Jump to content

Interpretare erori INPA


mihai_antony

Recommended Posts

OK asa e ms :D

 

Deci prima valoare e masurata de MAP senzorul de presiune aer admisie.

 

A doua valoare e masurata de senzorul de presiune rampa combustibil.

 

Si a treia valoare de MAF senzorul de masa de aer Debitmetru.

 

Ca sa inteleaga toata lumea mult mai usor ce si cum.

 

MAP My link

 

PRC My link

 

MAF My link

 

http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/dcv1_zps4ead2730.jpg

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Esti pe drumul cel bun. ;)

Mai adaug ceva la poza de mai sus, ca poate nu ti-e clar: "desired" e valoare dorita, dictata de ECU (Engine Control Unit) sau mai exact de softul de injectie; "current" e valoare masurata de senzori. Valorile "desired" si "current" trebuie sa se urmeze una pe alta, teoretic. Practic, multe din femei sunt curve, Mos Craciun nu exista, Dumnezeu nici atat, viata suge etc.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Da am citit de treaba cu adaptarile din DIS pentru debitmetru. Se poate vedea daca debitmetrul fuctioneaza cum trebuie la faza cu scosul furtunasului de vacuum de la EGR ?

 

O sa fac si treaba cu furtunasul scos de la EGR.

 

Daca e sa fie stricat EGR-ul se merita sa il cumpar pe original ? Stie cineva de cine e facut ?

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

EGR-u se strica greu spre deloc, de cele mai multe ori se gripeaza axul supapei. Poate ceda membrana din el si sa nu mai tina presiune, lucru usor verificabil: se pune un alt furtunas pe teava prin care intra vacuum si se "suge" cu gura cat de mult se poate pana cand supapa EGR-ului se trage apoi se indoaie furtunul la 180 grade astfel incat sa se pastreze vacuumul acumulat si supapa trasa. Cu furtunul astfel indoit se urmareste daca supapa revine sau nu. E de preferat ca supapa sa ramana deschisa mult si bine. Daca supapa revine atunci furtunul indoit "scapa" vacuum si se repeta operatiunea sau, lucru de nedorit, membrana e fisurata si EGR-ul e compromis, se inlocuieste.

 

Depunerule de pe axul blocat se elimina cu rabdare, Decarburol/Carbusolv, WD40 si... Triumf, verificandu-se la final mobilitatea supapei prin metoda descrisa mai sus. In cazul asta cine cumpara un EGR nou nu are ce face cu banii, curatarea inseamna 1-2 ore de munca + costul materialelor.

Link to comment
Share on other sites

Eu imi curat EGR-ul la doua revizii.

 

De fiecare data il fac bec si nu mai are timp sa se dupuna calamina, ultima data a fost nevoie doar sa il steg cu o carpa inmuiata in motorina.

 

O sa fac si treaba asta sa vad daca mai e in toate mintiile.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti!

 

Eu am un E46 323cic din 2001, si imi da pe calculator P0340 - problema e ca am gasit interpretari diferite pentru codul asta... una ar fi "CPS (Camshaft Position Sensor) on the exhaust side" alta ar fi "Exhaust side Knock Sensor"...

 

Intrebarea e - unde gasesc acest senzor, si daca trebuie sa dau jos _chiulasa_ de pe motor ca sa il schimb...

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti!

 

Eu am un E46 323cic din 2001, si imi da pe calculator P0340 - problema e ca am gasit interpretari diferite pentru codul asta... una ar fi "CPS (Camshaft Position Sensor) on the exhaust side" alta ar fi "Exhaust side Knock Sensor"...

 

Intrebarea e - unde gasesc acest senzor, si daca trebuie sa dau jos _chiulasa_ de pe motor ca sa il schimb...

e CPS, ca in linkul pus de un coleg mai sus,se schimba extrem de usor :)

Link to comment
Share on other sites

EGR-ul poate sa nu mai mearga si de la actuator, nu doar de la mizerie.

Cel mai banal motiv sunt furtunurile de vacuum.

 

Furtunele de vaccum le-am schimbat la revzia de anul trecut sunt toate noi.

 

Chiar nu stiu ce sa zic masina merge foarte bine, mai mult m-a speriat INPA-ul asta.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Pai asta am zis si eu doar ca mi s-a sugerat sa verific si EGR-ul ca s-ar putea sa fie el cu problema.

 

Oricum masina merge foarte bine, de asta inca nici pana acum nu am facut nici o verificare.

 

Dar o sa le fac trebuie si timp pentru asta.

Link to comment
Share on other sites

Pai asta am zis si eu doar ca mi s-a sugerat sa verific si EGR-ul ca s-ar putea sa fie el cu problema.

 

Oricum masina merge foarte bine, de asta inca nici pana acum nu am facut nici o verificare.

 

Dar o sa le fac trebuie si timp pentru asta.

 

poate vechiul propietar a facut o resoftare?

Link to comment
Share on other sites

Nu cred.

 

Intre timp am facut update la interfata, am facut cu intrerupator pentru pini 7 si 8. In poza a doua se vad firele care le-am tras, intrerupator mai mic nu am gasit :)

 

http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/DSCN0901_zpsc9c21ea9.jpg

 

http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/DSCN0902_zps2f37362d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.