Jump to content

TUNING BMW E30 325I 24V


maryuschris

Recommended Posts

Salut am un e30 325i 24v m50 fara vanos .... este refacut total motorul merge perfect , vreau sa scot putere din el... dar nu vreau cu turbo , pt ca pe toti care ii vezi ... ce motor ai . 2.5 ... turbo...aaaaa ok... si eu am 2.5 24v aspirat ...ne dam ? :twoup: nus suna altfel este o ambitie de a mea... nu stiu sigur ce putere pot scoate din el ...dar asta vreau sa fac... cine ma poate ajuta cu un sfapt... orice , il ascult cu mare placere .
Link to comment
Share on other sites

iti poti face un traseu evacuare cap-coada sport, daca nu ai

 

apoi usurezi cat poti masina

 

altceva nu vad ce ai putea face

 

daca nu vrei turbo...atunci un compresor? :twoup:

 

pai stiam de axe cu came sport , clapeta de M3 , debit marit de benzina , injectoare m3 ... etc... evacuare ... soft

Link to comment
Share on other sites

Salut am un e30 325i 24v m50 fara vanos .... este refacut total motorul merge perfect , vreau sa scot putere din el... dar nu vreau cu turbo , pt ca pe toti care ii vezi ... ce motor ai . 2.5 ... turbo...aaaaa ok... si eu am 2.5 24v aspirat ...ne dam ? :twoup: nus suna altfel este o ambitie de a mea... nu stiu sigur ce putere pot scoate din el ...dar asta vreau sa fac... cine ma poate ajuta cu un sfapt... orice , il ascult cu mare placere .

 

Daca vrei sa ramai la aspirat ar fi trebuit sa te gandesti inainte sa refaci motorul, destul de multe trebuie schimbate sau usurate). Iti recomand sa citesti ce fac cei de la "Metric Mechanic", prepara si aspirat si turbo. :)

 

http://www.metricmechanic.com/

Link to comment
Share on other sites

dap.... se merita , cum ziceam deabea astept sa ma apuc de ea cat mai curand... daca are cineva aceste piese ... astept oferte de pret ... sau cineva care vrea sa se apuce de proiectul meu :twoup: .... astept oferte cu mare placere. exista cineva care a mai facut vreun motor pe aspirat...

Link to comment
Share on other sites

are dreptate alex.....cat dai pe o admisie de M3, injectoare, evacuare si soft.......te duce aproape cat un turbo.

cum facea ursul ala de bulgaria la curse.......altfel e cu turbo.

ursu ala de bg alb este prietenul meu :twoup: ... dani il cheama nu vreau sa il fac turbo ... vreau sa il fac aspirat :) ... mi sa pus mie pata... aspirat , grup cel mai scurt , 5-a limitare 160 , usurata la max... :twoup:

 

Salut am un e30 325i 24v m50 fara vanos .... este refacut total motorul merge perfect , vreau sa scot putere din el... dar nu vreau cu turbo , pt ca pe toti care ii vezi ... ce motor ai . 2.5 ... turbo...aaaaa ok... si eu am 2.5 24v aspirat ...ne dam ? :twoup: nus suna altfel este o ambitie de a mea... nu stiu sigur ce putere pot scoate din el ...dar asta vreau sa fac... cine ma poate ajuta cu un sfapt... orice , il ascult cu mare placere .

 

Daca vrei sa ramai la aspirat ar fi trebuit sa te gandesti inainte sa refaci motorul, destul de multe trebuie schimbate sau usurate). Iti recomand sa citesti ce fac cei de la "Metric Mechanic", prepara si aspirat si turbo. :twoup:

 

http://www.metricmechanic.com/

este refacut tot motorul , _chiulasa_ , supate , garnituri etc... motorul este tzipla ... dar stock .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Iti inteleg "pata" dar cu aspirat raportul bani/castig putere e unul foarte slab la un motor bmw care e deja destul de bine gandit si facut.

La orice motor castigul de putere se face in principal prin: 1.introducerea unei cantitati mai mari de aer si 2. reducerea pierderilor mecanice.

 

Binenteles ca nu sunt chiar singurele, ar mai fi si altele ca marirea raportului de compresie sau chestii radicale ca schimbarea componentelor interne.

Cum am mai spus, la un motor care este deja orientat catre sportivitate, toate metodele de mai sus sunt costisitor de aplicat si cu rezultate nu foarte spectaculoase.

Gandeste-te cat costa un M si ce putere/litru au cele aspirate, nu au crescut mult in ultimii anii decat cu turatia, pentru ca nu au altfel cum sa bage mai mult aer in motor.

Iti doresc succes si cred ca intr-un final tot la supra-alimentare ajungi unde 100cp/litru nu sunt greu deloc de obtinut, in zilele noastre ajungi si cu diesel la asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

la kiturile turbo e problema de fiabilitate. La m50 merge pusa o axa cu came cu timing mai agresiv, luate de pe m3. resoftata, ajungi la vreo 260 de cai. Axa aia cu came e destul de greu de gasit, e vreo 400 de euro lejer. Se pun fulii mai usoare, mai castigi vreo 5 cai. Poti apoi pune o admisie modificata. Injectoarele fac fata. la m50, doar daca mergi pe turbo trebuie altele.

uite aici multe informatii. Nu e neaparat sa cumperi de acolo, dar iti da o idee si poate gasesti in alta parte mai ieftin

http://www.eurotuner.com/techarticles/eurp...uide/index.html

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Iti inteleg "pata" dar cu aspirat raportul bani/castig putere e unul foarte slab la un motor bmw care e deja destul de bine gandit si facut.

La orice motor castigul de putere se face in principal prin: 1.introducerea unei cantitati mai mari de aer si 2. reducerea pierderilor mecanice.

 

Binenteles ca nu sunt chiar singurele, ar mai fi si altele ca marirea raportului de compresie sau chestii radicale ca schimbarea componentelor interne.

Cum am mai spus, la un motor care este deja orientat catre sportivitate, toate metodele de mai sus sunt costisitor de aplicat si cu rezultate nu foarte spectaculoase.

Gandeste-te cat costa un M si ce putere/litru au cele aspirate, nu au crescut mult in ultimii anii decat cu turatia, pentru ca nu au altfel cum sa bage mai mult aer in motor.

Iti doresc succes si cred ca intr-un final tot la supra-alimentare ajungi unde 100cp/litru nu sunt greu deloc de obtinut, in zilele noastre ajungi si cu diesel la asa ceva.

da ai dreptate ... m-am razgandit si imi fac un 3.5 turbo un 3.5 in mintile lui ... si o cutie Alpina cea cu treapta 1 in jos ... si o sa scot un cuplu ordinar .... un 0.8 in turbina .... fara interne ... garnitura si prezoane ... atat ... si sper sa scot un 380 - 400 cp . si gata :) . apropo o sa vand motorul care il am pe masina ... 2.5 24v refacut de jos total , acum 2 luni ... este tzipla. cutie ZF ambreaj sport. etc.

 

Iti inteleg "pata" dar cu aspirat raportul bani/castig putere e unul foarte slab la un motor bmw care e deja destul de bine gandit si facut.

La orice motor castigul de putere se face in principal prin: 1.introducerea unei cantitati mai mari de aer si 2. reducerea pierderilor mecanice.

 

Binenteles ca nu sunt chiar singurele, ar mai fi si altele ca marirea raportului de compresie sau chestii radicale ca schimbarea componentelor interne.

Cum am mai spus, la un motor care este deja orientat catre sportivitate, toate metodele de mai sus sunt costisitor de aplicat si cu rezultate nu foarte spectaculoase.

Gandeste-te cat costa un M si ce putere/litru au cele aspirate, nu au crescut mult in ultimii anii decat cu turatia, pentru ca nu au altfel cum sa bage mai mult aer in motor.

Iti doresc succes si cred ca intr-un final tot la supra-alimentare ajungi unde 100cp/litru nu sunt greu deloc de obtinut, in zilele noastre ajungi si cu diesel la asa ceva.

da ai dreptate ... m-am razgandit si imi fac un 3.5 turbo un 3.5 in mintile lui ... si o cutie Alpina cea cu treapta 1 in jos ... si o sa scot un cuplu ordinar .... un 0.8 in turbina .... fara interne ... garnitura si prezoane ... atat ... si sper sa scot un 380 - 400 cp . si gata :twoup: . apropo o sa vand motorul care il am pe masina ... 2.5 24v refacut de jos total , acum 2 luni ... este tzipla. cutie ZF ambreaj sport. etc.

 

daca stii ursu ala B 09 NSL 3.5 cutie Alpina .... este la mine ... :twoup: o sa iau 3.5 si cutia de pe el.

Link to comment
Share on other sites

cat ceri Mariuse pe 2.5?

 

PS: vineri ne onorezi cu prezenta la curse?

 

cat sa cer pe 2.5 ... 600e complet . motor + cutie.

ca intoadeauna :twoup: ... sper sa nu ma demoralizeze RZC ... iar ... cu pisica lui ... nu ma batut nimeni inafara de asta .... cu pisica lui 2.8 care fuge rau de tot. nu stiu ce ia facut.

 

cat ceri Mariuse pe 2.5?

 

PS: vineri ne onorezi cu prezenta la curse?

 

vreo 600e motor + cutie .

 

sper sa nu ploua ... ca daca ploua nu mai vin ... ca nu are rost... daca nu ploua vin , este echipat cu cauciucuri tzipla .... ulei tot . i-am facut schimbul acum Motul i-am pus. si sper sa nu ma demoralizeze RZC iar.

Edited by maryuschris
Link to comment
Share on other sites

cat ceri Mariuse pe 2.5?

 

PS: vineri ne onorezi cu prezenta la curse?

 

cat sa cer pe 2.5 ... 600e complet . motor + cutie.

ca intoadeauna :twoup: ... sper sa nu ma demoralizeze RZC ... iar ... cu pisica lui ... nu ma batut nimeni inafara de asta .... cu pisica lui 2.8 care fuge rau de tot. nu stiu ce ia facut.

 

cat ceri Mariuse pe 2.5?

 

PS: vineri ne onorezi cu prezenta la curse?

 

vreo 600e motor + cutie .

 

sper sa nu ploua ... ca daca ploua nu mai vin ... ca nu are rost... daca nu ploua vin , este echipat cu cauciucuri tzipla .... ulei tot . i-am facut schimbul acum Motul i-am pus. si sper sa nu ma demoralizeze RZC iar.

Are admisie stock(m-am uitat eu), grup mai scurt (el schimba cu mult inaintea mea vitezele),masina e cheala pe dinauntru si am inteles de la cineva ca are chip si evacuare.

Oricum, masina aia trage intr-un mare fel.

Edited by Ciumidel
Link to comment
Share on other sites

cat ceri Mariuse pe 2.5?

 

PS: vineri ne onorezi cu prezenta la curse?

 

cat sa cer pe 2.5 ... 600e complet . motor + cutie.

ca intoadeauna :twoup: ... sper sa nu ma demoralizeze RZC ... iar ... cu pisica lui ... nu ma batut nimeni inafara de asta .... cu pisica lui 2.8 care fuge rau de tot. nu stiu ce ia facut.

 

cat ceri Mariuse pe 2.5?

 

PS: vineri ne onorezi cu prezenta la curse?

 

vreo 600e motor + cutie .

 

sper sa nu ploua ... ca daca ploua nu mai vin ... ca nu are rost... daca nu ploua vin , este echipat cu cauciucuri tzipla .... ulei tot . i-am facut schimbul acum Motul i-am pus. si sper sa nu ma demoralizeze RZC iar.

Are admisie stock(m-am uitat eu), grup mai scurt (el schimba cu mult inaintea mea vitezele),masina e cheala pe dinauntru si am inteles de la cineva ca are chip si evacuare.

Oricum, masina aia trage intr-un mare fel.

nu are frate nici CIP nici evacuare ... vreau sa ma duc la WPP sa imi fac cip .... evacuare este stock ... stock de 2.5 pisica. am serpi in garaj .. vreau sa ii pun dar nu am tampon ... ca lovesc in tamponul de motor stock .. :twoup:. o sa ii pun si CIP ... si evacuare cap coada inox ... ca nu mai vand motorul .... merg fara debitmetru ... doar tubulatura prin far .... " RAM AIR " cica :twoup: .... in rest este stock CIUMIDEL :)

 

grupul este Blocant 3.45 si cutie ZF

Link to comment
Share on other sites

Si e 2.8 stock?

el asa zice.......oricum grupul clar e mai scurt, asta stiu eu cand m-am dat cu el.

Admisie n-are fiindca m-am uitat eu.

In rest, nu stiu ce sa zic.

Vinerea asta cred ca ma apuc sa "dezbrac" masina.

 

Las amasina imbracata, ca a venit frigul si raceste :)

nu nu, dau drumu la caldura daca "dardaie" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Si e 2.8 stock?

el asa zice.......oricum grupul clar e mai scurt, asta stiu eu cand m-am dat cu el.

Admisie n-are fiindca m-am uitat eu.

In rest, nu stiu ce sa zic.

Vinerea asta cred ca ma apuc sa "dezbrac" masina.

cand am dat replay m-am referit la masina mea ma ... :twoup: ... RZC este umblata rau de tot ... are soft , grup scurt , admisie 2.5 mai nou , urmeaza sa ii puna serpi , si este umblat si in motor ... debit de benzina etc... mai multe ... vreau sa imi fac soft , serpi , grup 4.25 , si slicuri pe spate. si sa vedem atunci ce face RZC.

Link to comment
Share on other sites

Si e 2.8 stock?

el asa zice.......oricum grupul clar e mai scurt, asta stiu eu cand m-am dat cu el.

Admisie n-are fiindca m-am uitat eu.

In rest, nu stiu ce sa zic.

Vinerea asta cred ca ma apuc sa "dezbrac" masina.

cand am dat replay m-am referit la masina mea ma ... :twoup: ... RZC este umblata rau de tot ... are soft , grup scurt , admisie 2.5 mai nou , urmeaza sa ii puna serpi , si este umblat si in motor ... debit de benzina etc... mai multe ... vreau sa imi fac soft , serpi , grup 4.25 , si slicuri pe spate. si sa vedem atunci ce face RZC.

ce nu-i suport eu pastia care zic ca au totul stock dar de fapt, masina e modificata cu totul si dupaia se dau mari si tari ca am rupt tot.

Link to comment
Share on other sites

Si e 2.8 stock?

el asa zice.......oricum grupul clar e mai scurt, asta stiu eu cand m-am dat cu el.

Admisie n-are fiindca m-am uitat eu.

In rest, nu stiu ce sa zic.

Vinerea asta cred ca ma apuc sa "dezbrac" masina.

cand am dat replay m-am referit la masina mea ma ... :) ... RZC este umblata rau de tot ... are soft , grup scurt , admisie 2.5 mai nou , urmeaza sa ii puna serpi , si este umblat si in motor ... debit de benzina etc... mai multe ... vreau sa imi fac soft , serpi , grup 4.25 , si slicuri pe spate. si sa vedem atunci ce face RZC.

si de ce ai pune grup de 4,25 ? :twoup:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

si de ce ai pune grup de 4,25 ? :twoup:

Probabil nu s-au prins ca la un grup asa scurt si la peste 200cp, stai pe loc cu tot cu slickuri la plecare, ce castigi din grupul scurt, pierzi la schimbarea treptei.

Cu 4.25 cu a 3-a ajunge 100km/h, schimba 2 trepte, eu schimb 1.

Defapt cu 4.25 mai mult de 100-110km/h ora nu prinzi cu a 3-a. pe 400m, el schimba a 5-a, timp in care eu sunt in a 3-a, juma de secunda la fiecare schimbare de treapta rezulta...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

si de ce ai pune grup de 4,25 ? :twoup:

Probabil nu s-au prins ca la un grup asa scurt si la peste 200cp, stai pe loc cu tot cu slickuri la plecare, ce castigi din grupul scurt, pierzi la schimbarea treptei.

Cu 4.25 cu a 3-a ajunge 100km/h, schimba 2 trepte, eu schimb 1.

Defapt cu 4.25 mai mult de 100-110km/h ora nu prinzi cu a 3-a. pe 400m, el schimba a 5-a, timp in care eu sunt in a 3-a, juma de secunda la fiecare schimbare de treapta rezulta...

roco, ce grup e cel mai indicat si pt 2.5 si pt 2.8?

Edited by Ciumidel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.