

Eu am un E90 320d si am avut destule probleme dar nu ma plang. Cele mai grave sunt cu turbina si DDE-ul (calculatorul motorului) cate 1000euro fiecare. Fulia de la arbore am schimbat-o si eu de 2 ori.

Ce-i drept la tine fulia e mai scumpa, cred ca ai dat vreo 1600-1700 lei daca ai luat-o originala.

Ce-i drept motorul de pe 525d e mai echilibrat avand 6 cilindri, fulia nu ar fi trebuit sa absoarba asa multe vibratii ca la un motor cu 4 cilindri cum e la mine.

Oricum se stie ca BMW-urile sunt masini ceva mai scumpe de intretinut, dar nu toata lumea stie asta.

Si eu credeam ca daca imi iau o masina mai scumpa nu voi mai baga bani in ea, dar e exact invers. Una mai scumpa e mai sofisticata.

Una peste alta spor la vanzare si cu urmatoarea sa nu mai ai probleme!

Link to comment
Share on other sites

la orice masina apar probleme, numai ca pe unii nu ii afecteaza, la un anumit nr de km trebuie sa schimbi pe ea asta e clar. Eu nu ma plang si-a facut banii, am facut destui km cu masina. Iar am fost si sunt foarte multumit de ea. Urmatorul propietar nu prea are ce sa ii faca in 40mii km(placute,discuri,fulie,curele,filtru epurator,galerie admisie,anvelope,bujii,modul bujii au fost schimbate de mine- bine poate aparea oricand altceva, dar este masina SH). Cum ma pasioneaza ce e pe patru rosti si pe doua sunt obisnuit cu problemele :twoup:. Urmatoarea e pe vine, daca nu o dau in pret sa imi convina ramane in familie pana la 200mii km. La cate coji am vazut la noi in tara si cum sunt intretinute ca nu au bani de revizie dar isi ia masini scumpe, greu gasesti o masina cat de cat ok.

 

Ps:@IulianC- nu m-am plans deloc, doar am reamintit cateva dintre problemele care apar la e60 diesel, pt un potential client care vrea sa cumpere e60 diesel la 10-11mii euro. Nu exista masina fara probleme. O masina in sine aduce numai probleme :))... rca,impozit,casco,amenzi :)... Si am dat pe fulie 1610 ron(cu transport) de la userul 3xpert forum.

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.