Jump to content

Rezolvarea tragerii stg-dr a volanului


srb_alex
Go to solution Solved by srb_alex,

Recommended Posts

Ai avut in mana piesa respectiva ? Eu DA ! Sa nu crezi ca e dintr-un cauciuc moale !!! Cuplajul este foarte putin elastic, iar miscarea se transmite prin piesele metalice.

 

Daca era transmisa miscarea printr-un cuplaj elastic...nu tineai mana pe volan :twoup:

Atata timp cat masina trage stanga-dreapta cand nu ai mainile pe volan ... e din altceva.

 

Piesa asta poate sa intre in discutie atunci cand exista acel joc de 5-6-7 grade al volanului. Daca nu e caseta stricata...poate sa fie din celebra piesa #2.

 

NU cred ca cineva mai are probleme de directie [joc, directie grea, sa traga intr-o parte] dupa ce au schimbat elementele de directie sau suspensie defecte !!! Daca se face si geometria...

 

Acest cuplaj a devenit faimos dupa : http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=470103

 

 

L.E. daca cititi topicul de pe e46fanatics cu atentie ... o sa observati ca majoritatea nu au scapat de problemele de directie nici dupa ce au schimbat acea piesa. cititi tot !

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Schimbati bucsele de la bascule, si o sa vedeti ditamai imbunatatirea.

 

Acele bucsi devin prea elastice, lasa rotile sa joace inainte si inapoi in functie de orice denivelare, groapa sau sant longitudinal, si de aici fuga masinii stanga dreapta. Si la e46 si la e36 sunt la fel, si se schimba separat, costa cat o bere. Mai problematic e sa gasiti mecanicul cu presa.

Link to comment
Share on other sites

E perfect adevarat ca o bucsa [cel putin] stricata faca o directie instabila .

Daca citeai de la capat...in plus mai apare si un mic joc in directie care se simte in volan !

La unele masini mai apare si un cling-clang :twoup:

Cel mai bine e sa va miste cineva de volan si voi sa ascultati sub masina. O sa reperati zgomotul. Ori din caseta ori din acel cuplaj.

Link to comment
Share on other sites

Poate ai tinut piesa 2 in mana dar una buna, a mea avea joc si era destul de maricel si tocmai ce a zis si Rhaziel tineai volanul drept dar rotile se duceau stg-dr dupa carosabil

La ambele m-am uitat. Si la cea noua si la cea uzata [d.p.d.v. al nr. de km].

La mine a fost din caseta. Aveam lichid pierdut pe la semeringuri. A ramas in burduf. Plus am mai avut un joc ! Se auzea zgomotul daca invarteam de volan cu motorul oprit.

 

NU CONTEST faptul ca piesa #2 era cauza jocului la masina lui srb_alex ! Titlul topicului... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Intervin si eu si mentionez ca am aceeasi problema ca si voi si anume ca imi trage volanul stanga dreapta haotic in special cand drumul este denivelat.Ceea ce am observat eu este ca aceasta problema apare cu un anumit tip de anvelope si in cazul meu pe fata am Bridgestone Potenza 225 r17 insa am inversat anvelopele cu cele de pe spate ce sunt Goodyear excellence pe aceeasi dimensiune si desi sunt RFT(fiind mai rigide) problema a disparut, bineinteles ca efectul de tramling nu a disparut definitiv insa este foarte, foarte putin sesizabil.Astfel pot spune ca in situatia mea anvelopele sunt de vina si ma gandesc ca datorita formei diferite a anvelopei si felul cum "calca " pe asfalt influenteaza aceasta problema.
Link to comment
Share on other sites

Buna seara,

 

fratilor am si eu un e90 cu aceleasi simptome. Volanul fuge foarte urat la orice denivelare, groapa iar pe sosea masina trage fie stanga fie dreapta, functie de ce banda de mers rulez.

 

Din pacate piesa nr 2 din poza nu este decat pt e46.

Am cautat pe site-ul acela si la e90 insa e total schimbata partea aceea.

 

Maine o duc la reprezentanta la bmw si le explic problema, insa am dubii mari ca ar rezolva ceva.. mi-e sa nu ma puna sa schimb toate piesele precum baietii de mai sus si tot sa nu mearga.

 

O zi super!

 

Sal,

am fost la bmw si mi-au zis ca e normal sa traga stanga/dreapta... :twoup: .. really?

M-au sfatuit sa imi pun jante de bmw originale caci altfel ei nu imi pot face geometria la roti daca nu sunt jantele originale... :)

In plus, am joc la bucsele de la basculele de pe spate, joc ce l-am verificat la 2 service-uri normale, insa la bmw in service nu a gasit nici un joc..

Nasol, cred ca e ultima oara cand mai ma duc pe la ei :twoup:

 

Intervin si eu si mentionez ca am aceeasi problema ca si voi si anume ca imi trage volanul stanga dreapta haotic in special cand drumul este denivelat.Ceea ce am observat eu este ca aceasta problema apare cu un anumit tip de anvelope si in cazul meu pe fata am Bridgestone Potenza 225 r17 insa am inversat anvelopele cu cele de pe spate ce sunt Goodyear excellence pe aceeasi dimensiune si desi sunt RFT(fiind mai rigide) problema a disparut, bineinteles ca efectul de tramling nu a disparut definitiv insa este foarte, foarte putin sesizabil.Astfel pot spune ca in situatia mea anvelopele sunt de vina si ma gandesc ca datorita formei diferite a anvelopei si felul cum "calca " pe asfalt influenteaza aceasta problema.

 

Tot Bridgestone Potenza 225/50 r17 am si eu, si e posibil sa fie de la cauciucuri, ce e drept sunt printre cele mai ieftine.

Cand s-o mai raci o sa le pun pe alea de iarna sa vad cum este.

 

salut

Link to comment
Share on other sites

directia mi s-a schimbat mult de cand mi-am pus bucsele poliuretanice , chiar si franarea s-a imbunatatit, insa cred ca la mine bucsa aia e dusa bine de tot, o sa ii fac poze cand o schimb :twoup:

 

p.s. eu mi-am dat de cap la masina si treaba cu acul de la temperatura iarna, care scadea si trebuia sa ii pun carton, toti mecanici ma puneau sa schimb termostatul general, nu stiau de cel de pe egr, cum l-am schimbat p-ala (singur) masina nu a mai avut probleme cu temperatura si cu cartonul pus in fata :) nici la -25 de grade cum au fost prin ianuarie

 

 

am si eu problema cu acul de la temperatura, care mi-a scazut chiar si asta vara. Deci, ai schimbat termostatul de pe egr si a fost ok?

Link to comment
Share on other sites

am si eu problema cu acul de la temperatura, care mi-a scazut chiar si asta vara. Deci, ai schimbat termostatul de pe egr si a fost ok?

 

dap , acolo ai problema 99% , adica eu cu ala as incepe ,daca totusi nu se rezolva ,atunci e termostatul central , insa mai poate fi o cauza, sa ti se fi blocat electroventilatorul si sa mearga incontinuu (dar ar fi un caz prea rar) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu e nici un record...la ce drumuri de tzara,avem pe aici,nu e de mirare, 1 pereche a fost swag, 1 febi, si una nu mai stiu de care,toate sau invartit la pretu de 200-300ron,ma adus la sapa de lemn,la viteza isntabilitate,pe drum de tara,volanu face ca la balamuc,si scoate si zgomote naspa....
Link to comment
Share on other sites

nu e nici un record...la ce drumuri de tzara,avem pe aici,nu e de mirare, 1 pereche a fost swag, 1 febi, si una nu mai stiu de care,toate sau invartit la pretu de 200-300ron,ma adus la sapa de lemn,la viteza isntabilitate,pe drum de tara,volanu face ca la balamuc,si scoate si zgomote naspa....

[/quote

 

Daca zici ca mergi pe drumuri proaste nu prea ti-as recomanda bucse powerflex ca poate faci recordul si la bascule. Eu am bucse powerflex de 1 an (fac cam 15000km/an foarte putin km pt un diesel :)) si ce pot sa zic ca pe drumuri bune sunt excelente dar cand dau de un drum mai pietruit trebuie sa merg foarte incet . Intradevar nu s-au uzat deloc dar cred ca in viitorul apropiat le schimb ca nu vreau sa mai schimb alte piese din cauza lor. Deci cat de curand o sa le pun la mica publicitate :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Asa este dar daca mergi cu atentie si esti cat de cat dibace in ale soferiei si nu dai in fiecare gura de canal sau alte gropi mergi cu ele mult si bine. La mine este alta problema ca a inceput si sotia sa se miste prin bucuresti si nu as vrea sa o iau de la capat cu schimbatul ( trebuie sa trecem de pragul de 15000 km/an)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

se pare ca nu are nici o treaba bucsa de la volan cu trasu stg.-drp. :)

 

toata schema sta intr-un mecanic bun priceput pe geometrie si mai ales in geometria spate :)

 

in momentul de fata masina mea merge ca un FWD prin sleauri :twoup:

 

am facut-o la un baiat prin aparatorii patriei, deci masina merge senzational...

asa ceva nu am mai vazut , nici cand era noua si avea 11km nu mergea asa prin sleauri, bai sa nu traga deloc stg-drp, sa nu simti tramlining ...rar asa ceva..sunt extrem de multumit de rezultat :twoup: nici o data nu am mai fost asa fericit de ceva ce am facut la masina si sa imi placa dupa :twoup:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

120 RON fata+ spate si este chiar pe colt ,peste drum de facultatea Spiru haret sau peste drum de statia de metrou Aparatorii patriei :twoup: sensul de mers catre centura

 

 

cine vrea ii dau nr tipului pe PM sa vorbeasca cu el ,are si el un e36 deci se pricepe bine cum e cu RWD si mai ales se pricepe de minune sa faca geometria, aia de pe spate e cea mai esentiala pt trasul asta stg-drp. pe sleauri :)

 

p.s. atentie la cei cu masini vechi , ca se poate intampla ca suruburile de pe spate sa nu se desfaca ,deci sa se rupa si atunci trebuiesc altele noi !!! la mine au mers perfect .

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.