Jump to content

Probleme injectie


Recommended Posts

Salut!

Poveste - am de 3 ani un bmw 325 tds, e 36, '96, iar pana vara trecuta nu am avut nici o problema!

Problema - a inceput cand pe la injectorul nr. 4, cel cu fir, a inceput sa curga motorina. Masina functiona impecabil, doar ca mirosea si lasam pete pe asfalt. Am schimbat injectorul dar in 10 minute a inceput sa curga iar, motiv pentru care am cautat buba in alta parte si am gasit o improvizatie facuta la furtunul de retur de la intrarea in rezervor, unde furtunul se infundase si nu mai lasa motorina sa circule pe retur. Am presupus ca asta era cauza pentru care se forma o presiune mult prea mare pe retur si mi se strica injectorul, am remediat-o si am mers cu injectorul acela (al doilea) supurand motorina, cca un an. Masina a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu, pana cand ajungeam sa omor bateria si ea tot nu dorea sa porneasca (lua aer pe la injector si se scurgea motorina in rezervor). Am schimbat si injectorul acesta cu altul bun, masina a mers bine o saptamana, pornire "la sfert" dimineata si la cald, putin mai greu dupa ce masina statea oprita o ora (dadeam la automat cam 5 secunde). Acum, a stricat iar injectorul cu nr. 4 si a inceput si asta sa curga. Precizez ca nu mai are nici o problema cu returul, iar pe tur are si o supapa de sens.

Multumesc oricui se oboseste sa citeasca si sa raspunda!

Orice sfat e bun, mai putin cele de genul "da-i foc" sau "vinde-o", pentru ca tin la ea.

Link to comment
Share on other sites

Salut! mai precis pe unde curge? din injector? sau de la imbinarea injectorului in chiulasa?

daca-ti curge de la acea imbinare iti poti lua alta garnitura (e metalica, mie mi le-a confectionat cineva), mai aveam una, daca o gasesc ti-o dau, daca iti curge pe la filet pe-acolo...

 

Salut! Imi curge pe la partea de plastic pe unde iese firul, are acolo si o bila, oricum curge din partea superioara a injectorului. multumesc mult oricum.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nimeni nu a mai avut probleme asemanatoare?

Nici o idee?

Ma omoara masina asta......

 

 

salut . scriu a 10000 a oara despre acest injector :twoup: nu am rezolvare .. sunt doar curios.

 

simptomele mele sunt ca masina nu porneste cum trebuie la " semi- cald " .. la rece merge imediat + ca nu trage cum trebuie.

singura defectiune pe tester : injector 4 cu fir.

te intreb si pe tine.. are legatura pornirea cu injectorul cu fir ?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un TDS, doar ca am doar 4 cilindri fata de tine, am un 318tds.

 

Legat de defectiuni am si eu o problema ca mi se scurge motorina pe furtunul de sub masina(cel de prea-plin cand fac plinul ochi) tocmai ca am inteles ca este si la mine infundat nu stiu ce furtun.......dar pana acum nu am stiut ce sa ii fac, si nimeni la care am dus-o nu s-a apucat.

 

Legat de pornire si injectoare, ceea ce stiu sigur este ca depinde si calitatea testerelor...ca daca este unul aftermarket (china) nu citeste intotdeauna erorile bine, dar daca se scurge motorina pe langa injector este garnitura/semering-ul si nu neaparat injectorul.

 

Probleme la pornire mai am la rece(pe tester mi-au aparut 2 bujii bolnave) trebuie sa le schimb, iar legat de pornirea mai grea, la diesel mai pot fi urmatoarele cauze:

 

-pompa de injectie "obosita" si nu mai asigura presiunea necesara

-pompa de combustibil din rezervor "obosita" si nu mai pompeaza debitul de motorina necesar spre motor...si atunci se formeaza un amestec de motorina si aer pe rampa

 

sa nu mai continui....filetul de la injector e in stare buna?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un TDS, doar ca am doar 4 cilindri fata de tine, am un 318tds.

 

Legat de defectiuni am si eu o problema ca mi se scurge motorina pe furtunul de sub masina(cel de prea-plin cand fac plinul ochi) tocmai ca am inteles ca este si la mine infundat nu stiu ce furtun.......dar pana acum nu am stiut ce sa ii fac, si nimeni la care am dus-o nu s-a apucat.

 

Legat de pornire si injectoare, ceea ce stiu sigur este ca depinde si calitatea testerelor...ca daca este unul aftermarket (china) nu citeste intotdeauna erorile bine, dar daca se scurge motorina pe langa injector este garnitura/semering-ul si nu neaparat injectorul.

 

Probleme la pornire mai am la rece(pe tester mi-au aparut 2 bujii bolnave) trebuie sa le schimb, iar legat de pornirea mai grea, la diesel mai pot fi urmatoarele cauze:

 

-pompa de injectie "obosita" si nu mai asigura presiunea necesara

-pompa de combustibil din rezervor "obosita" si nu mai pompeaza debitul de motorina necesar spre motor...si atunci se formeaza un amestec de motorina si aer pe rampa

 

sa nu mai continui....filetul de la injector e in stare buna?

 

am schimbat injectorul cu fir + toate bujiile.

problema cu pornirea e aceeasi :twoup:

porneste bine dimineatza. porneste bine la cald. porneste f greu dupa ce sta cateva ore.

 

super asa-i ?

( pe tester nu mai am nicio eroare )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problema este, asa cum spunea cineva mai sus, la semi-cald.

la rece si fierbinte pleaca bine.

acum ceea ce ma ingrijoreaza este ca s-a stricat si injectorul pe care l-am schimbat, dupa numai o saptamana.

Sa fie alt injector infundat?? Am verificat bujiile si releul si functioneaza in parametrii normali. Am montat si valva de sens.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.