Jump to content

Intretinere e46 318d - EGR, senzor admisie, furtune


Onnix

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am curatat si convertorul de presiune de la EGR... vai cati draci am putut sa-mi fac :twoup: ... este super nasol pozitionat!!! Rabdare, atentie si iarasi rabdare si se poate curata si acesta.

 

Weekend bun tuturor!

Link to comment
Share on other sites

Nu este obligatoriu sa desfaceti convertorul de la EGR din suruburi :) Puteti sa scoateti doar partea care se curata, adica acel capac din plastic in care e sita.

 

Puteti schimba convertoarele intre ele pentru a afla daca sunt sau nu functionale :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca este cam dificil sa scoti plasticul ala fara sa desfaci surubul pentru ca risti sa rupi ceva pe acolo ( cand am umblat eu la convertor abia am reusit sa scot plasticul cu ea in mana dar cu ea montata pe masina, zic ca iti trebuie antrenament). Daca desfaci furtunul gros vezi daca merge ceea de la egr, daca nu este cealalta. Poate sa o pui pe ceea de la turbo sa vezi daca lucreaza si ea, dar mai mare este daraua. Cred ca la tester apare care nu este functionala.
Link to comment
Share on other sites

pe cel de la egr eu l-am dat jos fara sa mai dau jos toata piesa, se poate da cu putin curaj. la mine filtru de la convertorul de la turbo era infundat de tot si nu am reusit sa il desfund asa ca l-am mutat pe cel de la egr il loc. nu am observat o imbunatatire prea mare in mersu masini si nu stiu ce are. masina merge 217 pe bord si ajunge destul de repede acolo dar sub 100 e lenesa nu stiu cum sa-mi explic. adica face 11,5 secunde pana la 100 (320d 136 cai) cea ce mi se pare putin. am curatat filtrele convectoarelor si curatat si filtru epurator sau cum se numeste am verificat furtunele de vacum egru si admisia curatate ar mai trebui sa curat senzoru de presiune. ce altceva as mai putea face sa o inviu? eu fac comparatie cu un 1.9 tdi de 131 de cai. ala pana la 100 manaca asfaltu (9.6 secunde pana la 100 la passat variant)dar de la 120 deja ramane in urma bmwului. debitmetru a fost schimbat in urma cu vreo 2 ani da asta nou s-a stricat si am revenit la cel vechi. dar daca era debitmbetru defect nu vad cum ar fi putut sa ajunga la 4500 de ture intr-a 5a Edited by maniac18
Link to comment
Share on other sites

tre sa se duca mai mult daca zici ca ai 150 de cai. a mea ajunge imediat la 215. doar ca pana la 100 trage la la fel ca si peste nu pare sa aiba viata.

 

Prin Ungaria pe autostrada, am prins 215 cu ea, motorina din austria, incarcata cu 5 persoane, portbagajul full. Atunci aveam jante pe 16" 205/55/16. Acum am 225/45/17 pe toate 4.

Link to comment
Share on other sites

Cum anulam functionalitatea valvei EGR ? ...eu am anulat furtunul de vacuum (l-am infundat c-un surub, asta pentru a testa) dar face galagie CP-ul.

 

M-am gandit sa infund cu o tablita (preferabil aluminiu) intrarea gazelor arse.

 

Voi ce idei aveti ?

Link to comment
Share on other sites

Lamuriti-ma si pe mine ca nu mai inteleg... care este filtrul convertor de presiune turbina si care e cel EGR?

 

Cel din poza cu sita mica unde Dj Alexinno a scrisca e cel convertor de presiune stiam ca e defapt EGR... si doar ce l-am curatat aseara

Link to comment
Share on other sites

Ca metoda de curatare recomand rabdarea in vederea demontarii convertorului, apoi olea' de benzina, o pensula si optional (daca ai posibilitatea) aer comprimat de la un compresor sau din toti plamanii... cum am facut eu :)

 

Deci, pentru a demonta convertorul de presiune de la EGR, demonteaza: capacul de aspiratie a aerului, capacul de deasupra ERG-ului si pentru acces bun desurubeaza cele 3 suruburi ale capacului de la filtrul de ulei si trage-l in sus (nu trebuie scos neaparat)... e recomadat sa dai jos filtrul de polen si toata carcasa lui pentru acces bun la capacul ala de plastic din jurul filtrului de ulei.

 

Scoate furtunele de vacuum de la convertor.

Scoate mufa de la convertor (are o clema de sarma otelita pe care se apasa apoi tragi de mufa).

 

Pentru desurubarea piulitelor de la convertor, foloseste o tubulara cu clicket, mica, fara prelungitor.

 

 

Daca mai ai nelamuriri, fluiera :twoup:

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.