Jump to content

Recommended Posts

Intrebare de 10 puncte!

Merge pus un motor M52B20 de pe un E46 din 99-00, pe un E36 din 1996, actualmente 316?

Ce adaptari trebuie facute?

Am vazut un asemenea motor aici de vanzare si ma intrebam cam care ar fi procedura...

 

 

Merge,dca nu ma insel chiar a fost pus m52 pe e36 din 96' ,a fost schimbat vechiul m50.

 

Cutia este aceiasi,si se pupa si cu,grupul.

Link to comment
Share on other sites

speriati omul degeaba

Nu il sperie cu nimic. Puntea spate trebuie sa o schimbi ca sa pui cu discuri, cutia oricum o iei pe cea a motorului, cardanul se potriveste de e36 in 6 cil, iar ceasuri de bord nu trebuiesc de e46, ci doar sa fie de e36 6 cil.

 

Merge montat relativ usor, singurul lucru mai complicat mi se pare instalatia electrica. Dar daca ai un electrician bun, ai rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

Deci, daca noul motor nu depaseste cu 40% puterea vechiului motor se plateste o taxa de 700lei, faci din nou ITP (nu neaparat RAR) si se omologheaza. Daca depaseste 40% atunci e mai complicat sunt mai multe taxe foarte mari + ca masina trebuie dusa la RAR si nici nu e sigur ca primesti omologarea.

Cel mai bine este sa cumperi o masina din Anglia un e36 320 sau 325 si muti de pe una pe alta tot.

http://pistonheads.co.uk/sales/1910969.htm

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Frumusel si sprinten ca o baba de 80 de ani... are vanos dublu in visele lui numai... dublu vanos a aparut la M52TU sau M54

De banii aia iti iei un motor mai ca lumea, nu cotineata de 2.0... adic adac atot faci o treaba, macar fa-o ca luema de la inceput -> ia-ti un 2.5 vanos frumushal si ai rezolvat orice ecuatie :twoup:

E dublu vanos motorul ala din post. Poate omul nu vrea cox sa ia un 2.5 vechi si uzat, asta pare un motor boboc, putere mai mare cu 50% ca al lui si generatie mai noua.

Grupul nu trebuie sa il schimbi neaparat. 316i are 3.38 si 320i are 3.45, foarte mica diferenta.

 

Nici puntea spate cu discuri, daca mergi normal, te tin si sabotii aia, nu e graba, e ceva ce normal ar trebui facut, insa nu e obligatoriu acum.

Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere swap-ul nu este unul dificil, motorul nu se monteaza greu pe masina, problemele apar la conectarea furtunelor de apa (E36 are coliere iar E46 cuple rapide), rezolvarea sistemului de racire(e36 are vasc si/sau electroventilator, E46 manual numai electroventilator controlat de DME si un senzor de temp la iesirea din radiator), mai apar probleme la furtunele de servo, aer conditionat, conectarea ABSului cu DMEul (acesta este posibil numai si numai daca E36le este fabricat dupa a 6/97, cand legatura dintre DME si ABS s-a facut pe CAN).

 

Daca ai rezolvat cu erorile din DME si toate accesoriile, cred ca ar iesii ceva interesant. Motorul cu dublu vanos merge semnificativ mai frumos decat cel de pe E36 si nici nu mai are problema M52ului cu blocul din Nikasil, consum mai mic, cuplu mai mare... etc. :twoup:

 

Pentru unul cu timp, bani si pasiune it's doable!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.