Jump to content

Problema Motor ajutor dau in disperare


Fan4BMW

Recommended Posts

Am si eu o problema grava presupun nu le am cu mecanica dar am consultat un mecanic la telefon si mi a spus ca e grava problema...as dori sa imi spuneti si voi daca e chiar asa grava pe cat spune mecanicul de la servis...sa va spun ce se intampla..

 

de 1 saptamana de zile imi scria in bord Oil Service adica presupun ca ma atentiona sa schimb uleiul , am sunat un mecanic si mi a zis ca da trebuie schimbat uleiul si a zis ca saptamana asta nu are timp si asa mai departe atunci cand lam sunat sa intreb a zis ca ma mai pot cara cu masina am zis ok e mecanic ascult de el...ei bine ieri masina a inceput sa scoata fum groaznic albastru si miroase pe toba a benzina arsa , astazi am deschis capacul de la motor pe acolo unde se baga ulei si era plin de spuma alb - galbuie asa ca si cum ar fi spuma la o cafea....inauntru la motor si se vedea ca nu are ungere de loc , am scos joja si uleiu trecea peste masgura la joja , ei bine mecanicul a zis ca mi sa dus segmenti sau ceva de genul...as dori sa stiu de ce provine problema asta si cum se poate solutiona a murit motorul ? sau ce sa intampla ? va rog sa imi raspundeti si....... vreau sa va multumesc din tot sufletul...

 

Mentionez masina este bmw 318i din 1992 luna a 5 a motor m40b18

Link to comment
Share on other sites

Pfff deci nu e din cauza ca nam schimb uleiu sau ? cand face spuma dinaia pe capac e chiulasa ?

Mda cam asa stiu eu, ma rog pot fi mai multe cauze dar stiu ca asa se verifica daca se amesteca lichidele de motor intre ele, pe capacul tachetilor se face spuma respectiva de culoarea cafelei cu lapte sau in vasul de expansiune gasesti ulei sau benzina :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Spuma e din cauza ca intra apa in ulei. Probabil garnitura de chiulasa fisurata.

De aia e si nivelul la ulei mai mare decat normal. Uita-te la borcanul cu lichid de racire si vezi daca e la nivel (cand te uiti vezi sa fie motorul rece, ca sa nu sara apa din borcan) :twoup: .

Nu mai merge cu masina.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Nu mai merg cu masina baieti ieri si azi am verificat de 2 ori nivelul pe joja si da peste si cand scot joja de acolo unde se verifica si o tin pe beton curge ca si apa de la robinet..si pe jos picura negru de pe joja am pus de pe joja pe deget si mi se pare ca e vascos , am desfacut capacul negru de la motor acolo pe unde se baga uleiu si avea spuma pe capacul acela ca si spuma de la cafea si in motor inauntru iesea fum dupa ce am deschis capacul si inauntru in motor se vedea foarte multa spuma..
Link to comment
Share on other sites

Nu mai merg cu masina baieti ieri si azi am verificat de 2 ori nivelul pe joja si da peste si cand scot joja de acolo unde se verifica si o tin pe beton curge ca si apa de la robinet..si pe jos picura negru de pe joja am pus de pe joja pe deget si mi se pare ca e vascos , am desfacut capacul negru de la motor acolo pe unde se baga uleiu si avea spuma pe capacul acela ca si spuma de la cafea si in motor inauntru iesea fum dupa ce am deschis capacul si inauntru in motor se vedea foarte multa spuma..

nu mai merge cu masina. cel mai probabil ai garnitura fisurata, tocmai de aceea nivelul la joja e peste, ai apa in ulei, de acolo si spuma.

 

EDIT: dupaia am citit mai sus si am vazut motorul.

Edited by Ciumidel
Link to comment
Share on other sites

motor m40b18 1.8

daca baieti zic ca e garnitura de chiulasa mi am dat seama de ceva..mie acu 2 luni de zile mi a fiert motorul de 3 ori am fost la un mecanic a zis sa schimbam garnitura de chiulasa iam cumparat garnitura iam facut plata etc...dupa ce o schimbat garnitura tot o fiert motorul si vazusem noi ca nu era de la garnitura era de la racire nu era buna si asa mai departe si acuma am pus eu cap la cap eu cred ca de atunci mi se trage problema asta...

 

http://i56.tinypic.com/4q4zrb.jpg

 

asa arata motorul

 

cand am loat uleiu de pe joja cu degetul si lam mirosit mirosea a benzina nu a ulei..

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

din pacate cel mai probabil nu ti-a pus garnitura bine. operatiunea e destul de minutioasa si tocmai de-asta nu e recomandat sa o schimbi decat la un service de incredere si cu scule profesionale. spuma dupa cum au zis si cei de dinainte se face atunci cand lichidul de racire si uleiul se amesteca, adica cel mai probabil ai garnitura dusa sau montata aiurea.. te costa cateva sute de euro sa o schimbi, si iti recomand sa alegi un service bun pentru asta sau macar un mecanic in care ai incredere ca va lucra atent
Link to comment
Share on other sites

si montajul e moca? iese mai scump asa..

 

verifica la cineva care se pricepe termostatul si bimetalul. daca astea sunt in regula, atunci e posibil sa ai problema la chiulasa, posibil fisurata sau ovalizata.

trebuie sa-si caste ochii bine mecaniul, nu doar sa execute ca o tuta schimbarea garniturii.

Link to comment
Share on other sites

si montajul e moca? iese mai scump asa..

 

verifica la cineva care se pricepe termostatul si bimetalul. daca astea sunt in regula, atunci e posibil sa ai problema la chiulasa, posibil fisurata sau ovalizata.

trebuie sa-si caste ochii bine mecaniul, nu doar sa execute ca o tuta schimbarea garniturii.

 

Cred ca e mai simplu si mai safe de schimbat un motor ( cu ceva identic) decat sa dai chiulasa jos, dus la verificat, planeitate, alte maruntisuri care se fac cu multe scule ( semeringuri supape, etanseitate - asta daca vrei sa faci treaba serioasa si sa nu desfaci motorul iar dupa 2 saptamani), pus la punct distributia.

Ca manopera cred ca dai mai mult pe o chiulasa reparata bine decat pe o schimbare de motor, unde nu prea trebuie sa fii prea meserias sa desfaci 5 furtune , cabluri si 5 piulite.

 

Daca ii face spuma si intra apa in ulei poti sa schimbi 300 de termostate ca nu se rezolva problema.

Link to comment
Share on other sites

cred ca teoria era in felul urumator, din cate am inteles din relatare, a dat in fiert cu ceva vreme inainte si s-a inlocuit doar garnitura de chiulasa.

.. probleme la racire>garnitura de chiulasa prajita>apa in ulei...

Garniutra de chiulasa se poate strica si singura de capul ei, dar de regula se duce pe fondul unor probleme de racire..

 

Si intradevar degeaba repara chiulasa daca nu rezolva si cu sistemul de racire..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

cred ca teoria era in felul urumator, din cate am inteles din relatare, a dat in fiert cu ceva vreme inainte si s-a inlocuit doar garnitura de chiulasa.

.. probleme la racire>garnitura de chiulasa prajita>apa in ulei...

Garniutra de chiulasa se poate strica si singura de capul ei, dar de regula se duce pe fondul unor probleme de racire..

 

Si intradevar degeaba repara chiulasa daca nu rezolva si cu sistemul de racire..

 

Si daca chiulasa aia e nu e plana ( supraincalzita) sau e fisurata si pui garnitura noua nu se duce dracu dupa 2 saptamani. Mai ales ca sunt cam des intalnite problemele la chiulasa in anii aia de fabricatie.

De aia ziceam ca daca tot platesti manopera la demontat chiulasa macar sa o verifici sa vezi daca e buna.

 

Sistemul de racire intradevar putea sa fie prima cauza cand i s-a dus chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

multumesc baieti pentru sfaturi o sa vad cum o sa procedez in asa fel in cat sa fie bine..

 

daca e sa cumpar alt motor mai mare ce motor mi ati recomanda si cam cat ma ar costa de exemplu un 2.0 sau 2.5 ?

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

multumesc baieti pentru sfaturi o sa vad cum o sa procedez in asa fel in cat sa fie bine..

 

daca e sa cumpar alt motor mai mare ce motor mi ati recomanda si cam cat ma ar costa de exemplu un 2.0 sau 2.5 ?

Acuma vrei sa te si intinzi. :twoup:

 

Un motor de pe modelul 318is este suficient (zic eu)si intra fara prea multe modificari,cred ca ar fi bine sa montezi pe spate si o punte cu frane pe discuri. :) .Asta in caz ca schimbi motorul cu unul mai puternic.

Link to comment
Share on other sites

nu in vasul de expansiune nu cred ca intra dar se pierde apa din vasul de expansiune pe sub masina nu e ud nici o data pun mana peste tot sistemu de racire unde cred ca ar fi apa dar degeaba cred ca se duce apa unde nu trebuie la inceput am trait cu impresia ca asa trebe sa se duca apa 1 data la 2-3 saptamani bagam cam 1 litru de apa distilata
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salutare. am citit toate posturile de pe acest thread si sunt foarte curios cum ai reusit Fan4BMW sa rezolvi problema ce ai avut-o. ca am simptome asemanatoare. Apa scazuta in vasul de expansiune..si joja murdara de spuma crem. multumesc

 

vezi ca mai are un topic, cu rezolvarea,a bagat 60 mil in motor si tot nu merge cum trebuie,tu sa nu faci greseala asta,schimba-l si gata ,este mult mai ieftin

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.