Jump to content

Constatare la service : pompa de injectie


Recommended Posts

Salut iubitori de bimmeruri!

 

Am un e39 525tds din '98. Incep cu problema principala: toate servizurile la care am fost doar vin cu pareri si nu stiu exact de unde vine problema. Problema provine de la alimentare. Cand rezervorul este peste jumatate plin masina merge normal fara probleme, porneste perfect. DAR. Cand nivelul combustibilului cade sub aprox 30 litrii, porneste foarte greu, trebuie sa dau la demaror mult. Sistemul de alimentare se umple de aer, se vede prin conducte ca are aer in furtune. Si cateodata se opreste motorul in relant, si nu are putere motorul. La sevice mi-au zis ca problema vine de la pompa de injectie. Insa nu are nici o legatura dupa parera mea pentru ca face numai cand nivelul de combustibil este sub 30 de litrii aproximativ. Deci daca ar fii pompa de injectie atuncea ar face si cand rezervorul este plin. Ce parere aveti? Aaaa... am mai schimbat o pompa mica din rezervor care au zis ca el trage motorina dintun rezervor in alta, ca rezervorul e impartit in doua parti. Dar nici asta nu a rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

NU sunt foarte sigur, insa nu mai este o pompa intre cea din rezervor si pompa de injectie? Intreb pt ca eu sunt patit cu pompa de injectie si nu prea e de bine, costa mult reparatia si costa enorm una noua. Success!!!

Normal asa mi se pare logic sa mai fie o pompa care trage combustibilul si da mai departe la pompa de inalta presiune. Este cineva care a mai patit asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Ăn principiu dupĂŁ ce opreÂşti motorul, pe instalatia de alimentare cu motorina ramane o anumitĂŁ presiune, iar dacĂŁ pompa de motorina a fĂŁcut buba, nu mai trage suficientĂŁ motorinĂŁ Âşi merge-n Âşuturi. Eu tind sĂŁ cred cĂŁ problema ta se aflĂŁ ĂŽn rezervor dacĂŁ zici cĂŁ totul ĂŽncepe când ai mai puĂžin de 30 L. Cât ai mers sub 30 L ?
Link to comment
Share on other sites

100% e pompa din rezervor.vb din experienta.

zici ca ai schimbato...poate cel ce a montato nu a montato bine eu zic sa o verifici din nou

din cate stiu tds-ul are doar 2 pompe cea din rezervor si pompa de injectie.pompa de inalta presiune apare doar pe comon rail motoare din anul 2000 in sus

Link to comment
Share on other sites

ba da vezi ca modelul asta mai are o pompa in rezervor undeva sub banchta din spate dar nu mai stiu sigur daca in partea stanga sau dreapta ,cunosc un caz similar cand pompa din rezervor oboseste exact asa se manifesta dezamorseaza instalatia de alimentare cand ajunge la un anumit nivel,cel mai des intalnit e cand ajunge la 15 litri ,la 30 e se intampla mai rar ,bafta
Link to comment
Share on other sites

Cer scuze am fost plecat din tara de aia nu am scris. M-am interesat la niste mecanici. Maine ma apuc si scot eu pompa de alimentare din rezervor. Este greu de scos?

 

Ăn principiu dupĂŁ ce opreÂşti motorul, pe instalatia de alimentare cu motorina ramane o anumitĂŁ presiune, iar dacĂŁ pompa de motorina a fĂŁcut buba, nu mai trage suficientĂŁ motorinĂŁ Âşi merge-n Âşuturi. Eu tind sĂŁ cred cĂŁ problema ta se aflĂŁ ĂŽn rezervor dacĂŁ zici cĂŁ totul ĂŽncepe când ai mai puĂžin de 30 L. Cât ai mers sub 30 L ?

 

Nu prea am mers sub 30 de litrii pentru ca daca ma duc asa atuncea nu mai porneste motorul. Am lasat odata sa ajunga la nivelul de 15 litrii si deja abia a pornit motorul. Trebuia sa dau la demaror aproape un minut.

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Naa... am scos pompa de alimentare din rezervor impreuna cu indicatorii de nivel. Am luat jos scos pompa din plasticul lui si am bagat in motorina si am alimentat direct de la 12 volti. Abia baga ceva. Merge foarte slab. Normal ar trebui sa faca minim 1,3 bar, dar asta nu face nimic. Luni ma duc sa cumpar o pompa noua. DAR intrebarea e de ce sa stricat asa repede? pentru ca a fost schimbat de vro 3-4 luni. Si era piesa originala Siemens VDO. Poate sa fie ceva factor care sa faca sa nu functioneze corect?
Link to comment
Share on other sites

Naaa acuma ce sa mai faac? AM SCHIMBAT POMPA DE ALIMETARE SI TOT NU MERGE :twoup: Deci sa luam de la inceput. Saptaman trecuta am scos pompa din rezervor am constatat impreuna cu mecanicul ca nu functioneaza. Intr-adevar nu mergea. Am luat pompa noua. Am montat totul la loc pompa functiona. Si era presiune si pe tur. Am luat jos furtunul dinaintea filtrului si venea motorina bine, cum trebuia.

Am iesit la proba, si surpriza, Masina tot asa mergea. Haideti sa va explic din nou simptomele.

Deci: sa zicem ca mergu cu o viteza constant cu 60 in viteza a 4-a. Asa. Iau un pic piciorul de pe pedala de acceleratie o las putin cu frana de motor (nu mult numai vro 2-3 secunde) si dupa aia pun iarasi piciorul pe acceleratie, SI moare motorul. Adica se aprinde pe bord DDE (impreuna cu semnul ala de la pornire la rece) si moare motorul de tot parca nu ar mai primi un gram de motorina. Si in momentul asta daca iau iarasi piciorul de pe accelerati si calc din nou pe ea atuncea iarasi incepe sa mearga.

 

Ce ziceti? Eu nu mai am idei. A mai patit cineva la fel?

Link to comment
Share on other sites

cind ai facut tot deranjul ala in spate cu demontarea celor 2 capace d la rezervor, mecanicii aia trebuia sa aiba si o pompa de golit rezervorul, sa-l poti goli de motorina, sa t uiti cu o lampa in rezervor sa nu fie mizerie, sa se mai intampla. apoi, pt siguranta, e bine sa suflii cu aer tot traseul de alimentare, pe tronsoane, si verifici si sa nu ai vreun por pe la imbinari sau pe tevi / furtune.e posibil sa ceara vreun furtun schimbat. filtrele schimbate sau macar curatate. filtrul de la sorb in ce stare era cu mizeria ? dar admisia pompei vechi ? ar trb sa mai ai un filtru pe surubul de admisie in ppa de inj, verifica-l si p ala. din pacate astea-s operatii p care ar trb sa stii sa le faci singur, daca patesti asta aiurea de la cva motorina cu mizerii n-o sa plangi p banii tai pe la toate service care fac mofturi. acum depinde si ce conditii tehnice ai acasa. dupa parerea ta cati km are masina ? Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

cind ai facut tot deranjul ala in spate cu demontarea celor 2 capace d la rezervor, mecanicii aia trebuia sa aiba si o pompa de golit rezervorul, sa-l poti goli de motorina, sa t uiti cu o lampa in rezervor sa nu fie mizerie, sa se mai intampla. apoi, pt siguranta, e bine sa suflii cu aer tot traseul de alimentare, pe tronsoane, si verifici si sa nu ai vreun por pe la imbinari sau pe tevi / furtune.e posibil sa ceara vreun furtun schimbat. filtrele schimbate sau macar curatate. filtrul de la sorb in ce stare era cu mizeria ? dar admisia pompei vechi ? ar trb sa mai ai un filtru pe surubul de admisie in ppa de inj, verifica-l si p ala. din pacate astea-s operatii p care ar trb sa stii sa le faci singur, daca patesti asta aiurea de la cva motorina cu mizerii n-o sa plangi p banii tai pe la toate service care fac mofturi. acum depinde si ce conditii tehnice ai acasa. dupa parerea ta cati km are masina ?

 

am suflat cu aer in furtunul dinaintea filtrului mare de motorina in fata, si venea bine aerul in spate in rezervor. filtrul e schimbat, iar filtrul de la admisia pompei era destul de curat, nu avea nici o urma de ceva infundari sau ceva de genu. Ne-am uitat si in rezervor si era curat ca lacrima. Masina momentan are 270.000 kilometrii. Am cumparat masina de la cineva din oras, si cunosc servizul la care umbla tipul cu masina si mi-au zis la service si miau aratat in baza de date ce reparatii erau facute si la ce kilometrii, asa ca banuiesc ca ar fii reali. Incep sa am ganduri la pompa de pesiune. La capul hidraulic sa fie ceva. Dar interesant e ca porneste foarte usor si la cald si la rece si tot timpul.

 

Am gasit un mecanic in aicea in Tg. Mures, care se ocupa numai cu BMWuri, si luni o sa duc masina la el. Am auzit ca are testerul original de la BMW, si ca a lucrat si a invatat meseria in germania la reprezentanta bmw. Sper sa gaseasca ceva.

Link to comment
Share on other sites

Asa am patit eu dar la alta marca,se aprindea semnul de la bujiile incandescente si murea motorul,trebuia sa mai apas o data pe pedala si isi revenea...si eu am ramas surprins cand mi s-a spus sa schimb pedala de acceleratie

hhhmm....... interesant. pare sa aiba ceva logica. Daca nu pompa de inalta presiune isi face de cap atuncea 100% ceva electronica. Si pedala find o comanda electronica, s-ar putea. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Naa.. Azi am cautat toata ziua problema la un alt mecanic care avea tester bmw. Am incercat si in mers in momentul cand se aprindea DDE pe bord. Ne-a dat 2 eroare la tester. 1 Needle motion sensor. Am inteles ca aste este sensorul de la injectorul cu fir. Am luat jos mufa si am curatat, si am masurat, am citit pe forum ca se poate masura acolo si trebuie sa aiba intre 80 si 120 de ohmi. La mine era 110. Nu stiu de ce da eroare acolo. Si a doua eroare era ceva Delivery-controller. Asta habar n-am ce poate fi. Ma gandesc ca ceva la pompa de inalta presiune, nu?

 

Haideti cu pareri?

Link to comment
Share on other sites

Atunci cand accelerezi a doua oara si incepe sa-si revina motorul, scoate si ceva fum dens alb-albastrui?

Daca ai pompa de injectie bosch vp, e posibil sa te lase electronica...

...totusi, daca era electronica din pompa, nu cred ca motorul mai statea in relanti :twoup:

 

Sunt curios cum se comporta cand o lasi in frana de motor atunci cand cobori o panta si incepi sa accelerezi foarte usor cand turometrul e pe la 1700rot/min si esti in viteza a 4-a...daca iese greu din frana de motor si da si ceva fum alb-albastru, atunci ai probleme cu avansul.....ori nu se primeste semnal de la injectorul cu fir, ori nu mai lucreaza bine avansul variabil din pompa... vezi intre min 02:10 si 04:00min cum functioneaza avansul de injectie din pompa... http://www.youtube.com/watch?v=ww3-jMUrJlI

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.