Jump to content

Intretinere e46 318d - EGR, senzor admisie, furtune


Onnix

Recommended Posts

Salutare!

 

Citind aproape zilnic acest forum, am avut multe de invatat din problemele/rezolvarile altor useri, asa ca astazi i-am dedicat cateva ore bune bimmerului meu.

Ajutat de un bun amic (lucreaza in domeniu), am curatat EGR, schimbat furtunele retur injectoare, curatat senzorul de admisie si celelalte furtune de aer (legaturile de la turbina etc). Masina se comporta destul de bine dupa toate aceste operatiuni, in schimb, motorul mi se pare mult mai zgomotos. Trage foarte bine, chiar si la turatii mai joase, dar, este mai zgomotos!

 

Poate este normal sa fie asa, de-asta si intreb aici, poate primesc ceva informatii.

 

Drive Safe!

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai mizeria depusa pe EGR actiona ca un izolator fonic :twoup:

 

Hahahaha! Nu are cum! Nu avea cine stie ce depuneri in EGR... nu merg subturat si fac mult exterior, pe distante mari. Masina merge bine acum, dar.... este mai zgomotos motorul. Senzorul pe admisie a fost cel mai murdar.

Link to comment
Share on other sites

"Problema" rezolvata! Iata si cum...

 

Astazi am stat langa masina cu telefonul pe realoem.com si am verificat traseele la furtune si iata ce-am descoperit. Furtunele care intra in piesa nr. 1, erau inversate, adica furtunul cu nr.3 era in locul celui de la nr.4 si invers.

 

Faza care m-a uimit, este ca asa erau montate si cele vechi (!!!). Dupa cum am precizat mai sus, noi le-am schimbat pe rand, scos furtun vechi, inlocuit cu cel nou, astfel incat sa nu fie loc de nicio eroare. Singurul lucru care-mi trece prin minte acum, este ca ele au mai fost schimbate si atunci au fost inversate.... iar eu am mers asa cu ea mai bine de 1 an.

 

Acum fiecare furtun este la locul lui, conform diagramelor, iar motorul este mai silentios.

post-26584-1285066068_thumb.png

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

nu mai stiu sigur dar cred ca si eu ma miram la un momentdat de chestia asta, insa masina o am de noua ,direct de la fabrica si nu cred sa fi umblat altcineva la ea, o sa verific si eu iar chestia asta si o sa te anunt sa vedem cum vin la mine :twoup:

 

Chiar sunt curios cum sunt legate furtunele la voi... la fel ca in diagrama sau invers cum le-am avut si eu.

Link to comment
Share on other sites

"Problema" rezolvata! Iata si cum...

 

Astazi am stat langa masina cu telefonul pe realoem.com si am verificat traseele la furtune si iata ce-am descoperit. Furtunele care intra in piesa nr. 1, erau inversate, adica furtunul cu nr.3 era in locul celui de la nr.4 si invers.

 

Faza care m-a uimit, este ca asa erau montate si cele vechi (!!!). Dupa cum am precizat mai sus, noi le-am schimbat pe rand, scos furtun vechi, inlocuit cu cel nou, astfel incat sa nu fie loc de nicio eroare. Singurul lucru care-mi trece prin minte acum, este ca ele au mai fost schimbate si atunci au fost inversate.... iar eu am mers asa cu ea mai bine de 1 an.

 

Acum fiecare furtun este la locul lui, conform diagramelor, iar motorul este mai silentios.

Asa sunt si la mine ca si in schema!Masina este un 320d,dar cred ca este aceiasi treaba! Bafta!

Link to comment
Share on other sites

"Problema" rezolvata! Iata si cum...

 

Astazi am stat langa masina cu telefonul pe realoem.com si am verificat traseele la furtune si iata ce-am descoperit. Furtunele care intra in piesa nr. 1, erau inversate, adica furtunul cu nr.3 era in locul celui de la nr.4 si invers.

 

Faza care m-a uimit, este ca asa erau montate si cele vechi (!!!). Dupa cum am precizat mai sus, noi le-am schimbat pe rand, scos furtun vechi, inlocuit cu cel nou, astfel incat sa nu fie loc de nicio eroare. Singurul lucru care-mi trece prin minte acum, este ca ele au mai fost schimbate si atunci au fost inversate.... iar eu am mers asa cu ea mai bine de 1 an.

 

Acum fiecare furtun este la locul lui, conform diagramelor, iar motorul este mai silentios.

Asa sunt si la mine ca si in schema!Masina este un 320d,dar cred ca este aceiasi treaba! Bafta!

 

Da, rolul convertorului de presiune este acelasi si la 320d. Merci pentru interes.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am curatat filtrul convertorului de presiune de la turbina, piesa nr. 1 din schema. Diseara o iau la o talpa sa vad cum se comporta. Am citit ca la unele persoane a avut efect pozitiv curatarea iar la altii nu s-a schimbat nimic. Daca observ o schimbare in bine, zilele urmatoare repet operatiunea si cu cel de la EGR.

post-26584-1285240189_thumb.png

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Unde este situat convertorul de presiune de la turbina ? E posibil eu sa nu-l am pe asta ?

 

Din cate imi amintesc, furtunul de vacuum care duce la turbina pleaca direct din rezervorul de vacuum.

 

Este situat chiar sub rezervorul de vacuum, prins de motor. Uita-te mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Deci m-am uitat (cat am putut fara sa demontez nimic) iar eu nu am al 2-lea convertor de presiune.

 

Imi amintesc de cand am schimbat si furtunele la vacuum ca cel de la rezervorul de vacuum era lung si mergea pana in zona EGR-ului... nu mai retin exact unde.

 

E posibil sa nu existe ? ...masina e 318d '02 FL

Link to comment
Share on other sites

Deci m-am uitat (cat am putut fara sa demontez nimic) iar eu nu am al 2-lea convertor de presiune.

 

Imi amintesc de cand am schimbat si furtunele la vacuum ca cel de la rezervorul de vacuum era lung si mergea pana in zona EGR-ului... nu mai retin exact unde.

 

E posibil sa nu existe ? ...masina e 318d '02 FL

 

Pai da, dar rezervorul are 2 furtune.... unul duce in zona EGR iar celalalt in acest convertor, apoi din convertor in turbina.... cum se vede si din schema de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.