Jump to content

Am pus masina pe tester 320d 2001!


kerosen

Recommended Posts

deci,dupa cum ziceam am pus masina pe tester,nush de care,omu mia zis ca are tester ca la reprezentanta,si din cate am vazut merge lume la el in principal bmw,oameni cu bani,am dat 70ron....

 

chiar nu stiu cat de bun e omu...mie mi la recomandat cineva..

 

 

erorile au fost: 1) incalzitor nush cum, radiatoru ala din stanga masini cum te uiti la motor,are legatura cu clima aer conditionat,nu ma intereseaza asta

2) injector 1 cel cu mufa,nush ce a zis ca apare ceva neinregula la el,din senzor,ceva mecanic habar nu am...n mia dat explicatii multe

3) la relanti cika valorile la turbo trebuie sa fie la 1500 si cika la mine e la 1000-1100 si nu e bine,mia zis sa verific electrovale,acuatoru tija turbo,geometria variabila

 

simptome: la relanti daca o turez pana la max 1,2,3,4,5 la inceput pedala e sensibila ajunge imediat in 4500rpm si face vum repede,daca ajung sa fac cam la a5a oara asa,gata masina e moara ajunge greu cand bag pedala la fund la relanti,si face greu vuuuuuummmmmmmmmmmm....greu tare,si daca plec cu masina e moale e moarta,apesi pedala de abia te deplasezi....daca nu faci asta....masina trage super nam nici o treaba cu ea,am anulat EGR,curatat senzor MAP de pe admisie

 

 

se comporta bine,asa cred eu....

 

chestia e ca cand accelerez blana la fund in treapta a2a dintro data,pe la 2000rpm,sare turometru da in nas,iar apoi incepe sa urce,ca si cum s-ar ineca,si apoi o ia bine,si atunci cand bag pedala la fund dintro data,scoate o dare de fum inecacioasa pe moment,apoi nu mai am fum....

 

simptome uneori dimineata,suna masina ca in 3 pistoane,atunci la rece pana se incalzeste motoru da impresia ca se aude un carait de injector,si a inceput sa bazaie electrovalva de la EGR,am astupato cu cui,dupa ce merg tare cu masina bazzzaie tare...nush ce are,se aude mai tare ca motoru....

 

 

ma poate ajuta si pe mine cineva cu explicatie referior, la injector 1 cel cu mufa,ce face el ,cum functioneaza,rolul lui,efecte simptome daca e strikat,si cu valorile alea de turbo la relanti....nah...ce am mai specificat pe aici...am inteleg ca acel injector e scump....help help help!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.