Jump to content

oala (capac) amortizor


the rocket

Recommended Posts

din cate stiu eu nu are nici o legatura amortizoru cu directia ... trebuie sa faci directia doar cand umbli la capete de bara sau la bieletele de directie ... eu asa stiu

 

 

Are legatura... eu dupa ce am schimbat amortizoarele imi statea volanul aiurea, evident a trebuit sa refac si geometria.

 

Se recomanda a se face goemetria dupa schimbarea arcurilor/amortizoarelor... se face imediat (daca volanul sta aiurea) sau dupa vreo cateva sute de km (sa se aseze bine arcul/amortizorul).

Link to comment
Share on other sites

Credca se referea la flansa.

 

m-am gandit si eu Caline, dar voiam sa fiu sigur ca nu gresesc.

 

Are legatura... eu dupa ce am schimbat amortizoarele imi statea volanul aiurea, evident a trebuit sa refac si geometria.

Se recomanda a se face goemetria dupa schimbarea arcurilor/amortizoarelor... se face imediat (daca volanul sta aiurea) sau dupa vreo cateva sute de km (sa se aseze bine arcul/amortizorul).

 

Daca amortizoarele sunt cele recomandate, le schimbi pereche si respecti tehnologia de montaj, nu prea vad care ar fi legatura cu pozitia volanului, si nici unde ar fi mentionata chestia cu refacerea geometriei...O verificare da, este de bun simt, dar in mod normal daca nu umbli la altceva...

Dar in fine, tu stii mai bine

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

daca se schimba oala de la amortizor trebuie facuta geometria pe urma?

se poate schimba numai una dintre ele (stiu ca adecvat ar fi sa fie schimbate amandoua insa sunt aproape noi si doar una bate)

ce simptome ai mai exact de vrei sa schimbi flansele respective?

ma bate si pe mine un gand ca am un zgomot usor la niste denivelari.. abia am schimbat bieletele si tot nu a disparut complet

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu nu are nici o legatura amortizoru cu directia ... trebuie sa faci directia doar cand umbli la capete de bara sau la bieletele de directie ... eu asa stiu

 

 

Are legatura... eu dupa ce am schimbat amortizoarele imi statea volanul aiurea, evident a trebuit sa refac si geometria.

 

Se recomanda a se face goemetria dupa schimbarea arcurilor/amortizoarelor... se face imediat (daca volanul sta aiurea) sau dupa vreo cateva sute de km (sa se aseze bine arcul/amortizorul).

poate ca ai umblat tu si la altceva... de obicei trebuie sa faci geometria cand umbli la directie (capete de bare, bielete de directie ....)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.