Jump to content

Intretinere e46 318d - EGR, senzor admisie, furtune


Onnix

Recommended Posts

Lamuriti-ma si pe mine ca nu mai inteleg... care este filtrul convertor de presiune turbina si care e cel EGR?

 

Cel din poza cu sita mica unde Dj Alexinno a scrisca e cel convertor de presiune stiam ca e defapt EGR... si doar ce l-am curatat aseara

 

Sunt 2 convertoare de presiune, unul in dreapta masinii, pentru turbina turbina, montat sub butelia de vacuum si celalalt in stanga, montat langa EGR. Ambele convertoare au cate un filtru mic, pe care nu-i rau sa-l cureti. Pam-pam!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multam, pricepui!

 

Maine-l curat si p'asta ca, in momentul de fata mai am doar cele 2 piulite de desfacut! ah.. si de scos mufa :twoup:.. . ca restul sunt deja "bucati".

 

E ca pe masa de operatie sub capota :)))

Edited by Goccio
Link to comment
Share on other sites

vad multi colegi care il curata din proprie initiativa, dar intrebarea este, cat de des ar trebuii curatat? cata mizerie are? simptome....etc. de ce? ca sa nu ne apucam sa il curatam degeaba sau sa umblam la el, si el sa nu aiba nevoie sa fie curatat.
Link to comment
Share on other sites

Eu dupa schimbare filtrului epurator si curatarea astor 2, am observat imbunatatiri la mersul masinii, si anume..

Inainte la plecarea de pe loc aveam un trepidat care acum a disparut si la schimbarea din treapta 1 in 2 aveam un lag si o trepidatie intre 1800-2100rpm care acum iarasi a disparut. Pe langa astea schimbarile intre trepte parca se realizaza mai liniar.

Link to comment
Share on other sites

stie cineva cam cat este un convertor nou?...si daca se schimba este nevoie de resoftare?

 

Nu are nevoie de resoftare.... are doar un cablu de alimentare la tensiune ce naiba! Daca avea mai multe fire, ziceai ca are si nush ce senzori..... dar asa, sigur nu-i nevoie!

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

un filtru nou de convertor cat o costa ca cel de la turbina nu am reusit sa il desfund asa ca l-am mutat pe egr. ma gandesc sa cumpar unu nou, desi dupa ce l-am schimbat nu am observat o imbunatatire in mersu masini desi filtru era infundata complet(cel de la turbina)
Link to comment
Share on other sites

un filtru nou de convertor cat o costa ca cel de la turbina nu am reusit sa il desfund asa ca l-am mutat pe egr. ma gandesc sa cumpar unu nou, desi dupa ce l-am schimbat nu am observat o imbunatatire in mersu masini desi filtru era infundata complet(cel de la turbina)

 

11747796634 - Acesta e codul convertorului, luat dupa realoem.com. Suna la cateva magazine de piese auto din orasul tau si vezi la ce pret ti-l pot aduce.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa-ti faci o idee la ce sa te astepti, eu imi pot lua convertorul de la BMW cu 95,08 € (la care mi se adauga si transportul din DE) dar daca-l iei de pe Pierburg am vazut si 290 RON. Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

De ce vreti sa demontati convertorul ? Desfaceti doar partea in care sta acea sita. Cu o surubelnita si putina atentie [sa nu cada pe scut] se da jos simplu.

 

asa arata convertorul : post-4406-1286264571_thumb.jpg

asa se scoate filtrul : post-4406-1286264579_thumb.jpg

asa arata piesa ce trebuie curatata : post-4406-1286264585_thumb.jpg

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Ca sa-ti faci o idee la ce sa te astepti, eu imi pot lua convertorul de la BMW cu 95,08 € (la care mi se adauga si transportul din DE) dar daca-l iei de pe Pierburg am vazut si 290 RON.

 

Pai am vazut ca Pierburg vin pe masina din fabrica. Eu nu le-am schimbat niciodata si Pierburg sunt.

 

De ce vreti sa demontati convertorul ? Desfaceti doar partea in care sta acea sita. Cu o surubelnita si putina atentie [sa nu cada pe scut] se da jos simplu.

 

asa arata convertorul : post-4406-1286264571_thumb.jpg

asa se scoate filtrul : post-4406-1286264579_thumb.jpg

asa arata piesa ce trebuie curatata : post-4406-1286264585_thumb.jpg

Cred ca se refereau la demontatul dupa masina.

Link to comment
Share on other sites

Pai da, sunt fabricate de Pierburg si vin montate ca OEM... daca le cumperi ca OEM dai mai mult decat ai da pe producator (in cazul de fata Pierburg).

 

Si care e logica?!....daca ambele sunt Pierburg!?

 

Pai logica este ca intotdeauna vei plati mai mult pe OEM decat pe producator, iar piesele sunt aceleasi... in cazul de fata nu exista convertor de presiune produs de BMW

 

Un alt exemplu: o pompa de motorina (ma refer la pompa de inalta) marca Bosch cumparata noua de la BMW ajunge undeva la 1700 euro iar cumparata de la Bosch ajunge undeva la 1000.

Link to comment
Share on other sites

totusi cred ca pe OEM se accepta o anumita toleranta cand le pune sigla BMW; caci daca le iei pe producator toleranta din fabricatie poate fi cel putin la fel (poate toate piesele) sau in cel mai rau caz creste foarte putin. asa cred eu.
Link to comment
Share on other sites

Pai da, sunt fabricate de Pierburg si vin montate ca OEM... daca le cumperi ca OEM dai mai mult decat ai da pe producator (in cazul de fata Pierburg).

 

Si care e logica?!....daca ambele sunt Pierburg!?

 

Pai logica este ca intotdeauna vei plati mai mult pe OEM decat pe producator, iar piesele sunt aceleasi... in cazul de fata nu exista convertor de presiune produs de BMW

 

Un alt exemplu: o pompa de motorina (ma refer la pompa de inalta) marca Bosch cumparata noua de la BMW ajunge undeva la 1700 euro iar cumparata de la Bosch ajunge undeva la 1000.

 

Mda.... fizic, logic si practic, nu este nicio diferenta intre piesele de mai sus.... ca si structura ma refer. Cred ca trebuie sa scoata si ei banii pe cafeaua + apa plata de o primesti la reprezentanta :twoup:)

 

totusi cred ca pe OEM se accepta o anumita toleranta cand le pune sigla BMW; caci daca le iei pe producator toleranta din fabricatie poate fi cel putin la fel (poate toate piesele) sau in cel mai rau caz creste foarte putin. asa cred eu.

 

Convertorul respectiv, nu are nicio sigla BMW pe el.... doar numele producatorului.

Link to comment
Share on other sites

ma repet postu #55 va rog.

 

Daca citesti tot postul, am scris cum se comporta masina dupa curatarea filtrului. Daca nu este curat, poti sa simti anumite ezitari ale masinii cand accelerezi. E mult praf acolo la motor, asa ca nu vad la ce strica o curatare a respectivului filtru.

Link to comment
Share on other sites

nu imi e de ajuns o singura parere, poate e placebo.

 

Nu am descoperit de capu` meu, cum ca trebuie curatat filtrul acela..... sunt multe posturi pe forumuri din alte tari cu aceasta operatiune. Google can be your best friend!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.