Jump to content

Ce arcuri ati alege voi?


SPW

Ce arcuri ati alege voi?  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

trebuie sa schimbi si amortizoarele, sa aibe cursa mai scurta. Altefel le distrugi foarte repede. Ele la randul lor pot fi si ele cu setari ale valvelor mai dure sau medii.

Eu am un kit eibach pro/ amortizoare bilsteinB6.( si arcurile si amortizoarele sunt medii la setare) Cand am venit in ro mi-am cam rupt cocoasa si interiorul zornaia nonstop. Cu roti pe 16 inch.

Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla cu un kit H/R, care sunt cele mai dure posibil, mergand prin Romania

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa schimb telescoapele si vreau sa cobor masina mai mult de fata. pe masina este pusa suspensia de m paket cu 30/30. telescoapele de pe spate sunt curse, trebuiesc schimbate neaparat....iar pe fata nu isi mai fac treaba cum trebuie. nu stiu ce sa fac... sa cumpar telescoape m paket ca si cele originale de pe masina sau sa pun alte telescoape sport... eu ma gandeam la un setup cu Koni FSD si arcuri Eibach Edited by SPW
Link to comment
Share on other sites

Aveam si eu dileme dinastea. M-am documentat destul de mult. Nu zic ca un kit h&R cu nu stiu ce e mai prost. Dar pe BMW, se pare ca imperecherea asta eibach pro/amortizoare bilstein B6 sau B8(B8 sunt sensibil mai dure decat b6,B12 e pentru coborare maxima cu duritatea amortizoarelor B8) e un compromis bun intre sport si comfort. P Si se comporta f bine, senzatia e misto. Eu unul sunt multumit, masina s-a schimbat radical in bine, in special stabilitatea la viteze mari. Pe o Honda Civic de exemplu, kitul asta nu e asa bun, masina topaie foarte mult. Nici in curbe nu sta rau. Arcurile sunt cumva progresive. Amortizoarele bilstein sunt extrem de durabile in general, au lucrat si au testat cu BMW foarte multa vreme, de asta le-am ales. E u am garantie 100k km. Putini producatori dau garantia asta. Sunt si ceva mai scumpe, dar nu cu mult mai scumpe fata de niste amortizoare de calitate, de exemplu Sachs Advantage, cel putin la masina mea. Diferenta de vreo 10 euro/amortizor. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am votat si eu pentru arcuri Eibach. Cum spune si DOMI, merg super bine in combinatie cu amortizoarele Bilstein B6.

 

Si eu cand am vrut sa le schimb m-am gandit la combinatia asta, dar nu mi-a permis bugetul la vremea aia.

 

Preturile la amortizoare OEM pentru 330d E46 sunt foarte mari, stiu ca si mie mi s-a dat oferta de vreo 8 mil / bucata atunci. Producatorul pentru OEM este Sachs.

 

Spor la cumparaturi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla cu un kit H/R, care sunt cele mai dure posibil, mergand prin Romania

 

 

Pai hai ca iti zic eu ce se intampla, scapi foarte eficient de pietrele de la rinichi... Dar masina nu se clinteste pe curbe. Eu am arcuri H&R si amortizoare sport Sachs (nu mai stiu exact ce model, ca nu le-am pus eu, asa a venit masina) pe gaz.

Singurul lucru naspa a fost ca dupa vreo 30mii km pe romania, amortizoarele au devenit praf, dar praf rau. Si m-am interesat pe la autonet(daca imi aduc bine aminte) si un amortizor de fata ma costa in jur de 550 lei. DAR eu am e36 :twoup:

Ca o concluzie eu recomand cu maxima caldura combinatia Sachs+H&R , dar nu in RO...ca altfel schimbi amortizoarele lla 20-30mii km, lucru care mi se pare foarte trist in conditiile in care eu am mers 90% din timp numai in oras, in Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

Amortizoare fata+spate te costa 33mil?

Ce marca?

Din cate am vazut eu amortizor Oem Sachs e vreo 250ron bucata spate si hai sa fie 350ron fata, pana la 33mil e mult.

nu vreau sa pun amortizoare de la producator iar ce am eu pe masina sunt cele de M paketet II

Link to comment
Share on other sites

votez pt. eibach doar daca exista pro kit cu 30/30...ptr. ca eu am avut pro kit 35/20 si nu am fost multumit indeajuns de spate la aspect...cat despre comfort sa sti ca exista destul de acceptabil la pro kit ,chiar si pt drumurile din romania,mai rau daca ai barile mai joase pe masina,in rest sunt ok si mult mai confortabile decat h&r
Link to comment
Share on other sites

Dc ai suspensie de M packet II, amortizoarele sunt SACHS cu sigla BMW, dc le iei fara sigla costa vreo 300ron/bucata pe spate.

Eu am cautat dupa codul de pe realoem.

 

tin sa te contrazic , nu este doar o sigla bmw :twoup:)

Link to comment
Share on other sites

sunt amortizoare aftermarket foarte ok dupa specificatiile de suspensie m-pachet. Si au un pret rezonabil. Oricum nu mai poti lua amortizoarele de m-pachet daca schimbi arcurile. Sau poti lua dar cel mai probabil le distrugi f repede.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.