Jump to content

Nu am demaraj la 520 D


pad_geo

Recommended Posts

SALUT, sunt un nou venit in forum si un nou posesor de bmw 520D din 2001. Eu cred ca am o problema cu masina, in momentul in care o accelerezi dupa loc, adica la demaraj, nu fuge cam deloc, incepe sa traga puternic numai dupa 2000 turatii, sub 2000 de turatii nu trage cam deloc si ma incomodeaza cand vreau sa ma bag si eu mai rapid in trafic. Astept ajutorul vostru cu pareri. Multumesc

post-2316-1157738892_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

SALUT, sunt un nou venit in forum si un nou posesor de bmw 520D din 2001. Eu cred ca am o problema cu masina, in momentul in care o accelerezi dupa loc, adica la demaraj, nu fuge cam deloc, incepe sa traga puternic numai dupa 2000 turatii, sub 2000 de turatiiĀ  nu trage cam deloc si ma incomodeaza cand vreau sa ma bag si eu mai rapid in trafic. Astept ajutorul vostru cu pareri. Multumesc

124499[/snapback]

In primul rand BINE AI VENIT!! :blink:

Da mai multe detalii despre cum se comporta :) , e hidramata sau manuala ? , iti face asa in toate vitezele ?

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

In primul rand BINE AI VENIT!!Ā  :blink:

Da mai multe detalii despre cum se comportaĀ  :) , e hidramata sau manuala ? , iti face asa in toate vitezele ?

124506[/snapback]

E manuala , cam in toate vitezele imi face la fel sub 1800-2000 turatii nu prea trage , dar cand ajunge la 2000, trage puternic

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmm , poate sa fie debitmetru ; a mea facea asa si pana la urama s a dovedit a fi smbreiajuĀ  :blink:

124517[/snapback]

Ambreiajul mi sa spus ca a fost schimbat de fostul proprietar, acum mie mise pare ca ar mai fi o mica problema, nu stiu dc are legatura dar totusi , cand vreau sa o pornesc, parca tin prea mult pe cheie apasat pana porneste si am si un consum la mers normal in oras cam 9%. E ok??????

Link to comment
Share on other sites

Ambreiajul mi sa spus ca a fost schimbat de fostul proprietar, acum mie mise pare ca ar mai fi o mica problema, nu stiu dc are legatura dar totusi , cand vreau sa o pornesc, parca tin prea mult pe cheie apasat pana porneste si am si un consum la mers normal in oras cam 9%. E ok??????

124520[/snapback]

Consumul pare normal :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ambreiajul mi sa spus ca a fost schimbat de fostul proprietar, acum mie mise pare ca ar mai fi o mica problema, nu stiu dc are legatura dar totusi , cand vreau sa o pornesc, parca tin prea mult pe cheie apasat pana porneste si am si un consum la mers normal in oras cam 9%. E ok??????

124520[/snapback]

Ā 

Ā 

Incearca si fa-i un test ,este cel mai indicat lucru,daca are vre-o problema sti de ce sa te apuci ,daca a fost schimbat ambreiajul si nu s-au facut setarile OK> in DDE atunci sigur nu merge in parametrii normali,in alta ordine de idei turbina intra in functie cam pe la 1700 de ture ,deci trebuie un pic turata pentru a simtii demarajul...dar ai mare grija si nu umbla cu ea pe la toti carpacii caci daca o dai peste cap greu o mai rezolvi...ssi cu multi bani!!!

Link to comment
Share on other sites

Incearca siĀ  fa-i un test ,este cel mai indicatĀ  lucru,daca are vre-o problema sti de ce sa te apuci ,daca a fost schimbat ambreiajul si nu s-au facut setarile OK> in DDE atunci sigur nu merge in parametrii normali,

124529[/snapback]

Ā 

Ce setari de fac in DDE ,cand schimbi ambreiajul? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca masina merge normal, e normal sa nu traga bine sub 2000 RPM, asa cred ca e orice diesel. Nu merge cu ea sub 1800 RPM, nu face bine la turbina si la motor. Cauta pe forum, s-a vorbit mult pe tema asta.

124625[/snapback]

Eu sunt foarte surprins neplacut de forta masinii mele sub 2000 turatii, inainte avand un renault laguna II 1,9 diesel 120 cp si pot spune ca ii da rusine bmw-ului la demaraj, si surprinzator avand aceeasi greutate

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt foarte surprins neplacut de forta masinii mele sub 2000 turatii, inainte avand un renault laguna II 1,9 diesel 120 cp si pot spune ca ii da rusine bmw-ului la demaraj, si surprinzator avand aceeasi greutate

124656[/snapback]

Inseamna k ai u ceva stricat pe acolo

Link to comment
Share on other sites

exact aceeasi problema am avut-o si eu, tragea doar dupa 2000 de ture. am fost la reprez. BMW din Iasi, Trado Motors, si am cerut in mod explicit un test pt debitmetru. A reieisit ca nu functioneaza in parametri. L-am schimbat si totul e ok.

Ā 

Inca un simptom ca debitmetrul ar putea fi cauza este ca accelereaza foarte greu la viteze de peste 140 km/h.

Ā 

pt. pornirea greoaie ar putea fi de vina bujiile si releul de comanda al bujiilor.

Edited by seven
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest nt02wvx
exact aceeasi problema am avut-o si eu, tragea doar dupa 2000 de ture. am fost la reprez. BMW din Iasi, Trado Motors, si am cerut in mod explicit un test pt debitmetru. A reieisit ca nu functioneaza in parametri. L-am schimbat si totul e ok.

Ā 

Inca un simptom ca debitmetrul ar putea fi cauza este ca accelereaza foarte greu la viteze de peste 140 km/h.

Ā 

pt. pornirea greoaie ar putea fi de vina bujiile si releul de comanda al bujiilor.

124694[/snapback]

Schimba filtrul de motorina

Link to comment
Share on other sites

SALUT, sunt un nou venit in forum si un nou posesor de bmw 520D din 2001. Eu cred ca am o problema cu masina, in momentul in care o accelerezi dupa loc, adica la demaraj, nu fuge cam deloc, incepe sa traga puternic numai dupa 2000 turatii, sub 2000 de turatiiĀ  nu trage cam deloc si ma incomodeaza cand vreau sa ma bag si eu mai rapid in trafic. Astept ajutorul vostru cu pareri. Multumesc

124499[/snapback]

Tipul de masina este LIMUzINA,nu sport,turbina care da un plus de putere intra in functie cam pe la 1600 de ture deci pana in 1600 se comporta ca un diessel normal,daca ai schimbat ambreiajul si nu ai sincronizat cutia cu motorul iar nu merge in parametrii normali,plus incepe sa acumuleze erori in DDE,eroricare la randul lor genereaza altele si tot asa pana nu te mai intelegi cu ea

Daca vrei sa fie sport trebuie sa-i faci un chiptuning sport si atunci vei vedea schimbarea...dar mai intai fa un test la reprezentanta este cel mai sigur decat sa incepi sa schimbi piese care poate nu au nimic,doar ca ai auzit de la unii ca ar fi debitmetrul sau diverse....

Link to comment
Share on other sites

SALUT, sunt un nou venit in forum si un nou posesor de bmw 520D din 2001. Eu cred ca am o problema cu masina, in momentul in care o accelerezi dupa loc, adica la demaraj, nu fuge cam deloc, incepe sa traga puternic numai dupa 2000 turatii, sub 2000 de turatiiĀ  nu trage cam deloc si ma incomodeaza cand vreau sa ma bag si eu mai rapid in trafic. Astept ajutorul vostru cu pareri. Multumesc

124499[/snapback]

Ā 

Ā 

Ā 

Salut

Tot 520D dın 2000. Masına nu are nımıc anormal, are kıck numaı dupa 2000 de ture, tre sa te obısnuıestı sau sa schımbı pe una maı puternıca sau benzına de vreı sa arzı caucıucurıle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.