Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

probleme motor diesel 136 cp


Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sa inteleg ca poti dormi linistit la noapte?

 

sper sa dorm mai bine

 

 

Acum poti sa o vinzi cu sufletul ĂŽmpĂŁcat :twoup:

 

faza nasoala era ca nimeni nu stia ce are. si ca sa o repar am dat mai mult decat era nevoie daca as fi facut asta de la inceput. asta e. mergem inainte. turbina refacuta, pompa la fel, injectoare curatate, uneori ma intreb de ce o mai pun la vanzare :)

 

 

Deci pana la urma am avut dreptate, de la pompa de injectie erau problemele.

calin, sunt genul de om care recunoaste si respecta. ai avut dreptate si jos palaria pentru asta.

problema mai nasoala e ca fara sa fie desfacuta bucati pompa nu ai fi zis ca e de la ea. ca nu avea absolut nici o eroare nici pe masina nici in calculatorul pompei.

sa nu mai zic ca dupa ce am pus o pe masina am pornit o fara admisie, si parea ca face cam la fel. ma luasera frigurile de nervi si pe mine si pe dereglatu si pe ionut colegul lui de la pitesti. numai ca dupa ce am asamblat o pe toata era ok. am incalzit o am pus o pe tester si e de la mama ei cum s ar zice acum. si chiar si consumul a scazut binisor, cel putin asa imi vine a crede.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

doar nu va asteptati cumva sa fi rezolvat masina asa simplu nu? sa tragem linie si sa adunam.... pai curatat injectoare, facut proba inca de 2 ori cu alte seturi de injectoare, demontat pompa injectie de pe masina pusa pe banc la bosch chitila, montat inapoi, cateva drumuri la pitesti, cateva diagnoze, etc etc etc. si... si masina face la fel. in concluzie ma deplasez cu masina din nou la bosch chitila sa mi incordez muschii la ei, cu toate ca acolo lucreaza un cunoscut al meu si pe barba lui am facut practic pompa, cica mai ieftin dar practic la aceeasi bani. pompa si injectoarele nu aveau nimic. in schimb imi aparea o eroare la recirculare gaze, asta insemnand electrovalva egr, egr etc. bineinteles ca am sters eroarea si nu a mai aparut dupa aia desi am iesit la probe. masina la bosch mergea bine, cu toate ca in seara de dinainte mi a scos peri albi. asa ca am spus hai sa o incerc si p asta, ca la cati bani am bagat ce mai insemna cateva sute de lei, nu? am cumparat un egr sh, 2 m furtun de retur motorina ca sa inlocuiesc toate furtunele de vacum si mai urmeaza electrovalva, care intre timp a fost curatata cea actuala. masina merge si sper sa nu mai faca figuri.

 

cred ca toata distractia m a costat peste 3000 lei, cand de fapt ma putea costa 20 lei 2 m furtun, 120 lei tester la bosch, 100 lei egr, 50 lei electrovalva sh sau 300 lei noua. ce sa mai zic, sper numai sa mearga bine de acum inainte. ca sincer nu prea mai are ce sa i pice la motor... turbina e ok, in garantie , pompa la fel, injectoarele ok, egr ok.....

Edited by florentincristea
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.