Jump to content

bmw 320d - furtune retur injectoare crapate!


kerosen

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
acestea mai exact,si nu par ca cele din desen.....

 

tu ce mi-ai dat acolo e common rail,cu rampa comuna daca nu gresesc,la mine e diferit.....cel putin asa pare din desen...dar cam tot aceiasi chestie e..

furtunurile de jos sunt de la capsula vacuumatica a turbinei, n-au treaba cu cele de retur ale injectoarelor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

am zis sa nu mai deschid alt topic pentru ca am o problema asemanatoare chiar 2

Sa intamplat acum 2 zile(masina este un M47 136 cp)....motorul functioneaza normal ,se tureaza normal suna foarte bine insa din senin nu mai am putere cand o calc.....practic in a 2-a si a 3-a cand ai dau talpa de la 2000 de ture nu ma mai baga deloc in scaun si de abia ajung la 100 la ora....repet motorul se tureaza normal suna normal doar ca nu simti nici un pic de putere cand ai dau talpa(doar incepe sa urce acul asa usor cate usor si de abia ma vad la 100 la ora)

Faza interesanta e ca dupa uneori isi revine si trage de numa si aopi iar revine in lipsa de putere

Am antales ca problema poate fi de la furtunele de vacum....electrovalva de la turbina sau debitmetrul

ok...am zis hai sa desfac si sa incep prin verificarea furtunelor de vacum.

Dupa ca am dat capacele de la motor jos SURPRIZA:plin de motorina prin zona filtrului epurator si la o verificare atenta cu motorul pornit am observat ca imi sprituie motorina pe la 2 furtune de retur de la injectoare...chiar primele 2 (cel lung care fine de la pompa de injectie di unul scurt)

Intrebarea mea este:

 

e posibil ca aceasta sa fie cauza lipsei de putere?sa fi prins aer pe instalatie?

acum le-am dat jos pentru a le inlocui insa vream sa stiu daca aerul care a intrat acuma pe instalatie datorita demontari furtunelor va iesi automat...sau daca isi face circuitul o aerisire

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
Eu am aceeași problema, e46 136cp și am schimbat furtunele de retur, am pus de vaccum pe repezeala. Ăn turație ĂŽntre injectorul 3 și 4 ĂŽmi sare furtunul, și pierd motorina, miros de motorina ĂŽn masina miros afara din mașinĂŁ și consum mĂŁrit. Nu recomand punerea de furtune de vaccum ĂŽn loc de furtun de retur, ceea ce am vĂŁzut la multiple ateliere. Sper ca am fost de ajutor Edited by DonDD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.