Jump to content

Recommended Posts

Am fost la un service si mi-a zis ca trebuie sa schimb bucsele. Service man mi-a sugerat totusi ca ar fi bine daca pot sa schimb si basculele. in ideea asta ma confrunt cu urmatoarea problema....dupa ultimele litere din seria masinii un furnizor de piese mi-a zis ca am sport paket pe masina si ca basculele sunt diferite fata de cele normale , implicit mai scumpe dar bucsele sunt la fel. ceilalti mi-au dat o oferta pentru bascule normale...

Acu nu stiu pe care sa le cumpar si nici unde as putea sa ma duc sa elucidez problema :twoup:

Masina e un E46 din 2004 iar ultimele litere din serie sunt FY41664.

Poate ma puteti ajuta voi si poate imi puteti face si oferta de pret!

Va multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

eu nu stiu daca e sau nu m-tehnik sau sport sau cum o fi ! asta e problema!!! vreau sa stiu daca basculele astea sunt diferite de la varianta normala la varianta cu sport packet! cum aflu asta?

 

 

pai daca masina e dotata de fabrica cu m-packet ai sport

poti sa iei codul de peo bascula veche is te lamuresti

Link to comment
Share on other sites

la asta nu m-am gandit ... daca codul este trecut pe bascula...verific codurile de pe bascula si vad exact! mai ramane problema cum vad eu codu ala ? sigur e scris pe bascula ?

 

 

daca sunt originale sau febi da

dar repet daca masina a fost de fabrica M-packet ai sigur bascule sport

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

PivoÞii vin capsaÞi de basculã. Sigur, se pot face ºi lucrãri româneºti prin Înlocuirea lor ºi pãstrarea braÞului vechi, dar trebuie fãcute de mecanici care ºtiu ce fac, altfel riºti sã rãmâi fãrã roatã.

daca sunt pivoti cu dintisori se baga orice atelier, la mine la e36 mi-au dat de la magazin pivoti cu un alt mecanism, nu s-a bagat service-ul de la mine din zona care avea presa si am fost pe colentina la un atelier unde mi i-a bagat la menghina si stau beton pe masina.. deci de ce sa arunci banii pe o bascula sport din prima? ptr vre-o 80 lei de pivot si inca 20 cat am dat eu montajul merita incercarea.. o bascula de e46 mtek si-a luat un prieten si a dat 8 milioane... in conditiile in care nu era bascula buba ci fuzeta... deci bani aruncati la recomandarea serviceurilor...

Link to comment
Share on other sites

PivoÞii vin capsaÞi de basculã. Sigur, se pot face ºi lucrãri româneºti prin Înlocuirea lor ºi pãstrarea braÞului vechi, dar trebuie fãcute de mecanici care ºtiu ce fac, altfel riºti sã rãmâi fãrã roatã.

daca sunt pivoti cu dintisori se baga orice atelier, la mine la e36 mi-au dat de la magazin pivoti cu un alt mecanism, nu s-a bagat service-ul de la mine din zona care avea presa si am fost pe colentina la un atelier unde mi i-a bagat la menghina si stau beton pe masina.. deci de ce sa arunci banii pe o bascula sport din prima? ptr vre-o 80 lei de pivot si inca 20 cat am dat eu montajul merita incercarea.. o bascula de e46 mtek si-a luat un prieten si a dat 8 milioane... in conditiile in care nu era bascula buba ci fuzeta... deci bani aruncati la recomandarea serviceurilor...

 

Sigur, poĂži ĂŽncerca. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.