Jump to content

PIVOTII FATA SE SCHIMBA INDIVIDUAL


romosanul

Recommended Posts

Cu mare bucurie va anunt ca pivotii de pe bascula se schimba individual. Nu conteaza ce brate aveti pe masina fie meyle fie alt model. se da jos bratul(bascula) se scoate pivotul vechi la presa sau in cazul meu la baros(iasa usor nu a speriati) se scoate ATENTIE bucsa din interior?(uitati-va bine ca sigur este) si apoi se intoduce pivotul nou meyle, se capseaza capacul de jos cu un ciocan si un dorn si gata bratul.

PRETURI: brat nou de la 600 pana la 1000 de lei

pivot 56 lei comandat la meyle si vine prin fan curier

Faceti un calcul? scapam ieftin,nu?

 

 

 

sau mai poti sa sudezi pivotii si bratele de caroserie si ai scapat definitiv. :twoup: :) :twoup:

Ma prieteni, voi faceti ce vreti asta e treaba voastra dar bmw utu meu are 150 cai 118.000km si dotari cate o vrut ei sa-i puna, dar ca sa dau niste milioane in plus e chestie de bun simt fratilor si de logica si bani aia mai bine ies pe autostrada pe germania si ma simt si eu bine, nu? Noi avem o vb: fi destept ca sunt multi prosti in jur!!!

Pivotii sunt originali meyle+bratele originale care au fost montate pe masina+o presa si un mecanic bun si ai ieftin. In cazul meu a lipsit presa dar cum pivotul vechi iasa chiar usor e bun si un ciocan mai mare. Pivotul de e 46 pt cei ce nu stiu are se se baga de jos in sus in brat. in partea de jos are un guler considerabil iar sus intra chestia aia de la roata si apoi o piulita care se STRANGE si chiar nu are cum sa iasa de acolo. Si daca masori pivotul nou care are 48,5mm si lacasul din bratul original 48'2 mm imi dai mie dreptate si nu mai bagi bani in buzunarele altora si dai o tura si pe autostrada in germania. Multumesc de intelegere si scuzati cuvintele mai dure. pivoti gasiti la o firma din bucuresti: e-bmw.ro

 

 

Cu mare bucurie va anunt ca pivotii de pe bascula se schimba individual. Nu conteaza ce brate aveti pe masina fie meyle fie alt model. se da jos bratul(bascula) se scoate pivotul vechi la presa sau in cazul meu la baros(iasa usor nu a speriati) se scoate ATENTIE bucsa din interior?(uitati-va bine ca sigur este) si apoi se intoduce pivotul nou meyle, se capseaza capacul de jos cu un ciocan si un dorn si gata bratul.

PRETURI: brat nou de la 600 pana la 1000 de lei

pivot 56 lei comandat la meyle si vine prin fan curier

Faceti un calcul? scapam ieftin,nu?

 

Despre ce masina vorbesti?La e36 se schimba individual,iar la e46 din cate stiu se schimba doar daca bratul este MEYLE,Daca bratul e original sau alt producator nu se schimba.

Scuzati intarzierea raspunsului. Am facut un drum de spania 7300 km cu pivotii noi.

Nu vorbesc doar sa incurc lumea. La randul meu am aflat de pe net despre experienta unuia cu e 46 si am incercat. Tin sa precizez ca mecanicul care a schimbat pivotii este cel mai renumit din zona Hanz Bauer Orastie Hunedoara.

La mine au fost bratele originale si se potriveste perfect. Intre meyle si originale diferenta este bucsa care se inlatura la originale si ramane exact loc pt noul pivot meyle 56 lei. daca aveti nedumeriri va ajut 0721155657

e-BMW.ro o firma din bucuresti. spune-ne daca ai reusit si cat te-a costat sa nu mai cheltuiasca si altii. mersi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

PT RAMOSANU:LA BRATE UN PIVOT E MAI LUNG IAR CELALT MAI SCURT.TU I-AI SCHIMBAT PE AMBII PIVOTI DE ACEIASI DIMENSIUNE?SAU AI SCHIMBAT DOAR PIVOTUL CEL SCURT(DE LA ROATA)(DACA SE POATE UN COD AL PIVOTULUI MEYLE P CARE L-AI FOLOSIT)?.MAI E CINEVA AICI P FORUM CARE RECONDITIONEAZA BRATE,SI SUSTINE K MAI INTAI TREBUIE UN PIK ALEZAT BRATUL,TU AI FACUT ASTA?
Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat un brat. M-am gandit si la varianta cu pivoti dar cand am vazut cu sunt prinsi, m-am lasat pentru ca nu am presa care ar fi putut face treaba ca lumea si nu ma joc cu asa ceva, la baros nu as face asa ceva niciodata, o deformare sau Doamne-fereste o fisura (desi e dural si mai greu ar putea apare) e dezastru.

6mil/12mi ( cam 2/4 plinuri) odata la un timp nu tre sa fie o problema pentru un e46.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat un brat. M-am gandit si la varianta cu pivoti dar cand am vazut cu sunt prinsi, m-am lasat pentru ca nu am presa care ar fi putut face treaba ca lumea si nu ma joc cu asa ceva, la baros nu as face asa ceva niciodata, o deformare sau Doamne-fereste o fisura (desi e dural si mai greu ar putea apare) e dezastru.

6mil/12mi ( cam 2/4 plinuri) odata la un timp nu tre sa fie o problema pentru un e46.

lucian81v te rog daca poti si mai ai bratul cel vechi sa mi-l trimiti mie:D???

Edited by C@T@LIN
Link to comment
Share on other sites

vezi ca mi-ai dat block sau ceva pentru ca nu am putut sa-ti trimit pm a 2-a oara

 

"This member has chosen not to be contactable by the board Messenger

 

This personal message has not been sent"

scuze dac ti-am dat block,nu-mi dadea voie sa-ti trimit pm si am apasat toate alea p acolo.o sa incerc sa te deblochez:D.ai primit pm-ul meu?

Link to comment
Share on other sites

PT RAMOSANU:LA BRATE UN PIVOT E MAI LUNG IAR CELALT MAI SCURT.TU I-AI SCHIMBAT PE AMBII PIVOTI DE ACEIASI DIMENSIUNE?SAU AI SCHIMBAT DOAR PIVOTUL CEL SCURT(DE LA ROATA)(DACA SE POATE UN COD AL PIVOTULUI MEYLE P CARE L-AI FOLOSIT)?.MAI E CINEVA AICI P FORUM CARE RECONDITIONEAZA BRATE,SI SUSTINE K MAI INTAI TREBUIE UN PIK ALEZAT BRATUL,TU AI FACUT ASTA?

Am schimbat cel de la roata pt ca celalalt inca e bun. Nu trebuie alezat nimic. dupa ce scoti pivotul vechi vezi ca pe interior ramane o bucsa de 3 milimetri aproape ce nu iti dai seama. o scoti si masori din nou si vezi ca iti da exact dimensiunea pivotului meyle. Si sa nu crezi ca dai cu barosul si se fisureaza ceva pt ca lovesti chiar usor sa il scoti pe celalalt. mecanicul asta nu avea presa functionala in ziua aia si de asta am recurs la baros. dar e cel mai bun mecanic din zona si chiar nu imi fac vreo problema mai ales ca am stat langa el si am vazut fiecare operatie. Bafta

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.