Jump to content

Masina mea e38 cu mult bun gust


dezsuceava

Recommended Posts

Sincer acum, stopurile alea arata chiar nasol si nici jantele nu mi se par prea reusite. Cel putin nu dau prea bine pe E38, parerea mea, plus ca o sa o rupi in doua pe strazile din Romania. :)

In rest, e foarte frumoasa. Pune cateva poze si cu interiorul!

Legat de cuita de viteze, ce i-ai facut? Ai reparat-o sau ai schimbat-o?

 

P.S.: "Baiatul cu zarurile" are roti de Porsche pe un Porsche. Probabil ca d-aia nu apreciaza niste roti pe Porsche pe un BMW... :twoup: Si mie mi se pare mai mult taranie chestia asta decat bun gust... :)

 

Stop-urile alea nu arata nasol deloc, arata foarte bine. Jantele nu-mi plac, dar cred ca merg pe acest seria 7. Ca o sa rupa masina in doua, asta e altceva.

 

 

@dezsuceava, nu te mai lua dupa ei, e invidiosi pe tine si de asta sunt rautaciosi :( Nu au avut bani de una din asta si si-au luat si eu un Cayenne, un M6, panarame din astea.

 

Spor la inmatriculare si cat mai multe modificari cu mult bun gust.

 

Esti rautacios fara rost :(

Link to comment
Share on other sites

userul GROZA DAN te poate ajuta cu telescoapele.

 

 

ce an este 96-97? km? si pe ce bani ai luat'o. Stopurile merg cele cu semnal alb in aceasi tonalitate cu cele de pe fata si aripi. jantele nu sunt chiar asa impresionante parca este loc de mai bine,dar asta dupa gustul fiecaruia. Sa ai parte de masina si s'o folosesti sanatos indiferent de ce nr pui pe ea.

 

asteptam poze cu interiorul si din fata , chiar daca dureaza cauta un aparat foto nu cu telefonu'.

Link to comment
Share on other sites

semnalizarile nu sunt vopsite cu spray

 

Sincer habar n am daca sunt cu spray sau nu dar ,nu cred ca neamtul a dat cu spray

 

Te contrazici singur .. oricum ar fi stopurile alea sunt urate cu spume , sunt convins ca mai bine aratau cele cu semnale galbene ...

 

Nu stiu daca titlul topicul e cel mai reusit poate bun gust era daca era 750 il standard si full

 

Poate sa fie o masina cu mult bun gust si daca ai motor de 1.6 sau 2.5 ( cel mai mic motor pe e38) in cazul de fata ....nu trebuie sa ai neeaaparat motor de 5.0 ..

 

Nu vreau sa ma intelegi gresit .. masina arata destul de bine si jantele pica frumos pe ea .. dar din moment ce prezinti masina pe un forum trebuie sa accepti si criticile ...

 

Asta este facut cu bun gust , ce zici ?

Edited by CRYSTY_fane39
Link to comment
Share on other sites

e 39 e o masina reusita in general, are un design extrem de reusit,coborata putin e si mai tare, in general datorita formei asemanatoare cu a ursului merge pe ea orice merge pe urs, bineinteles la alte dimensiuni:P

Cred ca ai vrut sa spui E38. Pe acest topic este vorba de un E38 si d-aia ma gandesc ca nu ai vrut sa spui E39, nu ca E39 nu arata extrem de bine... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu asculta pe rautaciosi, e frumoasa masina, nu prea ai reusit sa faci pozele cu efect, dar jantele arata relativ bine, dar nu sunt bune pe drumurile noastre (te-ai convins singur), max r18 si nu prea late, dar cel mai bine r17, altfel o dai peste cap si o sa bagi in fiecare an bani in suspensie.

amortizoarele pe fata pune mai bine simple nereglabile, o sa te coste mult mai putin

merita investitia, bravo ca te-ai hotarat sa-ti cumperi e38 - o masina legendara, asa masini ca e34, e36, e39

si varful listei E38, BMW nu mai o sa mai fabrice nici odata, restul sunt masini de plastic

pastreaz-o, investeste, ai grija de ea si masina in schimb o sa-ti aduca PLACEREA de a o conduce

Link to comment
Share on other sites

E38 scz, mai greseste omu',oricum felicitari pentru masina, nu sunt foarte multe pe sosea, fapt care in ochii mei o face si mai valoroasa.Eu cel putin o bag la categoria de masini "old school", are un design mai conservator, un mare + din partea mea, kilometri multi cu opriri putine :twoup:
Link to comment
Share on other sites

din pacate nu e asa de simplu sa anulezi EDC-ul. De fapt ai EDC sau SLS ? E diferenta. Daca mergi pe varainta standard trebuie inlocuiti si suportii de amortizor si arcurile. Nu o sa fie ieftin oricum, una peste alta ajungi cam la pretul unora EDC, mai ales daca nu faci tu asta si mergi la un service mai de doamne ajuta.

Oricum nu scapi cu mai putin de 800 de euro pe amblel variante daca folosesti piese noi

Practic la toate BMW cu EDC asta e cam cea mai scumpa piesa care pica inevitabil, de asta le vezi pe toate la vanzare si par asa accesibile..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

din pacate nu e asa de simplu sa anulezi EDC-ul. De fapt ai EDC sau SLS ? E diferenta. Daca mergi pe varainta standard trebuie inlocuiti si suportii de amortizor si arcurile. Nu o sa fie ieftin oricum, una peste alta ajungi cam la pretul unora EDC, mai ales daca nu faci tu asta si mergi la un service mai de doamne ajuta.

Oricum nu scapi cu mai putin de 800 de euro pe amblel variante daca folosesti piese noi

Practic la toate BMW cu EDC asta e cam cea mai scumpa piesa care pica inevitabil, de asta le vezi pe toate la vanzare si par asa accesibile..

 

Ce-i ala EDC ? Am gasit - Electronic Damper Control - http://www.bmw.com/com/en/insights/technol...er_control.html - , cred ca am inteles in mare :twoup:

Al meu 320d E90 are EDC-ul asta sau e valabil doar pentru seriile 5, 6, 7 ?:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.