Jump to content

vand urs turbo


alexandru 320Ti

Recommended Posts

in ce stare sunt tamburii de frana de pe spate? diferentialul presupun ca nu este autoblocant?

 

 

 

 

nu scoate asta <12 secunde in 400 de metrii nici in cadere libera :twoup: mi se pare cam "coapta"

 

oricum chiar daca o avea turbo ca se vede caloriferul ala in fata, pleaca ff prost din cauza lipsei LSD etc e o masina mai mult pentru drift

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

in ce stare sunt tamburii de frana de pe spate? diferentialul presupun ca nu este autoblocant?

 

 

 

 

nu scoate asta <12 secunde in 400 de metrii nici in cadere libera :twoup: mi se pare cam "coapta"

 

oricum chiar daca o avea turbo ca se vede caloriferul ala in fata, pleaca ff prost din cauza lipsei LSD etc e o masina mai mult pentru drift

 

Stiu bine ca reclama ta nu imi ridica sansele de a o vinde sau nu.

Si iti multumim pentru lectia de bun simt.

Doar orientativ spun.legat de tractiune; are cutie de viteze de m3 3.0, pe spate are lsd de m.3 raport 3.01. caderea rotilor e reglabila pentru setari de accelerare sau circuit, franele au 290 diametru pe spate si sunt ferodo racing adika discuri. Pe fata la fel 290 ventilate ferodo racing.

Poze cu motor nu pot sa pun ca e o limita de kb la upload daca ma invatati alta varianta cu placere mai pun, am mai multe poze de pus.

Edited by alexandru 320Ti
Link to comment
Share on other sites

Doar orientativ spun.legat de tractiune; are cutie de viteze de m3 3.0, pe spate are lsd de m.3 raport 3.01. caderea rotilor e reglabila pentru setari de accelerare sau circuit, franele au 290 diametru pe spate si sunt ferodo racing adika discuri. Pe fata la fel 290 ventilate ferodo racing.

Poze cu motor nu pot sa pun ca e o limita de kb la upload daca ma invatati alta varianta cu placere mai pun, am mai multe poze de pus.

poate te ajuta :twoup: ...

http://img214.imageshack.us/img214/39/19488148.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img299.imageshack.us/img299/5233/19488.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img186.imageshack.us/img186/3199/194f.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Share on other sites

sper sa merg cu ea marti la dino la master tuner sa o masor. azi am incercat sa reglez presiunea la 0.7 bar ma astept la presiunea asta sa faca 290 - 310 cp

 

masina poate suporta 1,1 bar ceea ce matematic ajunge undeva peste 350 cp pe alte masini o configuratie asemanatoare a ajuns la 420 cp

o sa revin marti miercuri cu masuratorile.

Nu merge momentan reglata la 1,1 bar din cauza debitmetrului.... trebuie sa ii modific carcasa si la sudorul cu care lucrez eu e coada :twoup:

Sper ca pana la sfarsitul saptamani sa termin reglajele si sa depasesc pragul de 350.

Masina tocmai a terminat rodajul.

Edited by alexandru 320Ti
Link to comment
Share on other sites

sper sa merg cu ea marti la dino la master tuner sa o masor. azi am incercat sa reglez presiunea la 0.7 bar ma astept la presiunea asta sa faca 290 - 310 cp

 

masina poate suporta 1,1 bar ceea ce matematic ajunge undeva peste 350 cp pe alte masini o configuratie asemanatoare a ajuns la 420 cp

o sa revin marti miercuri cu masuratorile.

Nu merge momentan reglata la 1,1 bar din cauza debitmetrului.... trebuie sa ii modific carcasa si la sudorul cu care lucrez eu e coada :twoup:

Sper ca pana la sfarsitul saptamani sa termin reglajele si sa depasesc pragul de 350.

Masina tocmai a terminat rodajul.

imi spune si mie cineva care se pricepe de ce nu pune "lumea" debitmetrul inaintea turbinei la bmw (cele cu modificari) ? am avut demult un 200sx turbo(din fabrica) si avea debitmetrul imediat dupa filtru...

e de apreciat adaca scoate peste 300 caluti !

Edited by jak
Link to comment
Share on other sites

pai , din poza pare fizic imposibil .... se pare ca abia a intrat filtrul de aer inaintea turbinei.

m-am uitat mai atent la un urs turbo de 2,7, si ala are la fel debitmetrul pe partea cealalta, cum era stock, din lipsa de spatiu.

si pana la urma care ar fi avantajul de a fi inaintea turbinei, ca si acolo ar restrictiona aerul tras de turbina

Link to comment
Share on other sites

marti o sa am un grafic cu cifre exacte.

cuplu probabil ca ajunge la 450 - 500

nu sunt optimist din fire, spun niste cifre pe care le pot aproxima din experienta.

legat de debitmetru: eu ii schimb carcasa din alte motive , nu face nici o restrictie. pozitia e legata si de loc, instalatie electria, temperatura din zona.

parerea mea e ca fiind montat linga clapeta , motorul are un raspuns mai bun la accelerare .

Edited by alexandru 320Ti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.