Jump to content

bmw 525 tds cumpar


gaargea

Recommended Posts

salut

 

vreau sa achizitionez un bmw 525 tds e39 , desi am citit multe despre masina asta as vrea sa stiu si o parere de la cei care detin una , sun fan bmw de mic si acum dispun de vro 3000 euro ca sa-mi iu una dar vreau inmatriculata pe bulgaria , ce parere aveti de cutia automata de pe tds cea simpla nu steptonic, la vro 250 mii de km inca mai merge cutia aia bine ?se merita sal cumpar? , nu dispun de bani pentru un 525d

 

as vrea sa-mi dati daca se poate cateva pareri despre masina asta

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

MaÂşinĂŁ veche cu motorizare depĂŁÂşitĂŁ, foarte rulatĂŁ, ĂŽnmatriculatĂŁ cine Âştie prin ce combinaĂžii Âşi ai doar 3000.

Ăn acest context te alegi cu un cazan. :twoup: Probabil nu Ăži-ai mai pus bani deoparte pentru o revizie, schimb ulei + filtre etc.

Nu te Întinde mai mult decât ÎÞi este plapuma. Ia-Þi o maºinã pe care sã Þi-o poÞi permite.

BaftĂŁ ! :)

Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur ca TDS -ul are sau va avea probleme cu pompa de injectie . Nu lua diesel asa vechi . Diferenta de consum dintre un 520i si un 525tds e mica.

 

 

vad ca sunt numai raspunsuri negativiste

 

eu am 3000 de dat pe masina , asta nu inseamna ca nu mai am si alti bani

 

seria 3 nu ma intereseaza

 

vreau diesel deoarece iau motorina ieftina

 

is realist ca orice masina veche o sa faca probleme , dar la 3000 euro sunt destule pe piata inscrise in bulgaria , am de unde alege una bunicica

 

voiam o parere de la cineva care detine sau a avut un 525 tds nu de la cineva care a mers cu ea putin sau din auzite

 

astept si alte pareri

 

numai bine

Link to comment
Share on other sites

Eu am un e39 520i si un opel omega 2.5 tds (motor de bmw ) si vorbesc din experienta.

 

Motorul e vechi si e plin de probleme . Ar fii bine daca chiar vrei sa cumperi sa gasesti unul foarte foarte intretinut !

 

ce probleme ai avut cu motorul de pe omega? cati km are / avea si ce ai schimbat la el?

Link to comment
Share on other sites

sa nu scoata mult fum, verifica pornirea la cald (de aici iti dai seama cam in ce situatie e pompa) etc

daca nu vrei seria 3, sa stii ca la e39, chiar daca este el mai vechi, costurile de intretinere nu sunt ieftine. este tot un 5-ar, iar la partea de suspensii/directie/articulatii vei plati exact ca si la un 525d.

daca cunosti masina si stii ca e ok, sfatul meu este sa o cumperi.

 

cu cutia automata, nu stiu ce sa zic. parca o cutie manuala este mai comoda...

Link to comment
Share on other sites

Depinde de starea masinii. Cat crezi tu ca dai pe un e34 de top de exemplu ? cel mai scump exemplar non-m de e34 vazut de mine era un e34 540I cu kit hamman si era 6k euro, interiorul arata de ziceai ca sunt poze scoase din brosura. Cat crezi tu ca face unul e34 525 TDS in stare buna ? Sau un e39 din 96-97?

Probleme la motorul asta sunt cu racirea si pompa de injectie. In rest probleme comune cu e34/e39. O sa ai o multime de furtune imbatranite care vor ceda si vei merge la tot felul de mecanici care in loc sa se uite la un furtun schimba turbine s.a.m.d

Nu am auzit de turbina picata pe TDS, oricum mult mai rar decat pe cele common rail.

Consuma destul de mult pentru un diesel, eu am avut 525TDS e34. Diferenta de consum fata de 525i la acealeasi drumuri care le fac eu de regula e de fix 2l% Daca iei motorina ieftina nu te doare capul. Si asta inghite cam orice fel de motorina, nu e asa pretentios ca un common rail.

Daca iei e39 TDS ai dezanvantajul celorlalte piese de e39 mai scumpe. E si o masina mai dotata in general, cu mai multe sisteme moderne. Altfel poti cauta un e34 ingrijit, dar sunt mai rare.

Daca nu vrei ne-aparat bmw optiuni la banii aia sunt o groaza, si probabil mai usor de intretinut.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de starea masinii. Cat crezi tu ca dai pe un e34 de top de exemplu ? cel mai scump exemplar non-m de e34 vazut de mine era un e34 540I cu kit hamman si era 6k euro, interiorul arata de ziceai ca sunt poze scoase din brosura. Cat crezi tu ca face unul e34 525 TDS in stare buna ? Sau un e39 din 96-97?

Probleme la motorul asta sunt cu racirea si pompa de injectie. In rest probleme comune cu e34/e39. O sa ai o multime de furtune imbatranite care vor ceda si vei merge la tot felul de mecanici care in loc sa se uite la un furtun schimba turbine s.a.m.d

Nu am auzit de turbina picata pe TDS, oricum mult mai rar decat pe cele common rail.

Consuma destul de mult pentru un diesel, eu am avut 525TDS e34. Diferenta de consum fata de 525i la acealeasi drumuri care le fac eu de regula e de fix 2l% Daca iei motorina ieftina nu te doare capul. Si asta inghite cam orice fel de motorina, nu e asa pretentios ca un common rail.

Daca iei e39 TDS ai dezanvantajul celorlalte piese de e39 mai scumpe. E si o masina mai dotata in general, cu mai multe sisteme moderne. Altfel poti cauta un e34 ingrijit, dar sunt mai rare.

Daca nu vrei ne-aparat bmw optiuni la banii aia sunt o groaza, si probabil mai usor de intretinut.

 

 

am avut ford mondeo 2 din 97 tot diesel , masina o sa o iau pentru spatiu si comfort , si o as fie break, nu o iau pentru sportivitate care la e39 tds nu e cazul de asa ceva , o pompa de motorina gasesti acum daca cauti bine pe la dezmembrari in stare bunicica , o sa-mi iau un e39 tds si o sa va tin la curent cu ce probleme o sa intampin dupa cumparare

 

stiu ca nu este o masina foarte fiabila dar la ani de fabricatie pe care ii are e destul de bunicica fata de altele , am mers si cu e34 si cu e39 insa la e39 interiorul imi place mai mult , eu sunt mecanic de motociclete si stiu si mecanica auto , la partea mecanica daca se duce ceva o sa schimb eu , ma refer la cele electronice care costa mai multi bani , doar turbina aia si capul hidraulic de la o pompa de motorina, injectoarele nu le schimbi mereu

 

multumesc de pareri si astept si alte pareri in continuare pro si contra

 

numai bine

Edited by gaargea
Link to comment
Share on other sites

Numai pareri pertinente pe topicul asta.... :twoup:

 

Fiind posesor de E34 525 tds te ĂŽnĂželeg cĂŁ nu digeri pĂŁrerile negative legate de acest model. :)

PoĂži sĂŁ vii cu argumente pro, sĂŁ-Âşi facĂŁ Âşi omul o pĂŁrere dacĂŁ meritĂŁ sau nu.

 

Am obosit s-o tot fac. Cred ca sunt vreo 3-4 topicuri EXACT despre aceste detalii. Nu pot si nu am chef sa stau sa intru de fiecare data si sa-mi expun parerea.

Ce pot sa spun e ca toate concluziile "pertinente" sunt false, bazate pe experiente izolate, cu masini neintretinute. In plus, toata lumea pierde din vedere ca sunt masini carora nu li s-a verificat/schimbat niciodata piesele din zona de alimentare. Asta in timp ce altii schimba pe parcursul a 10-15 ani la common-rail 2-3 pompe de inalte, nu stiu cate injectoare, pompa de joase si alte jucarioare. Restul "problemelor" expuse sunt parte din problemele generale ale modelului, nu ale TDS-ului in special.

Link to comment
Share on other sites

nu ma rmq, tu nu intelegi ca la masinile astea moderne si performate care merg din service in service numai, la astea piesle enumerate mai sus sunt consumabile :twoup: si e un anume pret care trebuie sa il platesti pentru performatele deosebit de inalte..bla bla bla...:)

Nu sunt un avocat al masinilor vechi, dar sunt si alte aspecte la o masina sh in afara de tehnologie si in cat face suta..

Ce este clar pentru orcine e ca cel mai bubos 2.5TDS e de 2 ori mai ieftin de intretinut decat un 2.0d common rail..

Link to comment
Share on other sites

pt initiator,nu te gandi doar ca poti sa bagi motorina ieftina,gandeste-te ca tu cumperi o masina inmatriculata pe BG cu cine stie cati proprietari,inmatriculata prin cine stie ce combinatie,intretinuta ca de unu care nu a avut bani sa o inmatriculeze,apoi inmaulteste nr de ani cu cel putin 25k km si vezi ce iese
Link to comment
Share on other sites

Am avut un 525tds automat si l-am dat pe la 400000 de km din care vreo 250000 de km i-am facut eu.Nu am avut probleme cu el.Important este sa nu pui motorina de locomotiva,daca ai posibilitatea sa o cumperi mai ieftina.

 

 

Salutare , am un 525 tds full...navigatie ..senzori de ploaie...de parcare...piele...tot ce iti trebuie la o masina ...sunt foarte multumit de ea....singurul lucru care ma deranjeaza un pic este ca este autoamata si este prima mea masina cu cutie automata , fiind obisnuit cu manualele mi`a venit un pic mai greu...dar in rest e super ok masina ...dupa parerea mea poti sa`ti iei linistit un 525 tds.... bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am avut un omega tds din '96.Cumparata de taica-meu in 2000 cu vreo 90.000km(din piata, deci nu stiu cat de reali erau).A mai facut tata vreo 300.000km pana in 2006, fara probleme la motor.In 2006 am primit-o eu, insa cateodata pornea mai greu la cald si fierbea apa.Dupa 2 luni si vreo 10.000km am vandut-o deoarece se stricase pompa de apa si am fiert-o.Cel care a cumparat-o (stricata), i-a inlocuit pompa de apa si a mai tinut-o.Acum nu mai stiu nimic de ea.Cert este ca masina(motorul) s-a comportat foarte bine 400.000 km (cel putin), ceea ce mi se pare foarte bine.
Link to comment
Share on other sites

salut am si eu 525 tds din 97 cu cutie automata nu am  avut probreme cu ea doar pompa de apa sau rup paleti (nu a fost schimbata niciodata) nu am stiu altfel o schimbam am cumparat pompa noua am facut aerisirea cum trebuie si acum merge foarte bine .Parerea mea este ca daca ai grija de motor nu ai probleme cu ea... 
Link to comment
Share on other sites

ai facut aerisirea la apa?cum se face?nu se face singura aerisirea?

 

nu aveti mare grija eu eram sa cumpar motor din cauza asta imi fierbea in vasul de expansiune,toti mecanici imi spineau ca am garnitura sau _chiulasa_ fisurata,uite cum se face aerisirea....

 

 

desfaci capacul si furtunasul de la vasul de expansiune(cel care este incercuit)dupa care pornesti motorul si introduci antigelul plus apa distilata dupa ce vezi ca nu mai iese nici un fel de bule de aer pe furtunas si curge numai lichid montezi la loc futunasul si capacul si nu mai iti fierbe niciodata si o sa ai caldura in masina iarna.

 

 

 

 

 

 

scuze am uitat poza  :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.