Jump to content

Nu am demaraj la 520 D


pad_geo

Recommended Posts

pai deja cred ca s-a raspuns celui care a initiat topicul - probabil debitmetru, dar cel mai bine e sa fac un test.

 

asta daca intr-adevar are o problema. dar f posibil sa fie doar simptomul 2.0 diesel, specific BMW. adica doar 136 cp si cuplu maxim pe la 2000 rpm.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
SALUT, sunt un nou venit in forum si un nou posesor de bmw 520D din 2001. Eu cred ca am o problema cu masina, in momentul in care o accelerezi dupa loc, adica la demaraj, nu fuge cam deloc, incepe sa traga puternic numai dupa 2000 turatii, sub 2000 de turatii  nu trage cam deloc si ma incomodeaza cand vreau sa ma bag si eu mai rapid in trafic. Astept ajutorul vostru cu pareri. Multumesc

124499[/snapback]

 

s-a rezolvat problema cu demarajul, si in acest caz tot debitmetru a fost cauza.!!!!!! Multumesc tuturor celor care au venit cu informatii ajutatoare

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care cred ca masina nu "trage" cum trebuie - Citeodata poate vrem mai mult decit poate masina.

Daca testul la acceleratia de la 0-100 km/h este mai greu de facut si presupune dexteritate la schimbatul vitezelor [nu toti sunt piloti de formula 1 :=)] cred ca un test mai usor este cel de la 80-120km/h - in viteza a IV pentru care valorile sunt trecute in documentatie.

Daca am interpretat eu bine documentatia - foto atasata - scuze pt calitatea proasta.

Dar se poate totusi citi:

 

520D - 0-100km/h 10.6s 80-120km/h 9.3s [in viteza a IV-a]

525D - 0-100km/h 8.9s 80-120km/h 7.8s [in viteza a IV-a]

 

Desigur micile abateri sunt admise ca posibile erori de masurare - daca valorile sunt pe aproape atunci cred ca masina este ok si avem noi o problema.

post-2341-1164798608_thumb.jpg

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
SALUT, sunt un nou venit in forum si un nou posesor de bmw 520D din 2001. Eu cred ca am o problema cu masina, in momentul in care o accelerezi dupa loc, adica la demaraj, nu fuge cam deloc, incepe sa traga puternic numai dupa 2000 turatii, sub 2000 de turatii  nu trage cam deloc si ma incomodeaza cand vreau sa ma bag si eu mai rapid in trafic. Astept ajutorul vostru cu pareri. Multumesc

124499[/snapback]

 

 

e normal sa faca asa sa traga mai greu sub 2000 de ture . turbo intra abia la 1800- 1900 de ture. stai linistit ca nu e nici o prob.

Link to comment
Share on other sites

e normal sa faca asa sa traga mai greu sub 2000 de ture . turbo intra abia la 1800- 1900 de ture. stai linistit ca nu e nici o prob.

215460[/snapback]

Eu stiam ca turbina porneste o data cu pornirea motorului :blink:

Sa inteleg de la voi, cunoscatorilor :) ca pana in 1800 rpm aerul vine pe o "teava" si apoi de la 1800 rpm vine prin alta "teava" adica prin turbina??????.

PS: specific parerea mea :)

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

Da man ai dreptate, turbina incepe sa functioneze din momentul in care motorul scoate "fum" dar debitul de aer se mareste incat sa simti (ca intra turbina) dupa o anumita turatie, (in caz ca nu stii ea functioneaza pe baza de gaza arse, acestea invartind paletele turbinei), o data cu cresterea turatie, creste si debitul de aer furnizat de catre turbo. nu cred ca trebuie sa fii expert pt a stii asa ceva, ci doar trebuie sa te intereseze un pic. Nu am vrut sa fiu ironic nici rautacios, ci doar sa iti explic un pic daca imi dai voie. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Da man ai dreptate, turbina incepe sa functioneze din momentul in care motorul scoate "fum" dar debitul de aer se mareste incat sa simti (ca intra turbina) dupa o anumita turatie, (in caz ca nu stii ea functioneaza pe baza de gaza arse, acestea invartind paletele turbinei), o data cu cresterea turatie, creste si debitul de aer furnizat de catre turbo. nu cred ca trebuie sa fii expert pt a stii asa ceva, ci doar trebuie sa te intereseze un pic. Nu am vrut sa fiu ironic nici rautacios, ci doar sa iti explic un pic daca imi dai voie.  Bafta

216555[/snapback]

Din partea ta ...nu ma supar niciodata :) , absolut orice ironie este bine venita .....daca este constructiva.

Eu am vrut sa accentuez faptul ca nu este corecta abordarea si anume : "turbina intra pe la...", turbina porneste o data cu motorul si are efectul de bost la turatia de....

Se formeaza o idee gresita asta apropo de filmele de genul NFS, la o turatie anume porneste turbina si rupe asfaltul :blink: .

Postul meu a fost ironic tocmai in ideea de a atrage atentia asupra acestui detaliu, si bineinteles ca tu :) ai sarit sa ma :) .

PS: Vezi ca in mai , aduc o pisica foarte rea :)

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.