Jump to content

BATAIE MOTOR la BMW320D-


Recommended Posts

AM UN BMW 320 D DIN 2OO1. ACUM CATEVA ZILE MI S-A APRINS BECUL LA BATERIE LA BORD, LA UN MOMENT DAT CAND AM VRUT SA O PORNESC NU A MAI PORNIT DECAT TRASA. AM CUMPARAT BATERIE DAR BECUL TOT ERA APRINS. MAREA PROBLEMA E CA DUPA CE AM SCHIMBAT BATERIA, A INCEPUT SA FACA UN ZGOMOT URAT LA MOTOR IAR CAND TINEAM PEDALA DE AMBREIAJ ATĂCATĂ IMI BATEA CEVA IN EA, IAR UN MECANIC MI-A ZIS CA AR PUTEA FI FLANSA DE LA ARBORELE COTIT.E POSIBIL SA FIE ARBORELE COTIT RUPT. DACA POATE SA-MI SPUNA SI MIE CINEVA CE SE INTAMPLA, CA NU POT SA-MI DAU SEAMA. EVENTUAL. DORESC SI UN NR. DE TEL. PENTRU A VA PUTEA CONTACTA.

SAU MA PUTETI CONTACTA PE ADRESA DE EMAIL CLAUDYIA_22@YAHOO.COM

Link to comment
Share on other sites

s-o fi rupt cureaua de la alternator, nu iti mai incarca bateria si acum iti bate prin compartimentul motor...

 

desi cred ca nu e asta, din moment ce zici ca s-a uitat cineva pe-acolo... posibil vibrochenul si / sau cuzinetii, dar nu o sa stii sigur pana nu o duci la "doctor"

Link to comment
Share on other sites

AM UN BMW 320 D DIN 2OO1. ACUM CATEVA ZILE MI S-A APRINS BECUL LA BATERIE LA BORD, LA UN MOMENT DAT CAND AM VRUT SA O PORNESC NU A MAI PORNIT DECAT TRASA. AM CUMPARAT BATERIE DAR BECUL TOT ERA APRINS. MAREA PROBLEMA E CA DUPA CE AM SCHIMBAT BATERIA, A INCEPUT SA FACA UN ZGOMOT URAT LA MOTOR IAR CAND TINEAM PEDALA DE AMBREIAJ ATĂCATĂ IMI BATEA CEVA IN EA, IAR UN MECANIC MI-A ZIS CA AR PUTEA FI FLANSA DE LA ARBORELE COTIT.E POSIBIL SA FIE ARBORELE COTIT RUPT. DACA POATE SA-MI SPUNA SI MIE CINEVA CE SE INTAMPLA, CA NU POT SA-MI DAU SEAMA. EVENTUAL. DORESC SI UN NR. DE TEL. PENTRU A VA PUTEA CONTACTA.

SAU MA PUTETI CONTACTA PE ADRESA DE EMAIL CLAUDYIA_22@YAHOO.COM

Daca a pornit trasa inseamna ca nu s-a rupt arborele.Adica m-as mira sa se fi rupt.

Te-as contacta, insa altceva chiar nu stiu ce sa iti spun. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut am un BMW seria 3 320d din 2007. am observat de cateva zile o intrerupere la motor atunci cand sunt cu motorul pe N sau D si masina oprita ( de exemplu la semafor) . Motorul merge bine si dintr-o data apare o intrerupere asa la cateva secunde. Chestia e ca se misca si masina de la intreruperea aceea scurta.

Mentionez ca am cutia automata , motor de 2000 diesel si km 145 000. E posibil sa fie din bujii ? stiu ca trebuie sa o pui pe tester sa vezi exact ce are , dar poate este cineva care s-a mai lovit de problema asta si ma poate ajuta cu ceva informatii. Nu imi apare nici o eroare in bord si motorul trage bine. ieri am observat ca si acul de la turometru coboara in timpul acestei intreruperi. multumesc pt orice sfat. wallly_n@yahoo.com sau id de mess wallly_n .

Link to comment
Share on other sites

Salut am un BMW seria 3 320d din 2007. am observat de cateva zile o intrerupere la motor atunci cand sunt cu motorul pe N sau D si masina oprita ( de exemplu la semafor) . Motorul merge bine si dintr-o data apare o intrerupere asa la cateva secunde. Chestia e ca se misca si masina de la intreruperea aceea scurta.

Mentionez ca am cutia automata , motor de 2000 diesel si km 145 000. E posibil sa fie din bujii ? stiu ca trebuie sa o pui pe tester sa vezi exact ce are , dar poate este cineva care s-a mai lovit de problema asta si ma poate ajuta cu ceva informatii. Nu imi apare nici o eroare in bord si motorul trage bine. ieri am observat ca si acul de la turometru coboara in timpul acestei intreruperi. multumesc pt orice sfat. wallly_n@yahoo.com sau id de mess wallly_n .

 

Valentin,

nu are legatura cu bujiile, dieselul foloseste bujiile doar la pornirile reci. Probabil ca este o mica problema cu un injector, sa nu intri in panica, pune-i cea mai buna motorina si cauta sa mergi citava vreme pe sosea sau autostrada (nu prea avem din pacate) poate se curata injectoarele si camera de ardere a cilindilor putin. Si eu am avut 320d care mai intrerupea cite odata dar cum am intram cu masina in Germania si o alimentam cu motorina de calitate si drumuri in care sa se mai curete motorul a incepea sa mearga foarte bine. Preventiv verifica cind a fost schimbat filtrul de motorina (si chiar cel de aer) si daca are peste 20000 Km ai putea sa-l schimbi. Acul turometrului coboara ca nu se face o aprindere aleatoriu la un cilindru. Motorina cred ca este de vina, sa nu introduci nici un aditiv de curatire ca nu-i face bine la pompa de injectie. Fii atent de unde alimentezi. Sa nu alimentezi chiar de la o pompa buna daca s-a primit motorina, aceasta se agita in rezervoarele statiei si dieselurile "finute" ca BMW-ul simt si mizeriile astea in timp.

 

Cauta sa fie rezervorul mai tot timpul peste 50% plin, e o masura de prevenire, mai ales ca vine sezonul rece.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.