Jump to content

Racord flexibil universal BMW 320d e46


Recommended Posts

Salut.

Am vazut ca a fost discutata problema de mai multe ori dar nu am reusit sa gasesc concred ce dimensiuni trebuie sa cumpar.

Din ce am gasit, ar trebui sa fie 60/100, 65/100. Nu e mai ok 60sau 65/150.

Si inca o intrebare in legatura cu tesatura din racord, si anume simpla, dubla sau tripla? Cum e mai bine? sau nu e neaparat nevoie de unul cu dubla sau tripla?

Multumesc mult.

Link to comment
Share on other sites

Miroase in masina cand stau pe loc. Se vede pe langa racordul de pe masina teava innegrita.

Se vede fum daca stau cu motorul pornit capota deschisa si ma uit, pe langa filtrul de aer iese fum.

Deci sigur e racordul flexibil.

Si de schimbat vreau sa-l dau jos singur si sa merg la cineva sa-l sudeze.

Multumesc pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Am vazut ca a fost discutata problema de mai multe ori dar nu am reusit sa gasesc concred ce dimensiuni trebuie sa cumpar.

60/100 sau maxim 60/120. Eu am pus 60/150 si a fost cam lung. Nu vine asa bine. Am gresit. Si am dat 200 ron doar pe manopera. Cam scump, parerea mea. Mai bine veneam la TAU la Bucuresti. Cu drumul ma costa tot atat, dar stia ce face.

 

Si de schimbat vreau sa-l dau jos singur si sa merg la cineva sa-l sudeze.

E prea complicat. Nu te sfatuiesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut.

Am reusit sa dau jos racordul flexibil, sa-l sudez pe ala nou si sa-l montez la loc.

Nu mai am miros in masina de combustibil ars.

A fost greu de dat jos si montat la loc, insa poate doar datorita faptului ca sunt un amator.

Deci scule basic. probabil ca un service ok are scule pneumatice si nu se chiunue din cauza locului stramt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

cred ca aceeasi problema o am si eu. astazi am fost la service sa schimb uleiul, filtrele si o bieleta de directie si am observat ca sufla in zona racordului flexibil si era afumat pe acolo. pana si filtrul de aer era afumat tot. in masina miroase putin la pornire cand e rece in rest nu prea se mai simte.

sa ne spuna cei care au rezolvat aceasta problema concret ce racord au pus (dimensiune, pret etc) si cum se sudeaza (simplu, in argon etc)

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Cum am spus poti sa-l dai jos si singur numai ca e ceva de munca.

De sudat sudeaza-l cu argon. Sper ca asa se cheama. Eu l-am sudat cu MIG sau TIG ca nu stiu care e sigur.

Aparat din ala care iti da singur sarma (automat) de pe rola.

Ca dimensiune eu zic sa iei 60/120 fiindca 60/100 e cam scurt. 100 insemana toata lungimea lui deci nu doar tesatura.

Eu zic ca tesatra e cam scurta si destul de rigida si daca o sa mai am probleme cu el il schimb cu unul mai lung.

60/120 eu zic ca se potriveste foarte bine.

Daca poti da jos racordul original si masoara foarte bine cat de lung vrei tu.

60/100 sau 60/120.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

aceeasi problema o am si eu cu racordul flexibil. meseriasul a masurat racordul original ca fiind 60mm diametru si 110mm lungime (cred ca erau defapt 100 mm pt ca nu am auzit pe nimeni sa aiba racord 60X100). la magazin nu am gasit decat 60X100 si 60X150 nimic intermediar de genul 60X110 sau 60X120 etc

nu am cumparat niciunul deocamdata in speranta ca voi gasi 60X110.

in caz ca nu exista aceasta dimensiune ce sa iau : 60X100 (sa nu fie prea scurt) sau 60X150 (si va fi nevoie sa taie ori din racord ori din teava dinspre toba) ???

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 11 months later...
  • 1 year later...

Salut,

 

Stie cineva dimensiunile racordului flexibil la E39 525d 2001?

 

Trebuie sa le schimb si eu.

 

Am gasit un service pe Bulevardul Basarabia pe partea dreapta cum vii dinspre Piata Muncii.

 

Am intrebat asa de un pret aproximativ si mi-au spus ca preturile variaza intre 125 lei si 185 lei / bucata racord flexibil (bosal) iar mana de lucru pleaca de la 120 lei / bucata asta in cazul in care se poate suda direct pe masina.Daca mai trebuie demontat ceva pentru a ajunge in zona racordurilor, pretul difera.

 

Va intreb pe cei care ati inlocuit racordul/ racordurile ( la mine sunt doua), vi se pare un pret ok? Sa mai caut?

 

La un calcul simplu 125+125+120+120= 490 lei cu preturile cele mai mici.

Cu siguranta pretul va sari de 600-650 lei daca trebuie demontat ceva.

 

Eu sincer nu vad cum se pot suda direct pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.