Jump to content

Problema BMW E34


Recommended Posts

De curand a inceput sa imi scoata fum alb. Imi face ceva figuri de o vreme la pornirea la cald mai mult ca sigur pompa de injectie. Mi-au zis din service ca trebuie reglata ca de aceea scoate si fumul alb,... scoate dupa ce sta la relantiv >30 secunde si o calc sau daca ma duc cu ea la ~1800 rpm si o calc brusc face nor de fum in spate dupa care se opreste la relantiv are oscilatii sta la 650 rpm si se tureaza inspre 800 din cauza pompei banuiesc. Un mecanic mi-a spus ca s-ar putea sa fie si turbo de vina. Am avut inainte un E 46 si mi-a sarit furtunul de vacuum de la el scotea fum cam la fel doar ca negru de aceea nu stiu ce sa zic. Mecanicul asta zicea ca mananca uleiul din turbo si de aia, scoate fum,.... ii posibil asa ceva? Cum verific daca merge Turbo-ul bine? De un timp incoace parca aud si un usor sasait nu stiu cum sa il descriu exact,... ce mi ii sa nu fie amandoua si pompa si turbou ca nu mi se mai merita sa o repar,.... pornirea greoaie stiu sigur ca ii de la pompa. A am uitat, nu am observat sa manance ulei din motor de ~4500 Km de cand am schimbat ulei + filtre am complectat cam 0.5L dar geniile din service mi-au bagat 10W-40 si multi mi-au spus ca la masina veche era recomandat 15W-40 ca ala il arde prea repede. Inca o intrebare rezolv ceva daca ii dau avansul mai mare sa steie mai sus la relantiv undeva la 800-850?
Link to comment
Share on other sites

Fum alb de obicei e de la amestec sarac, posibil un avans la pompa de injectie dereglat. Ai umblat la avans de curand?

Poate fi si condens. Dar daca e fum-fum, albicios e de la alimentare.

 

Astazi a inceput si sa imi fasaie calumea cred ca e ceva furtun spart instre/dinspre turbo maine la 9 sunt programat cu masina revin cu detalii

Link to comment
Share on other sites

Pai fum alb scoate de la avansu de la popma,eu am un 524 td si cand am schimbat distributia am bagat un dinte in plus la popma de injectie intradevar ....io stiu ca daca scoate fum alb si miroase a motorina nearsa e de la avans daca scoate fum negru se poate sa fie de la turbo ( precizez ca si a mea avea un mers neregulat dar dupa ce i-am reglat avasul cum trebuie nu mai scoate fum si are un mers rotund la relanti)

Ai schimbat cumva distributie, sau umblat la pompa?

Link to comment
Share on other sites

fasaitul poate sa fie de la piesa nr. 7 . Daca se fisureaza la una din prinderi face intr-adevar un zgomot in plus, un fasait dar nu ca cel de turbina.

 

Apare ca-i cam 45 euro noua (si cam asa e), cam 50 ron sh. Eu sunt la a doua in un an si nu stiu de la ce se tot crapa.

 

La restul nu ma dau cu parerea; nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

fasaitul poate sa fie de la piesa nr. 7 . Daca se fisureaza la una din prinderi face intr-adevar un zgomot in plus, un fasait dar nu ca cel de turbina.

 

Apare ca-i cam 45 euro noua (si cam asa e), cam 50 ron sh. Eu sunt la a doua in un an si nu stiu de la ce se tot crapa.

 

La restul nu ma dau cu parerea; nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

fasaitul poate sa fie de la piesa nr. 7 . Daca se fisureaza la una din prinderi face intr-adevar un zgomot in plus, un fasait dar nu ca cel de turbina.

 

Apare ca-i cam 45 euro noua (si cam asa e), cam 50 ron sh. Eu sunt la a doua in un an si nu stiu de la ce se tot crapa.

 

La restul nu ma dau cu parerea; nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

fasaitul poate sa fie de la piesa nr. 7 . Daca se fisureaza la una din prinderi face intr-adevar un zgomot in plus, un fasait dar nu ca cel de turbina.

 

Apare ca-i cam 45 euro noua (si cam asa e), cam 50 ron sh. Eu sunt la a doua in un an si nu stiu de la ce se tot crapa.

 

La restul nu ma dau cu parerea; nu stiu.

 

fasaitul poate sa fie de la piesa nr. 7 . Daca se fisureaza la una din prinderi face intr-adevar un zgomot in plus, un fasait dar nu ca cel de turbina.

 

Apare ca-i cam 45 euro noua (si cam asa e), cam 50 ron sh. Eu sunt la a doua in un an si nu stiu de la ce se tot crapa.

 

La restul nu ma dau cu parerea; nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

In dupamasa asta am scos masina si merge mult peste asteptari,... aveam se pare de mult o conducta de gaze care merge la turbo fisurata si zilele trecute s-a rupt de-a binelea,... a sudat-o cu argint si mi-a recomandat cand am ocazia sa cumpar una sh de la dezmembrari. Masina mai scoate cam 1/3 - 1/4 din fumul care il scotea, trage mai bine ca atunci cand am cumparat-o acum 6 luni de unde rezulta ca era gaurice si pe atunci :twoup:.
Link to comment
Share on other sites

Piesa aia e din tabla si se prinde pe motor cu 2 suruburi. La mine unul din suruburile alea este retezat, sta doar intr-unul. Si totusi masina nu face figuri, nu fasaie.

 

da, asa este; mie mi s-a retezat acum, a doua oara in acelasi mod si anume exact dupa "gatul de trompeta", inainte sa iasa din piesa de fixare (cea cu 2 suruburi).

 

Ma bucur ca masina colegului merge.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.